abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67124303
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 01:12 schreef F_N het volgende:
Goed nieuws Ze gaan het hoogstwaarschijnlijk niet redden. Dat scheelt weer een stelletje achterlijken op de tv.
Helemaal mee eens. Ook goed dat ze eens met hun neus op de feiten worden gedrukt dat niet alles ze zomaar lukt.
pi_67124937
ik denk dat ze een behoorlijk eindspurt krijgen op het einde
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 17 maart 2009 @ 06:27:54 #253
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_67125429
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 02:42 schreef aardappel het volgende:
ik denk dat ze een behoorlijk eindspurt krijgen op het einde
Idd met die 2000 leden erbij van autobloggedoe
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_67129086
Ze moeten 426 nieuwe leden per dag halen deze 14 dagen
pi_67129169
Zijn ze eigenlijk ook bezig om in steden gewoon op straat leden te werven? Of bijvoorbeeld bij hogere scholen, dat tikt wel redelijk aan denk ik.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_67129834
WTF doen al die debielen hier trouwens die ff komen melden dat ze géén lid worden, of het een stomme omroep vinden.

Ik ga toch ook niet in ieder topic van ieder TV-programma, sport-club, hobby, artiest, automerk, fietsbandventieldopjesfabrikant waar ik níet van hou dat vermelden
pi_67129932
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
WTF doen al die debielen hier trouwens die ff komen melden dat ze géén lid worden, of het een stomme omroep vinden.

Ik ga toch ook niet in ieder topic van ieder TV-programma, sport-club, hobby, artiest, automerk, fietsbandventieldopjesfabrikant waar ik níet van hou dat vermelden
Inderdaad, stelletje eenheidsworsten.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 10:57:36 #258
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_67129986
Ze halen het wel denk ik, met al die nog-niet-in-de-database-geregistreerde-leden.
pi_67131237
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 10:53 schreef Loveless85 het volgende:

ooit van een DISCUSSIEforum gehoord?

als iedereen het in een topic altijd met elkaar eens is zou nogal saai zijn he .
In een topic over wilders zie je bv ook niet alleen voorstanders van Wilders he.

En in topics over tv programma's zie je ook altijd mensen die er niks aan vinden..
pi_67131286
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:37 schreef koemleit het volgende:

[..]

ooit van een DISCUSSIEforum gehoord?

als iedereen het in een topic altijd met elkaar eens is zou nogal saai zijn he .
In een topic over wilders zie je bv ook niet alleen voorstanders van Wilders he.

En in topics over tv programma's zie je ook altijd mensen die er niks aan vinden..
ja maar er word niet gediscussieerd, er zijn mensen die komen posten: 'Ik word dus géén lid'

Ja nou bedankt voor de mededeling
pi_67131336
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:39 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

ja maar er word niet gediscussieerd, er zijn mensen die komen posten: 'Ik word dus géén lid'

quote:
Op maandag 16 maart 2009 20:38 schreef Pyjama het volgende:
No way dat ik hier lid van ga worden.
Dat dus. Geef dan ook een argument!
pi_67131434
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:39 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nouja, er zijn ook 'n boel mensen die alleen 'goede zaak ' kunnen zeggen hoor..
pi_67131713
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:42 schreef Taurus het volgende:

[..]

Het zal gewoon eens tijd worden dat de hardwerkende Nederlander ook zijn ''eigen'' publieke omroep krijgt. 3x In de week een Job Cohen aan tafel bij P&W, daar word ik niet vrolijk van.
pi_67131814
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:51 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Het zal gewoon eens tijd worden dat de hardwerkende Nederlander ook zijn ''eigen'' publieke omroep krijgt. 3x In de week een Job Cohen aan tafel bij P&W, daar word ik niet vrolijk van.

sorry hoor... als Job Cohen in het nieuws is hoort ie daar aan tafel... Je doet nu net weer of P&W alleen linkse gasten hebben wat al aangetoonde bullshit is gebleken.
en wat verwacht jij dan dat Powned voor de "hardwerkende Nederlander" gaat doen, wat nog niet bestaat?
pi_67131821
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:42 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dat zijn vaak ook meer van die tvp berichten, dat doe ik zelf helaas ook wel eens
pi_67132036
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:54 schreef koemleit het volgende:

[..]

sorry hoor... als Job Cohen in het nieuws is hoort ie daar aan tafel... Je doet nu net weer of P&W alleen linkse gasten hebben wat al aangetoonde bullshit is gebleken.
en wat verwacht jij dan dat Powned voor de "hardwerkende Nederlander" gaat doen, wat nog niet bestaat?
Ik verwacht dat PowNed doorgaat waar anderen afhaken. Er zijn genoeg voorbeelden om te noemen. Neem een Nova, P&W, EenVandaag en een DWDD. Het is allemaal van hetzelfde. Ze gebruiken allemaal dezelfde telefoonklapper voor hun gasten.

Weet je hoe vaak Bert Koenders zonder ook maar 1 kritische vraag zijn verhaal mag doen? Neem de uitzending in P&W waar Freek (zit al een decennium op mijn geld) de Jonge vrolijk en wel Peter R. de Vries mocht schofferen.

Op dat soort momenten verwacht ik toch zeker wel wat tegenspraak.
En een Rita Verdonk mag ook alleen maar te gast zijn wanneer er problemen binnen of bij haar partij zijn.

Allemaal leuk en aardig, maar het publieke bestel is van ons allemaal. Links/Rechts/Midden/MultiCulti etc...
pi_67132150
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 12:01 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Ik verwacht dat PowNed doorgaat waar anderen afhaken. Er zijn genoeg voorbeelden om te noemen. Neem een Nova, P&W, EenVandaag en een DWDD. Het is allemaal van hetzelfde. Ze gebruiken allemaal dezelfde telefoonklapper voor hun gasten.

Weet je hoe vaak Bert Koenders zonder ook maar 1 kritische vraag zijn verhaal mag doen? Neem de uitzending in P&W waar Freek (zit al een decennium op mijn geld) de Jonge vrolijk en wel Peter R. de Vries mocht schofferen.

En een Rita Verdonk mag ook alleen maar te gast zijn wanneer er problemen binnen of bij haar partij zijn.

Allemaal leuk en aardig, maar het publieke bestel is van ons allemaal. Links/Rechts/Midden/MultiCulti etc...
rita verdonk was vorig seizoen geloof ik de gast die het meest aan tafel zat bij P&W. ze mocht iedere keer komen als er weer een partij bijeenkomst was geweest en zulks (oprichting e.d.) maar inderdaad ook bij problemen. En peter r. de vries mocht Freek ook gewoon terug schofferen hoor. P&W kozen daarin geen partij hoor.

-edit- rita kreeg heel veel spreektijd maar had nooit wat te zeggen anders dan dat er kanjers bezig waren met de wortels van de partij neer te leggen. Dat is natuurlijk niet de schuld van P&W.

-edit2- En Job Cohen kreeg het gisteren anders behoorlijk moeilijk toen P maar door bleef gaan over waarom er geen excuses werden aangeboden aan die mensen die onterecht opgepakt waren.
pi_67132370
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 12:01 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Nee man, het wordt precies hetzelfde. Natuurlijk worden er wel kritische vragen gesteld bij P&W, alleen vind jij blijkbaar dat Bert Koenders op z'n kop moet krijgen en zij - en de NOS, want vaak is het daarop of iig op het nieuws gestoeld, niet. Job Cohen kreeg keurig kritiek gisterenavond hoor, en gewoon omdat dat terechte vragen zijn die het nieuws oproept.
Rechts zit gewoon 'n beetje te huilen omdat mensen als P&W duidelijk niet pro-Wilders zijn (bijvoorbeeld), maar ze weten zelf ook wel dat ze dat niet al te erg mogen laten doorschemeren. Je kunt echter niet elke voorkeur uit iemand rammen, en daarnaast is dat niet per se 'n links standpunt (niet pro-Wilders) maar 'n verstandig standpunt.

Wat mensen met de voorkeur voor een rechtse omroep willen is meer brutaliteit, minder normen en waarden en meer platheid. Hoera. Och, en natuurlijk eerlijkheid, want subtiliteit staat gelijk aan je niet geheel uitspreken en dat is immers fout Kan niet wachten tot we nóg meer mogen (lees: moeten) roepen wat we denken, zal me 'n feest worden zonder rekening houden met anderen, gezelligheid.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 12:16:39 #269
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_67132471
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:51 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Dat je het er mee eens bent wil natuurlijk nog niet zeggen dat 'goede zaak' een onderbouwde mening is en 'ik wordt dus echt geen lid' niet.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_67132535
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 12:16 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Dat je het er mee eens bent wil natuurlijk nog niet zeggen dat 'goede zaak' een onderbouwde mening is en 'ik wordt dus echt geen lid' niet.
En Job Cohen uitsluiten van de groep 'hard werkende Nederlanders' (??) mag ook best vergezeld worden door onderbouwing als je het mij vraagt.
  † In Memoriam † dinsdag 17 maart 2009 @ 12:24:09 #271
230491 Zith
pls tip
pi_67132672
Wopper is dus echt zo'n typische user(t).
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_67133018
/lid
pi_67135803
Ik zag nog wel wat in Powned, het is goed om eens een ander geluid te laten horen en luizen in de pels zijn altijd goed, ook al ben het vaak niet eens met hun standpunten (die ze wel degelijk hebben), hun manieren en vind ik dat ze te negatief zijn en vaak van zo'n ongelofelijk spruitjesniveau zijn. Maar goed, ik was wel benieuwd.

Maar de bagger waar ze mee aankomen slaat echt nergens op. Ze gaan een autoprogramma beginnen, wat is dat nou? En talkradio, daar heb je al internet voor: ik hoef niet 2 uur naar ongefundeerde meningen luisteren, ik wil naar ingelichte meningen luisteren. Ik wil een actualiteitenprogramma of iets als P&W maar dan anders, niet dit soort uitgemolken dingen.

Ik vermoed trouwens dat ze bewust het ledenaantal laag houden.
pi_67138084
Vandaag zag ik op station Eindhoven een sticker zitten in het midden op de trapleuning bij spoor 5 en 6.
gr gr
  dinsdag 17 maart 2009 @ 15:33:21 #275
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_67138510
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Vandaag zag ik op station Eindhoven een sticker zitten in het midden op de trapleuning bij spoor 5 en 6.
boefje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')