Een nieuwe omroep.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vraag me ook echt serieus af wat je er voor terug rijgt
Ik kan me ook prima vermaken met nieuws actualiteiten en achtergronden van het publieke bestel (ok behalve EO dan) maar ik zie niet in dat alle andere omroepen zo links zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:00 schreef Sphere het volgende:
[..]
Tja ieder zijn voorkeur.
Als jij vermaakt wil worden, verwijs ik je naar SBS 6 en andere commerciëlen. Ik kijk voornamelijk naar de PO om geïnformeerd te worden over politiek en nieuws/ actualiteiten/ achtergronden. De journalistieke inslag is nogal links. Ik vind dat deze neutraal moet zijn.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:23 schreef Zith het volgende:
Het maakt allemaal niet meer uit natuurlijk, GS zag dat ze het misschien niet meer zouden halen dus heeft Telegraaf, de eigenaar van GS het iniatief in eigen hand genomen en zelf de benodigde stemmen gekregen. Natuurlijk onder de naam: Publieke Omroep Wakker NEDerland!
En natuurlijk gaat een van de hoofdmannen van telegraaf binnenkort in de politiek om zo met de media in de hand a-la de Italiaanse president het land en media in de pocket te hebben. Daarna raken weal onze vrijheden kwijt en worden we allemaal gechipped en deelt Telegraaf Corp. de macht met andere corporaties en worden wij slaven.
Idd, vanochtend was het nog 9123. Ik heb me 2 weken geleden ingeschreven maar die 5 euro nogiets is nog niet van mn rekening afgeschreven. Zouden ze gewoon achterlopen met de registraties?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:47 schreef Specularium het volgende:
Nog 8606.
Lijkt ineens veel sneller te gaan.
Neuh, ze gooien gewoon een hele bulk tegelijk eruit. Bij mij werd het ook pas weken nadat ik geregistreerd was eraf gehaald.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:59 schreef L.Mo het volgende:
Idd, vanochtend was het nog 9123. Ik heb me 2 weken geleden ingeschreven maar die 5 euro nogiets is nog niet van mn rekening afgeschreven. Zouden ze gewoon achterlopen met de registraties?
Dan halen ze het sowieso wel
Zelfde hierquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:59 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Idd, vanochtend was het nog 9123. Ik heb me 2 weken geleden ingeschreven maar die 5 euro nogiets is nog niet van mn rekening afgeschreven. Zouden ze gewoon achterlopen met de registraties?
Dan halen ze het sowieso wel
Ik kan me totaal niet vermaken met paul de leeuw of spoorloos. Een heel groot deel trekt mij niet van de publieke omroep. Dus ik ben wel voor wat verandering en als Hans Teeuwen daar bij gaat helpen lijkt me dat alleen maar leuk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:40 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik kan me ook prima vermaken met nieuws actualiteiten en achtergronden van het publieke bestel (ok behalve EO dan) maar ik zie niet in dat alle andere omroepen zo links zijn.
En hoe moeten de programma's er dan uit komen te zien? Rechts nieuws? Rechtse journalistiek?
Rosita moet eerst mij stickers sturenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:39 schreef Paul het volgende:
Rosita gaat me stickers sturen
[ afbeelding ]
Ja, en voor stickers kun je mailen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:21 schreef GSMboy het volgende:
Als je lid bent, kan je dus dus een speciale blog in met meer info over Powned? En dan kan je ook nieuwe stickers bestellen, stickers waren toch alleen voor de eerste 25.000 leden?
Hoeveel stikkers krijg je dan? En welk mailadres?quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, en voor stickers kun je mailen.
Geen idee, ik moet ze nog bestellen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:32 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Hoeveel stikkers krijg je dan? En welk mailadres?
haal dat adres eens wegquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, ik moet ze nog bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |