Hoe heet dat? Avant-garde jazz? Tenminste dat zijn youtube tags.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:59 schreef wallofdolls het volgende:
mensen die hier een hekel aan hebben
Dit is ook wel behoorlijk heavy stuff. Avant-garde jazz ja. Ik kan zeker snappen dat mensen dit niet kunnen waarderen en hier heel zenuwachtig van worden. Ik vind het mooi als ik erg echt voor ga zitten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoe heet dat? Avant-garde jazz? Tenminste dat zijn youtube tags.
Indien correct, voeg ik dat ook maar toe aan m'n 'hekel aan' lijstje.
Moeilijk he, lezen...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:50 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dus OF het was Bob Dylan, óf ze hebben een emo kapsel, skinny jeans enz enz?
Avant-garde jazz hekelen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoe heet dat? Avant-garde jazz? Tenminste dat zijn youtube tags.
Indien correct, voeg ik dat ook maar toe aan m'n 'hekel aan' lijstje.
In dat nummer zat echt helemaal niets. Ik kon er geen melodie in horen. En als er al een melodie was op sommige stukjes, was het ronduit saai. Het grootste deel klonk als compleet willekeurige noten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Avant-garde jazz hekelen.![]()
![]()
![]()
Het moet niet gekker worden.
Prachtig nummer.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:59 schreef wallofdolls het volgende:
japfreak...quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:24 schreef emokid het volgende:
Zegt de japfreak die melodieën wilt horen. Een deel klonk als willekeurige noten? Jij weet volgens mij niet eens wat avant-garde inhoudt.
Ik moet toch bekennen dat ik dit ook niet kan waarderenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:59 schreef wallofdolls het volgende:
Daar gaat dit topic over.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:32 schreef emokid het volgende:
Je hoeft het ook niet te waarderen. Maar om er een hekel aan te hebben?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Over het paard getilde Britse pseudo-artiesten, Radiohead
"Saai" ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
In dat nummer zat echt helemaal niets. Ik kon er geen melodie in horen. En als er al een melodie was op sommige stukjes, was het ronduit saai. Het grootste deel klonk als compleet willekeurige noten.
Mjah, ik luister net zo lief naar een krolse kat, ik kan hier echt helemaal niks mee. Als je mij wilt pijnigen, zet dit dan aan 's ochtends vroegquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:59 schreef wallofdolls het volgende:
Dit is nog peanuts. Eén album van hem werd vergeleken als een stal koeien die onverdoofd geslacht wordtquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah, ik luister net zo lief naar een krolse kat, ik kan hier echt helemaal niks mee. Als je mij wilt pijnigen, zet dit dan aan 's ochtends vroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |