DAT! Dat was echt serieus het tofste stukje in de trailerquote:Op maandag 1 juni 2009 09:10 schreef rena het volgende:
Die Jacob ziet er goed uitVind het uiterlijk van zijn Wolf ook nog niet teleurstellend
OMG ik vind het zeker niet teleurstellendquote:
HAHA jaquote:Op maandag 1 juni 2009 12:30 schreef Angelcakes het volgende:
( in mijn voorstelling is hij zo groot dat hij amper door de deur kan)
Ja preciesquote:Op maandag 1 juni 2009 10:10 schreef Niara het volgende:
Al tja, de levenloosheid van Bella irriteert me ook.
Ik vond het een beetje een CGI-kitty eerlijk gezegdquote:Op maandag 1 juni 2009 12:30 schreef Angelcakes het volgende:
Wolf ziet er prima uit, beetje klein maar dat is hopelijk in de rest van de film beter ( in mijn voorstelling is hij zo groot dat hij amper door de deur kan)
Bella word gevonden door Sam. En op dat moment wist ze ook totaal nog niet wie Sam was. Wanneer ze terugkeert naar de weide is pas heel veel later in het boek.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
OMG ik vind het zeker niet teleurstellend![]()
Ik ben blij verrast met dit klein stukje preview, ik ben zeker benieuwd naar de ECHTE trailer![]()
Die wolf ziet er goed uit, Thank God. Ik denk maar zo... het had veel slechter gekundEn ik moet zeggen, Jacob is ook niet verkeerd in dat stukje
![]()
Volgens mij houden ze zich redelijk goed aan het boek, al zijn er natuurlijk wel weer stukjes dat niet te lezen is in het boek.... maar dat kan soms ook niet anders.
Super.... hey wanneer komt de officiële trailer?
[..]
HAHA ja![]()
Ik moet zeggen dat het boek, New Moon, alweer een tijdje achter me ligt waardoor ik sommige details niet meer goed weet.
Ik meen dat wanneer Edward Bella in het bos achter laat dat ze wordt gevonden door Billy. En dat ze terug keert naar de weide om Edward te vinden.
Ik heb het boek helaas niet, aangezien ik het van de bieb heb geleend destijds. Maar ik wil het wel nog gaan kopen.
Dat is idd ook een mooie transformatie! Alleen is dat meer een magische shapeshift en in het stukje preview zie je echt dat de kleren scheuren.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben niet onder de indruk van de transformatie, maar .... ik had het eerljk gezegd erger verwacht. Dus in dat opzicht ben ik "tevreden". Komt erbij dat de meeste weerwolf transformaties in duistere plekken e.d. worden gefilmd zodat je met schaduwen en donkere hoeken vanalles onduidelijk kan maken en/of kan verbergen en hier gebeurd het op klaarlichte dag. Is ook moeilijker neer te zetten natuurlijk.
Ik vond de wolftransformaties van de film Blood & Chocolate (beetje een weerwolf twilight tegenhanger) wel erg mooi gedaan. Heel anders dan andere transformaties.
Achteraan in de trailer ergens.
Ja dat viel me ook al opquote:Op maandag 1 juni 2009 18:44 schreef Dreuzel het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Edward in de trailer minder 'bleek' is?
Maar nergens staat de regel dat weerwolven alleen veranderen in de nacht, met volle maan dus (het is en blijft een fabelquote:Op maandag 1 juni 2009 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben niet onder de indruk van de transformatie, maar .... ik had het eerljk gezegd erger verwacht. Dus in dat opzicht ben ik "tevreden". Komt erbij dat de meeste weerwolf transformaties in duistere plekken e.d. worden gefilmd zodat je met schaduwen en donkere hoeken vanalles onduidelijk kan maken en/of kan verbergen en hier gebeurd het op klaarlichte dag. Is ook moeilijker neer te zetten natuurlijk.
Ik vond de wolftransformaties van de film Blood & Chocolate (beetje een weerwolf twilight tegenhanger) wel erg mooi gedaan. Heel anders dan andere transformaties.
Achteraan in de trailer ergens.
Ja dat zat ik me ook al te bedenken.. Misschien toch een foutje van de makers? (opgenomen op 2 dagen en per ongeluk verkeerde outfit) Maar we zullen het vast zien in novemberquote:Op maandag 1 juni 2009 19:53 schreef Siral het volgende:
[..]
Maar nergens staat de regel dat weerwolven alleen veranderen in de nacht, met volle maan dus (het is en blijft een fabel). Dat word in het boek ook omschreven, dat ze kunnen veranderen ook op klaarlichte dag. Ik vond het wel tof eruit zien!
Aangezien ik de special effects van Twilight matig vond, had ik dit veel erger verwacht.
Wat ik me trouwens afvraag, als de scene waarin jacob in een weerwolf veranderd niet bij de scene hoort met Laurent. (Daar ga ik vanuit tenminste vanwege andere kleding en waarschijnlijk ook een totaal andere plek). Welk voorval moet dat dan geweest zijn waarom Jake haar moest beschermen? De enige die ik me kan herinneren was toen een van Jakes vrienden veranderde omdat hij boos was dat hij Bella had meegenomen. Maar waarom zou ze dan roepen; "JAKE RUN"![]()
Ik heb het eens goed bekeken maar ik zie geen verschil in kledingquote:Op maandag 1 juni 2009 14:05 schreef Jeeh het volgende:
Nog 1 ding dat me opviel.
Je krijgt uit de trailer nu het idee dat Jacob over haar heen springt, wolf wordt en dan tegenover Laurent staat. Maar als je goed naar Bella's kleding kijkt heeft ze op dat open veld en bij die wolf andere dingen aan.
Ze heeft in de scene met laurent een grijzig vestje aan, en een rugzak op. En als ze naar jake toe rent een bruin vest zonder rugzak.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik heb het eens goed bekeken maar ik zie geen verschil in kleding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |