Ik heb de sims 3 al een week of twee lol. Kun je allanngg downloadenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:14 schreef Niara het volgende:
mja ik denk ook om hem te laten glitteren
en meh ik wil hem ook zien..
of de sims 3 al hebben
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:01 schreef Madsen het volgende:
preview van de trailer
spoiler?
http://www.etonline.com/news/2009/05/74735/index.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:27 schreef Niara het volgende:
[..]Nee inderdaad... :\ Niet echt tof ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen kwam de trailer toch helemaal uit? Op mtv? weet iemand hoelaat dat begint.![]()
Zit geen enkele spoiler in voor de verhaallijn vind ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:01 schreef Madsen het volgende:
preview van de trailer
spoiler?
http://www.etonline.com/news/2009/05/74735/index.html
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Jackson Rathbone....:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
....als Jasper:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen dat haar is zo jammer
Dat vond ik inderdaad ook zo gaar :\ Waarom word die van Alice wel naar voren gebracht en die van Jasper niet.. Agja misschien wilde ze wat bewaren voor New moon. En niet meteen alles in de eerste film gooien.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:59 schreef Ang3l het volgende:
Ja, in de eerste film kwam zijn gave bv niet eens aan bod.
Moet dat Janes "lange zwarte mantel" voorstellen?quote:Op zondag 31 mei 2009 10:39 schreef rena het volgende:
Eerste foto van Jane en Alice in New Moon.
[ afbeelding ]
Jane is wel zoals ik me haar had voorgesteld, ik had eerst wel een WTF moment toen ik hoorde dat Dakota Fanning haar ging spelen
Mja, de Jasper verhaallijn was voor deel 1 ook niet zo heel belangrijk om in de film te proppen.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:54 schreef Siral het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad ook zo gaar :\ Waarom word die van Alice wel naar voren gebracht en die van Jasper niet.. Agja misschien wilde ze wat bewaren voor New moon. En niet meteen alles in de eerste film gooien.
Nee klopt het was niet heel erg van toepassing. Maar als ze New moon een beetje redelijk verfilmen komt Jasper er wel regelmatig tussendoor met zijn gave!quote:Op zondag 31 mei 2009 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, de Jasper verhaallijn was voor deel 1 ook niet zo heel belangrijk om in de film te proppen.
Ik zie wel wat je bedoeltquote:Op zondag 31 mei 2009 10:51 schreef Niara het volgende:
die foto met die peuk.. doet me denken aan Johnny Depp
Nou, op zich heeft ze wel wat. (Al stelde ik me een Jane voor met donker kort haar, strak naar achteren, op een of andere manier en met grote blauwe ogen)quote:Op zondag 31 mei 2009 11:33 schreef Niara het volgende:
ik hoop het niet.. ze ziet er totaal niet uit als ik haar had voorgesteld
Ooooow my... ik kan werkelijk niet wachten tot het zover isquote:Op zondag 31 mei 2009 14:12 schreef Siral het volgende:
[..]
Vonden jullie de 15 seconde preview van de Trailer trouwens ook zo kut?![]()
"Kiss me..." en dan dat hoofd! Gewoon zo niet... Bella![]()
![]()
Maar toch kan ik niet wachten want de rest zal vast tov zijn!![]()
Ja bah, niks tegen kirsten stewart ofzo.. Want aan de ene kant is ze weer wel Bella, maar aan de andere kant ook totaal niet! Tenminste dat voelde ik bij Twilight dan. Weet niet hoe ze het doet in New moon.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik hoop ook dat Jasper wat meer tot uiting komt in de nieuwe film
[..]
Ik zie wel wat je bedoelt![]()
[..]
Nou, op zich heeft ze wel wat. (Al stelde ik me een Jane voor met donker kort haar, strak naar achteren, op een of andere manier en met grote blauwe ogen)
Maar ik ben het eens met het commentaar op de mantel. De mantel die ze nu aan heeft is wat te 'liefelijk' te meisjesachtig. Het moet een beetje meer een donkere goth-look hebben, vind ik.
[..]
Ooooow my... ik kan werkelijk niet wachten tot het zover is. Ik verheug me er erg op.
Dat stukje preview, tja, ik ben het met je eens dat die blik niet echt bij de Bella hoort, die ik lees in het boek. Een beetje die 'ongeïnteresseerde' blik, waaraan ik me ook al stoorde in de Twilight film terwijl ze eigenlijk een ongelofelijk gepassioneerde blik moet hebben. Maar om het nou K** te noemen![]()
Maar ja, we hebben nog altijd Robbert
Ik vond juist dat ze er meer spanning in hadden zitten dan in het boek. De moorden van james vooraf zaten bv niet in het boek. En het gevecht met Edward was te zien in de film terwijl dat niet in het boek zit, aangezien Bella flauwvalt en we alleen achteraf horen wat er gebeurd was.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:56 schreef rena het volgende:
Ze willen Jane denk ik ook niet te eng maken voor de 12-jarige meisjesVond het boek ook al niet bijster spannend, maar ik denk dat ze alle spanning weglaten uit de films. Dat vond ik bij Twilight ook al het geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |