Dit dusquote:Op zondag 8 maart 2009 15:42 schreef Max-Westerman het volgende:
gadverdamme een blanke gaat toch niet met een neger neuken
Ja want elke turk is natuurlijk zoquote:Op zondag 8 maart 2009 16:59 schreef mirved het volgende:
Mij boeit het niet die meisjes leren het snel genoeg wel. Net zoals die chick bij dat BNN programma waar jonge stelletjes een baby kregen voor 1 week. Die turk zat de hele dag haar te commanderen en verbeteren maar stak zelf geen poot uit. Die meid kwam ook al snel erachter hoe die gast echt is. "Ikke zalluh nooit afwashuh"
Het was een Japanner.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:59 schreef mirved het volgende:
Mij boeit het niet die meisjes leren het snel genoeg wel. Net zoals die chick bij dat BNN programma waar jonge stelletjes een baby kregen voor 1 week. Die turk zat de hele dag haar te commanderen en verbeteren maar stak zelf geen poot uit. Die meid kwam ook al snel erachter hoe die gast echt is. "Ikke zalluh nooit afwashuh"
Dat is toch ook zo?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ken zo een negerin die hier terug naartoe was verhuist omdat haar ex vriendje haar in elkaar had gemept. Toen vroeg ik haar dus waarom ze nooit met een blanke man zou trouwen en het antwoord was omdat ze te emotioneel en neit macho genoeg zijn
Nee alleen de slechte gevallen komt iedereen in het dagelijks leven tegen en die andere verstoppen zich alleen zo goed?quote:
Generaal I. Seer is ook weer online hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 17:48 schreef mirved het volgende:
[..]
Nee alleen de slechte gevallen komt iedereen in het dagelijks leven tegen en die andere verstoppen zich alleen zo goed?
Grappig, want het zijn vooral de rijke, intelligente mensen die binnen hun eigen ras trouwen tegenover de "vmbo-sletjes" en "kansloze mannen" die wel graag voor een interraciale relatie gaan. Dat kun je bijvoorbeeld ook zien in landen in Latijns-Amerika, waar een rijke blanke elite staat boven de bruine bevolking. Deze rijke blanke elite is zeer succesvol en trouwt ook slechts met blanken onderling. Mocht er geen 3e wereldoorlog komen zal dit waarschijnlijk ook in Nederland het geval gaan zijn. Blanke mislukkelingen worden als het ware eruit gefiltert waardoor er een rijke, intelligente machtige blanke elite ontstaat met alle macht in handen. Dit wil de marxistisch denkende mens natuurlijk voorkomen, want zij is immers een gelijkheidsfascist en gelooft in een ideaal waarin iedereen hetzelfde is, ongeacht de verschillende eigenschappen en kwaliteiten.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:08 schreef Epsix het volgende:
wij zijn een transitie generatie. Van segregatie gaan we naar integratie en bij sommigen gaat dit nou eenmaal sneller dan bij anderen. Er zijn tientallen redenen waarom mensen zich tegen deze transitie verzetten. Ik ga niet zeggen dat zij er allemaal naast zitten, een reden is een reden en altijd vanuit een bepaald standpunt beredeneerd. Er is geen waarheidsgehalte aan te koppelen. Wel worden er veel inferentie fouten gemaakt door laagopgeleiden of alpha mensen, maar dat trekt op den duur wel bij.
Het enige wat ik durf te zeggen is dat tenzij er een derdewereldoorlog komt (wat ik vind wat koste wat koste vermeden moet worden) deze transitie door zal zetten tot het voltooid is. Mensen die nu al samenwerken en tolereren een voorsprong krijgen op anderen.
Erger je niet aan de mensen waar je het over heb, maar heb medelijden met ze. Ik ben bang voor hun toekomst. Dit is trouwens geen linkse propaganda, ik heb altijd gematigd rechts gestemt. Maar ja aan de andere kant... dat heeft meer met bepaalde aftrekposten te maken dan wat anders.
jammer alleen dat de echte upper class op dat soort gasten neerkijkt en jullie doorziet als een stelletje kunstloze materialisten met name geobsedeerd met jullie eigen financieel voortbestaan, als een elegante reiger boven een krioelende massa kikkervisjes, zich voedend met planktonquote:Op zondag 8 maart 2009 18:12 schreef Spitstand het volgende:
[..]
Grappig, want het zijn vooral de rijke, intelligente mensen die binnen hun eigen ras trouwen tegenover de "vmbo-sletjes" en "kansloze mannen" die wel graag voor een interraciale relatie gaan. Dat kun je bijvoorbeeld ook zien in landen in Latijns-Amerika, waar een rijke blanke elite staat boven de bruine bevolking. Deze rijke blanke elite is zeer succesvol en trouwt ook slechts met blanken onderling. Mocht er geen 3e wereldoorlog komen zal dit waarschijnlijk ook in Nederland het geval gaan zijn. Blanke mislukkelingen worden als het ware eruit gefiltert waardoor er een rijke, intelligente machtige blanke elite ontstaat met alle macht in handen. Dit wil de marxistisch denkende mens natuurlijk voorkomen, want zij is immers een gelijkheidsfascist en gelooft in een ideaal waarin iedereen hetzelfde is, ongeacht de verschillende eigenschappen en kwaliteiten.
Als ik jou was, zou ik vooral ook beducht zijn voor de grote vijand van de gelijkheidsfascist: de taalnazi.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:12 schreef Spitstand het volgende:
[..]
Grappig, want het zijn vooral de rijke, intelligente mensen die binnen hun eigen ras trouwen tegenover de "vmbo-sletjes" en "kansloze mannen" die wel graag voor een interraciale relatie gaan. Dat kun je bijvoorbeeld ook zien in landen in Latijns-Amerika, waar een rijke blanke elite staat boven de bruine bevolking. Deze rijke blanke elite is zeer succesvol en trouwt ook slechts met blanken onderling. Mocht er geen 3e wereldoorlog komen zal dit waarschijnlijk ook in Nederland het geval gaan zijn. Blanke mislukkelingen worden als het ware eruit gefiltert waardoor er een rijke, intelligente machtige blanke elite ontstaat met alle macht in handen. Dit wil de marxistisch denkende mens natuurlijk voorkomen, want zij is immers een gelijkheidsfascist en gelooft in een ideaal waarin iedereen hetzelfde is, ongeacht de verschillende eigenschappen en kwaliteiten.
Leuk dat je men oude ondertitel nog weet.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Generaal I. Seer is ook weer online hoor
Denk je soms dat elke turk op straat hangt?
Zal ik je iets verklappen? Misschien zet deze onthulling je hele leven wel op z'n kop dus hou je vast...
Er zijn ook Turken die gewoon werken en in 1 jaar meer verdienen dan jij in je hele kansloze leventje
http://en.wikipedia.org/wiki/Ann_Dunham VMBO sletje dusquote:Op zondag 8 maart 2009 18:12 schreef Spitstand het volgende:
[..]
Grappig, want het zijn vooral de rijke, intelligente mensen die binnen hun eigen ras trouwen tegenover de "vmbo-sletjes" en "kansloze mannen" die wel graag voor een interraciale relatie gaan..
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:32 schreef mirved het volgende:
[..]
Leuk dat je men oude ondertitel nog weet.
Ik zal jou iets verklappen en deze onthulling zal je leven niet op zijn kop zetten omdat je dit al lang weet en het gewoonweg niet wilt toegeven. Het merendeel van de allochtonen heeft zeker geen fatsoenlijke baan en is nog helemaal niet zo integreert. Ik denk dat wat ik nu al aan stage vergoeding krijg meer is dan de meeste allochtonen ooit gaat verdienen(Uitgezonderd drugsdealen natuurlijk)
Wie of wat is de echte upper class dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:15 schreef DrPwn het volgende:
[..]
jammer alleen dat de echte upper class op dat soort gasten neerkijkt en jullie doorziet als een stelletje kunstloze materialisten met name geobsedeerd met jullie eigen financieel voortbestaan, als een elegante reiger boven een krioelende massa kikkervisjes, zich voedend met plankton
En dat boeit omdat? Ieder zijn of haar eigen keuze.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:42 schreef Max-Westerman het volgende:
gadverdamme een blanke gaat toch niet met een neger neuken
hap hapquote:Op zondag 8 maart 2009 22:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie of wat is de echte upper class dan?
Bestaat deze heden ten dage nog? Je hebt natuurlijk een paar verdwaalde oranjes of een mislukte graaf, maar echte upper class of aristocraten zijn er niet echt meer. In Nederland heb je inderdaad slechts nog de "blanke rijke man" die binnen zijn eigen ras met een (suf) blanke vrouw trouwt. Ergens klopte de redenatie wel dat vooral het minder bedeelde proletariaat een exotisch snoepje meeneemt. Een Baron Forstner van Dambenoy zal niet zo snel een negerin trouwen, daar dit ras in zijn sociale netwerk niet voorkomt. Een Priscilla van het kamp zal misschien eerder een neger / marokkaan aan de haak slaan, daar de kans zij hiermee in contact komt groter is.
zekers te weten dat je in nederland nog wel upperclass hebt, deze boy is daar het voorbeeld van:quote:Op zondag 8 maart 2009 22:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie of wat is de echte upper class dan?
Bestaat deze heden ten dage nog? Je hebt natuurlijk een paar verdwaalde oranjes of een mislukte graaf, maar echte upper class of aristocraten zijn er niet echt meer. In Nederland heb je inderdaad slechts nog de "blanke rijke man" die binnen zijn eigen ras met een (suf) blanke vrouw trouwt. Ergens klopte de redenatie wel dat vooral het minder bedeelde proletariaat een exotisch snoepje meeneemt. Een Baron Forstner van Dambenoy zal niet zo snel een negerin trouwen, daar dit ras in zijn sociale netwerk niet voorkomt. Een Priscilla van het kamp zal misschien eerder een neger / marokkaan aan de haak slaan, daar de kans zij hiermee in contact komt groter is.
De upper class lijkt mij juist kosmopolitischer. En dus juist minder aan land/ras hangt. En daarom juist meer in contact komt met mensen uit andere landen dan een avearage kamper.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:32 schreef GSbrder het volgende:
Een Baron Forstner van Dambenoy zal niet zo snel een negerin trouwen, daar dit ras in zijn sociale netwerk niet voorkomt. Een Priscilla van het kamp zal misschien eerder een neger / marokkaan aan de haak slaan, daar de kans zij hiermee in contact komt groter is.
Zal misschien ook wel komen doordat bepaalde mensen steeds weer rare dingen uithalen?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:39 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Terechte klacht.
Racisme lijkt normaal geworden in NL. Vroeger kreeg je tenminste nog Frank Boeijen op je dak gestuurd als je het waagde racistisch te zijn.
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:57 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
zekers te weten dat je in nederland nog wel upperclass hebt, deze boy is daar het voorbeeld van:
[ afbeelding ]
Ja ja.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zal misschien ook wel komen doordat bepaalde mensen steeds weer rare dingen uithalen?
Zelf geboren in Nederland, vader komt uit Indonesie (jawelquote:
En een hoogopgeleide dame die op getinte mannen valt zal niet thuiskomen met een of andere achterbuurt allochtoon, maar zal thuiskomen met een hoogopgeleide allochtoon. De upperclass bestaat niet alleen uit de 'oude elite'.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:13 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
De upper class lijkt mij juist kosmopolitischer. En dus juist minder aan land/ras hangt. En daarom juist meer in contact komt met mensen uit andere landen dan een avearage kamper.
Zon Baron Forstner van Dambenoy zal in Zwitserland op een Internaat gezeten hebben samen met de upper class uit ander landen. Inclusief landen met een getinte bevolking.
Niet aan land of ras gebonden. Terwijl de lower class zich steeds verder ingraaft in wij/zij denken, en alles uit een andere cultuur vijandig benadert, gaan zij op de thee bij een oude schoolvriendin uit Maleisië.
Leuk shirt,quote:Op zondag 8 maart 2009 22:57 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
zekers te weten dat je in nederland nog wel upperclass hebt, deze boy is daar het voorbeeld van:
[ afbeelding ]
Eensquote:Op maandag 9 maart 2009 00:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En een hoogopgeleide dame die op getinte mannen valt zal niet thuiskomen met een of andere achterbuurt allochtoon, maar zal thuiskomen met een hoogopgeleide allochtoon. De upperclass bestaat niet alleen uit de 'oude elite'.
Wat betreft 'Priscilla de VMBO-slet' is de kans groot dat zij, wanneer zij niet op getinte jongens zou vallen, thuis was gekomen met Sjonnie, een autochtone nietsnut uit de achterbuurt.
Ik zie het probleem dat sommigen er van weten te maken niet. Het is niet zo dat deze VMBO dames hun leven verpesten doordat zij op getinte jongens vallen. Sommige mensen hebben het nu eenmaal in zich dat ze alleen maar verkeerde keuzes maken. Het vallen op getinte jongens is daar geen van. Het vallen op de verkeerde jongens wel.
De dames die wel de juiste keuzes maken vallen op jongens/mannen die wel wat van hun leven weten te maken, getint of niet getint.
Baasquote:Op maandag 9 maart 2009 00:06 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Zelf geboren in Nederland, vader komt uit Indonesie (jawel), moeder is half Colombiaan, half Nederlands
correctie: alle vrouwen willen wel wat avontuur, alleen de slimme vrouwen weten dat het nooit goed kan gaan met zo'n 'stoere negert'...quote:Op maandag 9 maart 2009 00:28 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
...
. Sommige vaak wat minder intelligenten vrouwen willen gewoon avontuur
...
Leuk om op die manier alles even snel af te doen, maar het zijn toch vooral bepaalde groepen die steeds weer (negatief) het nieuws halen.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:06 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ja ja.![]()
Mensen doen graag alsof de Vikingen op dit moment Nederland binnen gevallen zijn. En nu onze dorpen plunderen.
En dat is dan een reden om elke man, vrouw, en kind, van bepaalde afkomst(en) bij voorhand al als tuig te bestempelen.
Lekker dan weer.
Zit je zelf over racisme te praten maar zelf doe je het ookquote:
En dat is een reden om elke getinte jongen bij voorbaat als tuig te bestempelen?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Leuk om op die manier alles even snel af te doen, maar het zijn toch vooral bepaalde groepen die steeds weer (negatief) het nieuws halen.
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:08 schreef immortalsean het volgende:
[..]
correctie: alle vrouwen willen wel wat avontuur, alleen de slimme vrouwen weten dat het nooit goed kan gaan met zo'n 'stoere negert'...
Jaloersheid zit in de mens, je bent onmenselijkquote:Op maandag 9 maart 2009 04:42 schreef Fetai het volgende:
Überhaupt mensen die jaloers zijn. Ik kan me geen enkel moment bedenken dat ik echt jaloers op iemand was, wat een zinloze eigenschap is dat.
Niet mee eens. Natuurlijk bestaat er een kleine zwarte elite, of een kleine arabische elite. En inderdaad kijkt deze high-level-bevolkingsgroep niet direct naar ras - eerder naar status of macht of grondbezit - maar feit is en blijft dat de blanken een groter percentage van de elite bezetten dan dat procentueel evenredig zou zijn met de Nederlandse samenleving. Natuurlijk zal een baron bij het zien van de eerste neger niet schrikken, maar in zijn directe omgeving, dus niet op reizen of iets dergelijks, komt dit ras minder voor.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:13 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
De upper class lijkt mij juist kosmopolitischer. En dus juist minder aan land/ras hangt. En daarom juist meer in contact komt met mensen uit andere landen dan een avearage kamper.
Zon Baron Forstner van Dambenoy zal in Zwitserland op een Internaat gezeten hebben samen met de upper class uit ander landen. Inclusief landen met een getinte bevolking.
Niet aan land of ras gebonden. Terwijl de lower class zich steeds verder ingraaft in wij/zij denken, en alles uit een andere cultuur vijandig benadert, gaan zij op de thee bij een oude schoolvriendin uit Maleisië.
Nee, maar een groot deel wel.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En dat is een reden om elke getinte jongen bij voorbaat als tuig te bestempelen?
Inderdaad. Mensen hebben ook liever een Audi dan een Peugeot omdat dat nou eenmaal betrouwbaarder is. Maar dat wil niet zeggen dat per definitie iedere Audi betrouwbaarder is dan iedere Peugeot.quote:
Pics van vriendin?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:06 schreef Sj0rs het volgende:
Het is ergens wel leuk om het te zien hoor als ik met mijn vriendin loop.
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:08 schreef immortalsean het volgende:
alleen de slimme vrouwen weten dat het nooit goed kan gaan met zo'n 'stoere negert'...
Bepaalde subgroepen die tot bepaalde groepen horen. En dan de hele groep discrimineren omdat de subgroep wel eens shit uit haalt.....quote:Op maandag 9 maart 2009 09:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Leuk om op die manier alles even snel af te doen, maar het zijn toch vooral bepaalde groepen die steeds weer (negatief) het nieuws halen.
Ja zeg gadverdammequote:Op maandag 9 maart 2009 16:27 schreef wise het volgende:
Jaloers? Wie moet er nou een wijf hebben die door ali, mustapha, koelakoela en mohammed genomen is.
Smerige wijven zijn het.
En dan janken en zielig doen omdat ze verlaten worden door hun getinte "vriend".
Jaloers? Nee, ik lach er hard om.
Nee omdat jij een domme nerd bent die alles en iedereen over 1 kam scheert, waar ik niet teveel woorden aan vuil wil makenquote:Op maandag 9 maart 2009 18:19 schreef mirved het volgende:
[..]
Omdat hij zich wel fatsoenlijk kan uitdrukken en jij niet?
Waarom reageer je dan toch steedsquote:Op maandag 9 maart 2009 18:24 schreef J.Herrer het volgende:
Uit ander topic:
[..]
Nee omdat jij een domme nerd bent die alles en iedereen over 1 kam scheert, waar ik niet teveel woorden aan vuil wil maken
Je hebt gelijk maar de forumallochtonen(knuffelaars) nemen het toch niet van je aan. Nu gaan ze je voor racist uitmaken. Verdere argumentatie hebben ze ook niet nodig.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:26 schreef Tuvai.net het volgende:
Het altijd meteen op jaloezie gooien.
Zoals ik in het door TS aangehaalde topic al gepost had, is het een gevalletje cultuur. Veel jongeren en dan vooral weer veel jongeren van een bepaalde afkomst (die laat ik aan jullie te raden over) willen maar al te graag pimpgangstertje spelen, en veel vrouwvolk, ook een bepaalde cultuur an sich, wordt daar weer vochtig van. Zo'n stoere badboy is immers veel avontuurlijker en robuuster met zijn onder het bed verstopte stapels van 500 euro briefjes, dagelijkse gunfights en fabeltjesfallus van 30 centimeter. Dat, in tegenstelling tot zo'n saaie 'kaaskop'. Zo'n trouwe hond die netjes 40 uur per week een kantoorbaantje heeft voor een inkomen van 2000 euro per maand, alleen maar 'veilige' hobby's heeft en nooit in problematische, doch spannende situaties beland.
Het verschil zie je echter na een paar jaartjes pas erg goed. De stoere badboy is óf in de bak beëindigt, of heeft nog maar een miserabel leventje in een schurftige rotflat waar die net de huur voor bij elkaar krijgt geschooid. Op hun inmiddels dik en lelijk geworden 'bitches' kunnen ze ook niet rekenen, die zijn immers de hele dag alleen maar bezig met de gedrochten van kinderen, die in de loop der jaren ongepland d'r uit gefloept zijn, in toom te houden. De saaie kaaskop leeft nog steeds een rustig en veilig leventje, maar heeft inmiddels wél zijn hypotheek afbetaald, een leuk en gelukkig gezin gesticht, heeft een hoge en goed betaalde positie in het bedrijf waar die 10 jaren geleden ook al werkte.
Drie maal raden wie er dán lacht, en dan 'stoer' is.Ik kan dit exacte verhaal al toepassen op menig van die 'badboys' van mijn middelbare schooltijd. En afgunstig dat ze altijd kijken als ik langs ze rij met mijn dikke auto, die ik gekocht heb van geld waar ik elke cent eerlijk en officieel van kan verklaren.
Ach, ze doen maar. Ik weet wel beter.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:17 schreef mirved het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar de forumallochtonen(knuffelaars) nemen het toch niet van je aan. Nu gaan ze je voor racist uitmaken. Verdere argumentatie hebben ze ook niet nodig.
quote:
Het altijd meteen op 'allochtonenknuffelaars' of 'jij bent zeker zelf allochtoon' gooienquote:Op maandag 9 maart 2009 20:17 schreef mirved het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar de forumallochtonen(knuffelaars) nemen het toch niet van je aan. Nu gaan ze je voor racist uitmaken. Verdere argumentatie hebben ze ook niet nodig.
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:17 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Bepaalde subgroepen die tot bepaalde groepen horen. En dan de hele groep discrimineren omdat de subgroep wel eens shit uit haalt.....
Ware het niet dat mensen geen auto's zijn die op de lopende band op identieke wijze worden geproduceerd.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:03 schreef Spitstand het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen hebben ook liever een Audi dan een Peugeot omdat dat nou eenmaal betrouwbaarder is. Maar dat wil niet zeggen dat per definitie iedere Audi betrouwbaarder is dan iedere Peugeot.
Getint ras, staat nu eenmaal dichter bij de natuur he?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:26 schreef Tuvai.net het volgende:
Zo'n stoere badboy is immers veel avontuurlijker en robuuster met zijn onder het bed verstopte stapels van 500 euro briefjes, dagelijkse gunfights en fabeltjesfallus van 30 centimeter.
Brave Germaan. Het gematigde klimaat heeft van het Germaanse ras harde en geduldige werkers gemaakt.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:26 schreef Tuvai.net het volgende:Dat, in tegenstelling tot zo'n saaie 'kaaskop'. Zo'n trouwe hond die netjes 40 uur per week een kantoorbaantje heeft voor een inkomen van 2000 euro per maand, alleen maar 'veilige' hobby's heeft en nooit in problematische, doch spannende situaties beland.
Het is zo vermoeiend om bij ieder bericht erbij te zetten dat je die ene uitzondering natuurlijk niet bedoelt. Het is net als met vliegen: die ene vlieg die je wel met rust laat zorgt er nog niet voor dat mensen niet alle vliegen irritant vinden. Ze gaan niet zeggen "alle vliegen zijn irritant maar die enkeling niet".quote:Op maandag 9 maart 2009 21:32 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Getint ras, staat nu eenmaal dichter bij de natuur he?
[..]
Brave Germaan. Het gematigde klimaat heeft van het Germaanse ras harde en geduldige werkers gemaakt.
Alsof iedere interraciale relatie gevalletje sletje+gangsta is.![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:32 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Getint ras, staat nu eenmaal dichter bij de natuur he?
Nee, zeker niet. En zoals ik al meerdere malen aangehaald heb, zijn de rassen an sich het probleem niet. Het zijn die ellendige (sub)cultuurtjes die zo'n impact op veel jongeren hebben. Je ziet dat vooral veel terug in laag opgeleide, naïeve en/of domme pubers, daar begint de ellende al. Dergelijke jeugd is niet alleen vréselijk seksistisch, maar heeft ook geen enkel realistisch beeld meer van normale, humane normen en waarden. Dat dat nou eenmaal vaak allochtonen jongeren zijn, is een al meerdere malen statistisch bewezen feit. De cijfers wat betreft criminaliteit en huishoudelijk geweld per afkomst liegen er niet om.quote:Alsof iedere interraciale relatie gevalletje sletje+gangsta is.![]()
QFT. Verschrikkelijk irritant inderdaad.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:14 schreef mirved het volgende:
[..]
Het is zo vermoeiend om bij ieder bericht erbij te zetten dat je die ene uitzondering natuurlijk niet bedoelt.
Het is dus niet 'die ene enkeling' is die zich wel weet te gedragen. Het merendeel van de jongeren van allochtone afkomst veroorzaakt geen overlast. Het feit dat specifieke groepen allochtone jongeren relatief meer problemen veroorzaken en vaak dominant aanwezig zijn op straat, wil niet zeggen dat het alleen de uitzondering is die zich wel weet te gedragen.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:14 schreef mirved het volgende:
[..]
Het is zo vermoeiend om bij ieder bericht erbij te zetten dat je die ene uitzondering natuurlijk niet bedoelt. Het is net als met vliegen: die ene vlieg die je wel met rust laat zorgt er nog niet voor dat mensen niet alle vliegen irritant vinden. Ze gaan niet zeggen "alle vliegen zijn irritant maar die enkeling niet".
Nee, ik ben een übermens.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jaloersheid zit in de mens, je bent onmenselijk
dit dus..quote:Op maandag 9 maart 2009 22:00 schreef D-Flying het volgende:
Ik heb net gehoord dat ik hier moest zijn voor een reltopic.
De spijker op zijn kopquote:Op maandag 9 maart 2009 19:26 schreef Tuvai.net het volgende:
Het altijd meteen op jaloezie gooien.
Zoals ik in het door TS aangehaalde topic al gepost had, is het een gevalletje cultuur. Veel jongeren en dan vooral weer veel jongeren van een bepaalde afkomst (die laat ik aan jullie te raden over) willen maar al te graag pimpgangstertje spelen, en veel vrouwvolk, ook een bepaalde cultuur an sich, wordt daar weer vochtig van. Zo'n stoere badboy is immers veel avontuurlijker en robuuster met zijn onder het bed verstopte stapels van 500 euro briefjes, dagelijkse gunfights en fabeltjesfallus van 30 centimeter. Dat, in tegenstelling tot zo'n saaie 'kaaskop'. Zo'n trouwe hond die netjes 40 uur per week een kantoorbaantje heeft voor een inkomen van 2000 euro per maand, alleen maar 'veilige' hobby's heeft en nooit in problematische, doch spannende situaties beland.
Het verschil zie je echter na een paar jaartjes pas erg goed. De stoere badboy is óf in de bak beëindigt, of heeft nog maar een miserabel leventje in een schurftige rotflat waar die net de huur voor bij elkaar krijgt geschooid. Op hun inmiddels dik en lelijk geworden 'bitches' kunnen ze ook niet rekenen, die zijn immers de hele dag alleen maar bezig met de gedrochten van kinderen, die in de loop der jaren ongepland d'r uit gefloept zijn, in toom te houden. De saaie kaaskop leeft nog steeds een rustig en veilig leventje, maar heeft inmiddels wél zijn hypotheek afbetaald, een leuk en gelukkig gezin gesticht, heeft een hoge en goed betaalde positie in het bedrijf waar die 10 jaren geleden ook al werkte.
Drie maal raden wie er dán lacht, en dan 'stoer' is.Ik kan dit exacte verhaal al toepassen op menig van die 'badboys' van mijn middelbare schooltijd. En afgunstig dat ze altijd kijken als ik langs ze rij met mijn dikke auto, die ik gekocht heb van geld waar ik elke cent eerlijk en officieel van kan verklaren.
Dat negerts en mocro's hier wonen vind ik al erg zat, en al helemaal als onze wijven ook nog met dat soort lui het nest in gaan.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:04 schreef J.Herrer het volgende:
Na aanleiding van dit topic Nederlandse meisjes/vrouwen die geilen op getinte jongens vind ik dit wel een terechte klacht
Zijn die mensen echt zo wereldvreemd?![]()
'Oh zie Truus met een neger lopen, die zal wel elke avond blauw gemept worden'
'He was dat niet Truda met haar mocrovriendje? Die pak ik de volgende keer wel als ik in Amsterdam ben'
'Wat moet Anne met die Molukker? Ik hoop voor haar dat ze nooit met de trein reist'
Vooroordelen, vooroordelen en nog meer vooroordelen![]()
Zijn jullie blijven hangen in de tijd ofzo? 50 jaar geleden was het misschien normaal dat soort zoekt soort shit maar we leven nu in 2009word eens wakker
Die meiden zijn tenminste niet zo bekrompen als het volk hier
'Onze wijven'quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:21 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Dat negerts en mocro's hier wonen vind ik al erg zat, en al helemaal als onze wijven ook nog met dat soort lui het nest in gaan.
Discriminatie? Nee hoor, want tegen Jappen, Engelsen, Amerikanen, Belgen etc etc etc etc etc heb ik niks. Het gaat me dus niet om hun afkomst, wel om hun gedrag. Ik bedoel maar,.. Waarom gedraagt een Chinees zich wel en schijnt het voor een noord-afrikaan onmogelijk te zijn!
Omdat je er wel de goede Chinees uitpikt en denkt dat elke Chinees zo is, maar als er een Marokkaan negatief in het nieuws komt denkt men dat elke Marokkaan zo isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:21 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Dat negerts en mocro's hier wonen vind ik al erg zat, en al helemaal als onze wijven ook nog met dat soort lui het nest in gaan.
Discriminatie? Nee hoor, want tegen Jappen, Engelsen, Amerikanen, Belgen etc etc etc etc etc heb ik niks. Het gaat me dus niet om hun afkomst, wel om hun gedrag. Ik bedoel maar,.. Waarom gedraagt een Chinees zich wel en schijnt het voor een noord-afrikaan onmogelijk te zijn!
Is dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Omdat je er wel de goede Chinees uitpikt en denkt dat elke Chinees zo is, maar als er een Marokkaan negatief in het nieuws komt denkt men dat elke Marokkaan zo is
Misschien omdat de autochtoon zich actief distantieert van deze mensen. Ze wel degelijk laat merken dat wat deze mensen doen niet kan. Autochtonen doen ze erop aanspreken, verdedigen hun niet en praten wat zij doen niet goed.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is dus niet 'die ene enkeling' is die zich wel weet te gedragen. Het merendeel van de jongeren van allochtone afkomst veroorzaakt geen overlast. Het feit dat specifieke groepen allochtone jongeren relatief meer problemen veroorzaken en vaak dominant aanwezig zijn op straat, wil niet zeggen dat het alleen de uitzondering is die zich wel weet te gedragen.
Ook valt het me op dat autochtone aso's vaak gezien worden als aparte groep die verder weinig met de normale autochtonen te maken hebben. Betreft het allochtone aso's die zich misdragen dan wordt dit de allochtone bevolking in het algemeen aangerekend. Alsof het uberhaupt 1 homogene groep is
Nee, omdat een chinees bijna nooit negatief in het nieuws is en er uberhaupt geen negatief nieuws schijnt te zijn waarin geen marokkaan voorkomt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Omdat je er wel de goede Chinees uitpikt en denkt dat elke Chinees zo is, maar als er een Marokkaan negatief in het nieuws komt denkt men dat elke Marokkaan zo is
Jij bedenkt echt je eigen droomwereldje van de goede autochtone burger die zijn foute autochtone medemens aanspreekt op het slecht gedrag en zich continu distantieert van deze mensen enerzijds en de kwade allochtone burger die, zelfs wanneer hij zichzelf goed zou gedragen toch fout is omdat hij zich niet distantieert van de foute allochtoon en deze niet aanspreekt op zijn fout gedrag anderzijds.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:57 schreef mirved het volgende:
[..]
Misschien omdat de autochtoon zich actief distantieert van deze mensen. Ze wel degelijk laat merken dat wat deze mensen doen niet kan. Autochtonen doen ze erop aanspreken, verdedigen hun niet en praten wat zij doen niet goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |