Jij en je 14 zonen?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Blijf jezelf dat maar vertellen.
We weten allemaal wel hoe hypocriet jij kan zijn.
Goed mogelijkquote:
Eeh boef, ik hoop dat jij ook dood gaatquote:Op maandag 9 maart 2009 14:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een eekhoorntje eet ik toch niet?
Een koe of varken wel.
Waarom die wel en eekhoorns niet?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een koe of varken wel.
Misschien is een eekhoorn best lekker, duif schijnt ook lekker te zijn.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een koe of varken wel.
Oke misschienquote:
Ik moest zo hard lachen en huilen tegelijk dat mijn kaak uit de kom is geschoten.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een koe of varken wel.
Eekhoorns maken de natuurlijk kapot!quote:
Geloof mij, als je een eekhoorn schiet dan eet je hem ook op als je een beetje Jager bentquote:Op maandag 9 maart 2009 14:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oke misschien
Maar mensen die ze voor de lol (sport..!) gaan doodschieten..
![]()
dat is gewoon zielig.
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:15 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen en huilen tegelijk dat mijn kaak uit de kom is geschoten.
Omdat die als ze uitgefunctioneerd (quote:
Kut voor je.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:15 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen en huilen tegelijk dat mijn kaak uit de kom is geschoten.
Des te minder mensen vlees eten, des te minder dieren gefokt worden en des te minder er naar de slacht gaan.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Omdat die als ze uitgefunctioneerd () zijn sowieso wel naar de slacht gaan..
Maar eekhoorntjes opeten![]()
Oh, en eekhoorntjes die kunnen we niet opfokken voor 't vlees?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Omdat die als ze uitgefunctioneerd () zijn sowieso wel naar de slacht gaan..
Maar eekhoorntjes opeten![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:17 schreef VlaDje het volgende:
Godverdomme wat ben ik ook een hypocriet, japanse muziek niet mooi vinden maar wel vlees eten
Echt hè. Ik stel voor dat we Dennis gaan Chipszakken, als jullie nog weten wat dat isquote:Op maandag 9 maart 2009 14:17 schreef VlaDje het volgende:
Godverdomme wat ben ik ook een hypocriet, japanse muziek niet mooi vinden maar wel vlees eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |