Mij ook. Handgeschreven naam op de brief, en 15 stickers ongeveerquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:59 schreef scarefreak het volgende:
Rosita heeft me lief een pakketje stickers opgestuurd
Dit weekend de stad maar eens volplakken
Mag wel een keer, ze hebben een aardige buffer opgebouwd de laatste paar dagenquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:32 schreef Sphere het volgende:
Die teller gaat ineens weer erg traag zeg.....
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:27 schreef MacorgaZ het volgende:
Is er hier nog iemand die graag meer leden wil, en mij 5 euro van het lidmaatschapsgeld terugstort als ik via zijn/haar ref-link lid wordt?![]()
quote:
Ik kreeg vandaag ook een enveloppe van PowNed met 50 stickers er in!quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Mij ook. Handgeschreven naam op de brief, en 15 stickers ongeveer
discriminatie, wat ik je brom..quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:23 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg vandaag ook een enveloppe van PowNed met 50 stickers er in!
Mijn schoonbroer heeft er gisteren 20 gekregen dus in totaal hebben we nu 70 stickers om dit weekend de stad mee vol te plakken.
ik moet er wel om lachen eigenlijkquote:
doe ik wel ik moet alleen me stickers nog binnen krijgenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:01 schreef Katseviool het volgende:
Wie stuurt mij 5 van die stickers en als tegenpresentatie word ik lid via jouw refer?
Niemand?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:27 schreef MacorgaZ het volgende:
Is er hier nog iemand die graag meer leden wil, en mij 5 euro van het lidmaatschapsgeld terugstort als ik via zijn/haar ref-link lid wordt?![]()
Mwah, ik ben nergens lid van qua publieke omroepen en toch blijven ze bestaan, waarom zou ik dan voor PowNed gaan betalen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:32 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Te gierig om zelf die 5,70 te betalen
Tsja, omdat het kan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:33 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Half wel, ik ben nergens lid van qua publieke omroepen en toch blijven ze bestaan, waarom zou ik dan voor PowNed gaan betalen?
Je zal maar 300 leden hebben geworven.quote:Belangrijk !!
Uitbetalingen vinden alleen plaats wanneer de 50.000 leden zijn behaald.
Op het moment, dat de 50.000 leden niet zijn gehaald wordt namelijk het abonnementsgeld
teruggestort met het kwartje en valt er ook niets te verrekenen.
Dus: aan het werk !! rammen met die stickers en mailen met die handel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |