abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69594576
Twilight doet het goed bij de MTV Movie Awards. Ze hebben tot nu toe drie awards gewonnen. Best Fight, Best male breaktrough en Best kiss.

Trailer voor New Moon is nog niet geweest.

Edit:

Trailer

Ziet er goed uit!

Twilight heeft ondertussen ook de award voor Beste film gewonnen!

[ Bericht 32% gewijzigd door diertjuh op 01-06-2009 04:59:44 ]
  maandag 1 juni 2009 @ 07:36:18 #252
193624 babbode
i am untouchable
pi_69594802
hier is de 720 HD TRAILER ERVAN!

enjoy!
pi_69595102
Nou, dat ziet er toch best okee uit.

Het valt moeilijk van zo´n korte trailer te beoordelen, maar het oogt toch allemaal wat duurder en proffesioneler dan de eerste. Misschien was Weitz als regisseur toch een geslaagd idee.
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
pi_69595190
Die Jacob ziet er goed uit Vind het uiterlijk van zijn Wolf ook nog niet teleurstellend
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 1 juni 2009 @ 09:31:06 #255
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_69595337
quote:
Op maandag 1 juni 2009 09:10 schreef rena het volgende:
Die Jacob ziet er goed uit Vind het uiterlijk van zijn Wolf ook nog niet teleurstellend
DAT! Dat was echt serieus het tofste stukje in de trailer Ik vind Bella nog steeds een beetje 'neh'. Ik vind Kirsten er gewoon zo... enorm saai en leveloos uitzien altijd, alsof het haar niks doet. Robbert daarintegen vind ik een goede acteur Trouwens grappig dat ze meteen al een afwijkend stukje van het boek laten zien. Of ben ik dat stukje vergeten? Want volgens mij is het in het boek toch zo dat de wolvenpack achter hem aangaat terwijl Bella nog niet weet dat het Jacob & zijn vrienden zijn?

Edit: zag net dit staan bij de opmerkingen van Youtube:
I just noticed. Bella's wearing a blue jacket with Laurent, and a brown jacket with Jacob.
So they're two different scenes! Thank goodness!

Ben benieuwd of dat ook echt zo is, want of het is een foutje of het is dus een andere scene.. Ik ben benieuwd
Fuck the EBU
  maandag 1 juni 2009 @ 10:10:53 #256
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_69595864
Ohhh heerlijk!

Al tja, de levenloosheid van Bella irriteert me ook. En het feit dat Edward misschien iets beter moet articuleren? Maar ach that's just me.
And yummie Jacob! Ik had hem alleen niet echt als een bruine wolf voorgesteld
pi_69598899
De levenloosheid van Bella... vooral de eerste conversatie van die trailer .. omg, wat een vlakke acteerprestatie zeg :S In deel I vond ik haar wel ok, de Bella uit het boek bruist ook niet echt en is volgens mij zelfs depressief, maar zoals dit gesprek er uit zag ....

Wolf ziet er prima uit, beetje klein maar dat is hopelijk in de rest van de film beter ( in mijn voorstelling is hij zo groot dat hij amper door de deur kan )

Maar ach, al was de wolf niet groter dan mijn kat en gaapte Bella de halve tijd, ik KIJK TOCH WEL !!
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
  maandag 1 juni 2009 @ 12:38:43 #258
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_69599123
Ik vind trouwens de papercut ook een beetje overdreven.. ze smijt gewoon d'r cadeautje op de vloer.
Ik bedoel, je kan auw zeggen omdat het pijn doet maar om nu gelijk zo'n reactie te hebben.
Maar ach, overdrijven is iets voor films enzo Ander begrijpt niemand het.

En ik ben het met je eens Angelcakes, ik ga hem toch wel kijken.
  maandag 1 juni 2009 @ 13:17:40 #259
119225 Poison-Ivy
Poison-Ivy
pi_69600141
quote:
Op maandag 1 juni 2009 07:36 schreef babbode het volgende:
hier is de 720 HD TRAILER ERVAN!

enjoy!
OMG ik vind het zeker niet teleurstellend
Ik ben blij verrast met dit klein stukje preview, ik ben zeker benieuwd naar de ECHTE trailer
Die wolf ziet er goed uit, Thank God. Ik denk maar zo... het had veel slechter gekund En ik moet zeggen, Jacob is ook niet verkeerd in dat stukje
Volgens mij houden ze zich redelijk goed aan het boek , al zijn er natuurlijk wel weer stukjes dat niet te lezen is in het boek.... maar dat kan soms ook niet anders.
Super.... hey wanneer komt de officiële trailer?
quote:
Op maandag 1 juni 2009 12:30 schreef Angelcakes het volgende:

( in mijn voorstelling is hij zo groot dat hij amper door de deur kan )
HAHA ja

Ik moet zeggen dat het boek, New Moon, alweer een tijdje achter me ligt waardoor ik sommige details niet meer goed weet.
Ik meen dat wanneer Edward Bella in het bos achter laat dat ze wordt gevonden door Billy. En dat ze terug keert naar de weide om Edward te vinden.
Ik heb het boek helaas niet, aangezien ik het van de bieb heb geleend destijds. Maar ik wil het wel nog gaan kopen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Poison-Ivy op 01-06-2009 13:24:23 ]
The secret of getting ahead is getting started
  maandag 1 juni 2009 @ 13:57:45 #260
130755 Kinga
versier hier
pi_69601340

LMAO! Ze laat de award vallen.
pi_69601342
Ik ben al lang blij dat die 'vlucht' van Jasper er realistisch uitziet, voor zover dat mogelijk is natuurlijk.

Bij 1 zag je de touwen bijna hangen, dat is hier gelukkig een stuk minder.
pi_69601572
Nog 1 ding dat me opviel.

Je krijgt uit de trailer nu het idee dat Jacob over haar heen springt, wolf wordt en dan tegenover Laurent staat. Maar als je goed naar Bella's kleding kijkt heeft ze op dat open veld en bij die wolf andere dingen aan.

Wat dus betekent dat deze scenes in de film los van elkaar staan. Tenminste, dat maak ik hieruit op

Het zou ook wel toevallig zijn als hij direct bij zijn eigen hut Laurent tegenkomt
  maandag 1 juni 2009 @ 14:06:00 #263
130755 Kinga
versier hier
pi_69601596
Laat ik mijn eerste reactie na het zien van de trailer ook maar hier neer plempen.

Die eerste 15 seconden, zucht. PRAAT NORMAAL KRISTEN!
Birthday scene - Meer Cullens, altijd goed en Jasper die op die piano neerkomt, zeer sjiek gedaan...
Breakup scene - Jammer dat ze net het zinnetje 'It'll be as if i never existed' eruit hebben geknipt, ik wed dat dat direct na die andere zin van Edward kwam..."This is the last time you'll see me" ofzo iets...
Laurent - Holy shit! Make up is echt erop vooruit gegaan, hij is fucking freaky! Nice touch ook dat alles in de meadow dood is nu Edward weg is... Was dat ook in het boek zo? Kan het me niet meer herinneren.
Jacob - Zucht Moet zeggen dat ik de wolf goed gelukt vind. Toen ik New moon las had ik de wolven wel meer a lá Van Helsing in gedachten, maar dit kan ermee door... (Geloof trouwens ook dat dat die Paul/Jacob scene is)
  maandag 1 juni 2009 @ 15:31:52 #264
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69604022
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:10 schreef Niara het volgende:

Al tja, de levenloosheid van Bella irriteert me ook.
Ja precies Dat doet het me in het boek ook, dus wat dat betreft vind ik Kirsten het goed doen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 1 juni 2009 @ 15:33:29 #265
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69604059
quote:
Op maandag 1 juni 2009 12:30 schreef Angelcakes het volgende:

Wolf ziet er prima uit, beetje klein maar dat is hopelijk in de rest van de film beter ( in mijn voorstelling is hij zo groot dat hij amper door de deur kan )

Ik vond het een beetje een CGI-kitty eerlijk gezegd
Maar goed, dat ene beeld hoeft niet representatief te zijn.
L'Amour menaçant:
pi_69604255
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:17 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

OMG ik vind het zeker niet teleurstellend
Ik ben blij verrast met dit klein stukje preview, ik ben zeker benieuwd naar de ECHTE trailer
Die wolf ziet er goed uit, Thank God. Ik denk maar zo... het had veel slechter gekund En ik moet zeggen, Jacob is ook niet verkeerd in dat stukje
Volgens mij houden ze zich redelijk goed aan het boek , al zijn er natuurlijk wel weer stukjes dat niet te lezen is in het boek.... maar dat kan soms ook niet anders.
Super.... hey wanneer komt de officiële trailer?
[..]

HAHA ja

Ik moet zeggen dat het boek, New Moon, alweer een tijdje achter me ligt waardoor ik sommige details niet meer goed weet.
Ik meen dat wanneer Edward Bella in het bos achter laat dat ze wordt gevonden door Billy. En dat ze terug keert naar de weide om Edward te vinden.
Ik heb het boek helaas niet, aangezien ik het van de bieb heb geleend destijds. Maar ik wil het wel nog gaan kopen.
Bella word gevonden door Sam. En op dat moment wist ze ook totaal nog niet wie Sam was. Wanneer ze terugkeert naar de weide is pas heel veel later in het boek.

--

De scene met Laurent in de weide klopt volgens deze trailer niet echt inderdaad, ze wist toen nog helemaal niet dat Jacob een weerwolf was. En er waren er idd meerdere wolven aanwezig, een stuk of 4/5. Maar ze heeft idd andere kleren aan dus ik denk dat het losse scenes zijn. Hope so!

Ik vind de wolf transformatie wel echt vet gedaan! En als je goed kijkt is hij zeer zeker wel zo groot als een paard (zoals ook omschreven is in het boek) Dat vind ik wel een pluspunt.

De "break up scene" vond ik minder, van wat ik er tot nu toe kon zien. Bella hoort compleet in paniek te raken, maar dit is natuurlijk ook nog maar een klein stukje.

Pff nu kan ik al helemaal niet meer wachten tot november!
  maandag 1 juni 2009 @ 15:56:15 #267
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69604716
Ik ben niet onder de indruk van de transformatie, maar .... ik had het eerljk gezegd erger verwacht. Dus in dat opzicht ben ik "tevreden". Komt erbij dat de meeste weerwolf transformaties in duistere plekken e.d. worden gefilmd zodat je met schaduwen en donkere hoeken vanalles onduidelijk kan maken en/of kan verbergen en hier gebeurd het op klaarlichte dag. Is ook moeilijker neer te zetten natuurlijk.

Ik vond de wolftransformaties van de film Blood & Chocolate (beetje een weerwolf twilight tegenhanger) wel erg mooi gedaan. Heel anders dan andere transformaties.

Achteraan in de trailer ergens.
L'Amour menaçant:
  maandag 1 juni 2009 @ 16:49:50 #268
119225 Poison-Ivy
Poison-Ivy
pi_69606213
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben niet onder de indruk van de transformatie, maar .... ik had het eerljk gezegd erger verwacht. Dus in dat opzicht ben ik "tevreden". Komt erbij dat de meeste weerwolf transformaties in duistere plekken e.d. worden gefilmd zodat je met schaduwen en donkere hoeken vanalles onduidelijk kan maken en/of kan verbergen en hier gebeurd het op klaarlichte dag. Is ook moeilijker neer te zetten natuurlijk.

Ik vond de wolftransformaties van de film Blood & Chocolate (beetje een weerwolf twilight tegenhanger) wel erg mooi gedaan. Heel anders dan andere transformaties.

Dat is idd ook een mooie transformatie! Alleen is dat meer een magische shapeshift en in het stukje preview zie je echt dat de kleren scheuren.
Die wolven daarin zijn wel heel echt Dat vind ik nog cooler maar of daar ook goed mee te werken is...?
Ik ben benieuwd hoe de andere wolfjes eruit gaan zien. Ik hoop zo min mogelijk gedigitaliseerd.
  maandag 1 juni 2009 @ 17:00:49 #269
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69606534
Dat zijn idd echte wolven. Dus dat past ook niet bij New Moon idd.
L'Amour menaçant:
  maandag 1 juni 2009 @ 18:44:25 #270
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_69609461
Vinden jullie ook niet dat Edward in de trailer minder 'bleek' is?
  maandag 1 juni 2009 @ 19:07:00 #271
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69610182
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:44 schreef Dreuzel het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Edward in de trailer minder 'bleek' is?
Ja dat viel me ook al op
L'Amour menaçant:
pi_69611836
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:56 schreef Ang3l het volgende:

Maar nergens staat de regel dat weerwolven alleen veranderen in de nacht, met volle maan dus (het is en blijft een fabel ). Dat word in het boek ook omschreven, dat ze kunnen veranderen ook op klaarlichte dag. Ik vond het wel tof eruit zien! Aangezien ik de special effects van Twilight matig vond, had ik dit veel erger verwacht.

Wat ik me trouwens afvraag, als de scene waarin jacob in een weerwolf veranderd niet bij de scene hoort met Laurent. (Daar ga ik vanuit tenminste vanwege andere kleding en waarschijnlijk ook een totaal andere plek). Welk voorval moet dat dan geweest zijn waarom Jake haar moest beschermen? De enige die ik me kan herinneren was toen een van Jakes vrienden veranderde omdat hij boos was dat hij Bella had meegenomen. Maar waarom zou ze dan roepen; "JAKE RUN"

[ Bericht 5% gewijzigd door Siral op 01-06-2009 20:14:29 ]
  maandag 1 juni 2009 @ 20:26:32 #273
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_69613150
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:53 schreef Siral het volgende:

[..]

Maar nergens staat de regel dat weerwolven alleen veranderen in de nacht, met volle maan dus (het is en blijft een fabel ). Dat word in het boek ook omschreven, dat ze kunnen veranderen ook op klaarlichte dag. Ik vond het wel tof eruit zien! Aangezien ik de special effects van Twilight matig vond, had ik dit veel erger verwacht.

Wat ik me trouwens afvraag, als de scene waarin jacob in een weerwolf veranderd niet bij de scene hoort met Laurent. (Daar ga ik vanuit tenminste vanwege andere kleding en waarschijnlijk ook een totaal andere plek). Welk voorval moet dat dan geweest zijn waarom Jake haar moest beschermen? De enige die ik me kan herinneren was toen een van Jakes vrienden veranderde omdat hij boos was dat hij Bella had meegenomen. Maar waarom zou ze dan roepen; "JAKE RUN"
Ja dat zat ik me ook al te bedenken.. Misschien toch een foutje van de makers? (opgenomen op 2 dagen en per ongeluk verkeerde outfit) Maar we zullen het vast zien in november
Fuck the EBU
  maandag 1 juni 2009 @ 20:42:17 #274
119225 Poison-Ivy
Poison-Ivy
pi_69613769
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:05 schreef Jeeh het volgende:
Nog 1 ding dat me opviel.

Je krijgt uit de trailer nu het idee dat Jacob over haar heen springt, wolf wordt en dan tegenover Laurent staat. Maar als je goed naar Bella's kleding kijkt heeft ze op dat open veld en bij die wolf andere dingen aan.
Ik heb het eens goed bekeken maar ik zie geen verschil in kleding
pi_69613989
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:42 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Ik heb het eens goed bekeken maar ik zie geen verschil in kleding
Ze heeft in de scene met laurent een grijzig vestje aan, en een rugzak op. En als ze naar jake toe rent een bruin vest zonder rugzak.

Daarbij komt dat Jake vanuit zijn eigen huis af komt gerend.. En daar is het weiland natuurlijk niet waar ze Laurent zag.. Of de film is echt vet twisted..

Maargoed we zullen het idd pas zien in november
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')