ERGDERGERGERGEWRGEWRTGERTGquote:Op zondag 8 maart 2009 17:18 schreef denthemen het volgende:
WAAR IS DIE OP??????????????????????????????????????????????//////////////////

Gezien de kansen, nee. Ook gezien het spel niet. PSV moet winnen van me.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:17 schreef De_kromme het volgende:
0-0, zullen ze in eindhoven blij mee zijn

Optreden dan, jullie hebben al vaak genoeg een hand boven zijn waterhoofd gehoudenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga je dat nu in elk topic zeggen zielig hoopje?

Zolang er op gereageerd wordt zal het doorgaan. Laat 'm maar gaan dus.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:22 schreef sjimz het volgende:
[..]

quote:

Hey hoe weet jij mijn naamquote:

Jullie gaan winnen, voor jood en vaderland!quote:

Ik meen het..quote:

Geef hem gewoon geen aandacht.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:22 schreef sjimz het volgende:
[..]

quote:Op zondag 8 maart 2009 17:25 schreef twi het volgende:
Dat fluitje in de neus van Atteveld of Eijkelkamp bij het ademen

Hij zal wel lid zijn van mijn fanclubquote:

Het komt een beetje op me over dat PSV net 45 minuten is dolgedraaid en dat Twente het dadelijk 'eventjes' afmaakt.quote:

quote:Op zondag 8 maart 2009 17:28 schreef Zwansen het volgende:
Wat een drama zeg dit PSV. Dat er uberhaubt nog spelers voor die club willen spelen.

Ielquote:

quote:Op zondag 8 maart 2009 17:28 schreef Zwansen het volgende:
Wat een drama zeg dit PSV. Dat er uberhaubt nog spelers voor die club willen spelen.

Nou, maak er maar geen olifant van dan!!11quote:

Twente heeft het betere spel maar PSV de betere kansen.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het komt een beetje op me over dat PSV net 45 minuten is dolgedraaid en dat Twente het dadelijk 'eventjes' afmaakt.

Waar zit je nu dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:29 schreef Ruud het volgende:
[..]
hier ook, maar gelukkig slaap ik onder een klamboe en heb ik malaria pillen

Idd, wel vreemd dat hij wel gewoon nog kon "lopen"quote:Op zondag 8 maart 2009 17:29 schreef denthemen het volgende:
Vandamme van Roda waarschijnlijk een gescheurde Kruisband

Jool is Joolquote:Op zondag 8 maart 2009 17:29 schreef denthemen het volgende:
Vandamme van Roda waarschijnlijk een gescheurde Kruisband

De actie waarmee het gebeurde was ook raarquote:Op zondag 8 maart 2009 17:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Idd, wel vreemd dat hij wel gewoon nog kon "lopen"

Zo bedoel ik het niet..quote:Op zondag 8 maart 2009 17:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het komt een beetje op me over dat PSV net 45 minuten is dolgedraaid en dat Twente het dadelijk 'eventjes' afmaakt.

Dan zie ik PSV dus eerder winnen.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Twente heeft het betere spel maar PSV de betere kansen.

Dat mag je ook wel verwachten dacht ik zo, desondanks ik niet op het puntje van m'n stoel zit.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:26 schreef VatosLoco het volgende:
Deze wedstrijd is wel beter aan te zien dat Ado - Ajax

Wat doe je daarquote:

Laos, zie zijn signature.quote:

nah, wereld is wat overdreven, half jaartje reizenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat doe je daar? Wereldreis aan het maken?

Mooi manquote:Op zondag 8 maart 2009 17:36 schreef Ruud het volgende:
[..]
nah, wereld is wat overdreven, half jaartje reizen

Word steeds grappiger nudat je het voor de 3e keer met een ander account zegtquote:Op zondag 8 maart 2009 17:36 schreef TC03 het volgende:
Wat een drama zeg dit PSV, dat er nog überhaupt mensen zijn die naar die club willen kijken.

Idiote gele kaart.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Geen Feyenoord-PSV voor Amrabat volgende week.

quote:Op zondag 8 maart 2009 17:37 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Word steeds grappiger nudat je het voor de 3e keer met een ander account zegt

Behalve dat ie Braafheid opzettelijk op de hak trapte deed ie niks bijzonders nee.quote:

quote:Op zondag 8 maart 2009 17:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel, hij ging naar PSV.
slechte grap, ik weet het

nee, ik houd prive en Fok! liever gescheidenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mooi manHeb je geen topic waar je je verhaal gaat vertellen?

quote:Op zondag 8 maart 2009 17:38 schreef fanneke het volgende:
[..]
Behalve dat ie Braafheid opzettelijk op de hak trapte deed ie niks bijzonders nee.

jah moeilijk te begrijpen joh dat er supporters zijn die hun club steunen in goede en slechte tijdenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat een drama zeg dit PSV, dat er nog überhaupt mensen zijn die naar die club willen kijken.

Wat jammer nou...quote:Op zondag 8 maart 2009 17:39 schreef Ruud het volgende:
[..]
nee, ik houd prive en Fok! liever gescheiden

quote:Op zondag 8 maart 2009 17:39 schreef Paaskonijn het volgende:

Het uitvak is inmiddels ook al leeg.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:39 schreef Paaskonijn het volgende:

Idd, daarom zijn de meerderheid van de supporters online ook altijd van Ajax en Feyenoord, die van PSV zitten in het stadionquote:Op zondag 8 maart 2009 17:40 schreef Ruud het volgende:

type Leonardo, zal dus wel meevallen.quote:

Dat dus.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Ibi rolt even 3 meter door, drinkt zo weer wat en kan gewoon weer vrolijk verder spelen.

Leo 2quote:Op zondag 8 maart 2009 17:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Ibi rolt even 3 meter door, drinkt zo weer wat en kan gewoon weer vrolijk verder spelen.

Je kent de uitdrukken: Famous for not traveling ?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:42 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Idd, daarom zijn de meerderheid van de supporters online ook altijd van Ajax en Feyenoord, die van PSV zitten in het stadion

Hofland viel echt op z'n achterhoofd, Afellay iets meer op z'n rug.quote:

Ja, exact. Tioté is wel een néger en zal het wel niet bewust gedaan hebben. Maar dit was een schandalige actie. Alsof het uitmaakt dat iemand stevige biceps heeft.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:43 schreef TC03 het volgende:
Afellay met een Hofland-achtige val.

Ibi heeft zijn chassis niet mee, hoewel hij souplesse toont in zijn heupen.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, exact. Tioté is wel een néger en zal het wel niet bewust gedaan hebben. Maar dit was een schandalige actie. Alsof het uitmaakt dat iemand stevige biceps heeft.²

HAHAHAquote:Op zondag 8 maart 2009 17:45 schreef BeamofLight het volgende:
Ik denk dat Afellay van de jury puntenaftrek gaat krijgen. Was niet precies op de voeten geland.

Hij moet minder ampullen innemen vind ik.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Toivonen speelt niet echt goed. Zet Lazovic er maar in.

Na de winterstop is het niets anders.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:47 schreef denthemen het volgende:
Twente valt tegen

quote:Op zondag 8 maart 2009 17:50 schreef TC03 het volgende:
Wat is PSV slecht zeg, ongelofelijk dat er nog iemand voor die club wil scoren.

Te lang gerust denk ik. Anders waren ze iets oplettender geweest. Tsja, die 24 uur hè.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:51 schreef RayMania het volgende:
Verdediging van Twente zag er daar absoluut niet goed uit.

quote:Op zondag 8 maart 2009 17:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Te lang gerust denk ik. Anders waren ze iets oplettender geweest. Tsja, die 24 uur hè.

Die zijn in gedachte natuurlijk al bij de volgende wedstrijdquote:Op zondag 8 maart 2009 17:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Te lang gerust denk ik. Anders waren ze iets oplettender geweest. Tsja, die 24 uur hè.

quote:Op zondag 8 maart 2009 17:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]

Misschien van z'n stoel gevallen?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat heeft die commentator? Hij gaat opeens vet laag praten..

En weer vol.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het uitvak is inmiddels ook al leeg.

quote:Op zondag 8 maart 2009 17:52 schreef Gtaboy107 het volgende:

quote:Op zondag 8 maart 2009 17:52 schreef venomsnake het volgende:
Die Toivonen is meer met zijn haar bezig dan met de wedstrijd.

Zack Morris.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Toivonen loopt me daar met een air alsof hij Zack Morris is.
[ afbeelding ]²

Die vind ik dan opzich wel geniaalquote:Op zondag 8 maart 2009 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[ afbeelding ]²

Bij mij juist hoog.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:52 schreef Gtaboy107 het volgende:

Haha wat ben je ook een kasthomo.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[ afbeelding ]²

quote:Op zondag 8 maart 2009 17:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Ergens ook wel lekker dat Twente nu afgestraft gaat worden. Het succes begon ze een beetje naar het hoofd te stijgen...

Had jij vooraf nog het idee dat PSV in te halen is dan? Plaats 6 is mooi genoeg voor ons.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:54 schreef TvhN het volgende:
Indien het zo blijft word ik niet echt vrolijk van het verschil tussen de nummer 5 en 6 op de ranglijst.

Haha .. neequote:Op zondag 8 maart 2009 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[ afbeelding ]²

Ahhhh, kun je linken alsjeblieft?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:55 schreef RayMania het volgende:
Dat Spaanse commentaar is wel geweldig.
Haldlelhghghehehejbppapa Ronnie Stam!!! Heoobbooo Afellay Afellay Afellay Afellay grandooeoop.

Dus?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:56 schreef denthemen het volgende:
Psv heeft gewoon meer dan 1 vak vol...

Zie edit.quote:

Ik zal het moeten melden bij onze kleine vriendquote:

Hoe klein is die nou eigenlijk?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zal het moeten melden bij onze kleine vriend

Idd, leuk voor de spanning.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als PSV wint dan ligt alles tussen plaats 2 en 5 zo open als wat.

Iedereen.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:01 schreef denthemen het volgende:
Iedereen die Ajax nu opeens 5e ziet wordenWaar waren jullie vorige week toen Ajax gewoon een heel goed resultaat boekte in Utrecht? En dat PSV thuis verloor? Kom op, dat kun je écht niet zien aan 1 speelronde

Ik zie het niet aan 1 speelronde. Meer aan het spel van Ajax van de afgelopen 8 weken ofzo. Oh maar 5e weet ik ook weer niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:01 schreef denthemen het volgende:
Iedereen die Ajax nu opeens 5e ziet wordenWaar waren jullie vorige week toen Ajax gewoon een heel goed resultaat boekte in Utrecht? En dat PSV thuis verloor? Kom op, dat kun je écht niet zien aan 1 speelronde

Er zijn al meer wedstrijden gespeeld dit seizoen hequote:Op zondag 8 maart 2009 18:01 schreef denthemen het volgende:

Ik heb het al heel vaak gelezenquote:

En wij staan 3e en een aantal punten voor op PSV, je punt?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Er zijn al meer wedstrijden gespeeld dit seizoen he

Dat Ajax sinds de winterstop net zoveel punten als Feyenoord heeft behaald.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
En wij staan 3e en een aantal punten voor op PSV, je punt?

Hoe kan het dan dat dit dramateam voorstaat tegen het totaalvoetbal van Twente?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
PSV mag blij zijn met een vijfde plek.. dramateam.

We doen momenteel ook niets voor elkaar onder.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat Ajax sinds de winterstop net zoveel punten als Feyenoord heeft behaald.

Oh jee, er was er altijd maar één die niet kon lachen om Zack Morris, dan moet je wel, ja! Jij bent Screech!quote:Op zondag 8 maart 2009 17:56 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Haha .. nee![]()
Zack Morris was nooit met z'n haar bezig

Nog altijd een stuk beter dan Twente hoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
PSV mag blij zijn met een vijfde plek.. dramateam.

Is die hype ook weer over.quote:

1. Twente heeft een mindere dagquote:Op zondag 8 maart 2009 18:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat dit dramateam voorstaat tegen het totaalvoetbal van Twente?

Geluk.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
1. Twente heeft een mindere dag
2. PSV heeft weer eens geluk

Die 0-1 is meer dan verdiend hoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]

Deze wedstrijd heeft nog weinig met geluk te maken hoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]

En toch staan we 3e en hebben we 10 punten gehaald uit de laatste 4 wedstrijdenquote:Op zondag 8 maart 2009 18:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat Ajax sinds de winterstop net zoveel punten als Feyenoord heeft behaald.

quote:Op zondag 8 maart 2009 18:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik zie Toivonen dalijk als toegift nog wel Quit Playing Games with my Heart zingen.

Ik zie Toivonen dalijk als toegift nog wel Quit Playing Games with my Heart zingen.

Best jammer ja dat PSV gewoon sterker is.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]

Vind jij het een verdiende voorsprong danquote:Op zondag 8 maart 2009 18:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Deze wedstrijd heeft nog weinig met geluk te maken hoor.

Nogal. PSV is gewoon beter.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vind jij het een verdiende voorsprong dan

Op basis van de 2e helft wel ja.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vind jij het een verdiende voorsprong dan

Okee fijn. Ik vind dat Twente ook zeker een gelijkspel verdiend. En je hebt waarschijnlijk die kans voor Kufo over het hoofd gezien.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op basis van de 2e helft wel ja.
Op basis van de hele wedstrijd vind ik een gelijkspel meer op zijn plaats ondanks dat Twente geen kans heeft gehad.

Wat is er dan terecht aan een gelijkspel? Geen kans gehad en PSV had al minstens 0-3 moeten staan.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op basis van de 2e helft wel ja.
Op basis van de hele wedstrijd vind ik een gelijkspel meer op zijn plaats ondanks dat Twente geen kans heeft gehad.

Inderdaad, 10 min geleden al.quote:

Haha, die is beter dan die Zack Morris grapquote:Op zondag 8 maart 2009 18:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

Qua veldspel vind ik Twente niet onderdoen voor PSV.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat is er dan terecht aan een gelijkspel? Geen kans gehad en PSV had al minstens 0-3 moeten staan.

Als je geen kansen kan creëren verdien je het niet om een punt te halen.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Qua veldspel vind ik Twente niet onderdoen voor PSV.
Maar tot nu toe niets op af te dingen hoor.

Maar goed dat Ajax niet is door gegaan met het halen van die gastquote:Op zondag 8 maart 2009 18:10 schreef venomsnake het volgende:
Elia valt ook zwaar door de mand de laatste weken..

Ik ook, veuls te spannend.quote:

Was te verwachtten. Ben ik even blij dat Ajax die zuurverdiende Huntelaar centjes gewoon op de bank heb gelaten.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:10 schreef venomsnake het volgende:
Elia valt ook zwaar door de mand de laatste weken..

Gewoon binnenhalen die wedstrijd. En Toivonen was zo slecht, dat je ook kunt zeggen dat ze nu weer met 11 spelen.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:11 schreef De_kromme het volgende:
Typische PSV wissel weer. 1-0 voor, spits eruit, middenvelder erin

Inderdaad, ik zou als ik PSV coach was 2 verdedigers eruit halen en 2 spitsen erin zetten.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:11 schreef De_kromme het volgende:
Typische PSV wissel weer. 1-0 voor, spits eruit, middenvelder erin

quote:Op zondag 8 maart 2009 18:13 schreef Hephaistos. het volgende:
Wtf, gewoon aanhalingstekens achter op je shirt

quote:Op zondag 8 maart 2009 18:15 schreef Rots het volgende:
Isaksson wtf deed je daar met één halve hand?![]()

Ik ook.quote:

Ze speelden niet slecht hoor. Als ze winnen is dat volkomen terecht.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:15 schreef Yi-Long het volgende:
PSV speelde dus weer zoals de afgelopen 2-3 jaar laf!?

Inderdaadquote:Op zondag 8 maart 2009 18:15 schreef Yi-Long het volgende:

quote:Op zondag 8 maart 2009 18:15 schreef Yi-Long het volgende:

Neequote:Op zondag 8 maart 2009 18:15 schreef Yi-Long het volgende:

Ja je gaat geen openhuis houden zodat Twente lekker kan aanvallen.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:16 schreef RayMania het volgende:
Wel effectief om tegen Twente gewoon laf te spelen. Eerst Ajax, nu PSV.

Overwinning is terecht, maar het niveau is al een hele tijd te dramatisch voor woordenquote:Op zondag 8 maart 2009 18:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze speelden niet slecht hoor. Als ze winnen is dat volkomen terecht.

En daarmee maken ze AZ (weer) tot winnaar van de weekquote:

Terecht is het wel, maar volkomen?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:16 schreef Chadi het volgende:
[..]

Ik heb gedeeltes van de eerste helft gezien, en toen vond ik Twente dreigender, maar Dzsudzsak miste wel een 100% kans.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:16 schreef Chadi het volgende:
[..]

Heuj een Twente fan.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:17 schreef Rots het volgende:
PSV met 11 man achter de bal.Het zou echt verdiend zijn als die 1-1 nog viel.

Beter dan met 11 man voor de bal, lulquote:Op zondag 8 maart 2009 18:17 schreef Rots het volgende:
PSV met 11 man achter de bal.Het zou echt verdiend zijn als die 1-1 nog viel.

Dat doen ze ook vooral zelf natuurlijk.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En daarmee maken ze AZ (weer) tot winnaar van de week

Yep, PSV speelt bewust laf, Ajax kan niet beter tegen ADOquote:Op zondag 8 maart 2009 18:15 schreef Yi-Long het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |