Hij zal wel lid zijn van mijn fanclubquote:
Het komt een beetje op me over dat PSV net 45 minuten is dolgedraaid en dat Twente het dadelijk 'eventjes' afmaakt.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:28 schreef Zwansen het volgende:
Wat een drama zeg dit PSV. Dat er uberhaubt nog spelers voor die club willen spelen.
Ielquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:28 schreef Zwansen het volgende:
Wat een drama zeg dit PSV. Dat er uberhaubt nog spelers voor die club willen spelen.
Nou, maak er maar geen olifant van dan!!11quote:
Twente heeft het betere spel maar PSV de betere kansen.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het komt een beetje op me over dat PSV net 45 minuten is dolgedraaid en dat Twente het dadelijk 'eventjes' afmaakt.
Waar zit je nu dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:29 schreef Ruud het volgende:
[..]
hier ook, maar gelukkig slaap ik onder een klamboe en heb ik malaria pillen
Idd, wel vreemd dat hij wel gewoon nog kon "lopen"quote:Op zondag 8 maart 2009 17:29 schreef denthemen het volgende:
Vandamme van Roda waarschijnlijk een gescheurde Kruisband
Jool is Joolquote:Op zondag 8 maart 2009 17:29 schreef denthemen het volgende:
Vandamme van Roda waarschijnlijk een gescheurde Kruisband
De actie waarmee het gebeurde was ook raarquote:Op zondag 8 maart 2009 17:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Idd, wel vreemd dat hij wel gewoon nog kon "lopen"
Zo bedoel ik het niet..quote:Op zondag 8 maart 2009 17:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het komt een beetje op me over dat PSV net 45 minuten is dolgedraaid en dat Twente het dadelijk 'eventjes' afmaakt.
Dan zie ik PSV dus eerder winnen.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Twente heeft het betere spel maar PSV de betere kansen.
Dat mag je ook wel verwachten dacht ik zo, desondanks ik niet op het puntje van m'n stoel zit.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:26 schreef VatosLoco het volgende:
Deze wedstrijd is wel beter aan te zien dat Ado - Ajax
Wat doe je daarquote:
Laos, zie zijn signature.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |