Echt he? Zo'n DeCoteau filmquote:
hehe, dat is toch heerlijk....in zo'n verhaal zittenquote:Op maandag 13 april 2009 20:32 schreef Empathologica het volgende:
No problem joh!
@ Poison-Ivy; Volgens mij leeft iedereen zo mee met die boeken dat mensen af en toe gewoon vergeten dat vampieren en weerwolven -helaas- niet bestaan.
Dacht eerst altijd dat die mensen die WoW spelen is met beide benen terug in de realiteit moesten komen, maar nu ben ik al net zo erg, maar dan met Twilight
hmm als je ff denkt aan de mentaliteit van de wolfjes.... dan is dit zeker niet verkeerdquote:
Join the clubquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:37 schreef Madsen het volgende:
Ik heb ook het Twilight virus te pakken ... Heb New Moon net uit.
ik wacht tot stufiquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:40 schreef rena het volgende:
Ik ben vandaag begonnen in Eclipse, kon hem lenen van een vriendinZelf geen geld om hem te kopen op dit moment
Ja precies dat ze het TE maken, van; we hebben toch fans en publiek. Ik las trouwens (vast oud nieuws hier maar ik heb niet alles gelezen) dat ze meer Robert Pattinson in de film willen hebben en dat hij daarom in beeld komt als Bella zijn stem hoort. Dat leidt toch teveel af?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:24 schreef Niara het volgende:
Als je heel evil wil zijn kun hem downloaden en er alvast mee beginnen
Tja ik probeer niet té veel van New Moon te verwachten. Ik ben bang dat ze het misschien te hollywood-achtig enzo maken.
Even die 2 zinnen combineren en je hebt je antwoord alquote:Op maandag 18 mei 2009 13:01 schreef Siral het volgende:
Las ik nou ergens dat deel 4 nog niet in het nederlands is uitgegeven?
Weet iemand trouwens waar ik de box van alle 4 de boeken kan krijgen? Hij staat op bol.com, maar alleen in de engelse uitgaves.
Damn inderdaad, nu heb ik net Twilight in het Nederlands besteld... Misschien toch maar in het Engels beginnen...quote:Op maandag 18 mei 2009 13:37 schreef rena het volgende:
Deel 4 komt pas voorjaar 2010 in het nederlands geloof ik. Duurt nog veel te lang. Ik overweeg zelf om hem toch in het engels te gaan lezen.
Omfg. Dus tegen de tijd dat ik die kan lezen ben ik al helemaal uit het verhaal van de andere boeken... Ik ben in het nederlands begonnen dus wil niet ineens engels gaan lezen. Balen! Waarom!!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:37 schreef rena het volgende:
Deel 4 komt pas voorjaar 2010 in het nederlands geloof ik. Duurt nog veel te lang. Ik overweeg zelf om hem toch in het engels te gaan lezen.
Dat had ik ook bij Harry Potter, dan was het engelse boek al uit, maar had ik al 5 boeken in het nederlands gelezen en dan is het zo irritant om van taal te switchen (vooral met de namen van personages is dat heel irritant). Ben nu ook Eclips in het nederlands aan het lezen, maar wil ook niet te lang wachten op deel 4. Dilemma dus.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:26 schreef Siral het volgende:
[..]
Omfg. Dus tegen de tijd dat ik die kan lezen ben ik al helemaal uit het verhaal van de andere boeken... Ik ben in het nederlands begonnen dus wil niet ineens engels gaan lezen. Balen! Waarom!!
Denk dat ik er maar een half jaar over ga doen dan om eclips uit te lezen...quote:Op maandag 18 mei 2009 14:34 schreef rena het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij Harry Potter, dan was het engelse boek al uit, maar had ik al 5 boeken in het nederlands gelezen en dan is het zo irritant om van taal te switchen (vooral met de namen van personages is dat heel irritant). Ben nu ook Eclips in het nederlands aan het lezen, maar wil ook niet te lang wachten op deel 4. Dilemma dus.
Ik snap echt geen drol van je postquote:Op maandag 18 mei 2009 15:30 schreef Ang3l het volgende:
Dan doe je die andere van de schrijfster er ff tussendoor.
Die is wel al vertaald. EN naam is HOST. NL is ... weeknie. Gast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |