Dat bedoelde ik inderdaad. Jacob is huuuuge!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:12 schreef rena het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat Jacob in het boek steeds groter wordt, en eigenlijk (dat denk ik ook) dus een stuk langer moet zijn dan Edward. Het gaat niet over de personen in real life he![]()
Edward is vrij ondergeschikt in het boek, al speelt ie natuurlijk in Bella's hoofd nog wel ene grote rol. Maar ik denk wel dat ze dat in de film gaan aandikken aangezien Robert als acteur natuurlijk de publiekstrekker is.quote:En dat het alleen om Edward draait klopt ook niet helemaal, Bella's relatie met Jacob wordt ook steeds belangrijker imo.
Hell yeah!quote:Niks Edward![]()
, ik begin steeds meer team Jacob te worden nu ik bijna aan het einde van Eclips ben
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:34 schreef Niara het volgende:
Team Jacob staat alleen nog wel achter in onze poll..
dus mensen die nog niet gestemd hebben: zie eerste pagina!
Ja indeed, Jacob zou tegen de 2 meter aanzitten, maar aangezien Taylor dat in persoon zelf niet is.. lijkt me dat ook stom om hem op de poster groter te maken dan Edward terwijl hij dat in werkelijkheid niet is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaad. Jacob is huuuuge!
[..]
Edward is vrij ondergeschikt in het boek, al speelt ie natuurlijk in Bella's hoofd nog wel ene grote rol. Maar ik denk wel dat ze dat in de film gaan aandikken aangezien Robert als acteur natuurlijk de publiekstrekker is.
Ze kunnen véél met computers tegenwoordigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:07 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja indeed, Jacob zou tegen de 2 meter aanzitten, maar aangezien Taylor dat in persoon zelf niet is.. lijkt me dat ook stom om hem op de poster groter te maken dan Edward terwijl hij dat in werkelijkheid niet is.
Tofquote:Morgen krijg ik Eclipse binnen als het goed is![]()
Kan niet wachten.
Had ie zitten blowen?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:36 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
Hier knap ik dus wel van af
maar hij was 17 hier.. die body...![]()
uber heaumeau
omg die dacht ik dat nep was.. maar nee..quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:45 schreef Twiney het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee echt jummie is t niet hé...
Ja ik weet niet oftie echt of nep is..quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
omg die dacht ik dat nep was.. maar nee..
waarom heeft ie zulke foto's gemaakt?
lijkt net wel excort
Hmmmmmquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die foto hierboven...tja niet zo heel aantrekkelijk idd maar daar was hij nog maar een jongetje mensen haha.
Doe mij deze mooie vampier, uhm ... man maar :
[ afbeelding ]
Team Edward![]()
haha
dat haar heeft een eigen leven Dlisted verwoordt het ;;quote:
katching voor mevrouw meyerquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:51 schreef Niara het volgende:
Ze hebben nu ook al een board game..
en een trading card set..
kijk maar eens op amazon
[ afbeelding ]
Hij is ook model geweest, toch.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
omg die dacht ik dat nep was.. maar nee..
waarom heeft ie zulke foto's gemaakt?
lijkt net wel excort
quote:
Nee die merchandise is NIKS. Althans niet voor mij, die periode ben ik ontgroeitquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:51 schreef Niara het volgende:
Ze hebben nu ook al een board game..
en een trading card set..
kijk maar eens op amazon
[ afbeelding ]
Joh..quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:13 schreef Angelcakes het volgende:
Niet dat ik er nou zo naar uitkijk om het met een beest te doenbut you get my drift.
Team Jacob dus
Dat t-shirtquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:24 schreef rena het volgende:
Kristen Stewart ziet er uit alsof ze het nu al gehad heeft met filmen
[ afbeelding ]
Schijnt dat in Cannes al een preview te zien is geweest van New Moon, iemand die goed kan googelen?
Subtiele hint van haar richting on: Ik ben voor Team Jacobquote:
http://www.twifans.com/pr(...)preview-was-shown-atquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:24 schreef rena het volgende:
Schijnt dat in Cannes al een preview te zien is geweest van New Moon, iemand die goed kan googelen?
Ja, die zag ik vorige week ook al ergensquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:43 schreef Ang3l het volgende:
http://link.brightcove.com/services/player/bcpid1554364435?bclid=1556123564&bctid=23874801001
Nieuwe serie. Beetje Twilighty
Dank je, maar dat had ik zelf al gevondenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:22 schreef Jeeh het volgende:
[..]
http://www.twifans.com/pr(...)preview-was-shown-at
Alsjeblieft.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:46 schreef Yesse het volgende:
I'm on team wolve![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verwachtte eerst True Blood (waarvan het 2e seizoen over 3 weken begintquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:43 schreef Ang3l het volgende:
http://link.brightcove.com/services/player/bcpid1554364435?bclid=1556123564&bctid=23874801001
Nieuwe serie. Beetje Twilighty
Ga je toch engels lezen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:01 schreef rena het volgende:
Ik heb Breaking Dawn binnen gekregen vandaag![]()
Ben heel benieuwd!
Ja, ik kon toch niet meer zo lang wachtenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:39 schreef Siral het volgende:
[..]
Ga je toch engels lezen?![]()
Vertel me hoe dat leest, en of het veel uitmaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |