Dit dusquote:Op zondag 8 maart 2009 15:42 schreef Max-Westerman het volgende:
gadverdamme een blanke gaat toch niet met een neger neuken
Ja want elke turk is natuurlijk zoquote:Op zondag 8 maart 2009 16:59 schreef mirved het volgende:
Mij boeit het niet die meisjes leren het snel genoeg wel. Net zoals die chick bij dat BNN programma waar jonge stelletjes een baby kregen voor 1 week. Die turk zat de hele dag haar te commanderen en verbeteren maar stak zelf geen poot uit. Die meid kwam ook al snel erachter hoe die gast echt is. "Ikke zalluh nooit afwashuh"
Het was een Japanner.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:59 schreef mirved het volgende:
Mij boeit het niet die meisjes leren het snel genoeg wel. Net zoals die chick bij dat BNN programma waar jonge stelletjes een baby kregen voor 1 week. Die turk zat de hele dag haar te commanderen en verbeteren maar stak zelf geen poot uit. Die meid kwam ook al snel erachter hoe die gast echt is. "Ikke zalluh nooit afwashuh"
Dat is toch ook zo?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ken zo een negerin die hier terug naartoe was verhuist omdat haar ex vriendje haar in elkaar had gemept. Toen vroeg ik haar dus waarom ze nooit met een blanke man zou trouwen en het antwoord was omdat ze te emotioneel en neit macho genoeg zijn
Nee alleen de slechte gevallen komt iedereen in het dagelijks leven tegen en die andere verstoppen zich alleen zo goed?quote:
Generaal I. Seer is ook weer online hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 17:48 schreef mirved het volgende:
[..]
Nee alleen de slechte gevallen komt iedereen in het dagelijks leven tegen en die andere verstoppen zich alleen zo goed?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |