Ga naar Gino Pietermaaaiquote:Op maandag 9 maart 2009 11:54 schreef MASD het volgende:
[..]
Hoeveel.
Dadelijk maar even naar het station, vast wel een fiets te vinden. En het OV is kut.
Hmm, jij ook al?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:55 schreef Lauriette91 het volgende:
Cause i'm bored like hell.
En ik zit met mn jas aan want het is hier koud.
Omdat het leuk isquote:Op maandag 9 maart 2009 11:57 schreef Desunoto het volgende:
Die video op youtube met die gast die schorpioenen eet is echt iew.
Waarom keek ik?
Je betaalt zeker contant.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:54 schreef MASD het volgende:
[..]
Hoeveel.
Dadelijk maar even naar het station, vast wel een fiets te vinden. En het OV is kut.
Ik krijg er buikpijn van.. van het kijken.quote:
Begrijpelijk, maar ik zit nu in de klasquote:Op maandag 9 maart 2009 11:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hmm, jij ook al?
Vanochtend was het koud bij de bus
er blijken 2 telefoonpics te zijn.quote:
K ookquote:Op maandag 9 maart 2009 12:03 schreef Hyman het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die foto's van SHE![]()
Yolanthe Cacao van Binsbergenquote:Op maandag 9 maart 2009 12:05 schreef Desunoto het volgende:
Ik vond SHE haar avatar lijken op dat vrouwtje van Jantje Smit.
k weet nieteens hoe ze er uit ziet.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:03 schreef Hyman het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die foto's van SHE![]()
In dat topic van Danny staat dat ze het niet meer gaat doenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:59 schreef VlaDje het volgende:
Tevens, hoe zit dat met die pics van SHE, heeft iemand ze al ontvangen?
Maar dat ze nog wel een abo krijgen of zoquote:Op maandag 9 maart 2009 12:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
k weet nieteens hoe ze er uit ziet.
[..]
In dat topic van Danny staat dat ze het niet meer gaat doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |