correctie: alle vrouwen willen wel wat avontuur, alleen de slimme vrouwen weten dat het nooit goed kan gaan met zo'n 'stoere negert'...quote:Op maandag 9 maart 2009 00:28 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
...
. Sommige vaak wat minder intelligenten vrouwen willen gewoon avontuur
...
Leuk om op die manier alles even snel af te doen, maar het zijn toch vooral bepaalde groepen die steeds weer (negatief) het nieuws halen.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:06 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ja ja.![]()
Mensen doen graag alsof de Vikingen op dit moment Nederland binnen gevallen zijn. En nu onze dorpen plunderen.
En dat is dan een reden om elke man, vrouw, en kind, van bepaalde afkomst(en) bij voorhand al als tuig te bestempelen.
Lekker dan weer.
Zit je zelf over racisme te praten maar zelf doe je het ookquote:
En dat is een reden om elke getinte jongen bij voorbaat als tuig te bestempelen?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Leuk om op die manier alles even snel af te doen, maar het zijn toch vooral bepaalde groepen die steeds weer (negatief) het nieuws halen.
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:08 schreef immortalsean het volgende:
[..]
correctie: alle vrouwen willen wel wat avontuur, alleen de slimme vrouwen weten dat het nooit goed kan gaan met zo'n 'stoere negert'...
Jaloersheid zit in de mens, je bent onmenselijkquote:Op maandag 9 maart 2009 04:42 schreef Fetai het volgende:
Überhaupt mensen die jaloers zijn. Ik kan me geen enkel moment bedenken dat ik echt jaloers op iemand was, wat een zinloze eigenschap is dat.
Niet mee eens. Natuurlijk bestaat er een kleine zwarte elite, of een kleine arabische elite. En inderdaad kijkt deze high-level-bevolkingsgroep niet direct naar ras - eerder naar status of macht of grondbezit - maar feit is en blijft dat de blanken een groter percentage van de elite bezetten dan dat procentueel evenredig zou zijn met de Nederlandse samenleving. Natuurlijk zal een baron bij het zien van de eerste neger niet schrikken, maar in zijn directe omgeving, dus niet op reizen of iets dergelijks, komt dit ras minder voor.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:13 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
De upper class lijkt mij juist kosmopolitischer. En dus juist minder aan land/ras hangt. En daarom juist meer in contact komt met mensen uit andere landen dan een avearage kamper.
Zon Baron Forstner van Dambenoy zal in Zwitserland op een Internaat gezeten hebben samen met de upper class uit ander landen. Inclusief landen met een getinte bevolking.
Niet aan land of ras gebonden. Terwijl de lower class zich steeds verder ingraaft in wij/zij denken, en alles uit een andere cultuur vijandig benadert, gaan zij op de thee bij een oude schoolvriendin uit Maleisië.
Nee, maar een groot deel wel.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En dat is een reden om elke getinte jongen bij voorbaat als tuig te bestempelen?
Inderdaad. Mensen hebben ook liever een Audi dan een Peugeot omdat dat nou eenmaal betrouwbaarder is. Maar dat wil niet zeggen dat per definitie iedere Audi betrouwbaarder is dan iedere Peugeot.quote:
Pics van vriendin?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:06 schreef Sj0rs het volgende:
Het is ergens wel leuk om het te zien hoor als ik met mijn vriendin loop.
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:08 schreef immortalsean het volgende:
alleen de slimme vrouwen weten dat het nooit goed kan gaan met zo'n 'stoere negert'...
Bepaalde subgroepen die tot bepaalde groepen horen. En dan de hele groep discrimineren omdat de subgroep wel eens shit uit haalt.....quote:Op maandag 9 maart 2009 09:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Leuk om op die manier alles even snel af te doen, maar het zijn toch vooral bepaalde groepen die steeds weer (negatief) het nieuws halen.
Ja zeg gadverdammequote:Op maandag 9 maart 2009 16:27 schreef wise het volgende:
Jaloers? Wie moet er nou een wijf hebben die door ali, mustapha, koelakoela en mohammed genomen is.
Smerige wijven zijn het.
En dan janken en zielig doen omdat ze verlaten worden door hun getinte "vriend".
Jaloers? Nee, ik lach er hard om.
Nee omdat jij een domme nerd bent die alles en iedereen over 1 kam scheert, waar ik niet teveel woorden aan vuil wil makenquote:Op maandag 9 maart 2009 18:19 schreef mirved het volgende:
[..]
Omdat hij zich wel fatsoenlijk kan uitdrukken en jij niet?
Waarom reageer je dan toch steedsquote:Op maandag 9 maart 2009 18:24 schreef J.Herrer het volgende:
Uit ander topic:
[..]
Nee omdat jij een domme nerd bent die alles en iedereen over 1 kam scheert, waar ik niet teveel woorden aan vuil wil maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |