Ik denk eerder aan leedvermaak/ genoegdoening.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:37 schreef Taurus het volgende:
Die genante momenten vind jij hilarisch? Ontbreekt het je aan empathie of is dat een woord dat tegenwoordig als te conservatief of te braaf wordt ervaren?
Dat lijkt me niet een legale mogelijkheid, leden uitwisselen (ook zou het wel in het nieuws zijn geweest als er zoiets in de voorwaarden heeft gestaan). Fuseren is wel een mogelijkheid, maar aangezien de Telegraaf al boven de 50.000 zit is dat ook niet heel waarschijnlijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:21 schreef Razor21 het volgende:
Volgens mij halen ze het makkelijk zullen echt wel iets achter de hand hebben.
MIsschien krijgen ze via omroep van de Telegraaf wel leden erbij ofzo..misschien heeft er in de voorwaarden van de Telegraaf wel gestaan dat je automatisch lid wordt van Geenstijl.
Of denk ik nu heel kort door de bocht?
Nou, het ging met niet alleen over dat Vogelaarinterview, zoals eerder gezegd gingen Alexander Pechtold en Mei Li Vos wel gewoon normaal ermee om. Maar juist dat Vogelaarinterview liet zien wat een slechte politica zij was. Het verkopen van politiek beleid is één van de belangrijkste taken van een minister, en ze faalde daar echt ongelooflijk hard. Met een grappige opmerking was er helemaal niets gebeurd, maar door zo achterlijk te reageren heeft ze haar positie gewoon onmogelijk gemaakt...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:37 schreef Taurus het volgende:
Die genante momenten vind jij hilarisch? Ontbreekt het je aan empathie of is dat een woord dat tegenwoordig als te conservatief of te braaf wordt ervaren? Ik heb niet veel van ze gezien hoor, maar ik vond dat interview met Vogelaar alles behalve grappig. Ik vond het genant, en sneu, en daar hoef je geen Vogelaar-beleid-aanhanger voor te zijn.
Ik zit dus ook totaal niet te wachten op een zender waar dat soort confrontaties aan de orde van de dag zijn, zeker niet gecombineerd met platte tv. Alleen 'omdat het moet kunnen', is nooit een goede reden. Maar ja, dit soort truttige meningen winnen het toch nooit van de grote bek![]()
Waar las je dat?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:40 schreef Gorill0r het volgende:
Ik las laatst dat er nog 5000 schriftelijke lidmaatschappen niet verwerkt zijn. Dus ook niet in de teller.
quote:
http://www.geenstijl.nl/m(...)en_in_twee_dage.htmlquote:Bovendien zijn jullie er al bijna, volgens de Twitter van Hoxha zijn er 5000 schriftelijke aanmeldingen die nog niet verwerkt zijn.
Otman | 11-03-09 | 18:19
# Gisteren 1.084 nieuwe PowNed leden. En dan moeten ongeveer 5.000 nieuwe sms+papieren aanmeldingen nog gekoppeld worden in db.1:29 AM Mar 4th from webquote:Op maandag 16 maart 2009 03:44 schreef Gorill0r het volgende:
Heb geen zin om de twitter van Hoxha door te spittenMaar misschien heeft iemand er zin in.
http://twitter.com/hoxha
oke dat zou betekenen dat ze er bijna zijnquote:Op maandag 16 maart 2009 10:36 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
# Gisteren 1.084 nieuwe PowNed leden. En dan moeten ongeveer 5.000 nieuwe sms+papieren aanmeldingen nog gekoppeld worden in db.1:29 AM Mar 4th from web
Duurde 20 seconden.
Ik zie het niet staan...quote:Op maandag 16 maart 2009 10:36 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
# Gisteren 1.084 nieuwe PowNed leden. En dan moeten ongeveer 5.000 nieuwe sms+papieren aanmeldingen nog gekoppeld worden in db.1:29 AM Mar 4th from web
Duurde 20 seconden.
Nee man, Wouter & ABquote:Op maandag 16 maart 2009 15:21 schreef Gorill0r het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)esenteren_wij_u.html
Jajajaja dat weten we nu welquote:Op maandag 16 maart 2009 15:53 schreef _dirkjan_ het volgende:
mensen die nog niet door hebben dat powned staat voor publieke omroep wakker nederlandPOWNED
![]()
alsof twee onderdelen van één bedrijf allebei om een plekje in een publieke omroep gaan strijden. In scene gezette 'spontane' ontmoetingen met de directeur van de Telegraaf zodra die een afspraak met Plasterk heeft.![]()
En dan hun zo alleen maar saai Telegraaf materiaal uitzenden, en dan zo zeggen van HA GeenStijlers jullie zijn POWNED.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:53 schreef _dirkjan_ het volgende:
mensen die nog niet door hebben dat powned staat voor publieke omroep wakker nederlandPOWNED
![]()
alsof twee onderdelen van één bedrijf allebei om een plekje in een publieke omroep gaan strijden. In scene gezette 'spontane' ontmoetingen met de directeur van de Telegraaf zodra die een afspraak met Plasterk heeft.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |