Natuurlijk. Het zal ook weer eens niet!quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Snap IB zijn standpunt welzou het zelf ook niet zo tof vinden denks.
Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:52 schreef IrishBastard het volgende:
Concretiseren is hier iig geen slecht planAnders eindigt dit weer net als alle andere meet ideeën
Zegt ie na 13 succesvolle meets.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:52 schreef IrishBastard het volgende:
Anders eindigt dit weer net als alle andere meet ideeën
Ja tuurlijk lijkt me dat leuk, alleen kan ik lang niet altijd door werk. De laatste meet was op een zaterdag, kan me prima voorstellen dat ik nu een keer de lul ben en 't dus gewoon op donderdag is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:19 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, ik heb al geopperd of iedereen het leuk vond om hier iets te doen. En dan bedoel ik dus de 'vaste kern' van de vorige meets. Heb alleen van swarma reactie gezien geloof ik
Waarbij hoe vaak de originele plannen gewisseld zijn voor (ook heul gezellig, daar niet vanquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zegt ie na 13 succesvolle meets.
Tuurlijk vind ik dat leuk! Alleen net als Piet hierboven zegt, ben ik wat lastig qua planning. Ik kan zelfs ongeveer de tegenovergestelde dagen van Pietquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:19 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, ik heb al geopperd of iedereen het leuk vond om hier iets te doen. En dan bedoel ik dus de 'vaste kern' van de vorige meets. Heb alleen van swarma reactie gezien geloof ik
Ik blijf erbij dat ik het het leukst vind om gewoon bier te drinken ergens.. Tenzij iemand echt met een geniaal en origineel idee komt, ga ik liever gewoon wat drinken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waarbij hoe vaak de originele plannen gewisseld zijn voor (ook heul gezellig, daar niet van) gewoon bier drinken ergens?
Ja, anders krijg ik slaagquote:Op donderdag 12 maart 2009 01:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het zal ook weer eens niet!
De kans is aanwezig dat ik de 11e ook niet kan hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar even voor LR, is er de zaterdag van het paasweekend, dus 11 april, ook niks te regelen? aangezien je dan extra lang weekend hebt dus je familie en mrlovahlovah op andere dagen zou kunnen zien misschien..
Maarja snap ook wel dat je hen/hem dan juist extra lang wil zien als dat kan
jah!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jow, zullen we binnen nu en twee weken weer eens wat gaan doen met zijn allen?
noem de datum evenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:16 schreef Californium het volgende:
[..]
jah!
maar ik ben tegen pizza'sik ben voor bowlen, bier, beestfeest....ehm... dat soort dingen!
dan eet je maar wat andersquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:16 schreef Californium het volgende:
[..]
jah!
maar ik ben tegen pizza'sik ben voor bowlen, bier, beestfeest....ehm... dat soort dingen!
Paasmaandag moet kunnen hierquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:30 schreef Sander het volgende:
[..]
Gaarne!
-edit-
Oh, nieuwe dagen. Paasmaandag vind ik niet eens een gek idee
Dude.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan houdt Mikkie's smulrol het hele doek bezet.
huuuuquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |