Dat dacht ik ook meteen maar die spoanse was heul mager en deze is mollig.quote:
Yvonnequote:Op zondag 8 maart 2009 15:55 schreef alors het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook meteen maar die spoanse was heul mager en deze is mollig.
Maar voor een leuke milf kun je toch gewoon naar de kroeg gaan? Je pikt die kansloze wijfen van 35+ die zich tegen elke vent op rijden er zo tussenuit.
En voor 300 euro kun je heel wat GHB kopen.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:55 schreef alors het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook meteen maar die spoanse was heul mager en deze is mollig.
Maar voor een leuke milf kun je toch gewoon naar de kroeg gaan? Je pikt die kansloze wijfen van 35+ die zich tegen elke vent op rijden er zo tussenuit.
Leer eens quotenquote:Op zondag 8 maart 2009 15:50 schreef aperson het volgende:
Waarom ga je niet gewoon werken en open je een andere rekening waar je dat geld op laat storten als je zo nodig de rekening wilt behouden waar je ouders ook bij kunnen.
Is een plan.
Als hij 300 euro voor een hoer wilt betalen , is het misschien maar beter dat zijn ouders hem nog controlerenquote:Op zondag 8 maart 2009 15:59 schreef LostFormat het volgende:
Blijf het een vaag verhaal vinden. Ik zou het echt niet okay vinden als m'n ouders me nog zo zouden controleren.
Je bent volwassen.
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:03 schreef Swindler het volgende:
[..]
Als hij 300 euro voor een hoer wilt betalen , is het misschien maar beter dat zijn ouders hem nog controleren
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:48 schreef aperson het volgende:
Ik heb geen reden om het op te zeggen, waarom zouden ze mijn verrichtingen niet mogen zien...
quote:Dus de vraag: hoe kan ik 300 euro opdoen zonder dat ze het weten komen?
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:12 schreef __Saviour__ het volgende:
open gewoon een nieuwe eigen rekening. je ouders kunnen daar echt helemaal niks over te zeggen hebben
Ruim de 18 gepasseerd en nog steeds afhankelijk van pappie en mammie. Überkneusquote:Op zondag 8 maart 2009 15:48 schreef aperson het volgende:
Al lang meerderjarig ja. Die volmacht is gewoon nog iets van toen ik minderjarig was. Ik heb geen reden om het op te zeggen, waarom zouden ze mijn verrichtingen niet mogen zien... het is ten slotte hun geld, en als het mijn eigen geld is van te werken kan ik dat alleen maar opdoen aan entertainment omdat zij in de eerste plaats voor al de rest zorgen.
Misschien kan het in je opkomen dat ik een student ben?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ruim de 18 gepasseerd en nog steeds afhankelijk van pappie en mammie. Überkneus
En dat is een goede reden? Ik ben ook "student". Het is de tijd om op eigen benen te leren staan en niet onder curatele van pappie en mammie.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:13 schreef aperson het volgende:
[..]
Misschien kan het in je opkomen dat ik een student ben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |