Lauwertquote:Op maandag 9 maart 2009 14:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat was ze lief die ochtend.
Die nacht was ook koning trouwens, samen met Kev. uit de Panama gegooid wordenquote:
Hou op!!!quote:Op maandag 9 maart 2009 14:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat was ze lief die ochtend.
Ohjaquote:Op maandag 9 maart 2009 14:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die nacht was ook koning trouwens, samen met Kev. uit de Panama gegooid worden
Pillen, teveel drank, kotsen, iets stond me daar van bij.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Pillen, teveel drank, kotsen, iets stond me daar van bij.
Ja moet je ook niet over de bar heen kotsen, anders waren we wel langer dan anderhalf uur binnen geblevenquote:
Vriend van me kreeg geen bier meer omdat hij te dronken was..quote:Op maandag 9 maart 2009 14:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja moet je ook niet over de bar heen kotsen, anders waren we wel langer dan anderhalf uur binnen gebleven
omfgquote:Op maandag 9 maart 2009 14:50 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vriend van me kreeg geen bier meer omdat hij te dronken was..
hij zegt: Als je me nu geen bier geeft dan kots ik je de hele bar d'ronder...
Barman: Nee je krijgt geen bier.
Vriend kotst over bar
Barman kijkt nogal beduust hoe vriend bij andere bar een biertje haalt, waarna hij vol ongeloof een emmer water over de bar spoelt
Vooral Beyonce. Ik haat 'r.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:02 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb even TMF/MTV aan (WOW, er is geen reclame!) en ik kom weer eens tot de conclusie wat een hersenloze teksten Beyoncé en Britney Spears hebben
(duh)
Inderdaad, als ik in de omgeving ook kijk naar de mensen die Beyonce luisteren, die laatste nummers, dan zie je gelijk dat het hersenloze types zijnquote:
Meisjes die bij "if i were a boy" volhouden dat het een goed nummer is, dat naar hun hart geschreven is. Val toch dood. Vrouwen zouden willen dat ze mannen waren.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:07 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik in de omgeving ook kijk naar de mensen die Beyonce luisteren, die laatste nummers, dan zie je gelijk dat het hersenloze types zijn
Ja, tering al dat gejank en onzinnige geneuzel in die tekstenquote:Op maandag 9 maart 2009 15:13 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Meisjes die bij "if i were a boy" volhouden dat het een goed nummer is, dat naar hun hart geschreven is. Val toch dood. Vrouwen zouden willen dat ze mannen waren.
Dat soort teksten worden over het algemeen ook goed gevonden door mensen zonder eigen mening.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:14 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ja, tering al dat gejank en onzinnige geneuzel in die tekstentotaal geen kijk op de wereld
gi-ge-dyquote:Op maandag 9 maart 2009 15:16 schreef kanovinnie het volgende:
zegguh ITB, ik zit hier op m'n stage heur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |