Als er veel bier is, wordt het altijd laat.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, je bent toch geen mietje
En Sowieso Housewarming hoeft niet zo heel laat te worden he
9 april gaat em voor mij idd niet wordenquote:Op zondag 8 maart 2009 11:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als jij en Piet nu kunnen hosselen dat jullie vrij zijn op goede vrijdag, kan de "housewarming" meet plaatsvinden op donderdag 9 april..
Ow w8, dan is LR jarig he.komt ze dus nog niet
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deze mag niet ontbreken in deze prachtige reeks: swarma!!!!
Dude, wtfquote:Op zondag 8 maart 2009 18:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deze mag niet ontbreken in deze prachtige reeks: swarma!!!!
Dan kan ik weer nietquote:Op zondag 8 maart 2009 11:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als jij en Piet nu kunnen hosselen dat jullie vrij zijn op goede vrijdag, kan de "housewarming" meet plaatsvinden op donderdag 9 april..
Ow w8, dan is LR jarig he.komt ze dus nog niet
Heet 'ie in het echt Rob?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
remlof wil je niet in je huisdie maakt al je bier op
En ik ben nog wel uitgenodigd door je wederhelft!quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:49 schreef IrishBastard het volgende:
Niet om 't een of 't ander, maar indien die meet bij mij thuis zou zijn, voel ik er niet zo veel voor hier wildvreemde mensen bij te hebben. Ten eerste omdat de groep normaal al groot zat is, en ten tweede omdat ik dan gewoon niet weet wie ik in huis haal
Als het de 9e is, zou ik eventueel wel kunnen...quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:13 schreef IrishBastard het volgende:
Hehe, maar je kon toch al niet, dus das ook een probleem opgelost
En dan is het ook nog eens een westerlingquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef IrishBastard het volgende:
Dus, dan moet ik een onbekend persoon toegang tot mijn kamer verlenen, en hem ook nog eens laten slapenNouja, ik denk er nog ff over na
Heb ik ooit bij jou thuis het bier opgemaakt?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
remlof wil je niet in je huisdie maakt al je bier op
ik kan het me zo voorstellenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb ik ooit bij jou thuis het bier opgemaakt?
Maar ik kom wel thuis, desnoods met een taxi
Hm, in dat geval zal ik toch eens kijken of ik wat kan schuiven in mijn agendaquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:16 schreef swarmahoer het volgende:
remlof is niet zo eng in het echt hooren cali heb ik nog nooit gezien, maar voor de stripact lijkt het me belangrijk dat ze er ook is
je kunt hier wel logerenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het de 9e is, zou ik eventueel wel kunnen...
...mits iemand slaapplek heeft, want anders moet ik om 9 uur of zo alweer in de trein zitten.
Mart zat?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar er mag wel iemand 3u met z'n zatte kop voor je deur staan, nobel van je.
Ik ben al een week of 12 colavrij hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Mart zat?
Hij drinkt thee, appelsap en cola joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |