Hoe heet dat? Avant-garde jazz? Tenminste dat zijn youtube tags.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:59 schreef wallofdolls het volgende:
mensen die hier een hekel aan hebben
Dit is ook wel behoorlijk heavy stuff. Avant-garde jazz ja. Ik kan zeker snappen dat mensen dit niet kunnen waarderen en hier heel zenuwachtig van worden. Ik vind het mooi als ik erg echt voor ga zitten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoe heet dat? Avant-garde jazz? Tenminste dat zijn youtube tags.
Indien correct, voeg ik dat ook maar toe aan m'n 'hekel aan' lijstje.
Moeilijk he, lezen...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:50 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dus OF het was Bob Dylan, óf ze hebben een emo kapsel, skinny jeans enz enz?
Avant-garde jazz hekelen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoe heet dat? Avant-garde jazz? Tenminste dat zijn youtube tags.
Indien correct, voeg ik dat ook maar toe aan m'n 'hekel aan' lijstje.
In dat nummer zat echt helemaal niets. Ik kon er geen melodie in horen. En als er al een melodie was op sommige stukjes, was het ronduit saai. Het grootste deel klonk als compleet willekeurige noten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Avant-garde jazz hekelen.![]()
![]()
![]()
Het moet niet gekker worden.
Prachtig nummer.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:59 schreef wallofdolls het volgende:
japfreak...quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:24 schreef emokid het volgende:
Zegt de japfreak die melodieën wilt horen. Een deel klonk als willekeurige noten? Jij weet volgens mij niet eens wat avant-garde inhoudt.
Ik moet toch bekennen dat ik dit ook niet kan waarderenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:59 schreef wallofdolls het volgende:
Daar gaat dit topic over.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:32 schreef emokid het volgende:
Je hoeft het ook niet te waarderen. Maar om er een hekel aan te hebben?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Over het paard getilde Britse pseudo-artiesten, Radiohead
"Saai" ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
In dat nummer zat echt helemaal niets. Ik kon er geen melodie in horen. En als er al een melodie was op sommige stukjes, was het ronduit saai. Het grootste deel klonk als compleet willekeurige noten.
Mjah, ik luister net zo lief naar een krolse kat, ik kan hier echt helemaal niks mee. Als je mij wilt pijnigen, zet dit dan aan 's ochtends vroegquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:59 schreef wallofdolls het volgende:
Dit is nog peanuts. Eén album van hem werd vergeleken als een stal koeien die onverdoofd geslacht wordtquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah, ik luister net zo lief naar een krolse kat, ik kan hier echt helemaal niks mee. Als je mij wilt pijnigen, zet dit dan aan 's ochtends vroeg
Ik zei ook 'sommige'quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:54 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mits ongeinspireerde eenheidsworst, eens.
Verder heb ik nogal een zwak voor dat genre.
Tja dEUS....quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:18 schreef pfaf het volgende:
Tsja, het blijft vaag en hokjes blijven onmogelijk. Tong noemt Jazz als onmogelijk, maar is Nine Threads* van dEUS dan geen jazz? En aan dat nummer kun je onmogelijk een hekel hebben.
Ik lees net overigens krolse katten, Koen Holtkamp heeft vorig jaar een geniaal album gemaakt met straatgeluiden, wellicht dat dat wat is voor sommigen om een hekel aan te hebben?
*
Tering nou, wat ben ik die "muziek" van dat mens nu al zat zeg.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:59 schreef Desunoto het volgende:
Lady Gaga is trouwens ook een vreselijk mens met muziek nog erger dan vreselijk.
Nee, gewoon nee. Het feit dat de jeugd van tegenwoordig er bij zat gaf me al weinig hoop.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:55 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
en iemand die het soleren verstond. Die ook een briljant geluid had.
Dit soort muziek kan ik zeker waarderen. Alleen dan wel zonder de feesten, want ik wil dan wel echt van de muziek genieten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:18 schreef Sapstengel het volgende:
Iets wat weinig mensen kunnen waarderen:
Ik vind het wel chill op z'n tijd. Helemaal op van die illegale loodsfeestjes, keiharde noise uit een muur speakers. Zelfde geld voor flashcore, weinig mensen vinden het vet, maar je spaced hem echt keihard als je voor 50m² aan speakers staat waar het keihard uit komt dreunen.
Die feesten lijken me juist wel vet, ik heb alleen geen flauw idee waar dat soort dingen plaats vinden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:54 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dit soort muziek kan ik zeker waarderen. Alleen dan wel zonder de feesten, want ik wil dan wel echt van de muziek genieten.
Als je De Jeugd al niet goed vindt dan is er denk ik weinig hoop meerquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:26 schreef dewd het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Het feit dat de jeugd van tegenwoordig er bij zat gaf me al weinig hoop.
En Burial wil ik niet echt onder de rap/hiphop scharen meer eletronica en daar had ik het in mijn post niet over. Beetje eentonig maar die kan ik nog wel pruimen, de rest is echt precies waarom ik die muziek niet kan aanhoren.
Ik neem aan dat Jimmy Page niet te hoog gegrepen is?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:26 schreef dewd het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Het feit dat de jeugd van tegenwoordig er bij zat gaf me al weinig hoop.
En Burial wil ik niet echt onder de rap/hiphop scharen meer eletronica en daar had ik het in mijn post niet over. Beetje eentonig maar die kan ik nog wel pruimen, de rest is echt precies waarom ik die muziek niet kan aanhoren.
Ik hoor m zelf pas voor t eerst helemaal.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:59 schreef wallofdolls het volgende:
Spelen met taal over briljante beatsquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:54 schreef Desunoto het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig vind ik ook bagger trouwens. Opgezwolle ook.
Snap niet hoe mensen dat goed kunnen vinden.
Mijn poging:quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:26 schreef dewd het volgende:
[..]
Dat ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:29 schreef AgeEll het volgende:
Alle skhut/oranje tv/sterren.nl/tros tvmuziekplein/piratenfeest kutdronkenlappen lallen maar wat mee kutmuziek- geen woorden voor
dat haat ik echt - dat is niet 'gezellig' - het is verschrikkelijk
Hoezo?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:09 schreef emokid het volgende:
Ik houd van hip-hop maar Opgezwolle is inderdaad uitgekauwde teringzooi.
Originele teksten, tot je elke koter op straat het hoort uitroepen. Het wordt veel te snel oud en de biets zijn repetitief. Bovendien is het trucje nu allang al oud, in 2005 waren ze hip, net als Brainpower dat ooit was.. in een ver verleden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:28 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Hoezo?
Ze maken originele teksten.
Lekker is dat. Dus omdat iets vaak wordt 'gebruikt' omdat het goed is, is het plotseling niet goed meer?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:34 schreef emokid het volgende:
[..]
Originele teksten, tot je elke koter op straat het hoort uitroepen. Het wordt veel te snel oud en de biets zijn repetitief. Bovendien is het trucje nu allang al oud, in 2005 waren ze hip, net als Brainpower dat ooit was.. in een ver verleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |