Dat heb ik bij 4 ook.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:43 schreef Susi het volgende:
Ik ben nu in het derde boek bezig, maar ik verslind 'm niet meer zo als het eerste boek
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:55 schreef Deceit het volgende:
huh boek 2 van deel 4?
Boek 4 (of deel 4) is ingedeeld in 3 boeken.quote:
Dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik vraag me trouwens af, als ze deel 4 gaan verfilmen, hoe ze bepaalde scenes gaan verfilmen hoor
Op elke foto ongeveer een sigaretquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:58 schreef sinaasappelsapje het volgende:
De eerste setfoto's zijn er! Hij is alleen wel ontzettend langzaam bij mij als ik de foto's wil vergroten.
Wehehehe, ja beide ookquote:
heb ik ook wel een beetje hoor, wie wil er nou tegen een steenkoud stuk beton aanliggen als je voor warm en gespierd kunt kiezenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Ben ook met boek 4 deel 3 bezig. Geheel is een beetje voorspelbaar nu, maar toch nog wel vermakelijk. Ik blijf voor de overkant kiezen ook al ben ik vampierenfan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ben echt benieuwd naar de verfilming van New Moon!![]()
Uhm, ik heb 'm gelezen... maar ik weet niet welk stuk je bedoeltquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef Empathologica het volgende:
Ik kan ook niet wachten tot New Moon, maar denk dat dat echt janken wordt! Bij het lezen van hét moment -en iedereen die het gelezen heeft weet wel wat ik bedoel- zat ik echt met een brok in m'n keel en tranen in de ogen te lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:39 schreef Empathologica het volgende:
Ja het is anders zo'n spoiler dus dan maar ff tagsOw neuh, daar had ik geen last van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien ook omdat ik hem niet leuk vind en ik voor de ander ga.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Op naar Eclips!And so the lion fell in love with the lamb
Ik hou niet van jongens die zeikerig en zoet zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 09:17 schreef Susi het volgende:
Ik nietHou niet van jongens die hun gemoed niet kunnen bewaren
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:47 schreef Empathologica het volgende:
Team Switzerland!
'Because sometimes you'll need a spaceheater and sometimes an airconditioning.'
quote:Op zondag 5 april 2009 12:37 schreef Ang3l het volgende:
Toch wel grappig dat, ondanks dat Edward duidelijk de hoofdrolspeler en geschreven match is voor Bella, er een gelijke stand is ontstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
quote:Op maandag 6 april 2009 07:57 schreef Angelcakes het volgende:
[..]Daar zit wat in jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
hier nog eenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Ik ben overigens ook geen 12 jarig meisje (verre van zelfs![]()
) en ik vind Jacob ook een cutie, maar Edward blijft toch favoriet
.
Haha, hier ook boven de 25quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so the lion fell in love with the lamb
quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha, hier ook boven de 25.
Opnames voor New Moon zijn in volle gang op dit moment. Robert Pattinson (Edward) is inmiddels ook begonnen met filmen! Ze gaan 'm wel iets meer in de film laten komen dan in het boek, namelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so the lion fell in love with the lamb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen idee of dat in spoilertags moet eigenlijk ... gaat over deel II dus ik denk het wel
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
SPOILER: boek/film 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf maar gewoon Interview with the vampire kijken, denk ik.
[ Bericht 2% gewijzigd door Lucivia op 13-04-2009 09:39:27 (spoilert weggehaald xD) ]
quote:Op zondag 12 april 2009 20:25 schreef Lucivia het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zit echt niet in Twilight of Nieuwe Maan, als het in de latere boeken zit; bedankt voor de spoiler
![]()
Open voortaan lekker een KLB topic of zo.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Dat dusquote:Op maandag 13 april 2009 12:04 schreef Empathologica het volgende:
Rena, het staat niet voor niets tussen spoilertags
Het is pas als spoiler ge-edit nadat Rena er iets van zei...quote:
Dat heeft ze later gedaanquote:Op maandag 13 april 2009 12:04 schreef Empathologica het volgende:
Rena, het staat niet voor niets tussen spoilertags
quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 20:25 schreef Lucivia het volgende:
Sowieso, wat is het punt van een vampier zijn als je toch gewoon buiten kan komen, en alleen gaat glinsteren () als de zon op je schijnt? Misschien heb ik teveel Anne Rice gelezen, maar ik zie de meerwaarde van het vampirisme niet zo
.
Maar wacht ff het hele "Vampieren" op zich, is ook fictie. Hoe ze zich moeten gedragen en wat ze wel -of niet kunnen is ook fictie. Daar zijn geen regels in wat wel en niet kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf maar gewoon Interview with the vampire kijken, denk ik.
Die poppen zijn echt engquote:Op zondag 12 april 2009 21:57 schreef Bamba het volgende:
Heb nog andere poppen gevonden, inclusief een realistisch lijkende Jacob doll...![]()
[ afbeelding ]
En hier nog wat nieuwe setfoto's!![]()
[ afbeelding ]![]()
Die set pics zijn wel leuk
The secret of getting ahead is getting started
Sorry dat het van mij zo bitchy over kwamquote:Op maandag 13 april 2009 19:39 schreef Empathologica het volgende:
Ik zie in jouw quote spoilers staan, dan neem ik aan dat je het zo letterlijk gequote heb. Sorry voor het misverstand dan
Echt he? Zo'n DeCoteau filmquote:
hehe, dat is toch heerlijk....in zo'n verhaal zittenquote:Op maandag 13 april 2009 20:32 schreef Empathologica het volgende:
No problem joh!
@ Poison-Ivy; Volgens mij leeft iedereen zo mee met die boeken dat mensen af en toe gewoon vergeten dat vampieren en weerwolven -helaas- niet bestaan.
Dacht eerst altijd dat die mensen die WoW spelen is met beide benen terug in de realiteit moesten komen, maar nu ben ik al net zo erg, maar dan met Twilight
hmm als je ff denkt aan de mentaliteit van de wolfjes.... dan is dit zeker niet verkeerdquote:
Join the clubquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:37 schreef Madsen het volgende:
Ik heb ook het Twilight virus te pakken ... Heb New Moon net uit.
ik wacht tot stufiquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:40 schreef rena het volgende:
Ik ben vandaag begonnen in Eclipse, kon hem lenen van een vriendinZelf geen geld om hem te kopen op dit moment
Ja precies dat ze het TE maken, van; we hebben toch fans en publiek. Ik las trouwens (vast oud nieuws hier maar ik heb niet alles gelezen) dat ze meer Robert Pattinson in de film willen hebben en dat hij daarom in beeld komt als Bella zijn stem hoort. Dat leidt toch teveel af?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:24 schreef Niara het volgende:
Als je heel evil wil zijn kun hem downloaden en er alvast mee beginnen
Tja ik probeer niet té veel van New Moon te verwachten. Ik ben bang dat ze het misschien te hollywood-achtig enzo maken.
Even die 2 zinnen combineren en je hebt je antwoord alquote:Op maandag 18 mei 2009 13:01 schreef Siral het volgende:
Las ik nou ergens dat deel 4 nog niet in het nederlands is uitgegeven?
Weet iemand trouwens waar ik de box van alle 4 de boeken kan krijgen? Hij staat op bol.com, maar alleen in de engelse uitgaves.
Damn inderdaad, nu heb ik net Twilight in het Nederlands besteld... Misschien toch maar in het Engels beginnen...quote:Op maandag 18 mei 2009 13:37 schreef rena het volgende:
Deel 4 komt pas voorjaar 2010 in het nederlands geloof ik. Duurt nog veel te lang. Ik overweeg zelf om hem toch in het engels te gaan lezen.
Omfg. Dus tegen de tijd dat ik die kan lezen ben ik al helemaal uit het verhaal van de andere boeken... Ik ben in het nederlands begonnen dus wil niet ineens engels gaan lezen. Balen! Waarom!!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:37 schreef rena het volgende:
Deel 4 komt pas voorjaar 2010 in het nederlands geloof ik. Duurt nog veel te lang. Ik overweeg zelf om hem toch in het engels te gaan lezen.
Dat had ik ook bij Harry Potter, dan was het engelse boek al uit, maar had ik al 5 boeken in het nederlands gelezen en dan is het zo irritant om van taal te switchen (vooral met de namen van personages is dat heel irritant). Ben nu ook Eclips in het nederlands aan het lezen, maar wil ook niet te lang wachten op deel 4. Dilemma dus.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:26 schreef Siral het volgende:
[..]
Omfg. Dus tegen de tijd dat ik die kan lezen ben ik al helemaal uit het verhaal van de andere boeken... Ik ben in het nederlands begonnen dus wil niet ineens engels gaan lezen. Balen! Waarom!!
Denk dat ik er maar een half jaar over ga doen dan om eclips uit te lezen...quote:Op maandag 18 mei 2009 14:34 schreef rena het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij Harry Potter, dan was het engelse boek al uit, maar had ik al 5 boeken in het nederlands gelezen en dan is het zo irritant om van taal te switchen (vooral met de namen van personages is dat heel irritant). Ben nu ook Eclips in het nederlands aan het lezen, maar wil ook niet te lang wachten op deel 4. Dilemma dus.
Ik snap echt geen drol van je postquote:Op maandag 18 mei 2009 15:30 schreef Ang3l het volgende:
Dan doe je die andere van de schrijfster er ff tussendoor.
Die is wel al vertaald. EN naam is HOST. NL is ... weeknie. Gast?
EN = Engelsquote:Op maandag 18 mei 2009 15:38 schreef rena het volgende:
[..]
Ik snap echt geen drol van je postWat bedoel je met die laatste regel?
Ow okquote:Op maandag 18 mei 2009 18:50 schreef Empathologica het volgende:
Het andere boek van Stephenie Meyer heet Zielen in het Nederlands
Waar gaat dat dan over?!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:50 schreef Empathologica het volgende:
Het andere boek van Stephenie Meyer heet Zielen in het Nederlands
Wandelaar, de gastziel die Melanies lichaam gekregen heeft, wist al dat het moeilijk was om in een mensenlichaam te wonen: de overweldigende emoties, de levendige herinneringen. maar één ding had ze niet verwacht: de vorige bewoonster weigert haar geest te laten overnemen.quote:
Oke, vaagquote:Op maandag 18 mei 2009 20:36 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Wandelaar, de gastziel die Melanies lichaam gekregen heeft, wist al dat het moeilijk was om in een mensenlichaam te wonen: de overweldigende emoties, de levendige herinneringen. maar één ding had ze niet verwacht: de vorige bewoonster weigert haar geest te laten overnemen.
Melanie vult Zwervers gedachten met beelden van Jared, de man van wie ze houdt. Zwerver kan zich niet verzetten tegen de herinneringen van haar lichaam, en ze verlangt naar een man die ze nooit heeft ontmoet. Dat is het begin van een romantisch en meeslepend verhaal over twee meisjes in één lichaam, met dezelfde geliefde…
Van Bol.com gepikt
Ik vind het best een leuke poster, niet bijzonder mooi of origineel, maar het ziet er wel aardig uit. Nu zullen er nog wel meer verschijnen ook. Ik vraag me alleen af of Jacob in de film nu ineens kort haar heeftquote:Check out the official New Moon poster!
The film’s three major players — Kristen Steward, Taylor Lautner and Robert Pattinson — grace the poster with intense stares.
In the much-anticipated sequel, Bella (Stewart) recovers from the vampire attack that almost claimed her life and looks forward to celebrate her birthday with Edward (Pattinson) and his family. However, a minor accident during the festivities results in Bella’s blood being shed, a sight that proves too intense for the Cullens, who decide to leave the town of Forks, Washington for Bella and Edward’s sake. Initially heartbroken, Bella finds a form of comfort in reckless living, as well as an even-closer friendship with Jacob Black (Lautner).
New Moon is set to hit theaters this November.
Pretty!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:50 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind het best een leuke poster, niet bijzonder mooi of origineel, maar het ziet er wel aardig uit. Nu zullen er nog wel meer verschijnen ook. Ik vraag me alleen af of Jacob in de film nu ineens kort haar heeft![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. En met een goede verklaring (in het boek tenminste).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:50 schreef rena het volgende:
Ik vraag me alleen af of Jacob in de film nu ineens kort haar heeft![]()
inderdaad ja, diegene die dit schreef heeft geen idee hoe ze zich daaronder voeldequote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:43 schreef Niara het volgende:
"looks forward to celebrate her birthday with Edward (Pattinson) and his family."
volgens mij keek ze er helemaal niet zo naar uit
Maar tja, wel mooie poster. Alleen raar dat Edward er nog zo groot op staat.
Mooie poster, maar waarom is wolfboy niet groter dan Eddie the goody-goody applepolisher?quote:
Ik denk dat hij in elke scene wel op de een of andere manier voorbij komt. Anders gaan de Tweens de film boycotten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooie poster, maar waarom is wolfboy niet groter dan Eddie the goody-goody applepolisher?
Sowieso qua langte, maar ook qua aandeel in de film is hij groter.
Maar ja, edward sells
hij is ook groter ( zou het iig moeten zijn ) maar op deze manier staat hij tussen edward en Bella in .. misschien daarom ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooie poster, maar waarom is wolfboy niet groter dan Eddie the goody-goody applepolisher?
Maar ja, edward sells
en die zonnebrilquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het ook wel een mooie poster, mooie uitdrukkingen en het geeft ook de 'driehoeksrelatie' goed weer.
Hier een foto van Robbert op weg naar Cannes Film Festival, en waarschijnlijk daarna door naar Italië voor de opnames van de film
[ afbeelding ]
Ik ben gek op dat haar
Robert is sowieso een stuk groter, Taylor is maar een klein mannetje, ondanks dat ie nu zo breed is haha!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ja, edward sells
Dan heb ik dat stuk gemist in het boekquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. En met een goede verklaring (in het boek tenminste).
Ik denk dat hij bedoelt dat Jacob in het boek steeds groter wordt, en eigenlijk (dat denk ik ook) dus een stuk langer moet zijn dan Edward. Het gaat niet over de personen in real life hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:06 schreef Siral het volgende:
[..]
Robert is sowieso een stuk groter, Taylor is maar een klein mannetje, ondanks dat ie nu zo breed is haha!
Ik vind de poster wel kloppen. Edward is sowieso degene waar het eigenlijk allemaal om draait. Het hele boek New Moon heb ik gewacht tot hij terug kwam...
Dat bedoelde ik inderdaad. Jacob is huuuuge!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:12 schreef rena het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat Jacob in het boek steeds groter wordt, en eigenlijk (dat denk ik ook) dus een stuk langer moet zijn dan Edward. Het gaat niet over de personen in real life he![]()
Edward is vrij ondergeschikt in het boek, al speelt ie natuurlijk in Bella's hoofd nog wel ene grote rol. Maar ik denk wel dat ze dat in de film gaan aandikken aangezien Robert als acteur natuurlijk de publiekstrekker is.quote:En dat het alleen om Edward draait klopt ook niet helemaal, Bella's relatie met Jacob wordt ook steeds belangrijker imo.
Hell yeah!quote:Niks Edward![]()
, ik begin steeds meer team Jacob te worden nu ik bijna aan het einde van Eclips ben
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:34 schreef Niara het volgende:
Team Jacob staat alleen nog wel achter in onze poll..
dus mensen die nog niet gestemd hebben: zie eerste pagina!
Ja indeed, Jacob zou tegen de 2 meter aanzitten, maar aangezien Taylor dat in persoon zelf niet is.. lijkt me dat ook stom om hem op de poster groter te maken dan Edward terwijl hij dat in werkelijkheid niet is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaad. Jacob is huuuuge!
[..]
Edward is vrij ondergeschikt in het boek, al speelt ie natuurlijk in Bella's hoofd nog wel ene grote rol. Maar ik denk wel dat ze dat in de film gaan aandikken aangezien Robert als acteur natuurlijk de publiekstrekker is.
Ze kunnen véél met computers tegenwoordigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:07 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja indeed, Jacob zou tegen de 2 meter aanzitten, maar aangezien Taylor dat in persoon zelf niet is.. lijkt me dat ook stom om hem op de poster groter te maken dan Edward terwijl hij dat in werkelijkheid niet is.
Tofquote:Morgen krijg ik Eclipse binnen als het goed is![]()
Kan niet wachten.
Had ie zitten blowen?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:36 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
Hier knap ik dus wel van af
maar hij was 17 hier.. die body...![]()
uber heaumeau
omg die dacht ik dat nep was.. maar nee..quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:45 schreef Twiney het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee echt jummie is t niet hé...
Ja ik weet niet oftie echt of nep is..quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
omg die dacht ik dat nep was.. maar nee..
waarom heeft ie zulke foto's gemaakt?
lijkt net wel excort
Hmmmmmquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die foto hierboven...tja niet zo heel aantrekkelijk idd maar daar was hij nog maar een jongetje mensen haha.
Doe mij deze mooie vampier, uhm ... man maar :
[ afbeelding ]
Team Edward![]()
haha
dat haar heeft een eigen leven Dlisted verwoordt het ;;quote:
katching voor mevrouw meyerquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:51 schreef Niara het volgende:
Ze hebben nu ook al een board game..
en een trading card set..
kijk maar eens op amazon
[ afbeelding ]
Hij is ook model geweest, toch.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
omg die dacht ik dat nep was.. maar nee..
waarom heeft ie zulke foto's gemaakt?
lijkt net wel excort
quote:
Nee die merchandise is NIKS. Althans niet voor mij, die periode ben ik ontgroeitquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:51 schreef Niara het volgende:
Ze hebben nu ook al een board game..
en een trading card set..
kijk maar eens op amazon
[ afbeelding ]
Joh..quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:13 schreef Angelcakes het volgende:
Niet dat ik er nou zo naar uitkijk om het met een beest te doenbut you get my drift.
Team Jacob dus
Dat t-shirtquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:24 schreef rena het volgende:
Kristen Stewart ziet er uit alsof ze het nu al gehad heeft met filmen
[ afbeelding ]
Schijnt dat in Cannes al een preview te zien is geweest van New Moon, iemand die goed kan googelen?
Subtiele hint van haar richting on: Ik ben voor Team Jacobquote:
http://www.twifans.com/pr(...)preview-was-shown-atquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:24 schreef rena het volgende:
Schijnt dat in Cannes al een preview te zien is geweest van New Moon, iemand die goed kan googelen?
Ja, die zag ik vorige week ook al ergensquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:43 schreef Ang3l het volgende:
http://link.brightcove.com/services/player/bcpid1554364435?bclid=1556123564&bctid=23874801001
Nieuwe serie. Beetje Twilighty
Dank je, maar dat had ik zelf al gevondenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:22 schreef Jeeh het volgende:
[..]
http://www.twifans.com/pr(...)preview-was-shown-at
Alsjeblieft.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:46 schreef Yesse het volgende:
I'm on team wolve![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verwachtte eerst True Blood (waarvan het 2e seizoen over 3 weken begintquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:43 schreef Ang3l het volgende:
http://link.brightcove.com/services/player/bcpid1554364435?bclid=1556123564&bctid=23874801001
Nieuwe serie. Beetje Twilighty
Ga je toch engels lezen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:01 schreef rena het volgende:
Ik heb Breaking Dawn binnen gekregen vandaag![]()
Ben heel benieuwd!
Ja, ik kon toch niet meer zo lang wachtenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:39 schreef Siral het volgende:
[..]
Ga je toch engels lezen?![]()
Vertel me hoe dat leest, en of het veel uitmaakt
Leest het wel lekker door dan? Dus het is niet zo dat je hersens continue zitten te kraken?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:05 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, ik kon toch niet meer zo lang wachten![]()
Tot nu toe (pagina 50 of zo) valt het me best mee, zitten wel lastige woorden tussen maar meestal kan ik wel uitvogelen wat het betekent.
Ik word er niet warm of koud van. Neequote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft wel iets wolf-boyish
Deze poster is niet compleet zonder Edward Cullen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:07 schreef Dreuzel het volgende:
Ik ben de boeken in het engels aan het lezen, en als je er eenmaal in zit is het makkelijk!
Ik ga vandaag beginnen met Eclips, kan de boeken gewoon niet neer leggen!
Oh, en er is weer een nieuwe filmposter van de Cullens...
[ afbeelding ]
Volgens mij is het ook geen originele maar een fanmade.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Deze poster is niet compleet zonder Edward Cullen.
Vind ik ook, hopelijk komt er nog een goeie waar zijn gezicht ook op staat...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Precies. Deze foto's komen van Twilight, niet New Moon.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:38 schreef Siral het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook geen originele maar een fanmade.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:11 schreef Niara het volgende:
oh mag ik zeggen dat ik Bella's armbandje lomp vindt?
Het is zo'n houten geval met Jezus-plaatjes erop die iedereen een paar jaar geleden in de brievenbus heeft gehad.
Zoiets draag je toch niet als je helemaal into vampirisme etc. bent?
Nee alleen de leuke staan op de posterquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:01 schreef rena het volgende:
Ik heb vannacht tijdens het megaharde onweer hier 1,5 uur lang in Breaking Dawn zitten lezen, als ik dan toch niet kon slapen wegens die herrie buiten kon ik net zo goed wat nuttigs doenIk begin het boek steeds leuker te vinden, hoewel ik van sommige mensen hoor dat
Waar ben je ergens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:41 schreef rena het volgende:
[..]
OSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaar.
L'Amour menaçant:
Word het nog erger dan? Vertel maar nietquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:41 schreef rena het volgende:
[..]
Shit... Toch gekeken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu wordt het leukquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:10 schreef rena het volgende:
[..]
Word het nog erger dan? Vertel maar nietMaar aan je reactie te zien weet ik wat ik kan verwachten
omg!quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:16 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Foto's van de hereniging in Volterra, hier! Robert is bezig geweest in de sportschool zo te zien.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:32 schreef Siral het volgende:
duurt het bij jullie ook zo lang tot die foto's geladen zijn?![]()
Ik heb de sims 3 al een week of twee lol. Kun je allanngg downloadenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:14 schreef Niara het volgende:
mja ik denk ook om hem te laten glitteren
en meh ik wil hem ook zien..
of de sims 3 al hebben
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:01 schreef Madsen het volgende:
preview van de trailer
spoiler?
http://www.etonline.com/news/2009/05/74735/index.html
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:27 schreef Niara het volgende:
[..]Nee inderdaad... :\ Niet echt tof ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen kwam de trailer toch helemaal uit? Op mtv? weet iemand hoelaat dat begint.![]()
Zit geen enkele spoiler in voor de verhaallijn vind ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:01 schreef Madsen het volgende:
preview van de trailer
spoiler?
http://www.etonline.com/news/2009/05/74735/index.html
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Jackson Rathbone....:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
....als Jasper:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen dat haar is zo jammer
Dat vond ik inderdaad ook zo gaar :\ Waarom word die van Alice wel naar voren gebracht en die van Jasper niet.. Agja misschien wilde ze wat bewaren voor New moon. En niet meteen alles in de eerste film gooien.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:59 schreef Ang3l het volgende:
Ja, in de eerste film kwam zijn gave bv niet eens aan bod.
Moet dat Janes "lange zwarte mantel" voorstellen?quote:Op zondag 31 mei 2009 10:39 schreef rena het volgende:
Eerste foto van Jane en Alice in New Moon.
[ afbeelding ]
Jane is wel zoals ik me haar had voorgesteld, ik had eerst wel een WTF moment toen ik hoorde dat Dakota Fanning haar ging spelen
Mja, de Jasper verhaallijn was voor deel 1 ook niet zo heel belangrijk om in de film te proppen.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:54 schreef Siral het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad ook zo gaar :\ Waarom word die van Alice wel naar voren gebracht en die van Jasper niet.. Agja misschien wilde ze wat bewaren voor New moon. En niet meteen alles in de eerste film gooien.
Nee klopt het was niet heel erg van toepassing. Maar als ze New moon een beetje redelijk verfilmen komt Jasper er wel regelmatig tussendoor met zijn gave!quote:Op zondag 31 mei 2009 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, de Jasper verhaallijn was voor deel 1 ook niet zo heel belangrijk om in de film te proppen.
Ik zie wel wat je bedoeltquote:Op zondag 31 mei 2009 10:51 schreef Niara het volgende:
die foto met die peuk.. doet me denken aan Johnny Depp
Nou, op zich heeft ze wel wat. (Al stelde ik me een Jane voor met donker kort haar, strak naar achteren, op een of andere manier en met grote blauwe ogen)quote:Op zondag 31 mei 2009 11:33 schreef Niara het volgende:
ik hoop het niet.. ze ziet er totaal niet uit als ik haar had voorgesteld
Ooooow my... ik kan werkelijk niet wachten tot het zover isquote:Op zondag 31 mei 2009 14:12 schreef Siral het volgende:
[..]
Vonden jullie de 15 seconde preview van de Trailer trouwens ook zo kut?![]()
"Kiss me..." en dan dat hoofd! Gewoon zo niet... Bella![]()
![]()
Maar toch kan ik niet wachten want de rest zal vast tov zijn!![]()
Ja bah, niks tegen kirsten stewart ofzo.. Want aan de ene kant is ze weer wel Bella, maar aan de andere kant ook totaal niet! Tenminste dat voelde ik bij Twilight dan. Weet niet hoe ze het doet in New moon.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik hoop ook dat Jasper wat meer tot uiting komt in de nieuwe film
[..]
Ik zie wel wat je bedoelt![]()
[..]
Nou, op zich heeft ze wel wat. (Al stelde ik me een Jane voor met donker kort haar, strak naar achteren, op een of andere manier en met grote blauwe ogen)
Maar ik ben het eens met het commentaar op de mantel. De mantel die ze nu aan heeft is wat te 'liefelijk' te meisjesachtig. Het moet een beetje meer een donkere goth-look hebben, vind ik.
[..]
Ooooow my... ik kan werkelijk niet wachten tot het zover is. Ik verheug me er erg op.
Dat stukje preview, tja, ik ben het met je eens dat die blik niet echt bij de Bella hoort, die ik lees in het boek. Een beetje die 'ongeïnteresseerde' blik, waaraan ik me ook al stoorde in de Twilight film terwijl ze eigenlijk een ongelofelijk gepassioneerde blik moet hebben. Maar om het nou K** te noemen![]()
Maar ja, we hebben nog altijd Robbert
Ik vond juist dat ze er meer spanning in hadden zitten dan in het boek. De moorden van james vooraf zaten bv niet in het boek. En het gevecht met Edward was te zien in de film terwijl dat niet in het boek zit, aangezien Bella flauwvalt en we alleen achteraf horen wat er gebeurd was.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:56 schreef rena het volgende:
Ze willen Jane denk ik ook niet te eng maken voor de 12-jarige meisjesVond het boek ook al niet bijster spannend, maar ik denk dat ze alle spanning weglaten uit de films. Dat vond ik bij Twilight ook al het geval.
DAT! Dat was echt serieus het tofste stukje in de trailerquote:Op maandag 1 juni 2009 09:10 schreef rena het volgende:
Die Jacob ziet er goed uitVind het uiterlijk van zijn Wolf ook nog niet teleurstellend
OMG ik vind het zeker niet teleurstellendquote:
HAHA jaquote:Op maandag 1 juni 2009 12:30 schreef Angelcakes het volgende:
( in mijn voorstelling is hij zo groot dat hij amper door de deur kan)
Ja preciesquote:Op maandag 1 juni 2009 10:10 schreef Niara het volgende:
Al tja, de levenloosheid van Bella irriteert me ook.
Ik vond het een beetje een CGI-kitty eerlijk gezegdquote:Op maandag 1 juni 2009 12:30 schreef Angelcakes het volgende:
Wolf ziet er prima uit, beetje klein maar dat is hopelijk in de rest van de film beter ( in mijn voorstelling is hij zo groot dat hij amper door de deur kan)
Bella word gevonden door Sam. En op dat moment wist ze ook totaal nog niet wie Sam was. Wanneer ze terugkeert naar de weide is pas heel veel later in het boek.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
OMG ik vind het zeker niet teleurstellend![]()
Ik ben blij verrast met dit klein stukje preview, ik ben zeker benieuwd naar de ECHTE trailer![]()
Die wolf ziet er goed uit, Thank God. Ik denk maar zo... het had veel slechter gekundEn ik moet zeggen, Jacob is ook niet verkeerd in dat stukje
![]()
Volgens mij houden ze zich redelijk goed aan het boek, al zijn er natuurlijk wel weer stukjes dat niet te lezen is in het boek.... maar dat kan soms ook niet anders.
Super.... hey wanneer komt de officiële trailer?
[..]
HAHA ja![]()
Ik moet zeggen dat het boek, New Moon, alweer een tijdje achter me ligt waardoor ik sommige details niet meer goed weet.
Ik meen dat wanneer Edward Bella in het bos achter laat dat ze wordt gevonden door Billy. En dat ze terug keert naar de weide om Edward te vinden.
Ik heb het boek helaas niet, aangezien ik het van de bieb heb geleend destijds. Maar ik wil het wel nog gaan kopen.
Dat is idd ook een mooie transformatie! Alleen is dat meer een magische shapeshift en in het stukje preview zie je echt dat de kleren scheuren.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben niet onder de indruk van de transformatie, maar .... ik had het eerljk gezegd erger verwacht. Dus in dat opzicht ben ik "tevreden". Komt erbij dat de meeste weerwolf transformaties in duistere plekken e.d. worden gefilmd zodat je met schaduwen en donkere hoeken vanalles onduidelijk kan maken en/of kan verbergen en hier gebeurd het op klaarlichte dag. Is ook moeilijker neer te zetten natuurlijk.
Ik vond de wolftransformaties van de film Blood & Chocolate (beetje een weerwolf twilight tegenhanger) wel erg mooi gedaan. Heel anders dan andere transformaties.
Achteraan in de trailer ergens.
Ja dat viel me ook al opquote:Op maandag 1 juni 2009 18:44 schreef Dreuzel het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Edward in de trailer minder 'bleek' is?
Maar nergens staat de regel dat weerwolven alleen veranderen in de nacht, met volle maan dus (het is en blijft een fabelquote:Op maandag 1 juni 2009 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben niet onder de indruk van de transformatie, maar .... ik had het eerljk gezegd erger verwacht. Dus in dat opzicht ben ik "tevreden". Komt erbij dat de meeste weerwolf transformaties in duistere plekken e.d. worden gefilmd zodat je met schaduwen en donkere hoeken vanalles onduidelijk kan maken en/of kan verbergen en hier gebeurd het op klaarlichte dag. Is ook moeilijker neer te zetten natuurlijk.
Ik vond de wolftransformaties van de film Blood & Chocolate (beetje een weerwolf twilight tegenhanger) wel erg mooi gedaan. Heel anders dan andere transformaties.
Achteraan in de trailer ergens.
Ja dat zat ik me ook al te bedenken.. Misschien toch een foutje van de makers? (opgenomen op 2 dagen en per ongeluk verkeerde outfit) Maar we zullen het vast zien in novemberquote:Op maandag 1 juni 2009 19:53 schreef Siral het volgende:
[..]
Maar nergens staat de regel dat weerwolven alleen veranderen in de nacht, met volle maan dus (het is en blijft een fabel). Dat word in het boek ook omschreven, dat ze kunnen veranderen ook op klaarlichte dag. Ik vond het wel tof eruit zien!
Aangezien ik de special effects van Twilight matig vond, had ik dit veel erger verwacht.
Wat ik me trouwens afvraag, als de scene waarin jacob in een weerwolf veranderd niet bij de scene hoort met Laurent. (Daar ga ik vanuit tenminste vanwege andere kleding en waarschijnlijk ook een totaal andere plek). Welk voorval moet dat dan geweest zijn waarom Jake haar moest beschermen? De enige die ik me kan herinneren was toen een van Jakes vrienden veranderde omdat hij boos was dat hij Bella had meegenomen. Maar waarom zou ze dan roepen; "JAKE RUN"![]()
Ik heb het eens goed bekeken maar ik zie geen verschil in kledingquote:Op maandag 1 juni 2009 14:05 schreef Jeeh het volgende:
Nog 1 ding dat me opviel.
Je krijgt uit de trailer nu het idee dat Jacob over haar heen springt, wolf wordt en dan tegenover Laurent staat. Maar als je goed naar Bella's kleding kijkt heeft ze op dat open veld en bij die wolf andere dingen aan.
Ze heeft in de scene met laurent een grijzig vestje aan, en een rugzak op. En als ze naar jake toe rent een bruin vest zonder rugzak.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik heb het eens goed bekeken maar ik zie geen verschil in kleding
Naar mijn idee is het ook gewoon in 1 boek. Het vierde deel is al uit in het Engels.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:58 schreef Cici het volgende:
Vraagje.
Hoe zit het nou met boek 4, die in 3 delen is gedeeld?
Mijn zusje zegt dat in de Engelse versie boek 4 gewoon uit 1 boek bestaat.
En wanneer komt het 4e deel eigenlijk uit?
Het zijn wel 3 delen, maar het is wel gewoon 1 boek. Maar het is in 3 delen verdeeld omdat het uit verschillende invalshoeken wordt verteld. (ik zal niet te veel zeggenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:58 schreef Cici het volgende:
Vraagje.
Het is 1 boek, maar opgedeeld in 3 delen.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:58 schreef Cici het volgende:
Vraagje.
Ik geef Bella best gelijk dat ze op beide verliefd isquote:
zijn leeftijd is zijn enige nadeel jaquote:
Ja, erg hequote:
Worden de mtv awards ook nog een keer helemaal uitgezonden? Ik kan niets vinden...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:03 schreef Yesse het volgende:
Heeft iemand trouwens de MTV awards al helemaal gezien? Het waren een beetje saaie bedankjes. Al vond ik het accent van Robbert geweldigWel leuk: bij de sneak trailer was het meeste gegil toch voor Taylor/Jacob.
Het was net op tv, ik heb het net gekeken. Kirsten liet haar award vallenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:06 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Worden de mtv awards ook nog een keer helemaal uitgezonden? Ik kan niets vinden...
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:27 schreef Siral het volgende:
[..]
Het was net op tv, ik heb het net gekeken. Kirsten liet haar award vallen![]()
![]()
Donderdag word het herhaald volgens mij.
ik vond ze ook saai, geen fight geen kiss. kristen zorgte alleen voor een beetje actiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:03 schreef Yesse het volgende:
Heeft iemand trouwens de MTV awards al helemaal gezien? Het waren een beetje saaie bedankjes. Al vond ik het accent van Robbert geweldigWel leuk: bij de sneak trailer was het meeste gegil toch voor Taylor/Jacob.
Ja, maar het is toch ook een blockbuster? Anders had de studio ook niet de regiseur van freakin American Pie ingehuurd om de film te schieten...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:56 schreef Madsen het volgende:
Ik vind de teaser trailer een beetje te licht, zeg maar, de kille twilight sfeer is er niet helemaal. Ik vind het nu een blockbuster sfeer. Hoewel de birthday scene wel leuk is gedaan.
dat is het ook maar ik mis de sfeer van deel twilight. tuurlijk het is een andere regiseur en ze richten zich op breder publiek maar ik mis het toch, maar het is ook nog niet af dus we zien het wel als de film verschijnt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:50 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch ook een blockbuster? Anders had de studio ook niet de regiseur van freakin American Pie ingehuurd om de film te schieten...Aan de andere kant, veel magerder dan wat de vorige regisseusse ervan gebakken had kan haast niet. Hoop alleen zo dat ze geinvesteerd hebben in de sfx. Vond de wolf in de trailer er een beetje armoedig uitzien...
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:31 schreef Yesse het volgende:
Geweldig moment wel:
[ afbeelding ]
Probeer een gif er van te zoeken, hij deed het leuk
- trouwens het moment dat Jonah Hill als een echte fan girl begint te springen als Robbert het podium op komt lopen
Niet als het aan mij ligtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:03 schreef Yesse het volgende:
Wel leuk: bij de sneak trailer was het meeste gegil toch voor Taylor/Jacob.
Ik heb het gezien LOL, ze leeft zich wel goed in haar rol als Bellaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:27 schreef Siral het volgende:
[..]
Het was net op tv, ik heb het net gekeken. Kirsten liet haar award vallen![]()
![]()
Ik vind de sfeer wel oke, van wat te zien is op dat mini stukje tape, zeker inderdaad bij de birthday scene, donkere sfeer daar. Maar voor mij kan de film niet donker genoeg zijn haha (denk aan een grimmige sfeer van de laatste Batman film), al moet er rekening worden gehouden met de tienertjes.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:56 schreef Madsen het volgende:
Ik vind de teaser trailer een beetje te licht, zeg maar, de kille twilight sfeer is er niet helemaal. Ik vind het nu een blockbuster sfeer. Hoewel de birthday scene wel leuk is gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |