Mannen staan, halen hun leuter uit hun broek en gaan hun gang, zoals ze altijd doen.quote:
ook met zitten heb ik geen problemenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mannen staan, halen hun leuter uit hun broek en gaan hun gang, zoals ze altijd doen.
Als je op een WC moet gaan zitten, ze zijn zo vies, en als je erboven hangt weet je nooit waar het terecht komt
Ik ga gewoon nietquote:Op maandag 9 maart 2009 11:46 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ook met zitten heb ik geen problemen![]()
Desunotos een stukje papier op de bril
Das zeker niet waarquote:Op maandag 9 maart 2009 11:48 schreef Desunoto het volgende:
WC's op scholen zijn standaard smerig. Echt gadverdegadverdamme
quote:Op maandag 9 maart 2009 11:49 schreef MASD het volgende:
Fiets weg, dat die persoon terminale prostaatkanker krijgt.
Leuk hequote:Op maandag 9 maart 2009 11:49 schreef MASD het volgende:
Ik ben nog geen schone tegengekomen.quote:
Fiets kopen?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:49 schreef MASD het volgende:
OV?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Heb de sleutel naast mij liggen.Maar nu moet ik dat kankereind lopen.
Okéquote:Op maandag 9 maart 2009 11:53 schreef Lauriette91 het volgende:
Jullie gaan mij even vermaken vind ik
Hoeveel.quote:
Taxiquote:Op maandag 9 maart 2009 11:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Heb de sleutel naast mij liggen.Maar nu moet ik dat kankereind lopen.
Ga naar Gino Pietermaaaiquote:Op maandag 9 maart 2009 11:54 schreef MASD het volgende:
[..]
Hoeveel.
Dadelijk maar even naar het station, vast wel een fiets te vinden. En het OV is kut.
Hmm, jij ook al?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:55 schreef Lauriette91 het volgende:
Cause i'm bored like hell.
En ik zit met mn jas aan want het is hier koud.
Omdat het leuk isquote:Op maandag 9 maart 2009 11:57 schreef Desunoto het volgende:
Die video op youtube met die gast die schorpioenen eet is echt iew.
Waarom keek ik?
Je betaalt zeker contant.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:54 schreef MASD het volgende:
[..]
Hoeveel.
Dadelijk maar even naar het station, vast wel een fiets te vinden. En het OV is kut.
Ik krijg er buikpijn van.. van het kijken.quote:
Begrijpelijk, maar ik zit nu in de klasquote:Op maandag 9 maart 2009 11:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hmm, jij ook al?
Vanochtend was het koud bij de bus
er blijken 2 telefoonpics te zijn.quote:
K ookquote:Op maandag 9 maart 2009 12:03 schreef Hyman het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die foto's van SHE![]()
Yolanthe Cacao van Binsbergenquote:Op maandag 9 maart 2009 12:05 schreef Desunoto het volgende:
Ik vond SHE haar avatar lijken op dat vrouwtje van Jantje Smit.
k weet nieteens hoe ze er uit ziet.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:03 schreef Hyman het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die foto's van SHE![]()
In dat topic van Danny staat dat ze het niet meer gaat doenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:59 schreef VlaDje het volgende:
Tevens, hoe zit dat met die pics van SHE, heeft iemand ze al ontvangen?
Maar dat ze nog wel een abo krijgen of zoquote:Op maandag 9 maart 2009 12:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
k weet nieteens hoe ze er uit ziet.
[..]
In dat topic van Danny staat dat ze het niet meer gaat doen
Whehequote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:28 schreef Sjoegerd het volgende:
Goeiedag! Ik ga zo even verf halen bij de Gamma
Ga je je nagels zwart lakken?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:28 schreef Sjoegerd het volgende:
Goeiedag! Ik ga zo even verf halen bij de Gamma
Wat kost een apres skipas? vraag dat even voor me.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:29 schreef kanovinnie het volgende:
mijn collega's praten nu over wintersport. de ene kan niet geloven dat het
300 euro voor een skipas van een week kost
dat je er geen hotel voor krijgt
geen eten
geen ski's
dat het de ander 1100 euro gaat kosten (ongeveer)
dat de berg 3900 meter hoog is.
en dat gaat zo van
nee? echt zo hoog?
jaahaa, ik weet wel naar wat voor plekken ik ga!
Ja, maar 3900 meter? dat is hoog man!
Ja, dat weet ik daarom ga ik daar ook heen
wauw, dat is echt hoog!
Veel lullen weinig zeggenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:29 schreef kanovinnie het volgende:
mijn collega's praten nu over wintersport. de ene kan niet geloven dat het
300 euro voor een skipas van een week kost
dat je er geen hotel voor krijgt
geen eten
geen ski's
dat het de ander 1100 euro gaat kosten (ongeveer)
dat de berg 3900 meter hoog is.
en dat gaat zo van
nee? echt zo hoog?
jaahaa, ik weet wel naar wat voor plekken ik ga!
Ja, maar 3900 meter? dat is hoog man!
Ja, dat weet ik daarom ga ik daar ook heen
wauw, dat is echt hoog!
Nee mijn zus binnenkort, maar ik moet toch nog even kijken of ze ergens kopertape ofzo hebben. Dus neem ik gelijk verf meequote:
komt ze weer bij jullie wonen?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee mijn zus binnenkort, maar ik moet toch nog even kijken of ze ergens kopertape ofzo hebben. Dus neem ik gelijk verf mee
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wat kost een apres skipas? vraag dat even voor me.
je zou het wel zeggen, maar nee. 2 gastenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Veel lullen weinig zeggen
Zijn het vrouwen?
50/50, volgende week heeft ze ergens een gesprek voor een nieuwe baan. Maar ze zit ook vast aan een huurcontract van haar huis, dus het is even kijken hoe dat allemaal geregeld gaat worden.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zijn het vrouwen politici?
Ben ej nooit te oud voorquote:
Okok, dat het allemaal goed moge komenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
50/50, volgende week heeft ze ergens een gesprek voor een nieuwe baan. Maar ze zit ook vast aan een huurcontract van haar huis, dus het is even kijken hoe dat allemaal geregeld gaat worden.
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zijn het Desunoto en Vladje?
Waarschijnlijk wel, dat mens heeft altijd mazzel gehad.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:38 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ben ej nooit te oud voor![]()
[..]
Okok, dat het allemaal goed moge komen
Ze is alleen mij nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, dat mens heeft altijd mazzel gehad.
I hate myself and I want to dieeeeeeeequote:Op maandag 9 maart 2009 13:43 schreef Desunoto het volgende:
Why are you scared?
What have you seen?
In the castle with the silent roses
I ask again and again
Why are you sad?
What pain are you feeling?
Oh, I ask the rose with its petals of blood
But the rose of blood can't answer me till the end
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:42 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ze is alleen mij nog niet tegengekomen.
De ideale schoonzoon aka de prins op het witte paard.
Tering..quote:Op maandag 9 maart 2009 13:45 schreef VlaDje het volgende:
Maargoed, wij bitchen al genoeg in de PUBSC. Als je het er niet mee eens bent moet je het maar eens leren slikken.
Gastquote:Op maandag 9 maart 2009 13:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Tering..![]()
![]()
Doe jij dat zelf ook eens dan.
Tevens was het meer een verzoek om de strijdbijl te begraven.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Tering..![]()
![]()
Doe jij dat zelf ook eens dan.
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Tevens was het meer een verzoek om de strijdbijl te begraven.
Met die post heb ik wel weer laten zien dat ik de verstandigste van de 2 ben
Mijn fiets is gestolen, waardoor ik te laat op het college kwam, niet erin kwam. Iedereen zeikt op mij en ik heb zin om iemand de keel door te snijden. Maar hey, ergens in de wereld is er iemand die voor zijn ogen ontnomen wordt van zijn ouders. Dus kop omhoog en niet zeuren, je leven is tóf!quote:
Beetje heel ergquote:
Jongen, ga nou niet bitchen over dat ik over de wereld verheven ben.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:50 schreef Desunoto het volgende:
Altijd weer die opmerkingen om jezelf de hemel in te praten.
Allahhuakbar!quote:Op maandag 9 maart 2009 13:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Mijn fiets is gestolen, waardoor ik te laat op het college kwam, niet erin kwam. Iedereen zeikt op mij en ik heb zin om iemand de keel door te snijden. Maar hey, ergens in de wereld is er iemand die voor zijn ogen ontnomen wordt van zijn ouders. Dus kop omhoog en niet zeuren, je leven is tóf!
Enkel kalmte kan je reddenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Mijn fiets is gestolen, waardoor ik te laat op het college kwam, niet erin kwam. Iedereen zeikt op mij en ik heb zin om iemand de keel door te snijden. Maar hey, ergens in de wereld is er iemand die voor zijn ogen ontnomen wordt van zijn ouders. Dus kop omhoog en niet zeuren, je leven is tóf!
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:55 schreef Desunoto het volgende:
Endless rain, let me stay ever more in your heart
Let my heart take in your tears, take in your memories
Daddy, stop it! Don't touch me anymorrreeeee.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:56 schreef VlaDje het volgende:
[..]
And now I'm crying in the staircase,
Begging you please don't goooooooo
Wat een stomme tekstquote:Op maandag 9 maart 2009 13:56 schreef VlaDje het volgende:
[..]
And now I'm crying in the staircase,
Begging you please don't goooooooo
Pistolen hebben geen eer. Ik pwn enkel die katana! Fistfight yo!quote:Op maandag 9 maart 2009 13:57 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Desert Eagle is overgewaardeerd![]()
Boksbeugels en bierflessen
Weetniet, ik gok iets van Hillary Duff wat net op 538 was.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat een stomme tekst![]()
Van welk nummer is dat nou weer
TAYLOR SWIFTquote:Op maandag 9 maart 2009 13:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Weetniet, ik gok iets van Hillary Duff wat net op 538 was.
Ik denk dat je meer kans hebt met een d eaglequote:Op maandag 9 maart 2009 13:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Pistolen hebben geen eer. Ik pwn enkel die katana! Fistfight yo!
Dat zou best eens kunnen kloppen.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Weetniet, ik gok iets van Hillary Duff wat net op 538 was.
Honkbalknuppels en loden pijpen.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Pistolen hebben geen eer. Ik pwn enkel die katana! Fistfight yo!
niets van gemerkt!quote:
regenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Doe 's lief.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Huh? Waar dan?quote:
Mijn nummer, wat doe je?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:00 schreef MASD het volgende:
[..]
regen
Water dat uit wolken naar beneden valt.
Nee, jij dan. Regen heeft géén hart! Het is water for fuck sake.
M'n vader is sportschutter, ging wel eens met hem mee, en schoot wel eens voor de grap in de schuurquote:Op maandag 9 maart 2009 14:02 schreef Hyman het volgende:
Ik heb trouwens zo'n een:
[ afbeelding ]
heul leuk.
Ik had mn eerste buks al toen ik 9 wasquote:Op maandag 9 maart 2009 14:03 schreef VlaDje het volgende:
[..]
M'n vader is sportschutter, ging wel eens met hem mee, en schoot wel eens voor de grap in de schuurik beheers luchtdruk (pistool en geweer) ook wel
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:05 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ik ben vanaf m'n 4e al bekwaam met iets wat later de puddingbuks genoemd zou worden.
Ik ook.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:03 schreef VlaDje het volgende:
[..]
M'n vader is sportschutter, ging wel eens met hem mee, en schoot wel eens voor de grap in de schuurik beheers luchtdruk (pistool en geweer) ook wel
Ik mocht altijd als 1 van de weinige minderjarigen schieten op de jaarmarktquote:Op maandag 9 maart 2009 14:06 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik ook.echt zo, wop een konijn!, poef! Overschotel y'all.
Het komt gewoon over alsof je gewoon op alles wat vlaDje zegt een kutreactie geeftquote:Op maandag 9 maart 2009 14:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niet voor 538![]()
Maar wel voor jou hoorhai
http://www.airgunhunters.com/Gallery5.htmlquote:Op maandag 9 maart 2009 14:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat die stakker zelf afgeschoten mag worden zeg
En omgekeerd is het niet zo?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:08 schreef xalo het volgende:
[..]
Het komt gewoon over alsof je gewoon op alles wat vlaDje zegt een kutreactie geeft.
Hoi!. Ik ga even stoppen met mijn leerontwijkend gedrag, en gewoon echt economie leren.
Bel marianne op man,quote:Op maandag 9 maart 2009 14:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik weiger te klikken.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
http://www.airgunhunters.com/Gallery5.htmlVoor meer eekhoorntjes, hertjes, en konijntjes.
Nee, omgekeerd is dat inderdaad niet zo.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En omgekeerd is het niet zo?
Succes met leren.
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:09 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Bel marianne op man,![]()
Zit je lekker op je droge blaadje sla te kauwen?
Omdat het goed te eten is?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom zou je een lief onschuldig eekhoorntje neerschieten?
Blijf jezelf dat maar vertellen.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:10 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nee, omgekeerd is dat inderdaad niet zo.
Misschien een eekhoorntjesplaag?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat ben je voor een autist dat je mensen dood wil zien omdat ze een beest doodmaken? Serieus, hypocriete mensen altijd. Als het een bij was geweest zat je nu als een spast te wiebelen op je stoel. 'Maar ze zijn zo schattigquote:Op maandag 9 maart 2009 14:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mijn opa heeft er een stuk of 5.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:08 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik mocht altijd als 1 van de weinige minderjarigen schieten op de jaarmarkt![]()
En toen heb ik wel eens een rollade gewonnen
Iets met jagersinstincten van de mens?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij en je 14 zonen?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Blijf jezelf dat maar vertellen.
We weten allemaal wel hoe hypocriet jij kan zijn.
Goed mogelijkquote:
Eeh boef, ik hoop dat jij ook dood gaatquote:Op maandag 9 maart 2009 14:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een eekhoorntje eet ik toch niet?
Een koe of varken wel.
Waarom die wel en eekhoorns niet?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een koe of varken wel.
Misschien is een eekhoorn best lekker, duif schijnt ook lekker te zijn.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een koe of varken wel.
Oke misschienquote:
Ik moest zo hard lachen en huilen tegelijk dat mijn kaak uit de kom is geschoten.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een koe of varken wel.
Eekhoorns maken de natuurlijk kapot!quote:
Geloof mij, als je een eekhoorn schiet dan eet je hem ook op als je een beetje Jager bentquote:Op maandag 9 maart 2009 14:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oke misschien
Maar mensen die ze voor de lol (sport..!) gaan doodschieten..
![]()
dat is gewoon zielig.
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:15 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen en huilen tegelijk dat mijn kaak uit de kom is geschoten.
Omdat die als ze uitgefunctioneerd (quote:
Kut voor je.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:15 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen en huilen tegelijk dat mijn kaak uit de kom is geschoten.
Des te minder mensen vlees eten, des te minder dieren gefokt worden en des te minder er naar de slacht gaan.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Omdat die als ze uitgefunctioneerd () zijn sowieso wel naar de slacht gaan..
Maar eekhoorntjes opeten![]()
Oh, en eekhoorntjes die kunnen we niet opfokken voor 't vlees?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Omdat die als ze uitgefunctioneerd () zijn sowieso wel naar de slacht gaan..
Maar eekhoorntjes opeten![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:17 schreef VlaDje het volgende:
Godverdomme wat ben ik ook een hypocriet, japanse muziek niet mooi vinden maar wel vlees eten
Echt hè. Ik stel voor dat we Dennis gaan Chipszakken, als jullie nog weten wat dat isquote:Op maandag 9 maart 2009 14:17 schreef VlaDje het volgende:
Godverdomme wat ben ik ook een hypocriet, japanse muziek niet mooi vinden maar wel vlees eten
Neequote:Op maandag 9 maart 2009 14:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Echt hè. Ik stel voor dat we Dennis gaan Chipszakken, als jullie nog weten wat dat is
Ja, dat is waar. Maar er is toch een verschil tussen dieren opeten die er nu sowieso voor bedoelt zijn (om het zo maar te zeggen) en dieren opeten die normaal gesproken daar niet voor bedoelt zijn vind ik. Jagers die eekhoorntjes neerschieten bijvoorbeeld.. daar kots ik op.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:18 schreef xalo het volgende:
[..]
Des te minder mensen vlees eten, des te minder dieren gefokt worden en des te minder er naar de slacht gaan.
Zo kun je ook denken.
Nee man, ik laat hem wel in z'n waarde.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Echt hè. Ik stel voor dat we Dennis gaan Chipszakken, als jullie nog weten wat dat is
Vroeger werd er gegeten wat eetbaar was, dus ook konijnen, herten, eekhoorns en als er hongersnood was honden & katten.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar er is toch een verschil tussen dieren opeten die er nu sowieso voor bedoelt zijn (om het zo maar te zeggen) en dieren opeten die normaal gesproken daar niet voor bedoelt zijn vind ik. Jagers die eekhoorntjes neerschieten bijvoorbeeld.. daar kots ik op.
Dan moet je op de partij voor de dieren stemmen. En sinds wanneer bepaal jij welke dieren bedoeld zijn om op te eten?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar er is toch een verschil tussen dieren opeten die er nu sowieso voor bedoelt zijn (om het zo maar te zeggen) en dieren opeten die normaal gesproken daar niet voor bedoelt zijn vind ik. Jagers die eekhoorntjes neerschieten bijvoorbeeld.. daar kots ik op.
Ik stel voor dat je bij de Vegan streaker in de leer gaat.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hello!quote:
Alsof jij daar ooit effect op zal hebben. Ik lach eerder om het trieste figuur die je bent dan dat ik mezelf iets aandoe.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:22 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nee man, ik laat hem wel in z'n waarde.
Ik bedoel, ik kan hem wel niet heel erg aardig vinden, maar het zou gewoon zielig zijn om hem zo erg te breken dat hij in zichzelf gaat krassen.
Nu gelukkig niet meer.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Vroeger werd er gegeten wat eetbaar was, dus ook konijnen, herten, eekhoorns en als er hongersnood was honden & katten.
Hond en kat word nog steeds gegeten in Koreaquote:Op maandag 9 maart 2009 14:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Vroeger werd er gegeten wat eetbaar was, dus ook konijnen, herten, eekhoorns en als er hongersnood was honden & katten.
vergeet de ratten, paarden, kinderen en vladjes niet!quote:Op maandag 9 maart 2009 14:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Veel oud zeer of niet?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Alsof jij daar ooit effect op zal hebben. Ik lach eerder om het trieste figuur die je bent dan dat ik mezelf iets aandoe.
Volgens mij zijn het er 2 door elkaarquote:
Newb: Wie?quote:
AAAAAAAAAAACH MAAAAANquote:Op maandag 9 maart 2009 14:24 schreef Bravebart het volgende:
GODVERDOMME, snapt nou niemand mn Neophyte mash-up?
was haben sie gedaan met lauwert?quote:
quote:
Ohja, dat was ik helemaal vergeten.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hond en kat word nog steeds gegeten in Korea
Eindelijkquote:
Ik ben kats hypocrietquote:Op maandag 9 maart 2009 14:24 schreef xalo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het er 2 door elkaar. eentje over jagen/het eten van vlees en één over wie er hypocriet is.
.
Dat laatste is wel duidelijk dacht ik zo.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:24 schreef xalo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het er 2 door elkaar. eentje over jagen/het eten van vlees en één over wie er hypocriet is.
.
Bagels genuttigd, en cheesecake, en over love handles gehad.quote:
Hou eens op te bitchen op je keizer.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat laatste is wel duidelijk dacht ik zo.
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Bagels genuttigd, en cheesecake, en over love handles gehad.
WIE BEN JIJ NOU WEER...!>>1>!>quote:
Uhu, twee oldschool PUBérs die eens keihard studiekoos bij de B&B gaan eten.quote:
Gast, wat nou als een eekhoorn heel lelijk was? Zonder staart en met een heel viezig velletje. Had je dan hetzelfde gezegd? Nee. Precies mijn puntquote:Op maandag 9 maart 2009 14:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat laatste is wel duidelijk dacht ik zo.
Hoi ik ben Erik en ik hou van opblaaspoppen.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:27 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Stel je even voor, dat is normaal hier!2111
Mocht je d'r wéér niet aanzitten gast?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Bagels genuttigd, en cheesecake, en over love handles gehad.
Ha wel gedaanquote:Op maandag 9 maart 2009 14:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Mocht je d'r wéér niet aanzitten gast?
xDquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoi ik ben Erik en ik hou van opblaaspoppen.
Jawel.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:27 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast, wat nou als een eekhoorn heel lelijk was? Zonder staart en met een heel viezig velletje. Had je dan hetzelfde gezegd? Nee. Precies mijn punt
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoi, brommers kieken?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Varken, koe, paard?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jawel.
Er zijn genoeg dieren die lelijk zijn maar die eet je ook niet op.![]()
En trouwens daar doelde ik ook helemaal niet op, maar oke.
quote:
quote:
December 2007.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoi, brommers kieken?
Groetjes,
veldmuis
De jaloeziequote:Op maandag 9 maart 2009 14:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Mocht je d'r wéér niet aanzitten gast?
Sowiesoquote:
Lang geleden alweer vind je ook niet.quote:
Mja, tijd voor een re-meetquote:Op maandag 9 maart 2009 14:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lang geleden alweer vind je ook niet.
Whehe.quote:
Ja schijnt vrijdag te gebeurenquote:
Ik las zoietsquote:Op maandag 9 maart 2009 14:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja schijnt vrijdag te gebeuren [ afbeelding ]
Sounds so gay..quote:Op maandag 9 maart 2009 14:33 schreef VlaDje het volgende:
Ik zag Lau voor het eerst in Augustus 2007, in 'r onderbroekje in mijn slaapzak![]()
Terwijl ik met ruud aan het knuffelen was
Ben jij er ook gast?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja schijnt vrijdag te gebeuren [ afbeelding ]
MIsschien dat ik nog wel een uurtje vrij kan makenquote:
It doesquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
MIsschien dat ik nog wel een uurtje vrij kan maken
!
Ik overweeg het, misschien, maar goed iets met een belangrijke wedstrijd dat weekend.quote:
Stiekem was ruud een slechte poging om Lauwert uit mijn slaapzak te lokken zodat RickXBM pics kon maken van lauwerts stijlvolle ondermodequote:
* foto's zoekt.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:35 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Stiekem was ruud een slechte poging om Lauwert uit mijn slaapzak te lokken zodat RickXBM pics kon maken van lauwerts stijlvolle ondermode![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Sowieso mocht ik voor mijn 21e nog sterven dan wil ik een keer naast Lauwert wakkerworden
Lauwertquote:Op maandag 9 maart 2009 14:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat was ze lief die ochtend.
Die nacht was ook koning trouwens, samen met Kev. uit de Panama gegooid wordenquote:
Hou op!!!quote:Op maandag 9 maart 2009 14:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat was ze lief die ochtend.
Ohjaquote:Op maandag 9 maart 2009 14:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die nacht was ook koning trouwens, samen met Kev. uit de Panama gegooid worden
Pillen, teveel drank, kotsen, iets stond me daar van bij.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Pillen, teveel drank, kotsen, iets stond me daar van bij.
Ja moet je ook niet over de bar heen kotsen, anders waren we wel langer dan anderhalf uur binnen geblevenquote:
Vriend van me kreeg geen bier meer omdat hij te dronken was..quote:Op maandag 9 maart 2009 14:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja moet je ook niet over de bar heen kotsen, anders waren we wel langer dan anderhalf uur binnen gebleven
omfgquote:Op maandag 9 maart 2009 14:50 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vriend van me kreeg geen bier meer omdat hij te dronken was..
hij zegt: Als je me nu geen bier geeft dan kots ik je de hele bar d'ronder...
Barman: Nee je krijgt geen bier.
Vriend kotst over bar
Barman kijkt nogal beduust hoe vriend bij andere bar een biertje haalt, waarna hij vol ongeloof een emmer water over de bar spoelt
Vooral Beyonce. Ik haat 'r.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:02 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb even TMF/MTV aan (WOW, er is geen reclame!) en ik kom weer eens tot de conclusie wat een hersenloze teksten Beyoncé en Britney Spears hebben
(duh)
Inderdaad, als ik in de omgeving ook kijk naar de mensen die Beyonce luisteren, die laatste nummers, dan zie je gelijk dat het hersenloze types zijnquote:
Meisjes die bij "if i were a boy" volhouden dat het een goed nummer is, dat naar hun hart geschreven is. Val toch dood. Vrouwen zouden willen dat ze mannen waren.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:07 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik in de omgeving ook kijk naar de mensen die Beyonce luisteren, die laatste nummers, dan zie je gelijk dat het hersenloze types zijn
Ja, tering al dat gejank en onzinnige geneuzel in die tekstenquote:Op maandag 9 maart 2009 15:13 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Meisjes die bij "if i were a boy" volhouden dat het een goed nummer is, dat naar hun hart geschreven is. Val toch dood. Vrouwen zouden willen dat ze mannen waren.
Dat soort teksten worden over het algemeen ook goed gevonden door mensen zonder eigen mening.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:14 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ja, tering al dat gejank en onzinnige geneuzel in die tekstentotaal geen kijk op de wereld
gi-ge-dyquote:Op maandag 9 maart 2009 15:16 schreef kanovinnie het volgende:
zegguh ITB, ik zit hier op m'n stage heur
Stel mooie tettenquote:
Totaal waarquote:Op maandag 9 maart 2009 15:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat soort teksten worden over het algemeen ook goed gevonden door mensen zonder eigen mening.
Of ze zijn net gedumpt weet je welquote:Op maandag 9 maart 2009 15:19 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Totaal waardat zie ik terug bij een vriendin die ik dus ondertussen al maanden niet meer spreek
Luister de remix met R. Kelly.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:13 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Meisjes die bij "if i were a boy" volhouden dat het een goed nummer is, dat naar hun hart geschreven is. Val toch dood. Vrouwen zouden willen dat ze mannen waren.
IK SPAM EM NU VOLquote:
quote:
Heb ik al welquote:Op maandag 9 maart 2009 15:48 schreef kanovinnie het volgende:
ik moet de lapo hebben voor een goede TT
Oke.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:48 schreef kanovinnie het volgende:
ik moet de lapo hebben voor een goede TT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |