quote:
Das mooi alleen hoe kan je je wachtwoord wijzigen of opnieuw aanvragen, weet niet meer wat ik er had ingetyptquote:Op maandag 9 maart 2009 19:44 schreef Sphere het volgende:
Alleen voor leden van PowNed is een een besloten deel op de website ingericht:
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:36 schreef Razorback het volgende:
[..]
Das mooi alleen hoe kan je je wachtwoord wijzigen of opnieuw aanvragen, weet niet meer wat ik er had ingetypt
We gaan is wat combinaties proberenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:40 schreef Shoombak het volgende:
dat kan dus niet
Als je bij het aanmelden nooit een wachtwoord hebt hoeven verzinnen kun jeje lidmaatschapsnummer gebruiken, zo wel, heb je pech
Mail je ze toch ffquote:Op maandag 9 maart 2009 21:46 schreef Razorback het volgende:
[..]
We gaan is wat combinaties proberen
Jaquote:Op maandag 9 maart 2009 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Via dat mailadres in het ledengedeelte?
Ik vraag me ook echt serieus af wat je er voor terug rijgtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:38 schreef Heatseeker het volgende:
Geef mij eens 1 goede reden om lid te worden.
Een omroep in het publieke bestel die niet links is en een geheel andere aanpak heeft.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:38 schreef Heatseeker het volgende:
Geef mij eens 1 goede reden om lid te worden.
quote:12 argumenten om lid te worden
PowNed is opgericht uit onvrede met het huidige publieke bestel. Niet alleen omdat veel kijkers op dit moment onvoldoende door Hilversum worden gehoord, maar tevens vanwege de vooringenomen journalistiek en de overvloed aan politiek correcte programma’s. En dan hebben we het nog niet gehad over de verspilling van belastinggeld. Daar waar RTL uit eigen middelen vier zenders vult voor 195 miljoen euro, daar krijgt de publieke omroep ieder jaar 800 miljoen euro overgemaakt van het Rijk. En nog dreigt er een tekort van 40 miljoen euro. Niet zo verwonderlijk, wanneer je de kantoorpanden ziet waarin ze huizen, het wagenpark bekijkt waarin zij rijden en de salarissen aanschouwt die worden uitbetaald. Zo vliegt bijvoorbeeld LLiNK-presentatrice Floortje Dessing de hele wereld over voor een salaris dat hoger is dan de minister-president. En dus gaan wij Hilversum veranderen. Bewijzen dat het ook allemaal voor veel minder kan, met leukere programma’s en een evenwichtiger geluid. Gewoon, omdat het kan en omdat het moet!
Lees ze rustig door en Word lid van PowNed.
Twaalf argumenten om schoon schip te maken met Hilversum.
*
1. PowNed confronteert
Liegende ministers, frauderende raadsleden, wereldvreemde rechters? Wij confronteren je met zaken die anders wel eens onder de pet zouden kunnen verdwijnen. Als eerste omroep van Hilversum denken wij dat jij de waarheid wel aankan. Zonder PowNed liep Hilversum immers nog steeds braaf door de prachtwijken achter Ella Vogelaar aan...
* 2. PowNed let op de centjes
De Publieke Omroep ontvangt jaarlijks 800 miljoen belastinggeld en nog krijgen ze de begroting niet rond. Niet zo verwonderlijk, wanneer je de kantoorpanden ziet waarin ze huizen, het wagenpark bekijkt waarin zij rijden en de salarissen aanschouwt die worden uitbetaald. Zo vliegt LLiNK-presentatrice Floortje Dessing de hele wereld over voor een salaris dat hoger is dan de minister-president. En de voorzitter van de VARA? Die strijkt ieder jaar schaamteloos 225.000 euro op. PowNed gaat Hilversum leren beter op jouw centjes te letten. Bewijzen dat het allemaal voor veel minder kan, met leukere programma’s en een evenwichtiger geluid.
* 3. PowNed is kritisch voor rechts en links
PowNed heeft geen politieke voorkeur, maar wij gaan wel graag op het links geslepen brilletje van Hilversum staan. Wie nu naar de publieke omroep kijkt, heeft regelmatig het idee zich te moeten schamen voor zijn of haar opvattingen. Met PowNed zul je erachter komen dat je rechterspeaker ook geluid maakt. Een evenwichtiger programma-aanbod dus. Kijkers zijn immers oud en wijs genoeg om zelf hun mening te bepalen.
* 4. PowNed teistert de macht
Gelden wetten en regels voor iedereen? Of alleen voor de gewone man? PowNed gaat roeren waar het stinkt. Ook als de wc bril van goud is. Gewoon omdat het kan. En omdat het moet. PowNed schurkt niet aan tegen macht, want macht corrumpeert.
* 5. PowNed. God is geen lid
Wij geloven pas iets als we het kunnen zien, ruiken, horen of vast kunnen pakken. Voor God ben je dan ook bij PowNed aan het verkeerde adres. Die heeft al omroepen genoeg aan zijn voeten liggen. Maar ook valse profeten als Al Gore kunnen op onze warme belangstelling rekenen.
* 6. PowNed denkt niet in hokjes
Koning, Rechter, Marokkaan, iedereen is gelijk als ze voor onze camera staan. We gaan op onderzoek uit zonder ontzag voor titels of vooroordelen. Zonder angst voor klappen of rechtszaken. Met open vizier. We kletsen dus niet over mensen, maar gaan zelf met ze praten. Heel ontwapenend.
* 7. PowNed sloopt het Old Boys and Girls Network
PowNed gaat voor frisse gezichten. Weg met die kleffe Hilversumse telefoonklapper. Types als Paul Rosenmöller, Freek de Jonge, Dolf Jansen en Ali B komen er bij ons niet in.
* 8. PowNed houdt van sport
Maar niet perse van de favoriete sporten van Mart Smeets. Dus na het schaatsen komt bij ons geen schaatsen en daarna schaatsen. We gaan ook op zoek naar Nederlandse sportsterren die Hilversum steevast links laat liggen. Met PowNed krijgen door Hilversum geboycotte wereldtoppers als Remy Bonjasky eindelijk een podium.
* 9. PowNed is van jou
Als je lid wordt van PowNed mag je niet alleen een beetje meekletsen voor de vorm. Onze leden zijn onze scherpe ogen, gespitste oren en onze grote mond. Je telt mee. Je doet mee en je beslist mee. PowNed leden zitten in ons bestuur. Daar waar je bij de andere omroepen slechts voor spek en bonen meetelt.
* 10. PowNed gaat zelf programma’s maken
Programma’s die kijkers willen zien, niet wat de programmamakers zelf leuk vinden. Wij gaan nieuwe programma’s op je loslaten, die we ook zelf gaan produceren. Dus sorry John, wij doen het straks in eigen beheer. Is veel leuker. Veel goedkoper ook. De nadruk zal liggen op nieuws, opinie en satire, zonder dat bekende opgeheven Hilversumse vingertje.
* 11. PowNed is bijna gratis
5 Euro en 72 cent. Voor de prijs van twee bier (twee bier en een bessen voor wie buiten de Randstad woont) kun jij geschiedenis schrijven. Ga naar de registratiepagina en zorg er eigenhandig voor dat Hilversum nooit meer wordt zoals het was. Gratis tip. Een lidmaatschap op PowNed is het ideale verjaarscadeau voor al je vrienden en familie! Pak het mooi in, pakken wij straks in Hilversum uit.
* 12. PowNed niet goed? Geld terug met winst!
Tot 1 april hebben we de tijd om 50.000 leden te werven. Twee weken na oprichting zitten we al bijna op de helft. Lukt het ons echter niet om de resterende leden te halen, dan krijg jij je geld terug. Plus een kwartje rente! Omgerekend is dat een rendement van 18 procent op jaarbasis. Een prima investering dus.
Nee, ik zei geef me een "goede" reden. Wat boeit mij nou of een omroep links of rechts is, als ik tv kijk gaat het mij om het vermaak, en niet of iets links of rechts is.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:55 schreef Sphere het volgende:
[..]
Een omroep in het publieke bestel die niet links is.
Tja ieder zijn voorkeur.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee, ik zei geef me een "goede" reden. Wat boeit mij nou of een omroep links of rechts is, als ik tv kijk gaat het mij om het vermaak, en niet of iets links of rechts is.
Een nieuwe omroep.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vraag me ook echt serieus af wat je er voor terug rijgt
Ik kan me ook prima vermaken met nieuws actualiteiten en achtergronden van het publieke bestel (ok behalve EO dan) maar ik zie niet in dat alle andere omroepen zo links zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:00 schreef Sphere het volgende:
[..]
Tja ieder zijn voorkeur.
Als jij vermaakt wil worden, verwijs ik je naar SBS 6 en andere commerciëlen. Ik kijk voornamelijk naar de PO om geïnformeerd te worden over politiek en nieuws/ actualiteiten/ achtergronden. De journalistieke inslag is nogal links. Ik vind dat deze neutraal moet zijn.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:23 schreef Zith het volgende:
Het maakt allemaal niet meer uit natuurlijk, GS zag dat ze het misschien niet meer zouden halen dus heeft Telegraaf, de eigenaar van GS het iniatief in eigen hand genomen en zelf de benodigde stemmen gekregen. Natuurlijk onder de naam: Publieke Omroep Wakker NEDerland!
En natuurlijk gaat een van de hoofdmannen van telegraaf binnenkort in de politiek om zo met de media in de hand a-la de Italiaanse president het land en media in de pocket te hebben. Daarna raken weal onze vrijheden kwijt en worden we allemaal gechipped en deelt Telegraaf Corp. de macht met andere corporaties en worden wij slaven.
Idd, vanochtend was het nog 9123. Ik heb me 2 weken geleden ingeschreven maar die 5 euro nogiets is nog niet van mn rekening afgeschreven. Zouden ze gewoon achterlopen met de registraties?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:47 schreef Specularium het volgende:
Nog 8606.
Lijkt ineens veel sneller te gaan.
Neuh, ze gooien gewoon een hele bulk tegelijk eruit. Bij mij werd het ook pas weken nadat ik geregistreerd was eraf gehaald.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:59 schreef L.Mo het volgende:
Idd, vanochtend was het nog 9123. Ik heb me 2 weken geleden ingeschreven maar die 5 euro nogiets is nog niet van mn rekening afgeschreven. Zouden ze gewoon achterlopen met de registraties?
Dan halen ze het sowieso wel
Zelfde hierquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:59 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Idd, vanochtend was het nog 9123. Ik heb me 2 weken geleden ingeschreven maar die 5 euro nogiets is nog niet van mn rekening afgeschreven. Zouden ze gewoon achterlopen met de registraties?
Dan halen ze het sowieso wel
Ik kan me totaal niet vermaken met paul de leeuw of spoorloos. Een heel groot deel trekt mij niet van de publieke omroep. Dus ik ben wel voor wat verandering en als Hans Teeuwen daar bij gaat helpen lijkt me dat alleen maar leuk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:40 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik kan me ook prima vermaken met nieuws actualiteiten en achtergronden van het publieke bestel (ok behalve EO dan) maar ik zie niet in dat alle andere omroepen zo links zijn.
En hoe moeten de programma's er dan uit komen te zien? Rechts nieuws? Rechtse journalistiek?
Rosita moet eerst mij stickers sturenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:39 schreef Paul het volgende:
Rosita gaat me stickers sturen
[ afbeelding ]
Ja, en voor stickers kun je mailen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:21 schreef GSMboy het volgende:
Als je lid bent, kan je dus dus een speciale blog in met meer info over Powned? En dan kan je ook nieuwe stickers bestellen, stickers waren toch alleen voor de eerste 25.000 leden?
Hoeveel stikkers krijg je dan? En welk mailadres?quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, en voor stickers kun je mailen.
Geen idee, ik moet ze nog bestellen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:32 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Hoeveel stikkers krijg je dan? En welk mailadres?
haal dat adres eens wegquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, ik moet ze nog bestellen.
Nee hoor, gister stonden ze al op 9000..quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
's morgens stonden ze nog op 10.000. Ze zijn dus flink omhoog gegaan in 1 dag.
Toen ik gisterochtend vroeg keek zag ik toch echt 10.000 staan. Later op de dag 8600. Maar goed, het zal wel. Het is nog vrij snel itt afgelopen weken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nee hoor, gister stonden ze al op 9000..
Ja klopt las je post verkeerdquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Toen ik gisterochtend vroeg keek zag ik toch echt 10.000 staan. Later op de dag 8600. Maar goed, het zal wel. Het is nog vrij snel itt afgelopen weken.
Zou goed kunnen ja. Om op de laatste dag er ineens 10.000 bij te krijgenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:10 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik blijf erbij dat de teller niet klopt..
Denk dat ze gewoon aantal leden/2 of 3 oid doen.
Gewoon omdat het kan.
Zuchtquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:23 schreef Sanderrrr het volgende:
Maar dan lopen ze wel veel geld mis met die actie nu..
Nee, volgens mij krijgen nieuwe leden geen bevestigingsmail, maar wel leden-mail.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:16 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb me eergisteren lid gemaakt maar nog steeds geen bevestigingsmail ontvangenBen ik nu gepowned?
quote:Zeer gewaardeerd lid van PowNed,
Uw lidnummer is XXXXXXXXXX
Het gaat de goede kant op met de werving, maar we zijn er nog niet. Met nog drie weken te gaan moeten we nog zo’n 10.000 leden zien te overtuigen om lid te worden van de nieuwe publieke omroep van GeenStijl. En daar kunt u ons mee helpen.
Doe bijvoorbeeld iemand een PowNed-lidmaatschap cadeau. Is weer eens wat anders dan een boekenbon. Bovendien maakt u kans op een van de tien 42” Philips LCD-televisies.
https://registratie.powned.tv/geefpowned/
Of plaats een banner van PowNed op uw website en verdien 5,72 euro voor ieder aangebracht lid. Geen website? Geen probleem. Stuur gewoon heel uw adresboek onderstaande persoonlijke link. U ontvangt 5,72 voor IEDER aangebracht nieuw lid, tenminste als ze uw persoonlijke link gebruiken. Bij tien nieuwe leden, kunt u dus 57,20 euro rekening bijschrijven, reken maar uit wat dit wordt bij 100 of zelfs 1000...
Uw persoonlijke link
https://registratie.powned.tv/refund/?id=XXXXXXXXX
Bannermateriaal
http://www.powned.tv/help.html
PowNedleden hebben trouwens nog veel meer voordeel. Zo hebben wij bijvoorbeeld onze privécompound opengesteld voor het publiek. Nou ja, alleen voor PowNed-leden welterverstaan. Op dit afgesloten blog vind u onder andere de laatste foto’s en filmpjes rondom onze campagne om publieke omroep te worden. Beelden die niet-leden nooit, of pas veel later, te zien krijgen. Inloggen doet u op http://com.powned.tv Het kan zijn dat u om uw lidmaatschapnummer wordt gevraagd. Dat nummer vindt u bovenaan deze nieuwsbrief.
Tot zover een laatste update over onze campagne. Dank voor alle steunbetuigingen en blijf vooral uw omgeving wijzen op het nut van de komst van de nieuwe publieke omroep. Wanneer u hiervoor nog stickers of kaarten nodig hebt, schuw het dan niet een mailtje naar rosita@powned.tv. Oh ja: alle mogelijkheden om mensen lid te maken van powned vindt u hier:
http://www.powned.tv/allemogelijkheden.html
Hartelijke groet,
Dominique Weesie
voorzitter PowNed
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik dan hier.
Bij mij duurde het enkele weken. Maar ik ben vanaf het begin lid dus toen was het drukker.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:16 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb me eergisteren lid gemaakt maar nog steeds geen bevestigingsmail ontvangenBen ik nu gepowned?
Ik weet niet of ze alleen naar leden sturen maar dat lijkt me niet.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:14 schreef dvanduijn het volgende:
Nog een paar te gaan...
https://registratie.powned.tv/refund/?id=457218347
Wel heerlijk DIY.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:59 schreef Symer het volgende:
Nu @ de compound: Fleischbaum en Rosita die 6000 enveloppen staan te vullen met stickers![]()
Wat een pokkewerk is dat zeg
nais!!quote:
Ik had ze ergens deze week aangevraagd dus erg snel in ieder gevalquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nais!!hoelang heeft dat geduurd bij jou?
Geen zin om te tellen maar het zijn er een hoopquote:
Veel meer dan de 10 uit het 1e pakketje?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:53 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik had ze ergens deze week aangevraagd dus erg snel in ieder geval
[..]
Geen zin om te tellen maar het zijn er een hoop
same here! mocht wel ff duren zegquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:06 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben lidBevestigings mail ontvangen
Was al bijna bang dat ik een typo had gemaakt in m'n emailadres
https://registratie.powned.tv/refund/?id=455510067 bedoel je.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
https://registratie.powned.tv/refund/?id=457558687
Alvast bedankt.
Nee die moet je niet hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:43 schreef pekel het volgende:
[..]
https://registratie.powned.tv/refund/?id=455510067 bedoel je..
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
https://registratie.powned.tv/refund/?id=455664404
Alvast bedankt.
Jongens, niet spammen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:43 schreef pekel het volgende:
[..]
https://registratie.powned.tv/refund/?id=455664404 bedoel je..
Hoeveel stickers zijn het?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:59 schreef scarefreak het volgende:
Rosita heeft me lief een pakketje stickers opgestuurd
Dit weekend de stad maar eens volplakken
20 / 25 stuks ongeveerquote:
Tis idd wel een verrassende eindspurtquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:06 schreef Jovatov het volgende:
Het ziet er inderdaad naar uit dat ze het halen, had ik niet meer verwacht.
wijs besluitquote:
Mij ook. Handgeschreven naam op de brief, en 15 stickers ongeveerquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:59 schreef scarefreak het volgende:
Rosita heeft me lief een pakketje stickers opgestuurd
Dit weekend de stad maar eens volplakken
Mag wel een keer, ze hebben een aardige buffer opgebouwd de laatste paar dagenquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:32 schreef Sphere het volgende:
Die teller gaat ineens weer erg traag zeg.....
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:27 schreef MacorgaZ het volgende:
Is er hier nog iemand die graag meer leden wil, en mij 5 euro van het lidmaatschapsgeld terugstort als ik via zijn/haar ref-link lid wordt?![]()
quote:
Ik kreeg vandaag ook een enveloppe van PowNed met 50 stickers er in!quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Mij ook. Handgeschreven naam op de brief, en 15 stickers ongeveer
discriminatie, wat ik je brom..quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:23 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg vandaag ook een enveloppe van PowNed met 50 stickers er in!
Mijn schoonbroer heeft er gisteren 20 gekregen dus in totaal hebben we nu 70 stickers om dit weekend de stad mee vol te plakken.
ik moet er wel om lachen eigenlijkquote:
doe ik wel ik moet alleen me stickers nog binnen krijgenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:01 schreef Katseviool het volgende:
Wie stuurt mij 5 van die stickers en als tegenpresentatie word ik lid via jouw refer?
Niemand?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:27 schreef MacorgaZ het volgende:
Is er hier nog iemand die graag meer leden wil, en mij 5 euro van het lidmaatschapsgeld terugstort als ik via zijn/haar ref-link lid wordt?![]()
Mwah, ik ben nergens lid van qua publieke omroepen en toch blijven ze bestaan, waarom zou ik dan voor PowNed gaan betalen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:32 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Te gierig om zelf die 5,70 te betalen
Tsja, omdat het kan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:33 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Half wel, ik ben nergens lid van qua publieke omroepen en toch blijven ze bestaan, waarom zou ik dan voor PowNed gaan betalen?
Je zal maar 300 leden hebben geworven.quote:Belangrijk !!
Uitbetalingen vinden alleen plaats wanneer de 50.000 leden zijn behaald.
Op het moment, dat de 50.000 leden niet zijn gehaald wordt namelijk het abonnementsgeld
teruggestort met het kwartje en valt er ook niets te verrekenen.
Dus: aan het werk !! rammen met die stickers en mailen met die handel.
Vond de vorige minder leukquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:02 schreef Sphere het volgende:
Dit was dus de eerste baggeraflevering van PowNed.
Volgende keer nog ff kijken dan voor je doortrektquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:57 schreef alexis_ het volgende:
Ik vrees dat ik uiteindelijk toch geen lid wordt. De afleveringen overuigen mij gewoon niet.
Powned is wellicht nodig... maar, ik moet toch echt met andere 'bagger' over de streep getrokken worden. Wees zo stijlloos en trek tijdens je aspirantie al een beerput open. Heb lef. Ik zie alleen maar geneuzel over kont, tieten en bijna hoeren. Ik wil gewoon stront zien.
Sja, voor jou voldoet het wellicht.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgende keer nog ff kijken dan voor je doortrekt
Ja verwacht je na 5 afleveringen ofzo, je zit echt mega diepzinnig te doen, alsof ze nu alles al gaan prijsgeven, dan is er niks meer te beleven als ze daadwerkelijk omroep zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:13 schreef alexis_ het volgende:
[..]
Sja, voor jou voldoet het wellicht.
Ja hoe ze ook tegen matthijs v nieuwekerk deed sloeg nergens opquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:25 schreef Paul het volgende:
Je merkte wel dat als iemand anders dan Rutger ( dat meisje ) op pad gaat voor interviews, dat het dan nergens meer op slaat. Dus Rutger moet het doen of een andere sterke persoonlijkheid
Rutger komt er makkelijker mee weg, een beetje dom van haar om op dezelfde toon een interview te starten.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:25 schreef Paul het volgende:
Je merkte wel dat als iemand anders dan Rutger ( dat meisje ) op pad gaat voor interviews, dat het dan nergens meer op slaat. Dus Rutger moet het doen of een andere sterke persoonlijkheid
nou dat vond ik nogal meevallen. Hij moet niet zo arrogant doorlopenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoe ze ook tegen matthijs v nieuwekerk deed sloeg nergens op
Dat ook maar dat wijf was echt kinderachtigquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nou dat vond ik nogal meevallen. Hij moet niet zo arrogant doorlopenmisselijke kerel.
Op de manier hoe zij het zei zou ik ook door zijn gelopen..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nou dat vond ik nogal meevallen. Hij moet niet zo arrogant doorlopenmisselijke kerel.
ik vind alleen z'n stem al grappig en zo vaak zie ik die kerel niet dus vond het wel weer eens leuk.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja?
Dat "kut" grapje maakt hij al meer dan 10 jaar.
Witteman zag er trouwens heel anders uit daar gewoon op de redactie in casual kleding.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ja en Pauw en Witteman die tenminste wél gewoon zeggen wat ze verdienen.
Het is idd gewoon belastinggeld, dus ga er dan niet helemaal geheim over doen
Ik zie hem ook nooit, behalve dan gister toen ik hem 2 keer zag. (hij was ook bij DWDD)quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik vind alleen z'n stem al grappig en zo vaak zie ik die kerel niet dus vond het wel weer eens leuk.
Heb me met je id geregged, ga er vanuit dat het vertrouwen wederzijds isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:41 schreef gers het volgende:
[..]
doe ik wel ik moet alleen me stickers nog binnen krijgen
https://registratie.powned.tv/refund/?id=455457301
Die staan vast op andere XXX sites.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
Compound is vooralsnog niet veel soeps.
Had op zn minstens een XXX scene verwacht van de 'zangeressen' onderling
Ik herkende hem niet eens de 1e 10 seconden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:27 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Witteman zag er trouwens heel anders uit daar gewoon op de redactie in casual kleding.![]()
Kan ik dan ook nog om stickers gaan mailen naar die Rosita, of is dat ook alleen voor de eerste 25.000?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:30 schreef Sphere het volgende:
[..]
2,86,- euro kun je terugkrijgen van me. Zodra de 5,72 binnen is.
Nee kan je doenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:52 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Kan ik dan ook nog om stickers gaan mailen naar die Rosita, of is dat ook alleen voor de eerste 25.000?
Heb je de uitzending over de kijkcijfers gemist? Dat is echt iets waar je andere omroepen niet snel over zult horen omdat ze dan aan hun inkomsten tornen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:57 schreef alexis_ het volgende:
Ik vrees dat ik uiteindelijk toch geen lid wordt. De afleveringen overuigen mij gewoon niet.
Powned is wellicht nodig... maar, ik moet toch echt met andere 'bagger' over de streep getrokken worden. Wees zo stijlloos en trek tijdens je aspirantie al een beerput open. Heb lef. Ik zie alleen maar geneuzel over kont, tieten en bijna hoeren. Daar tussendoor wat opzetjes als hoeveel verdien je, in welke auto rij je, maar het is onduidelijk of ze doorgezet gaan worden of niet. Kom op, ik wil stront zien.
Daar noem je ook net het ene interview waar niets te lachen viel. De rest zijn ongedwongen. Wel serieus als het onderwerp daar om vraagt maar altijd wel met een glimlach ergens. In zijn 'interviews' (onderonsjes is een beter woord eigenlijk) met Mei Li Vos en Pechtold bijvoorbeeld kan ik niets gênants ontdekken.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:37 schreef Taurus het volgende:
Die genante momenten vind jij hilarisch? Ontbreekt het je aan empathie of is dat een woord dat tegenwoordig als te conservatief of te braaf wordt ervaren? Ik heb niet veel van ze gezien hoor, maar ik vond dat interview met Vogelaar alles behalve grappig. Ik vond het genant, en sneu, en daar hoef je geen Vogelaar-beleid-aanhanger voor te zijn.
Ik zit dus ook totaal niet te wachten op een zender waar dat soort confrontaties aan de orde van de dag zijn, ...
Om je zak bij aftekluiven?quote:Op zondag 15 maart 2009 01:27 schreef Promo_Guy het volgende:
Mindere aflevering idd.
Maar die laatste opmerking aan het eind deed het hem!
Onzin.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Heb je de uitzending over de kijkcijfers gemist? Dat is echt iets waar je andere omroepen niet snel over zult horen omdat ze dan aan hun inkomsten tornen.
[..]
omdat het feit dat er 1245 doosjes zijn niets afdoet dat Mooi! Weer de Leeuw massaal bekeken wordt door XYZ-doelgroep. Als de VARA zou valsspelen dan komt alberto wel in actie (want SBS zou dan in het nadeel zijn), als SBS zou valsspelen dan komt Radar wel in actie.quote:
370quote:Op zondag 15 maart 2009 14:36 schreef sander89 het volgende:
Ze moeten er bijna 500 leden per dag bij krijgen, dat gaan ze net niet halen denk ik.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:36 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Op de manier hoe zij het zei zou ik ook door zijn gelopen..
Ik denk eerder aan leedvermaak/ genoegdoening.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:37 schreef Taurus het volgende:
Die genante momenten vind jij hilarisch? Ontbreekt het je aan empathie of is dat een woord dat tegenwoordig als te conservatief of te braaf wordt ervaren?
Dat lijkt me niet een legale mogelijkheid, leden uitwisselen (ook zou het wel in het nieuws zijn geweest als er zoiets in de voorwaarden heeft gestaan). Fuseren is wel een mogelijkheid, maar aangezien de Telegraaf al boven de 50.000 zit is dat ook niet heel waarschijnlijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:21 schreef Razor21 het volgende:
Volgens mij halen ze het makkelijk zullen echt wel iets achter de hand hebben.
MIsschien krijgen ze via omroep van de Telegraaf wel leden erbij ofzo..misschien heeft er in de voorwaarden van de Telegraaf wel gestaan dat je automatisch lid wordt van Geenstijl.
Of denk ik nu heel kort door de bocht?
Nou, het ging met niet alleen over dat Vogelaarinterview, zoals eerder gezegd gingen Alexander Pechtold en Mei Li Vos wel gewoon normaal ermee om. Maar juist dat Vogelaarinterview liet zien wat een slechte politica zij was. Het verkopen van politiek beleid is één van de belangrijkste taken van een minister, en ze faalde daar echt ongelooflijk hard. Met een grappige opmerking was er helemaal niets gebeurd, maar door zo achterlijk te reageren heeft ze haar positie gewoon onmogelijk gemaakt...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:37 schreef Taurus het volgende:
Die genante momenten vind jij hilarisch? Ontbreekt het je aan empathie of is dat een woord dat tegenwoordig als te conservatief of te braaf wordt ervaren? Ik heb niet veel van ze gezien hoor, maar ik vond dat interview met Vogelaar alles behalve grappig. Ik vond het genant, en sneu, en daar hoef je geen Vogelaar-beleid-aanhanger voor te zijn.
Ik zit dus ook totaal niet te wachten op een zender waar dat soort confrontaties aan de orde van de dag zijn, zeker niet gecombineerd met platte tv. Alleen 'omdat het moet kunnen', is nooit een goede reden. Maar ja, dit soort truttige meningen winnen het toch nooit van de grote bek![]()
Waar las je dat?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:40 schreef Gorill0r het volgende:
Ik las laatst dat er nog 5000 schriftelijke lidmaatschappen niet verwerkt zijn. Dus ook niet in de teller.
quote:
http://www.geenstijl.nl/m(...)en_in_twee_dage.htmlquote:Bovendien zijn jullie er al bijna, volgens de Twitter van Hoxha zijn er 5000 schriftelijke aanmeldingen die nog niet verwerkt zijn.
Otman | 11-03-09 | 18:19
# Gisteren 1.084 nieuwe PowNed leden. En dan moeten ongeveer 5.000 nieuwe sms+papieren aanmeldingen nog gekoppeld worden in db.1:29 AM Mar 4th from webquote:Op maandag 16 maart 2009 03:44 schreef Gorill0r het volgende:
Heb geen zin om de twitter van Hoxha door te spittenMaar misschien heeft iemand er zin in.
http://twitter.com/hoxha
oke dat zou betekenen dat ze er bijna zijnquote:Op maandag 16 maart 2009 10:36 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
# Gisteren 1.084 nieuwe PowNed leden. En dan moeten ongeveer 5.000 nieuwe sms+papieren aanmeldingen nog gekoppeld worden in db.1:29 AM Mar 4th from web
Duurde 20 seconden.
Ik zie het niet staan...quote:Op maandag 16 maart 2009 10:36 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
# Gisteren 1.084 nieuwe PowNed leden. En dan moeten ongeveer 5.000 nieuwe sms+papieren aanmeldingen nog gekoppeld worden in db.1:29 AM Mar 4th from web
Duurde 20 seconden.
Nee man, Wouter & ABquote:Op maandag 16 maart 2009 15:21 schreef Gorill0r het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)esenteren_wij_u.html
Jajajaja dat weten we nu welquote:Op maandag 16 maart 2009 15:53 schreef _dirkjan_ het volgende:
mensen die nog niet door hebben dat powned staat voor publieke omroep wakker nederlandPOWNED
![]()
alsof twee onderdelen van één bedrijf allebei om een plekje in een publieke omroep gaan strijden. In scene gezette 'spontane' ontmoetingen met de directeur van de Telegraaf zodra die een afspraak met Plasterk heeft.![]()
En dan hun zo alleen maar saai Telegraaf materiaal uitzenden, en dan zo zeggen van HA GeenStijlers jullie zijn POWNED.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:53 schreef _dirkjan_ het volgende:
mensen die nog niet door hebben dat powned staat voor publieke omroep wakker nederlandPOWNED
![]()
alsof twee onderdelen van één bedrijf allebei om een plekje in een publieke omroep gaan strijden. In scene gezette 'spontane' ontmoetingen met de directeur van de Telegraaf zodra die een afspraak met Plasterk heeft.![]()
no way dat ik daar voor ga betalen. Het is best een grappig liedje om een keer te horen maar verder is het gewoon kut.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Slechte zaak dat wij, als leden, geen gratis download krijgen van de nieuwe single.
Ze hebben er zo'n 400 per dag nodig om het überhaupt te halen toch?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:35 schreef rene90 het volgende:
Ze lopen te fucken met dat ledenaantal, komen er een 200 bij per dag volgens mij.
Zoiets inderdaad. Als hun teller klopt moeten ze nu nog 6173 leden halen tot 1 april. Dus ze hebben nog 367 uur wat het maakt dat ze 404 leden per dag nodig hebben.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ze hebben er zo'n 400 per dag nodig om het überhaupt te halen toch?
Wat ze naar mijn idee niet gaan halen. Misschien met een brute stunt in de laatste week. Maar ze hebben vast al wel iets weten te regelen dat ze er hoedanook komen.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Als hun teller klopt moeten ze nu nog 6173 leden halen tot 1 april. Dus ze hebben nog 367 uur wat het maakt dat ze 404 leden per dag nodig hebben.
Die laatste brute stunt is het P3-nummer denk ik. Dat zou een nieuw publiek aan moeten boren.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wat ze naar mijn idee niet gaan halen. Misschien met een brute stunt in de laatste week.
Niemand zegt dan ook dat de omroepen zelf die cijfers kunnen manipuleren.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:15 schreef Zith het volgende:
[..]
omdat het feit dat er 1245 doosjes zijn niets afdoet dat Mooi! Weer de Leeuw massaal bekeken wordt door XYZ-doelgroep. Als de VARA zou valsspelen dan komt alberto wel in actie (want SBS zou dan in het nadeel zijn), als SBS zou valsspelen dan komt Radar wel in actie.
Vind ik echt het kutste nummer ooitquote:Op maandag 16 maart 2009 17:14 schreef Symer het volgende:
[..]
Die laatste brute stunt is het P3-nummer denk ik. Dat zou een nieuw publiek aan moeten boren.
Goh jij bent vlot van begripquote:Op maandag 16 maart 2009 15:53 schreef _dirkjan_ het volgende:
![]()
Nou, nu word ik ook wel lid dan als het gratis is en ik nog een DVD toe krijg.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:42 schreef Pasaporte het volgende:
Gratis lid worden van Powned via autoblog ... ze geven er 2000 gratis weg ...
http://www.autoblog.nl/archive/2009/03/16/help-autoblog-op-tv
https://registratie.powned.tv/autoblog/
... ik denk niet dat ze met de teller aan het kutten zijn, enkel dat de schriftelijke niet iedere dag worden verwerkt ofzo ...
Godverdomme, net gisteren lid gewordenquote:Op maandag 16 maart 2009 17:42 schreef Pasaporte het volgende:
Gratis lid worden van Powned via autoblog ... ze geven er 2000 gratis weg ...
http://www.autoblog.nl/archive/2009/03/16/help-autoblog-op-tv
https://registratie.powned.tv/autoblog/
... ik denk niet dat ze met de teller aan het kutten zijn, enkel dat de schriftelijke niet iedere dag worden verwerkt ofzo ...
whehe Pownedquote:Op maandag 16 maart 2009 19:15 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Godverdomme, net gisteren lid geworden. Maarja, krijg in ieder geval de helft terug
.
Ik ben lid geworden van PowNed omdat ik confronterende tv wil zien. Niet een homo in een autotje.quote:
De commercie wilt sowieso adverteren, als die boxjes afgeschreven zouden worden komt er wel een nieuwe manier van kijk-onderzoek, het zou voor de omroepen qua inkomen niet uitmaken.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:14 schreef Symer het volgende:
Maar dat systeem is wel waar de inkomsten vandaan komen, dus blijf je ervan af.
5999 nu.quote:
Helemaal mee eens. Ook goed dat ze eens met hun neus op de feiten worden gedrukt dat niet alles ze zomaar lukt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:12 schreef F_N het volgende:
Goed nieuwsZe gaan het hoogstwaarschijnlijk niet redden. Dat scheelt weer een stelletje achterlijken op de tv.
Idd met die 2000 leden erbij van autobloggedoequote:Op dinsdag 17 maart 2009 02:42 schreef aardappel het volgende:
ik denk dat ze een behoorlijk eindspurt krijgen op het einde
Inderdaad, stelletje eenheidsworsten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
WTF doen al die debielen hier trouwens die ff komen melden dat ze géén lid worden, of het een stomme omroep vinden.
Ik ga toch ook niet in ieder topic van ieder TV-programma, sport-club, hobby, artiest, automerk, fietsbandventieldopjesfabrikant waar ik níet van hou dat vermelden
ooit van een DISCUSSIEforum gehoord?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
WTF doen al die debielen hier trouwens die ff komen melden dat ze géén lid worden, of het een stomme omroep vinden.
Ik ga toch ook niet in ieder topic van ieder TV-programma, sport-club, hobby, artiest, automerk, fietsbandventieldopjesfabrikant waar ik níet van hou dat vermelden
ja maar er word niet gediscussieerd, er zijn mensen die komen posten: 'Ik word dus géén lid'quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:37 schreef koemleit het volgende:
[..]
ooit van een DISCUSSIEforum gehoord?
als iedereen het in een topic altijd met elkaar eens is zou nogal saai zijn he.
In een topic over wilders zie je bv ook niet alleen voorstanders van Wilders he.
En in topics over tv programma's zie je ook altijd mensen die er niks aan vinden..
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja maar er word niet gediscussieerd, er zijn mensen die komen posten: 'Ik word dus géén lid'
Ja nou bedankt voor de mededeling
Dat dus. Geef dan ook een argument!quote:
Nouja, er zijn ook 'n boel mensen die alleen 'goede zaakquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja maar er word niet gediscussieerd, er zijn mensen die komen posten: 'Ik word dus géén lid'
Ja nou bedankt voor de mededeling
Het zal gewoon eens tijd worden dat de hardwerkende Nederlander ook zijn ''eigen'' publieke omroep krijgt. 3x In de week een Job Cohen aan tafel bij P&W, daar word ik niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja, er zijn ook 'n boel mensen die alleen 'goede zaak' kunnen zeggen hoor..
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:51 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Het zal gewoon eens tijd worden dat de hardwerkende Nederlander ook zijn ''eigen'' publieke omroep krijgt. 3x In de week een Job Cohen aan tafel bij P&W, daar word ik niet vrolijk van.
Dat zijn vaak ook meer van die tvp berichten, dat doe ik zelf helaas ook wel eensquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja, er zijn ook 'n boel mensen die alleen 'goede zaak' kunnen zeggen hoor..
Ik verwacht dat PowNed doorgaat waar anderen afhaken. Er zijn genoeg voorbeelden om te noemen. Neem een Nova, P&W, EenVandaag en een DWDD. Het is allemaal van hetzelfde. Ze gebruiken allemaal dezelfde telefoonklapper voor hun gasten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:54 schreef koemleit het volgende:
[..]
sorry hoor... als Job Cohen in het nieuws is hoort ie daar aan tafel... Je doet nu net weer of P&W alleen linkse gasten hebben wat al aangetoonde bullshit is gebleken.
en wat verwacht jij dan dat Powned voor de "hardwerkende Nederlander" gaat doen, wat nog niet bestaat?
rita verdonk was vorig seizoen geloof ik de gast die het meest aan tafel zat bij P&W. ze mocht iedere keer komen als er weer een partij bijeenkomst was geweest en zulks (oprichting e.d.) maar inderdaad ook bij problemen. En peter r. de vries mocht Freek ook gewoon terug schofferen hoor. P&W kozen daarin geen partij hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:01 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat PowNed doorgaat waar anderen afhaken. Er zijn genoeg voorbeelden om te noemen. Neem een Nova, P&W, EenVandaag en een DWDD. Het is allemaal van hetzelfde. Ze gebruiken allemaal dezelfde telefoonklapper voor hun gasten.
Weet je hoe vaak Bert Koenders zonder ook maar 1 kritische vraag zijn verhaal mag doen? Neem de uitzending in P&W waar Freek (zit al een decennium op mijn geld) de Jonge vrolijk en wel Peter R. de Vries mocht schofferen.
Op dat soort momenten verwacht ik toch zeker wel wat tegenspraak.
En een Rita Verdonk mag ook alleen maar te gast zijn wanneer er problemen binnen of bij haar partij zijn.
Allemaal leuk en aardig, maar het publieke bestel is van ons allemaal. Links/Rechts/Midden/MultiCulti etc...
Nee man, het wordt precies hetzelfde. Natuurlijk worden er wel kritische vragen gesteld bij P&W, alleen vind jij blijkbaar dat Bert Koenders op z'n kop moet krijgen en zij - en de NOS, want vaak is het daarop of iig op het nieuws gestoeld, niet. Job Cohen kreeg keurig kritiek gisterenavond hoor, en gewoon omdat dat terechte vragen zijn die het nieuws oproept.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:01 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat PowNed doorgaat waar anderen afhaken. Er zijn genoeg voorbeelden om te noemen. Neem een Nova, P&W, EenVandaag en een DWDD. Het is allemaal van hetzelfde. Ze gebruiken allemaal dezelfde telefoonklapper voor hun gasten.
Weet je hoe vaak Bert Koenders zonder ook maar 1 kritische vraag zijn verhaal mag doen? Neem de uitzending in P&W waar Freek (zit al een decennium op mijn geld) de Jonge vrolijk en wel Peter R. de Vries mocht schofferen.
Op dat soort momenten verwacht ik toch zeker wel wat tegenspraak.
En een Rita Verdonk mag ook alleen maar te gast zijn wanneer er problemen binnen of bij haar partij zijn.
Allemaal leuk en aardig, maar het publieke bestel is van ons allemaal. Links/Rechts/Midden/MultiCulti etc...
Dat je het er mee eens bent wil natuurlijk nog niet zeggen dat 'goede zaak' een onderbouwde mening is en 'ik wordt dus echt geen lid' niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:51 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Het zal gewoon eens tijd worden dat de hardwerkende Nederlander ook zijn ''eigen'' publieke omroep krijgt. 3x In de week een Job Cohen aan tafel bij P&W, daar word ik niet vrolijk van.
En Job Cohen uitsluiten van de groep 'hard werkende Nederlanders' (??) mag ook best vergezeld worden door onderbouwing als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat je het er mee eens bent wil natuurlijk nog niet zeggen dat 'goede zaak' een onderbouwde mening is en 'ik wordt dus echt geen lid' niet.
boefje.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Vandaag zag ik op station Eindhoven een sticker zitten in het midden op de trapleuning bij spoor 5 en 6.
kun jij ff de hele straat lid maken dan want anders halen ze het nooitquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Maar je kan trouwens wel heel erg makkelijk bij het aanmelden het adres en rekening nummer van iemand anders opgeven...
Volgens mij was het vooral Peter R. die met de prijs naar huis ging.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:01 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Jammer net te laat ,ze zeggen nu dat Powned net van het terrein af is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:45 schreef alexis_ het volgende:
Rutger zit trouwens bij 3fm, sinds 17:00
En dit
http://www.hyped.nl/detai(...)_via_netdirect/#When:15:21:00Z
Wat een conclusie!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:46 schreef iBolt het volgende:
of... het ze hebben al 50k leden of ze gaan het niet halen...
Nou ik heb mijn twijvels of ze het gaan halen... en van een 1 april grap zou ik niet vreemd opkijkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:52 schreef teknomist het volgende:
Zoals het nu gaat gaan ze het niet halen. Of er moet nog heel wat verwerkt worden.
Maar goed, ik denk sowieso dat ze al binnen zijn.
damn best kut, nu loop ik dat gratis fok abo misquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Nou Gratis FOK! abonnement bij gratis PowNed abonnement! dus
Er staat daar dat je na 1 april je geld terug krijgt van GeenStijl, maar er staat niet bij dat je het alleen terug krijgt als PowNed het niet haalt...
Dus als je je op die manier aanmeldt krijg je sowieso je geld terug...
Maarja ik ben dus eergister al gratis lid geworden via Autoblog
Godverdomme, ik ben net lid geworden voor die actie van Autoblog en Fok!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Nou Gratis FOK! abonnement bij gratis PowNed abonnement! dus
Er staat daar dat je na 1 april je geld terug krijgt van GeenStijl, maar er staat niet bij dat je het alleen terug krijgt als PowNed het niet haalt...
Dus als je je op die manier aanmeldt krijg je sowieso je geld terug...
Maarja ik ben dus eergister al gratis lid geworden via Autoblog
quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:58 schreef St4ck3r het volgende:
voor powned doe ik het niet, maar voor dat vette Fok! Abbonement vind ik het wel de moeite!
Ik ook, zoals ik al in dat andere topic schreef.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:52 schreef eNGine10 het volgende:
Wel zuur dat al die acties komen als ik al lid ben. Tuurlijk doe ik het uiteindelijk voor de omroep maar een mogelijkheid om een fok abbo te proberen was leuk geweest. Baal er wel een beetje van.
Precies, wel jammer van het aboquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
damn best kut, nu loop ik dat gratis fok abo mis![]()
nouja ik krijg ten minste een autoblog dvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |