quote:Op zondag 8 maart 2009 18:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik zie Toivonen dalijk als toegift nog wel Quit Playing Games with my Heart zingen.
Nogal. PSV is gewoon beter.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vind jij het een verdiende voorsprong dan
Op basis van de 2e helft wel ja.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vind jij het een verdiende voorsprong dan
Okee fijn. Ik vind dat Twente ook zeker een gelijkspel verdiend. En je hebt waarschijnlijk die kans voor Kufo over het hoofd gezien.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op basis van de 2e helft wel ja.
Op basis van de hele wedstrijd vind ik een gelijkspel meer op zijn plaats ondanks dat Twente geen kans heeft gehad.
Wat is er dan terecht aan een gelijkspel? Geen kans gehad en PSV had al minstens 0-3 moeten staan.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op basis van de 2e helft wel ja.
Op basis van de hele wedstrijd vind ik een gelijkspel meer op zijn plaats ondanks dat Twente geen kans heeft gehad.
Inderdaad, 10 min geleden al.quote:
Haha, die is beter dan die Zack Morris grapquote:Op zondag 8 maart 2009 18:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik zie Toivonen dalijk als toegift nog wel Quit Playing Games with my Heart zingen.
Qua veldspel vind ik Twente niet onderdoen voor PSV.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat is er dan terecht aan een gelijkspel? Geen kans gehad en PSV had al minstens 0-3 moeten staan.
Als je geen kansen kan creëren verdien je het niet om een punt te halen.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Qua veldspel vind ik Twente niet onderdoen voor PSV.
Maar tot nu toe niets op af te dingen hoor.
Maar goed dat Ajax niet is door gegaan met het halen van die gastquote:Op zondag 8 maart 2009 18:10 schreef venomsnake het volgende:
Elia valt ook zwaar door de mand de laatste weken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |