Dit dusquote:Op zondag 8 maart 2009 15:42 schreef Max-Westerman het volgende:
gadverdamme een blanke gaat toch niet met een neger neuken
Ja want elke turk is natuurlijk zoquote:Op zondag 8 maart 2009 16:59 schreef mirved het volgende:
Mij boeit het niet die meisjes leren het snel genoeg wel. Net zoals die chick bij dat BNN programma waar jonge stelletjes een baby kregen voor 1 week. Die turk zat de hele dag haar te commanderen en verbeteren maar stak zelf geen poot uit. Die meid kwam ook al snel erachter hoe die gast echt is. "Ikke zalluh nooit afwashuh"
Het was een Japanner.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:59 schreef mirved het volgende:
Mij boeit het niet die meisjes leren het snel genoeg wel. Net zoals die chick bij dat BNN programma waar jonge stelletjes een baby kregen voor 1 week. Die turk zat de hele dag haar te commanderen en verbeteren maar stak zelf geen poot uit. Die meid kwam ook al snel erachter hoe die gast echt is. "Ikke zalluh nooit afwashuh"
Dat is toch ook zo?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ken zo een negerin die hier terug naartoe was verhuist omdat haar ex vriendje haar in elkaar had gemept. Toen vroeg ik haar dus waarom ze nooit met een blanke man zou trouwen en het antwoord was omdat ze te emotioneel en neit macho genoeg zijn
Nee alleen de slechte gevallen komt iedereen in het dagelijks leven tegen en die andere verstoppen zich alleen zo goed?quote:
Generaal I. Seer is ook weer online hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 17:48 schreef mirved het volgende:
[..]
Nee alleen de slechte gevallen komt iedereen in het dagelijks leven tegen en die andere verstoppen zich alleen zo goed?
Grappig, want het zijn vooral de rijke, intelligente mensen die binnen hun eigen ras trouwen tegenover de "vmbo-sletjes" en "kansloze mannen" die wel graag voor een interraciale relatie gaan. Dat kun je bijvoorbeeld ook zien in landen in Latijns-Amerika, waar een rijke blanke elite staat boven de bruine bevolking. Deze rijke blanke elite is zeer succesvol en trouwt ook slechts met blanken onderling. Mocht er geen 3e wereldoorlog komen zal dit waarschijnlijk ook in Nederland het geval gaan zijn. Blanke mislukkelingen worden als het ware eruit gefiltert waardoor er een rijke, intelligente machtige blanke elite ontstaat met alle macht in handen. Dit wil de marxistisch denkende mens natuurlijk voorkomen, want zij is immers een gelijkheidsfascist en gelooft in een ideaal waarin iedereen hetzelfde is, ongeacht de verschillende eigenschappen en kwaliteiten.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:08 schreef Epsix het volgende:
wij zijn een transitie generatie. Van segregatie gaan we naar integratie en bij sommigen gaat dit nou eenmaal sneller dan bij anderen. Er zijn tientallen redenen waarom mensen zich tegen deze transitie verzetten. Ik ga niet zeggen dat zij er allemaal naast zitten, een reden is een reden en altijd vanuit een bepaald standpunt beredeneerd. Er is geen waarheidsgehalte aan te koppelen. Wel worden er veel inferentie fouten gemaakt door laagopgeleiden of alpha mensen, maar dat trekt op den duur wel bij.
Het enige wat ik durf te zeggen is dat tenzij er een derdewereldoorlog komt (wat ik vind wat koste wat koste vermeden moet worden) deze transitie door zal zetten tot het voltooid is. Mensen die nu al samenwerken en tolereren een voorsprong krijgen op anderen.
Erger je niet aan de mensen waar je het over heb, maar heb medelijden met ze. Ik ben bang voor hun toekomst. Dit is trouwens geen linkse propaganda, ik heb altijd gematigd rechts gestemt. Maar ja aan de andere kant... dat heeft meer met bepaalde aftrekposten te maken dan wat anders.
jammer alleen dat de echte upper class op dat soort gasten neerkijkt en jullie doorziet als een stelletje kunstloze materialisten met name geobsedeerd met jullie eigen financieel voortbestaan, als een elegante reiger boven een krioelende massa kikkervisjes, zich voedend met planktonquote:Op zondag 8 maart 2009 18:12 schreef Spitstand het volgende:
[..]
Grappig, want het zijn vooral de rijke, intelligente mensen die binnen hun eigen ras trouwen tegenover de "vmbo-sletjes" en "kansloze mannen" die wel graag voor een interraciale relatie gaan. Dat kun je bijvoorbeeld ook zien in landen in Latijns-Amerika, waar een rijke blanke elite staat boven de bruine bevolking. Deze rijke blanke elite is zeer succesvol en trouwt ook slechts met blanken onderling. Mocht er geen 3e wereldoorlog komen zal dit waarschijnlijk ook in Nederland het geval gaan zijn. Blanke mislukkelingen worden als het ware eruit gefiltert waardoor er een rijke, intelligente machtige blanke elite ontstaat met alle macht in handen. Dit wil de marxistisch denkende mens natuurlijk voorkomen, want zij is immers een gelijkheidsfascist en gelooft in een ideaal waarin iedereen hetzelfde is, ongeacht de verschillende eigenschappen en kwaliteiten.
Als ik jou was, zou ik vooral ook beducht zijn voor de grote vijand van de gelijkheidsfascist: de taalnazi.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:12 schreef Spitstand het volgende:
[..]
Grappig, want het zijn vooral de rijke, intelligente mensen die binnen hun eigen ras trouwen tegenover de "vmbo-sletjes" en "kansloze mannen" die wel graag voor een interraciale relatie gaan. Dat kun je bijvoorbeeld ook zien in landen in Latijns-Amerika, waar een rijke blanke elite staat boven de bruine bevolking. Deze rijke blanke elite is zeer succesvol en trouwt ook slechts met blanken onderling. Mocht er geen 3e wereldoorlog komen zal dit waarschijnlijk ook in Nederland het geval gaan zijn. Blanke mislukkelingen worden als het ware eruit gefiltert waardoor er een rijke, intelligente machtige blanke elite ontstaat met alle macht in handen. Dit wil de marxistisch denkende mens natuurlijk voorkomen, want zij is immers een gelijkheidsfascist en gelooft in een ideaal waarin iedereen hetzelfde is, ongeacht de verschillende eigenschappen en kwaliteiten.
Leuk dat je men oude ondertitel nog weet.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Generaal I. Seer is ook weer online hoor
Denk je soms dat elke turk op straat hangt?
Zal ik je iets verklappen? Misschien zet deze onthulling je hele leven wel op z'n kop dus hou je vast...
Er zijn ook Turken die gewoon werken en in 1 jaar meer verdienen dan jij in je hele kansloze leventje
http://en.wikipedia.org/wiki/Ann_Dunham VMBO sletje dusquote:Op zondag 8 maart 2009 18:12 schreef Spitstand het volgende:
[..]
Grappig, want het zijn vooral de rijke, intelligente mensen die binnen hun eigen ras trouwen tegenover de "vmbo-sletjes" en "kansloze mannen" die wel graag voor een interraciale relatie gaan..
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:32 schreef mirved het volgende:
[..]
Leuk dat je men oude ondertitel nog weet.
Ik zal jou iets verklappen en deze onthulling zal je leven niet op zijn kop zetten omdat je dit al lang weet en het gewoonweg niet wilt toegeven. Het merendeel van de allochtonen heeft zeker geen fatsoenlijke baan en is nog helemaal niet zo integreert. Ik denk dat wat ik nu al aan stage vergoeding krijg meer is dan de meeste allochtonen ooit gaat verdienen(Uitgezonderd drugsdealen natuurlijk)
Wie of wat is de echte upper class dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:15 schreef DrPwn het volgende:
[..]
jammer alleen dat de echte upper class op dat soort gasten neerkijkt en jullie doorziet als een stelletje kunstloze materialisten met name geobsedeerd met jullie eigen financieel voortbestaan, als een elegante reiger boven een krioelende massa kikkervisjes, zich voedend met plankton
En dat boeit omdat? Ieder zijn of haar eigen keuze.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:42 schreef Max-Westerman het volgende:
gadverdamme een blanke gaat toch niet met een neger neuken
hap hapquote:Op zondag 8 maart 2009 22:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie of wat is de echte upper class dan?
Bestaat deze heden ten dage nog? Je hebt natuurlijk een paar verdwaalde oranjes of een mislukte graaf, maar echte upper class of aristocraten zijn er niet echt meer. In Nederland heb je inderdaad slechts nog de "blanke rijke man" die binnen zijn eigen ras met een (suf) blanke vrouw trouwt. Ergens klopte de redenatie wel dat vooral het minder bedeelde proletariaat een exotisch snoepje meeneemt. Een Baron Forstner van Dambenoy zal niet zo snel een negerin trouwen, daar dit ras in zijn sociale netwerk niet voorkomt. Een Priscilla van het kamp zal misschien eerder een neger / marokkaan aan de haak slaan, daar de kans zij hiermee in contact komt groter is.
zekers te weten dat je in nederland nog wel upperclass hebt, deze boy is daar het voorbeeld van:quote:Op zondag 8 maart 2009 22:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie of wat is de echte upper class dan?
Bestaat deze heden ten dage nog? Je hebt natuurlijk een paar verdwaalde oranjes of een mislukte graaf, maar echte upper class of aristocraten zijn er niet echt meer. In Nederland heb je inderdaad slechts nog de "blanke rijke man" die binnen zijn eigen ras met een (suf) blanke vrouw trouwt. Ergens klopte de redenatie wel dat vooral het minder bedeelde proletariaat een exotisch snoepje meeneemt. Een Baron Forstner van Dambenoy zal niet zo snel een negerin trouwen, daar dit ras in zijn sociale netwerk niet voorkomt. Een Priscilla van het kamp zal misschien eerder een neger / marokkaan aan de haak slaan, daar de kans zij hiermee in contact komt groter is.
De upper class lijkt mij juist kosmopolitischer. En dus juist minder aan land/ras hangt. En daarom juist meer in contact komt met mensen uit andere landen dan een avearage kamper.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:32 schreef GSbrder het volgende:
Een Baron Forstner van Dambenoy zal niet zo snel een negerin trouwen, daar dit ras in zijn sociale netwerk niet voorkomt. Een Priscilla van het kamp zal misschien eerder een neger / marokkaan aan de haak slaan, daar de kans zij hiermee in contact komt groter is.
Zal misschien ook wel komen doordat bepaalde mensen steeds weer rare dingen uithalen?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:39 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Terechte klacht.
Racisme lijkt normaal geworden in NL. Vroeger kreeg je tenminste nog Frank Boeijen op je dak gestuurd als je het waagde racistisch te zijn.
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:57 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
zekers te weten dat je in nederland nog wel upperclass hebt, deze boy is daar het voorbeeld van:
[ afbeelding ]
Ja ja.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zal misschien ook wel komen doordat bepaalde mensen steeds weer rare dingen uithalen?
Zelf geboren in Nederland, vader komt uit Indonesie (jawelquote:
En een hoogopgeleide dame die op getinte mannen valt zal niet thuiskomen met een of andere achterbuurt allochtoon, maar zal thuiskomen met een hoogopgeleide allochtoon. De upperclass bestaat niet alleen uit de 'oude elite'.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:13 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
De upper class lijkt mij juist kosmopolitischer. En dus juist minder aan land/ras hangt. En daarom juist meer in contact komt met mensen uit andere landen dan een avearage kamper.
Zon Baron Forstner van Dambenoy zal in Zwitserland op een Internaat gezeten hebben samen met de upper class uit ander landen. Inclusief landen met een getinte bevolking.
Niet aan land of ras gebonden. Terwijl de lower class zich steeds verder ingraaft in wij/zij denken, en alles uit een andere cultuur vijandig benadert, gaan zij op de thee bij een oude schoolvriendin uit Maleisië.
Leuk shirt,quote:Op zondag 8 maart 2009 22:57 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
zekers te weten dat je in nederland nog wel upperclass hebt, deze boy is daar het voorbeeld van:
[ afbeelding ]
Eensquote:Op maandag 9 maart 2009 00:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En een hoogopgeleide dame die op getinte mannen valt zal niet thuiskomen met een of andere achterbuurt allochtoon, maar zal thuiskomen met een hoogopgeleide allochtoon. De upperclass bestaat niet alleen uit de 'oude elite'.
Wat betreft 'Priscilla de VMBO-slet' is de kans groot dat zij, wanneer zij niet op getinte jongens zou vallen, thuis was gekomen met Sjonnie, een autochtone nietsnut uit de achterbuurt.
Ik zie het probleem dat sommigen er van weten te maken niet. Het is niet zo dat deze VMBO dames hun leven verpesten doordat zij op getinte jongens vallen. Sommige mensen hebben het nu eenmaal in zich dat ze alleen maar verkeerde keuzes maken. Het vallen op getinte jongens is daar geen van. Het vallen op de verkeerde jongens wel.
De dames die wel de juiste keuzes maken vallen op jongens/mannen die wel wat van hun leven weten te maken, getint of niet getint.
Baasquote:Op maandag 9 maart 2009 00:06 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Zelf geboren in Nederland, vader komt uit Indonesie (jawel), moeder is half Colombiaan, half Nederlands
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |