Dat heb ik bij 4 ook.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:43 schreef Susi het volgende:
Ik ben nu in het derde boek bezig, maar ik verslind 'm niet meer zo als het eerste boek
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:55 schreef Deceit het volgende:
huh boek 2 van deel 4?
Boek 4 (of deel 4) is ingedeeld in 3 boeken.quote:
Dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik vraag me trouwens af, als ze deel 4 gaan verfilmen, hoe ze bepaalde scenes gaan verfilmen hoor
Op elke foto ongeveer een sigaretquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:58 schreef sinaasappelsapje het volgende:
De eerste setfoto's zijn er! Hij is alleen wel ontzettend langzaam bij mij als ik de foto's wil vergroten.
Wehehehe, ja beide ookquote:
heb ik ook wel een beetje hoor, wie wil er nou tegen een steenkoud stuk beton aanliggen als je voor warm en gespierd kunt kiezenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Ben ook met boek 4 deel 3 bezig. Geheel is een beetje voorspelbaar nu, maar toch nog wel vermakelijk. Ik blijf voor de overkant kiezen ook al ben ik vampierenfan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ben echt benieuwd naar de verfilming van New Moon!![]()
Uhm, ik heb 'm gelezen... maar ik weet niet welk stuk je bedoeltquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef Empathologica het volgende:
Ik kan ook niet wachten tot New Moon, maar denk dat dat echt janken wordt! Bij het lezen van hét moment -en iedereen die het gelezen heeft weet wel wat ik bedoel- zat ik echt met een brok in m'n keel en tranen in de ogen te lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:39 schreef Empathologica het volgende:
Ja het is anders zo'n spoiler dus dan maar ff tagsOw neuh, daar had ik geen last van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien ook omdat ik hem niet leuk vind en ik voor de ander ga.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Op naar Eclips!And so the lion fell in love with the lamb
Ik hou niet van jongens die zeikerig en zoet zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 09:17 schreef Susi het volgende:
Ik nietHou niet van jongens die hun gemoed niet kunnen bewaren
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:47 schreef Empathologica het volgende:
Team Switzerland!
'Because sometimes you'll need a spaceheater and sometimes an airconditioning.'
quote:Op zondag 5 april 2009 12:37 schreef Ang3l het volgende:
Toch wel grappig dat, ondanks dat Edward duidelijk de hoofdrolspeler en geschreven match is voor Bella, er een gelijke stand is ontstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
quote:Op maandag 6 april 2009 07:57 schreef Angelcakes het volgende:
[..]Daar zit wat in jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
hier nog eenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Ik ben overigens ook geen 12 jarig meisje (verre van zelfs![]()
) en ik vind Jacob ook een cutie, maar Edward blijft toch favoriet
.
Haha, hier ook boven de 25quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so the lion fell in love with the lamb
quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha, hier ook boven de 25.
Opnames voor New Moon zijn in volle gang op dit moment. Robert Pattinson (Edward) is inmiddels ook begonnen met filmen! Ze gaan 'm wel iets meer in de film laten komen dan in het boek, namelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so the lion fell in love with the lamb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen idee of dat in spoilertags moet eigenlijk ... gaat over deel II dus ik denk het wel
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
SPOILER: boek/film 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf maar gewoon Interview with the vampire kijken, denk ik.
[ Bericht 2% gewijzigd door Lucivia op 13-04-2009 09:39:27 (spoilert weggehaald xD) ]
quote:Op zondag 12 april 2009 20:25 schreef Lucivia het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zit echt niet in Twilight of Nieuwe Maan, als het in de latere boeken zit; bedankt voor de spoiler
![]()
Open voortaan lekker een KLB topic of zo.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Dat dusquote:Op maandag 13 april 2009 12:04 schreef Empathologica het volgende:
Rena, het staat niet voor niets tussen spoilertags
Het is pas als spoiler ge-edit nadat Rena er iets van zei...quote:
Dat heeft ze later gedaanquote:Op maandag 13 april 2009 12:04 schreef Empathologica het volgende:
Rena, het staat niet voor niets tussen spoilertags
quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 20:25 schreef Lucivia het volgende:
Sowieso, wat is het punt van een vampier zijn als je toch gewoon buiten kan komen, en alleen gaat glinsteren () als de zon op je schijnt? Misschien heb ik teveel Anne Rice gelezen, maar ik zie de meerwaarde van het vampirisme niet zo
.
Maar wacht ff het hele "Vampieren" op zich, is ook fictie. Hoe ze zich moeten gedragen en wat ze wel -of niet kunnen is ook fictie. Daar zijn geen regels in wat wel en niet kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf maar gewoon Interview with the vampire kijken, denk ik.
Die poppen zijn echt engquote:Op zondag 12 april 2009 21:57 schreef Bamba het volgende:
Heb nog andere poppen gevonden, inclusief een realistisch lijkende Jacob doll...![]()
[ afbeelding ]
En hier nog wat nieuwe setfoto's!![]()
[ afbeelding ]![]()
Die set pics zijn wel leuk
The secret of getting ahead is getting started
Sorry dat het van mij zo bitchy over kwamquote:Op maandag 13 april 2009 19:39 schreef Empathologica het volgende:
Ik zie in jouw quote spoilers staan, dan neem ik aan dat je het zo letterlijk gequote heb. Sorry voor het misverstand dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |