Je hebt gelijk maar de forumallochtonen(knuffelaars) nemen het toch niet van je aan. Nu gaan ze je voor racist uitmaken. Verdere argumentatie hebben ze ook niet nodig.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:26 schreef Tuvai.net het volgende:
Het altijd meteen op jaloezie gooien.
Zoals ik in het door TS aangehaalde topic al gepost had, is het een gevalletje cultuur. Veel jongeren en dan vooral weer veel jongeren van een bepaalde afkomst (die laat ik aan jullie te raden over) willen maar al te graag pimpgangstertje spelen, en veel vrouwvolk, ook een bepaalde cultuur an sich, wordt daar weer vochtig van. Zo'n stoere badboy is immers veel avontuurlijker en robuuster met zijn onder het bed verstopte stapels van 500 euro briefjes, dagelijkse gunfights en fabeltjesfallus van 30 centimeter. Dat, in tegenstelling tot zo'n saaie 'kaaskop'. Zo'n trouwe hond die netjes 40 uur per week een kantoorbaantje heeft voor een inkomen van 2000 euro per maand, alleen maar 'veilige' hobby's heeft en nooit in problematische, doch spannende situaties beland.
Het verschil zie je echter na een paar jaartjes pas erg goed. De stoere badboy is óf in de bak beëindigt, of heeft nog maar een miserabel leventje in een schurftige rotflat waar die net de huur voor bij elkaar krijgt geschooid. Op hun inmiddels dik en lelijk geworden 'bitches' kunnen ze ook niet rekenen, die zijn immers de hele dag alleen maar bezig met de gedrochten van kinderen, die in de loop der jaren ongepland d'r uit gefloept zijn, in toom te houden. De saaie kaaskop leeft nog steeds een rustig en veilig leventje, maar heeft inmiddels wél zijn hypotheek afbetaald, een leuk en gelukkig gezin gesticht, heeft een hoge en goed betaalde positie in het bedrijf waar die 10 jaren geleden ook al werkte.
Drie maal raden wie er dán lacht, en dan 'stoer' is.Ik kan dit exacte verhaal al toepassen op menig van die 'badboys' van mijn middelbare schooltijd. En afgunstig dat ze altijd kijken als ik langs ze rij met mijn dikke auto, die ik gekocht heb van geld waar ik elke cent eerlijk en officieel van kan verklaren.
Ach, ze doen maar. Ik weet wel beter.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:17 schreef mirved het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar de forumallochtonen(knuffelaars) nemen het toch niet van je aan. Nu gaan ze je voor racist uitmaken. Verdere argumentatie hebben ze ook niet nodig.
quote:
Het altijd meteen op 'allochtonenknuffelaars' of 'jij bent zeker zelf allochtoon' gooienquote:Op maandag 9 maart 2009 20:17 schreef mirved het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar de forumallochtonen(knuffelaars) nemen het toch niet van je aan. Nu gaan ze je voor racist uitmaken. Verdere argumentatie hebben ze ook niet nodig.
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:17 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Bepaalde subgroepen die tot bepaalde groepen horen. En dan de hele groep discrimineren omdat de subgroep wel eens shit uit haalt.....
Ware het niet dat mensen geen auto's zijn die op de lopende band op identieke wijze worden geproduceerd.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:03 schreef Spitstand het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen hebben ook liever een Audi dan een Peugeot omdat dat nou eenmaal betrouwbaarder is. Maar dat wil niet zeggen dat per definitie iedere Audi betrouwbaarder is dan iedere Peugeot.
Getint ras, staat nu eenmaal dichter bij de natuur he?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:26 schreef Tuvai.net het volgende:
Zo'n stoere badboy is immers veel avontuurlijker en robuuster met zijn onder het bed verstopte stapels van 500 euro briefjes, dagelijkse gunfights en fabeltjesfallus van 30 centimeter.
Brave Germaan. Het gematigde klimaat heeft van het Germaanse ras harde en geduldige werkers gemaakt.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:26 schreef Tuvai.net het volgende:Dat, in tegenstelling tot zo'n saaie 'kaaskop'. Zo'n trouwe hond die netjes 40 uur per week een kantoorbaantje heeft voor een inkomen van 2000 euro per maand, alleen maar 'veilige' hobby's heeft en nooit in problematische, doch spannende situaties beland.
Het is zo vermoeiend om bij ieder bericht erbij te zetten dat je die ene uitzondering natuurlijk niet bedoelt. Het is net als met vliegen: die ene vlieg die je wel met rust laat zorgt er nog niet voor dat mensen niet alle vliegen irritant vinden. Ze gaan niet zeggen "alle vliegen zijn irritant maar die enkeling niet".quote:Op maandag 9 maart 2009 21:32 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Getint ras, staat nu eenmaal dichter bij de natuur he?
[..]
Brave Germaan. Het gematigde klimaat heeft van het Germaanse ras harde en geduldige werkers gemaakt.
Alsof iedere interraciale relatie gevalletje sletje+gangsta is.![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:32 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Getint ras, staat nu eenmaal dichter bij de natuur he?
Nee, zeker niet. En zoals ik al meerdere malen aangehaald heb, zijn de rassen an sich het probleem niet. Het zijn die ellendige (sub)cultuurtjes die zo'n impact op veel jongeren hebben. Je ziet dat vooral veel terug in laag opgeleide, naïeve en/of domme pubers, daar begint de ellende al. Dergelijke jeugd is niet alleen vréselijk seksistisch, maar heeft ook geen enkel realistisch beeld meer van normale, humane normen en waarden. Dat dat nou eenmaal vaak allochtonen jongeren zijn, is een al meerdere malen statistisch bewezen feit. De cijfers wat betreft criminaliteit en huishoudelijk geweld per afkomst liegen er niet om.quote:Alsof iedere interraciale relatie gevalletje sletje+gangsta is.![]()
QFT. Verschrikkelijk irritant inderdaad.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:14 schreef mirved het volgende:
[..]
Het is zo vermoeiend om bij ieder bericht erbij te zetten dat je die ene uitzondering natuurlijk niet bedoelt.
Het is dus niet 'die ene enkeling' is die zich wel weet te gedragen. Het merendeel van de jongeren van allochtone afkomst veroorzaakt geen overlast. Het feit dat specifieke groepen allochtone jongeren relatief meer problemen veroorzaken en vaak dominant aanwezig zijn op straat, wil niet zeggen dat het alleen de uitzondering is die zich wel weet te gedragen.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:14 schreef mirved het volgende:
[..]
Het is zo vermoeiend om bij ieder bericht erbij te zetten dat je die ene uitzondering natuurlijk niet bedoelt. Het is net als met vliegen: die ene vlieg die je wel met rust laat zorgt er nog niet voor dat mensen niet alle vliegen irritant vinden. Ze gaan niet zeggen "alle vliegen zijn irritant maar die enkeling niet".
Nee, ik ben een übermens.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jaloersheid zit in de mens, je bent onmenselijk
dit dus..quote:Op maandag 9 maart 2009 22:00 schreef D-Flying het volgende:
Ik heb net gehoord dat ik hier moest zijn voor een reltopic.
De spijker op zijn kopquote:Op maandag 9 maart 2009 19:26 schreef Tuvai.net het volgende:
Het altijd meteen op jaloezie gooien.
Zoals ik in het door TS aangehaalde topic al gepost had, is het een gevalletje cultuur. Veel jongeren en dan vooral weer veel jongeren van een bepaalde afkomst (die laat ik aan jullie te raden over) willen maar al te graag pimpgangstertje spelen, en veel vrouwvolk, ook een bepaalde cultuur an sich, wordt daar weer vochtig van. Zo'n stoere badboy is immers veel avontuurlijker en robuuster met zijn onder het bed verstopte stapels van 500 euro briefjes, dagelijkse gunfights en fabeltjesfallus van 30 centimeter. Dat, in tegenstelling tot zo'n saaie 'kaaskop'. Zo'n trouwe hond die netjes 40 uur per week een kantoorbaantje heeft voor een inkomen van 2000 euro per maand, alleen maar 'veilige' hobby's heeft en nooit in problematische, doch spannende situaties beland.
Het verschil zie je echter na een paar jaartjes pas erg goed. De stoere badboy is óf in de bak beëindigt, of heeft nog maar een miserabel leventje in een schurftige rotflat waar die net de huur voor bij elkaar krijgt geschooid. Op hun inmiddels dik en lelijk geworden 'bitches' kunnen ze ook niet rekenen, die zijn immers de hele dag alleen maar bezig met de gedrochten van kinderen, die in de loop der jaren ongepland d'r uit gefloept zijn, in toom te houden. De saaie kaaskop leeft nog steeds een rustig en veilig leventje, maar heeft inmiddels wél zijn hypotheek afbetaald, een leuk en gelukkig gezin gesticht, heeft een hoge en goed betaalde positie in het bedrijf waar die 10 jaren geleden ook al werkte.
Drie maal raden wie er dán lacht, en dan 'stoer' is.Ik kan dit exacte verhaal al toepassen op menig van die 'badboys' van mijn middelbare schooltijd. En afgunstig dat ze altijd kijken als ik langs ze rij met mijn dikke auto, die ik gekocht heb van geld waar ik elke cent eerlijk en officieel van kan verklaren.
Dat negerts en mocro's hier wonen vind ik al erg zat, en al helemaal als onze wijven ook nog met dat soort lui het nest in gaan.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:04 schreef J.Herrer het volgende:
Na aanleiding van dit topic Nederlandse meisjes/vrouwen die geilen op getinte jongens vind ik dit wel een terechte klacht
Zijn die mensen echt zo wereldvreemd?![]()
'Oh zie Truus met een neger lopen, die zal wel elke avond blauw gemept worden'
'He was dat niet Truda met haar mocrovriendje? Die pak ik de volgende keer wel als ik in Amsterdam ben'
'Wat moet Anne met die Molukker? Ik hoop voor haar dat ze nooit met de trein reist'
Vooroordelen, vooroordelen en nog meer vooroordelen![]()
Zijn jullie blijven hangen in de tijd ofzo? 50 jaar geleden was het misschien normaal dat soort zoekt soort shit maar we leven nu in 2009word eens wakker
Die meiden zijn tenminste niet zo bekrompen als het volk hier
'Onze wijven'quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:21 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Dat negerts en mocro's hier wonen vind ik al erg zat, en al helemaal als onze wijven ook nog met dat soort lui het nest in gaan.
Discriminatie? Nee hoor, want tegen Jappen, Engelsen, Amerikanen, Belgen etc etc etc etc etc heb ik niks. Het gaat me dus niet om hun afkomst, wel om hun gedrag. Ik bedoel maar,.. Waarom gedraagt een Chinees zich wel en schijnt het voor een noord-afrikaan onmogelijk te zijn!
Omdat je er wel de goede Chinees uitpikt en denkt dat elke Chinees zo is, maar als er een Marokkaan negatief in het nieuws komt denkt men dat elke Marokkaan zo isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:21 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Dat negerts en mocro's hier wonen vind ik al erg zat, en al helemaal als onze wijven ook nog met dat soort lui het nest in gaan.
Discriminatie? Nee hoor, want tegen Jappen, Engelsen, Amerikanen, Belgen etc etc etc etc etc heb ik niks. Het gaat me dus niet om hun afkomst, wel om hun gedrag. Ik bedoel maar,.. Waarom gedraagt een Chinees zich wel en schijnt het voor een noord-afrikaan onmogelijk te zijn!
Is dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Omdat je er wel de goede Chinees uitpikt en denkt dat elke Chinees zo is, maar als er een Marokkaan negatief in het nieuws komt denkt men dat elke Marokkaan zo is
Misschien omdat de autochtoon zich actief distantieert van deze mensen. Ze wel degelijk laat merken dat wat deze mensen doen niet kan. Autochtonen doen ze erop aanspreken, verdedigen hun niet en praten wat zij doen niet goed.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is dus niet 'die ene enkeling' is die zich wel weet te gedragen. Het merendeel van de jongeren van allochtone afkomst veroorzaakt geen overlast. Het feit dat specifieke groepen allochtone jongeren relatief meer problemen veroorzaken en vaak dominant aanwezig zijn op straat, wil niet zeggen dat het alleen de uitzondering is die zich wel weet te gedragen.
Ook valt het me op dat autochtone aso's vaak gezien worden als aparte groep die verder weinig met de normale autochtonen te maken hebben. Betreft het allochtone aso's die zich misdragen dan wordt dit de allochtone bevolking in het algemeen aangerekend. Alsof het uberhaupt 1 homogene groep is
Nee, omdat een chinees bijna nooit negatief in het nieuws is en er uberhaupt geen negatief nieuws schijnt te zijn waarin geen marokkaan voorkomt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Omdat je er wel de goede Chinees uitpikt en denkt dat elke Chinees zo is, maar als er een Marokkaan negatief in het nieuws komt denkt men dat elke Marokkaan zo is
Jij bedenkt echt je eigen droomwereldje van de goede autochtone burger die zijn foute autochtone medemens aanspreekt op het slecht gedrag en zich continu distantieert van deze mensen enerzijds en de kwade allochtone burger die, zelfs wanneer hij zichzelf goed zou gedragen toch fout is omdat hij zich niet distantieert van de foute allochtoon en deze niet aanspreekt op zijn fout gedrag anderzijds.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:57 schreef mirved het volgende:
[..]
Misschien omdat de autochtoon zich actief distantieert van deze mensen. Ze wel degelijk laat merken dat wat deze mensen doen niet kan. Autochtonen doen ze erop aanspreken, verdedigen hun niet en praten wat zij doen niet goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |