Als er veel bier is, wordt het altijd laat.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, je bent toch geen mietje
En Sowieso Housewarming hoeft niet zo heel laat te worden he
9 april gaat em voor mij idd niet wordenquote:Op zondag 8 maart 2009 11:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als jij en Piet nu kunnen hosselen dat jullie vrij zijn op goede vrijdag, kan de "housewarming" meet plaatsvinden op donderdag 9 april..
Ow w8, dan is LR jarig he.komt ze dus nog niet
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deze mag niet ontbreken in deze prachtige reeks: swarma!!!!
Dude, wtfquote:Op zondag 8 maart 2009 18:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deze mag niet ontbreken in deze prachtige reeks: swarma!!!!
Dan kan ik weer nietquote:Op zondag 8 maart 2009 11:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als jij en Piet nu kunnen hosselen dat jullie vrij zijn op goede vrijdag, kan de "housewarming" meet plaatsvinden op donderdag 9 april..
Ow w8, dan is LR jarig he.komt ze dus nog niet
Heet 'ie in het echt Rob?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
remlof wil je niet in je huisdie maakt al je bier op
En ik ben nog wel uitgenodigd door je wederhelft!quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:49 schreef IrishBastard het volgende:
Niet om 't een of 't ander, maar indien die meet bij mij thuis zou zijn, voel ik er niet zo veel voor hier wildvreemde mensen bij te hebben. Ten eerste omdat de groep normaal al groot zat is, en ten tweede omdat ik dan gewoon niet weet wie ik in huis haal
Als het de 9e is, zou ik eventueel wel kunnen...quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:13 schreef IrishBastard het volgende:
Hehe, maar je kon toch al niet, dus das ook een probleem opgelost
En dan is het ook nog eens een westerlingquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef IrishBastard het volgende:
Dus, dan moet ik een onbekend persoon toegang tot mijn kamer verlenen, en hem ook nog eens laten slapenNouja, ik denk er nog ff over na
Heb ik ooit bij jou thuis het bier opgemaakt?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
remlof wil je niet in je huisdie maakt al je bier op
ik kan het me zo voorstellenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb ik ooit bij jou thuis het bier opgemaakt?
Maar ik kom wel thuis, desnoods met een taxi
Hm, in dat geval zal ik toch eens kijken of ik wat kan schuiven in mijn agendaquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:16 schreef swarmahoer het volgende:
remlof is niet zo eng in het echt hooren cali heb ik nog nooit gezien, maar voor de stripact lijkt het me belangrijk dat ze er ook is
je kunt hier wel logerenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het de 9e is, zou ik eventueel wel kunnen...
...mits iemand slaapplek heeft, want anders moet ik om 9 uur of zo alweer in de trein zitten.
Mart zat?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar er mag wel iemand 3u met z'n zatte kop voor je deur staan, nobel van je.
Ik ben al een week of 12 colavrij hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Mart zat?
Hij drinkt thee, appelsap en cola joh
Natuurlijk. Het zal ook weer eens niet!quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Snap IB zijn standpunt welzou het zelf ook niet zo tof vinden denks.
Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:52 schreef IrishBastard het volgende:
Concretiseren is hier iig geen slecht planAnders eindigt dit weer net als alle andere meet ideeën
Zegt ie na 13 succesvolle meets.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:52 schreef IrishBastard het volgende:
Anders eindigt dit weer net als alle andere meet ideeën
Ja tuurlijk lijkt me dat leuk, alleen kan ik lang niet altijd door werk. De laatste meet was op een zaterdag, kan me prima voorstellen dat ik nu een keer de lul ben en 't dus gewoon op donderdag is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:19 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, ik heb al geopperd of iedereen het leuk vond om hier iets te doen. En dan bedoel ik dus de 'vaste kern' van de vorige meets. Heb alleen van swarma reactie gezien geloof ik
Waarbij hoe vaak de originele plannen gewisseld zijn voor (ook heul gezellig, daar niet vanquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zegt ie na 13 succesvolle meets.
Tuurlijk vind ik dat leuk! Alleen net als Piet hierboven zegt, ben ik wat lastig qua planning. Ik kan zelfs ongeveer de tegenovergestelde dagen van Pietquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:19 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, ik heb al geopperd of iedereen het leuk vond om hier iets te doen. En dan bedoel ik dus de 'vaste kern' van de vorige meets. Heb alleen van swarma reactie gezien geloof ik
Ik blijf erbij dat ik het het leukst vind om gewoon bier te drinken ergens.. Tenzij iemand echt met een geniaal en origineel idee komt, ga ik liever gewoon wat drinken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waarbij hoe vaak de originele plannen gewisseld zijn voor (ook heul gezellig, daar niet van) gewoon bier drinken ergens?
Ja, anders krijg ik slaagquote:Op donderdag 12 maart 2009 01:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het zal ook weer eens niet!
De kans is aanwezig dat ik de 11e ook niet kan hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar even voor LR, is er de zaterdag van het paasweekend, dus 11 april, ook niks te regelen? aangezien je dan extra lang weekend hebt dus je familie en mrlovahlovah op andere dagen zou kunnen zien misschien..
Maarja snap ook wel dat je hen/hem dan juist extra lang wil zien als dat kan
jah!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jow, zullen we binnen nu en twee weken weer eens wat gaan doen met zijn allen?
noem de datum evenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:16 schreef Californium het volgende:
[..]
jah!
maar ik ben tegen pizza'sik ben voor bowlen, bier, beestfeest....ehm... dat soort dingen!
dan eet je maar wat andersquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:16 schreef Californium het volgende:
[..]
jah!
maar ik ben tegen pizza'sik ben voor bowlen, bier, beestfeest....ehm... dat soort dingen!
Paasmaandag moet kunnen hierquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:30 schreef Sander het volgende:
[..]
Gaarne!
-edit-
Oh, nieuwe dagen. Paasmaandag vind ik niet eens een gek idee
Dude.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan houdt Mikkie's smulrol het hele doek bezet.
huuuuquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mjah eerst even kijken hoeveel animo er uberhaupt is hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 16:55 schreef morgane het volgende:
Zonder mij, ik ga weer met mn bandje repeteren. Volgende keer beter
Verkapte kijk-eens-hoe-groot-ik-al-ben-want-mijn-papa-is-al-72-post.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is al voor de 73e keer jarig op 13 april
quote:Op woensdag 1 april 2009 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
er is natuurlijk wel een beperkte gastenlijst
wtf? je bent toch in nederlandquote:
ik ga de 11e naar huisquote:
Euh, ja, euh, nou... Heb jij nog plek in je agenda dan? Ik zit ram-fucking-vol tot na de Pasenquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:36 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ga de 11e naar huis
We kunnen daarvoor wel wat afsprekenmet z'n tweetjes
ehm......quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Euh, ja, euh, nou... Heb jij nog plek in je agenda dan? Ik zit ram-fucking-vol tot na de Pasen.
Nee, want een krat bier is inderdaad echt enórm duurquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kick!
Willen we nu bij Moblo pizza's gaan eten met kortingsbonnen..
En zo ja dan neem ik aan dat we zelf drank meenemen.. Of moblo moet zin hebben om te halen en dan splitsen we de rekening ofzo of wat? alhoewel ik niet voor bier ga betalen als ik zelf goedkope wijn zuip
wel als ze met gastenlijsten ging werkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij moblo, dat plan had je toch zelf afgeschoten.
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke, even officieel dan:
Wat: Pizza eten @ Moblo! ??
Wanneer: 13 april (paasmaandag)
Wie?:
Sander
Swarmahoer
Yasha
Piet
Mikkie (laat)
Cocktailprikker
Irishbastard
Moblo
Morgane
Inderdaad, je bent toch geen mietjequote:Op woensdag 8 april 2009 06:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sinds wanneer is dat een argument?
Maar dat zijn alleen maar verhalen, jeweettoch!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Inderdaad, je bent toch geen mietje
En volgens jouw verhalen hoe goed jij tegen drank kan zijn wij toch altijd lammer dan dat jij bent, dus dat maakt ook geen zak uit.
Wij eten wel meequote:Op donderdag 9 april 2009 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
ik gok dat als IB niet mee-eet, dat Yasha ook niet mee-eet![]()
Dat had ik dan wss niet gedaan omdat IB dan al bij me was geweest.. Beetje lullig als ik dan wel Pizza ga eten en dan tegen hem zeg van ja doeeeiquote:Op donderdag 9 april 2009 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
ik gok dat als IB niet mee-eet, dat Yasha ook niet mee-eet![]()
De hele meet zou bij moblo plaatsvindenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar eten wel in de stad toch, pokke-eind fietsen anders.
Nou, ik ben ook niet echt van plan om eerst naar jou te fietsen eten en daarna weer terug..quote:Op donderdag 9 april 2009 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
oh? de héle meet? ik dacht dat men op een gegeven moment richting stad zou verkassen?
Je denkt dat we dat hele stuk fietsen voor een pizza en daarna oprottenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
oh? de héle meet? ik dacht dat men op een gegeven moment richting stad zou verkassen?
Half elf? Dat is uitslapen! Hoezo niet meer naar de stad?!?!?!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja aangezien niemand het echt laat wil maken.. heeft het ook geen nut om dan nog naar de stad te gaaniig ik moet de volgende dag ook gewoon om half 11 in de collegezaal zitten
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
14km fietsen! Ik hossel wel een auto ofzo, dan maar geen bier
.
Ah, morgen ff kijken wat handig isquote:
Nee joh, het is gewoon een verlate 1 april grap!quote:
owokequote:Op maandag 13 april 2009 10:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee joh, het is gewoon een verlate 1 april grap!
Dan ben ik al naar huis.quote:
Cool, moet lukken. Ben vandaag fietsen naar Apeldoorn, maar dat ga ik wel redden rond die tijd.quote:Op maandag 13 april 2009 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
ja, euh.. IB enzo hadden het over uurtje of 5 a 6?
open er een topic overquote:Op maandag 13 april 2009 13:49 schreef remlof het volgende:
Laat ze het in CUL maar niet horen dat je pizza's gaat bestellen moblo![]()
![]()
IB en ik willen die 2 mediums voor 13,99 ofzoquote:Op maandag 13 april 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
large of medium?
Blijkbaar niet echt opgelet afgelopen tijdquote:
Nah, nevermindquote:Op maandag 13 april 2009 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
nee, maar als je nog wilt komen, moet je je pizza kiezen en doorgeven![]()
ik ook van jouquote:Op maandag 13 april 2009 14:47 schreef Californium het volgende:
niet oplettenis dat hoe je je leeftijdsgerelateerde geheugenverlies nu noemt
quote:Op maandag 13 april 2009 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben een keertje als eerste thuislaatste. Weer eens wat anders dan katjelam om 4u hier nog te posten
. Het was gezellig, de pizza's waren lekker
, mobli woont er mooi
.
Truste alvast
quote:Op maandag 13 april 2009 17:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
ff een samenvatting hoor.
Ik ga, op een feestdag, naar iemand die kan koken, we gaan pizza eten omdat we daar kortingsbonnen voor hebben, maar we gaan een pizza eten waar geen bon voor nodig is.
Right
we kunnen weer een datum overleggen nuquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:19 schreef Mikkie het volgende:
Volgende keer gewoon weer een biermeet in Samson ofzo, dan heeft het voor mij tenminste ook nog zin om te komen na m'n werk.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie gaat 't organiseren wegens faalhazerij (lees niet op komen dagen) tijdens de laatste meet.
Moet het maar gepland worden als ik wél kanquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik was er tenminste, shithead. Wanneer is de volgende?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom niet!
Onafhankelijk van de datum? Dat zegt genoegquote:
Kom zelf met een voorstel dan, ipv alleen maar de bal naar anderen te kaatsenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Regel wat ipv te happen op mobli, die is toch zwakker dan haar lusten sterk zijn.
Ofzo.
Mijn aanwezigheid is afhankelijk van mijn after-studiereisgesteldheid, aangezien ik in de loop van die middag thuis komquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kick!
What about hemelvaarstdag? 21 mei dus
Deal, dan ben ik erbijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kick!
What about hemelvaarstdag? 21 mei dus
Dan zeg je je andere dingen maar af, die vallen toch in het niet bij mijquote:Op woensdag 6 mei 2009 07:13 schreef motorbloempje het volgende:
leuk hoorkan ik een keer niet, kan remlof wel
![]()
Ik neem Liesje voor je mee, als ze kan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, een donderdag. Wel een beetje vroeg he, rekening houdend met de burgerlulletjes
.
de chickie van remlof, jeweetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |