quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie gaat 't organiseren wegens faalhazerij (lees niet op komen dagen) tijdens de laatste meet.
Moet het maar gepland worden als ik wél kanquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik was er tenminste, shithead. Wanneer is de volgende?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom niet!
Onafhankelijk van de datum? Dat zegt genoegquote:
Kom zelf met een voorstel dan, ipv alleen maar de bal naar anderen te kaatsenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Regel wat ipv te happen op mobli, die is toch zwakker dan haar lusten sterk zijn.
Ofzo.
Mijn aanwezigheid is afhankelijk van mijn after-studiereisgesteldheid, aangezien ik in de loop van die middag thuis komquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kick!
What about hemelvaarstdag? 21 mei dus
Deal, dan ben ik erbijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kick!
What about hemelvaarstdag? 21 mei dus
Dan zeg je je andere dingen maar af, die vallen toch in het niet bij mijquote:Op woensdag 6 mei 2009 07:13 schreef motorbloempje het volgende:
leuk hoorkan ik een keer niet, kan remlof wel
![]()
Ik neem Liesje voor je mee, als ze kan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, een donderdag. Wel een beetje vroeg he, rekening houdend met de burgerlulletjes
.
de chickie van remlof, jeweetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |