Cool, moet lukken. Ben vandaag fietsen naar Apeldoorn, maar dat ga ik wel redden rond die tijd.quote:Op maandag 13 april 2009 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
ja, euh.. IB enzo hadden het over uurtje of 5 a 6?
open er een topic overquote:Op maandag 13 april 2009 13:49 schreef remlof het volgende:
Laat ze het in CUL maar niet horen dat je pizza's gaat bestellen moblo![]()
![]()
IB en ik willen die 2 mediums voor 13,99 ofzoquote:Op maandag 13 april 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
large of medium?
Blijkbaar niet echt opgelet afgelopen tijdquote:
Nah, nevermindquote:Op maandag 13 april 2009 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
nee, maar als je nog wilt komen, moet je je pizza kiezen en doorgeven![]()
ik ook van jouquote:Op maandag 13 april 2009 14:47 schreef Californium het volgende:
niet oplettenis dat hoe je je leeftijdsgerelateerde geheugenverlies nu noemt
quote:Op maandag 13 april 2009 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben een keertje als eerste thuislaatste. Weer eens wat anders dan katjelam om 4u hier nog te posten
. Het was gezellig, de pizza's waren lekker
, mobli woont er mooi
.
Truste alvast
quote:Op maandag 13 april 2009 17:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
ff een samenvatting hoor.
Ik ga, op een feestdag, naar iemand die kan koken, we gaan pizza eten omdat we daar kortingsbonnen voor hebben, maar we gaan een pizza eten waar geen bon voor nodig is.
Right
we kunnen weer een datum overleggen nuquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:19 schreef Mikkie het volgende:
Volgende keer gewoon weer een biermeet in Samson ofzo, dan heeft het voor mij tenminste ook nog zin om te komen na m'n werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |