Allahhuakbar!quote:Op maandag 9 maart 2009 13:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Mijn fiets is gestolen, waardoor ik te laat op het college kwam, niet erin kwam. Iedereen zeikt op mij en ik heb zin om iemand de keel door te snijden. Maar hey, ergens in de wereld is er iemand die voor zijn ogen ontnomen wordt van zijn ouders. Dus kop omhoog en niet zeuren, je leven is tóf!
Enkel kalmte kan je reddenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Mijn fiets is gestolen, waardoor ik te laat op het college kwam, niet erin kwam. Iedereen zeikt op mij en ik heb zin om iemand de keel door te snijden. Maar hey, ergens in de wereld is er iemand die voor zijn ogen ontnomen wordt van zijn ouders. Dus kop omhoog en niet zeuren, je leven is tóf!
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:55 schreef Desunoto het volgende:
Endless rain, let me stay ever more in your heart
Let my heart take in your tears, take in your memories
Daddy, stop it! Don't touch me anymorrreeeee.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:56 schreef VlaDje het volgende:
[..]
And now I'm crying in the staircase,
Begging you please don't goooooooo
Wat een stomme tekstquote:Op maandag 9 maart 2009 13:56 schreef VlaDje het volgende:
[..]
And now I'm crying in the staircase,
Begging you please don't goooooooo
Pistolen hebben geen eer. Ik pwn enkel die katana! Fistfight yo!quote:Op maandag 9 maart 2009 13:57 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Desert Eagle is overgewaardeerd![]()
Boksbeugels en bierflessen
Weetniet, ik gok iets van Hillary Duff wat net op 538 was.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat een stomme tekst![]()
Van welk nummer is dat nou weer
TAYLOR SWIFTquote:Op maandag 9 maart 2009 13:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Weetniet, ik gok iets van Hillary Duff wat net op 538 was.
Ik denk dat je meer kans hebt met een d eaglequote:Op maandag 9 maart 2009 13:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Pistolen hebben geen eer. Ik pwn enkel die katana! Fistfight yo!
Dat zou best eens kunnen kloppen.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Weetniet, ik gok iets van Hillary Duff wat net op 538 was.
Honkbalknuppels en loden pijpen.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Pistolen hebben geen eer. Ik pwn enkel die katana! Fistfight yo!
niets van gemerkt!quote:
regenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Doe 's lief.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Huh? Waar dan?quote:
Mijn nummer, wat doe je?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:00 schreef MASD het volgende:
[..]
regen
Water dat uit wolken naar beneden valt.
Nee, jij dan. Regen heeft géén hart! Het is water for fuck sake.
M'n vader is sportschutter, ging wel eens met hem mee, en schoot wel eens voor de grap in de schuurquote:Op maandag 9 maart 2009 14:02 schreef Hyman het volgende:
Ik heb trouwens zo'n een:
[ afbeelding ]
heul leuk.
Ik had mn eerste buks al toen ik 9 wasquote:Op maandag 9 maart 2009 14:03 schreef VlaDje het volgende:
[..]
M'n vader is sportschutter, ging wel eens met hem mee, en schoot wel eens voor de grap in de schuurik beheers luchtdruk (pistool en geweer) ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |