Waar gaat het dan wel om?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:42 schreef aperson het volgende:
Ik ga hier niet het hele verhaal doen lol. Het is 300 euro waard. Ik kan ook wel een griet van mijn leefdtijd shaggen, daar gaat het niet om.
Na je 18de hoef je je ouders sowieso niet meer in die beslissing te betrekken. Dan ga je gewoon na je bank en regel je dat zij niet meer bij je bankgegevens kunnen. Simpel.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:45 schreef LostFormat het volgende:
Hoe oud ben je?
Boven de 16: privacy/eigen verantwoordelijkheid vragen aan je ouders vragen. Boven de 18: privacy eisen van je ouders.
MILF's zijn toch nog goedkoper dan Happy Meal breezah's? MILF's willen gewoon een beetje aandacht voordat ze echt helemaal compleet uitgezakt zijn...quote:
Waarom ga je niet gewoon werken en open je een andere rekening waar je dat geld op laat storten als je zo nodig de rekening wilt behouden waar je ouders ook bij kunnen.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:48 schreef aperson het volgende:
Al lang meerderjarig ja. Die volmacht is gewoon nog iets van toen ik minderjarig was. Ik heb geen reden om het op te zeggen, waarom zouden ze mijn verrichtingen niet mogen zien... het is ten slotte hun geld, en als het mijn eigen geld is van te werken kan ik dat alleen maar opdoen aan entertainment omdat zij in de eerste plaats voor al de rest zorgen.
Pics van said MILF.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:48 schreef aperson het volgende:
Je wilt een milf nemen?
You guessed right lol
Dat is die spoanse!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |