EN = Engelsquote:Op maandag 18 mei 2009 15:38 schreef rena het volgende:
[..]
Ik snap echt geen drol van je postWat bedoel je met die laatste regel?
Ow okquote:Op maandag 18 mei 2009 18:50 schreef Empathologica het volgende:
Het andere boek van Stephenie Meyer heet Zielen in het Nederlands
Waar gaat dat dan over?!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:50 schreef Empathologica het volgende:
Het andere boek van Stephenie Meyer heet Zielen in het Nederlands
Wandelaar, de gastziel die Melanies lichaam gekregen heeft, wist al dat het moeilijk was om in een mensenlichaam te wonen: de overweldigende emoties, de levendige herinneringen. maar één ding had ze niet verwacht: de vorige bewoonster weigert haar geest te laten overnemen.quote:
Oke, vaagquote:Op maandag 18 mei 2009 20:36 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Wandelaar, de gastziel die Melanies lichaam gekregen heeft, wist al dat het moeilijk was om in een mensenlichaam te wonen: de overweldigende emoties, de levendige herinneringen. maar één ding had ze niet verwacht: de vorige bewoonster weigert haar geest te laten overnemen.
Melanie vult Zwervers gedachten met beelden van Jared, de man van wie ze houdt. Zwerver kan zich niet verzetten tegen de herinneringen van haar lichaam, en ze verlangt naar een man die ze nooit heeft ontmoet. Dat is het begin van een romantisch en meeslepend verhaal over twee meisjes in één lichaam, met dezelfde geliefde…
Van Bol.com gepikt
Ik vind het best een leuke poster, niet bijzonder mooi of origineel, maar het ziet er wel aardig uit. Nu zullen er nog wel meer verschijnen ook. Ik vraag me alleen af of Jacob in de film nu ineens kort haar heeftquote:Check out the official New Moon poster!
The film’s three major players — Kristen Steward, Taylor Lautner and Robert Pattinson — grace the poster with intense stares.
In the much-anticipated sequel, Bella (Stewart) recovers from the vampire attack that almost claimed her life and looks forward to celebrate her birthday with Edward (Pattinson) and his family. However, a minor accident during the festivities results in Bella’s blood being shed, a sight that proves too intense for the Cullens, who decide to leave the town of Forks, Washington for Bella and Edward’s sake. Initially heartbroken, Bella finds a form of comfort in reckless living, as well as an even-closer friendship with Jacob Black (Lautner).
New Moon is set to hit theaters this November.
Pretty!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:50 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind het best een leuke poster, niet bijzonder mooi of origineel, maar het ziet er wel aardig uit. Nu zullen er nog wel meer verschijnen ook. Ik vraag me alleen af of Jacob in de film nu ineens kort haar heeft![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. En met een goede verklaring (in het boek tenminste).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:50 schreef rena het volgende:
Ik vraag me alleen af of Jacob in de film nu ineens kort haar heeft![]()
inderdaad ja, diegene die dit schreef heeft geen idee hoe ze zich daaronder voeldequote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:43 schreef Niara het volgende:
"looks forward to celebrate her birthday with Edward (Pattinson) and his family."
volgens mij keek ze er helemaal niet zo naar uit
Maar tja, wel mooie poster. Alleen raar dat Edward er nog zo groot op staat.
Mooie poster, maar waarom is wolfboy niet groter dan Eddie the goody-goody applepolisher?quote:
Ik denk dat hij in elke scene wel op de een of andere manier voorbij komt. Anders gaan de Tweens de film boycotten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooie poster, maar waarom is wolfboy niet groter dan Eddie the goody-goody applepolisher?
Sowieso qua langte, maar ook qua aandeel in de film is hij groter.
Maar ja, edward sells
hij is ook groter ( zou het iig moeten zijn ) maar op deze manier staat hij tussen edward en Bella in .. misschien daarom ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooie poster, maar waarom is wolfboy niet groter dan Eddie the goody-goody applepolisher?
Maar ja, edward sells
en die zonnebrilquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het ook wel een mooie poster, mooie uitdrukkingen en het geeft ook de 'driehoeksrelatie' goed weer.
Hier een foto van Robbert op weg naar Cannes Film Festival, en waarschijnlijk daarna door naar Italië voor de opnames van de film
[ afbeelding ]
Ik ben gek op dat haar
Robert is sowieso een stuk groter, Taylor is maar een klein mannetje, ondanks dat ie nu zo breed is haha!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ja, edward sells
Dan heb ik dat stuk gemist in het boekquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. En met een goede verklaring (in het boek tenminste).
Ik denk dat hij bedoelt dat Jacob in het boek steeds groter wordt, en eigenlijk (dat denk ik ook) dus een stuk langer moet zijn dan Edward. Het gaat niet over de personen in real life hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:06 schreef Siral het volgende:
[..]
Robert is sowieso een stuk groter, Taylor is maar een klein mannetje, ondanks dat ie nu zo breed is haha!
Ik vind de poster wel kloppen. Edward is sowieso degene waar het eigenlijk allemaal om draait. Het hele boek New Moon heb ik gewacht tot hij terug kwam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |