In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.quote:
Voor 300 euro?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:37 schreef aperson het volgende:
Ik ga een hoer neuken ja lol /D. Tell that to your parents
waarom?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:37 schreef aperson het volgende:
Dan heb je het dus niet per se deze week nodig.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Leuk, ontmaagd worden door een hoer...quote:Op zondag 8 maart 2009 15:37 schreef aperson het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:38 schreef aperson het volgende:
waarom?
Ik ben een experience junk? 23 en wil ontmaagd worden maar kan geen vriendin vinden
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:38 schreef aperson het volgende:
waarom?
Ik ben een experience junk?
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Haha, terecht, maar niets illegaal aan dus
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:39 schreef aperson het volgende:
Leuk, ontmaagd worden door een hoer...
Ontmaagd? Ik ben geen maagd.
Waarom zou je er dan 300 euro aan uitgeven? Zonde van het geld.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:39 schreef aperson het volgende:
Leuk, ontmaagd worden door een hoer...
Ontmaagd? Ik ben geen maagd.
Waar gaat het dan wel om?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:42 schreef aperson het volgende:
Ik ga hier niet het hele verhaal doen lol. Het is 300 euro waard. Ik kan ook wel een griet van mijn leefdtijd shaggen, daar gaat het niet om.
Na je 18de hoef je je ouders sowieso niet meer in die beslissing te betrekken. Dan ga je gewoon na je bank en regel je dat zij niet meer bij je bankgegevens kunnen. Simpel.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:45 schreef LostFormat het volgende:
Hoe oud ben je?
Boven de 16: privacy/eigen verantwoordelijkheid vragen aan je ouders vragen. Boven de 18: privacy eisen van je ouders.
MILF's zijn toch nog goedkoper dan Happy Meal breezah's? MILF's willen gewoon een beetje aandacht voordat ze echt helemaal compleet uitgezakt zijn...quote:
Waarom ga je niet gewoon werken en open je een andere rekening waar je dat geld op laat storten als je zo nodig de rekening wilt behouden waar je ouders ook bij kunnen.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:48 schreef aperson het volgende:
Al lang meerderjarig ja. Die volmacht is gewoon nog iets van toen ik minderjarig was. Ik heb geen reden om het op te zeggen, waarom zouden ze mijn verrichtingen niet mogen zien... het is ten slotte hun geld, en als het mijn eigen geld is van te werken kan ik dat alleen maar opdoen aan entertainment omdat zij in de eerste plaats voor al de rest zorgen.
Pics van said MILF.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:48 schreef aperson het volgende:
Je wilt een milf nemen?
You guessed right lol
Dat is die spoanse!quote:
Dat dacht ik ook meteen maar die spoanse was heul mager en deze is mollig.quote:
Yvonnequote:Op zondag 8 maart 2009 15:55 schreef alors het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook meteen maar die spoanse was heul mager en deze is mollig.
Maar voor een leuke milf kun je toch gewoon naar de kroeg gaan? Je pikt die kansloze wijfen van 35+ die zich tegen elke vent op rijden er zo tussenuit.
En voor 300 euro kun je heel wat GHB kopen.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:55 schreef alors het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook meteen maar die spoanse was heul mager en deze is mollig.
Maar voor een leuke milf kun je toch gewoon naar de kroeg gaan? Je pikt die kansloze wijfen van 35+ die zich tegen elke vent op rijden er zo tussenuit.
Leer eens quotenquote:Op zondag 8 maart 2009 15:50 schreef aperson het volgende:
Waarom ga je niet gewoon werken en open je een andere rekening waar je dat geld op laat storten als je zo nodig de rekening wilt behouden waar je ouders ook bij kunnen.
Is een plan.
Als hij 300 euro voor een hoer wilt betalen , is het misschien maar beter dat zijn ouders hem nog controlerenquote:Op zondag 8 maart 2009 15:59 schreef LostFormat het volgende:
Blijf het een vaag verhaal vinden. Ik zou het echt niet okay vinden als m'n ouders me nog zo zouden controleren.
Je bent volwassen.
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:03 schreef Swindler het volgende:
[..]
Als hij 300 euro voor een hoer wilt betalen , is het misschien maar beter dat zijn ouders hem nog controleren
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:48 schreef aperson het volgende:
Ik heb geen reden om het op te zeggen, waarom zouden ze mijn verrichtingen niet mogen zien...
quote:Dus de vraag: hoe kan ik 300 euro opdoen zonder dat ze het weten komen?
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:12 schreef __Saviour__ het volgende:
open gewoon een nieuwe eigen rekening. je ouders kunnen daar echt helemaal niks over te zeggen hebben
Ruim de 18 gepasseerd en nog steeds afhankelijk van pappie en mammie. Überkneusquote:Op zondag 8 maart 2009 15:48 schreef aperson het volgende:
Al lang meerderjarig ja. Die volmacht is gewoon nog iets van toen ik minderjarig was. Ik heb geen reden om het op te zeggen, waarom zouden ze mijn verrichtingen niet mogen zien... het is ten slotte hun geld, en als het mijn eigen geld is van te werken kan ik dat alleen maar opdoen aan entertainment omdat zij in de eerste plaats voor al de rest zorgen.
Misschien kan het in je opkomen dat ik een student ben?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ruim de 18 gepasseerd en nog steeds afhankelijk van pappie en mammie. Überkneus
En dat is een goede reden? Ik ben ook "student". Het is de tijd om op eigen benen te leren staan en niet onder curatele van pappie en mammie.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:13 schreef aperson het volgende:
[..]
Misschien kan het in je opkomen dat ik een student ben?
dus... ?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:13 schreef aperson het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest, maar geen haar op mijn hoofd dat mijn ouders mijn rekening konden inzien. Lutserquote:Op zondag 8 maart 2009 19:13 schreef aperson het volgende:
boh ze was niet goed nat er zat gewoon glijmiddel inquote:
Wtf, een waardevolle reactie.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:12 schreef Malina het volgende:
Ik begrijp het eerlijk gezegd niet, maar goed... je vroeg naar tips;
1. Maak het bedrag over aan een vriend o.v.v. lening. je vriend geeft het je cash terug en vervolgens kun je je ding doen. De komende weken geef je je vriend steeds een bedrag om weer als "afbetaling" terug te storten op jouw rekening.
2. Je zegt tegen je ouders dat je een weekendje weg gaat met een leuke meid die je net hebt leren kennen. Je koopt een retourtje Groningen of Maastricht en trekt daar die 300,- even uit de muur.
3. Je gaat een workshop "doen". Google even iets leuks en leerzaams van ongeveer je bedrag en maak dat wederom over naar een vriend, die zogenaamd de workshop al voor jullie beide betaald heeft.
4. Koop iets duurs bij de Bijenkorf of zo en ruil het vervolgens gelijk weer bij de klantenservice.
Ah ervaringsdeskundigequote:Op zondag 8 maart 2009 18:12 schreef Malina het volgende:
1. Maak het bedrag over aan een vriend o.v.v. lening. je vriend geeft het je cash terug en vervolgens kun je je ding doen. De komende weken geef je je vriend steeds een bedrag om weer als "afbetaling" terug te storten op jouw rekening.
2. Je zegt tegen je ouders dat je een weekendje weg gaat met een leuke meid die je net hebt leren kennen. Je koopt een retourtje Groningen of Maastricht en trekt daar die 300,- even uit de muur.
3. Je gaat een workshop "doen". Google even iets leuks en leerzaams van ongeveer je bedrag en maak dat wederom over naar een vriend, die zogenaamd de workshop al voor jullie beide betaald heeft.
4. Koop iets duurs bij de Bijenkorf of zo en ruil het vervolgens gelijk weer bij de klantenservice.
Mooie reply. Hier moet je je werk van maken!quote:Op zondag 8 maart 2009 18:12 schreef Malina het volgende:
Eerder een ouwe doos als ik het topic zo leesquote:Op zondag 8 maart 2009 22:46 schreef Isegrim het volgende:
Je kunt ook zeggen dat je bang bent dat de bank omvalt door de crisis en dat je dan misschien je geld kwijt bent dus dat je het in een ouwe sok hebt gestopt.
quote:mama aperson: "aperson, kom eens even hier!"![]()
aperson:"Ja, mama wat is er?"
mama aperson:"Ik zie hier dat je 300 euro van je rekening hebt gehaald, waar is dat heen gegaan?"
aperson:"Nou, ik wou wat geld investeren voor mijn toekomst. Maar ik had meer moeten investeren. namelijk 302 euro!"
mama aperson:"302 euro?"
aperson:"Ja, nu betaalt mijn investering zich al over 9 maanden uit![]()
quote:
Want dat heeft grote smurf je verteldquote:Op zondag 8 maart 2009 19:43 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
En dat is een goede reden? Ik ben ook "student". Het is de tijd om op eigen benen te leren staan en niet onder curatele van pappie en mammie.
Waarom bestaat dit topic?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:48 schreef aperson het volgende:
waarom zouden ze mijn verrichtingen niet mogen zien...
Eh..je wil voor 300 euro een lijk kopen?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:34 schreef aperson het volgende:
Dus de vraag: hoe kan ik 300 euro opdoen zonder dat ze het weten komen? Of zijn er activiteiten die lijk 300 euro kosten?Een fictieve activiteit is dus ook een optie =)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |