Neequote:Op maandag 9 maart 2009 14:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Echt hè. Ik stel voor dat we Dennis gaan Chipszakken, als jullie nog weten wat dat is
Ja, dat is waar. Maar er is toch een verschil tussen dieren opeten die er nu sowieso voor bedoelt zijn (om het zo maar te zeggen) en dieren opeten die normaal gesproken daar niet voor bedoelt zijn vind ik. Jagers die eekhoorntjes neerschieten bijvoorbeeld.. daar kots ik op.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:18 schreef xalo het volgende:
[..]
Des te minder mensen vlees eten, des te minder dieren gefokt worden en des te minder er naar de slacht gaan.
Zo kun je ook denken.
Nee man, ik laat hem wel in z'n waarde.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Echt hè. Ik stel voor dat we Dennis gaan Chipszakken, als jullie nog weten wat dat is
Vroeger werd er gegeten wat eetbaar was, dus ook konijnen, herten, eekhoorns en als er hongersnood was honden & katten.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar er is toch een verschil tussen dieren opeten die er nu sowieso voor bedoelt zijn (om het zo maar te zeggen) en dieren opeten die normaal gesproken daar niet voor bedoelt zijn vind ik. Jagers die eekhoorntjes neerschieten bijvoorbeeld.. daar kots ik op.
Dan moet je op de partij voor de dieren stemmen. En sinds wanneer bepaal jij welke dieren bedoeld zijn om op te eten?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar er is toch een verschil tussen dieren opeten die er nu sowieso voor bedoelt zijn (om het zo maar te zeggen) en dieren opeten die normaal gesproken daar niet voor bedoelt zijn vind ik. Jagers die eekhoorntjes neerschieten bijvoorbeeld.. daar kots ik op.
Ik stel voor dat je bij de Vegan streaker in de leer gaat.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hello!quote:
Alsof jij daar ooit effect op zal hebben. Ik lach eerder om het trieste figuur die je bent dan dat ik mezelf iets aandoe.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:22 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nee man, ik laat hem wel in z'n waarde.
Ik bedoel, ik kan hem wel niet heel erg aardig vinden, maar het zou gewoon zielig zijn om hem zo erg te breken dat hij in zichzelf gaat krassen.
Nu gelukkig niet meer.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Vroeger werd er gegeten wat eetbaar was, dus ook konijnen, herten, eekhoorns en als er hongersnood was honden & katten.
Hond en kat word nog steeds gegeten in Koreaquote:Op maandag 9 maart 2009 14:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Vroeger werd er gegeten wat eetbaar was, dus ook konijnen, herten, eekhoorns en als er hongersnood was honden & katten.
vergeet de ratten, paarden, kinderen en vladjes niet!quote:Op maandag 9 maart 2009 14:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Veel oud zeer of niet?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Alsof jij daar ooit effect op zal hebben. Ik lach eerder om het trieste figuur die je bent dan dat ik mezelf iets aandoe.
Volgens mij zijn het er 2 door elkaarquote:
Newb: Wie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |