Bedankt.quote:
quote:
Whehequote:Op zondag 8 maart 2009 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]je wil bij post 5 al mucken?
Echt slimmer worden jullie niet van een kleurtje he
quote:Op zondag 8 maart 2009 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
En kun jij nu ook mijn roddels over jou in FC lezen dan?.
Ligt niet aan jou, heb ik ook, heb ik overalquote:Op zondag 8 maart 2009 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ligt het aan mij of is of fok stuk of de OP?
BETA BAGGERLAYOUT V2009 TOPIC (#2)quote:Op zondag 8 maart 2009 10:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, heb ik ook, heb ik overal
Ligt aan fokquote:Op zondag 8 maart 2009 10:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, heb ik ook, heb ik overal
quote:
Kan je wel doen hoor. De edits in FC kan ik niet lezen geloof ikquote:
Nou ja, in FC heb ik een beperkte edittijd... kan dus niet tot een jaar terug posts bewerkenquote:Op zondag 8 maart 2009 11:10 schreef OA het volgende:
[..]
Kan je wel doen hoor. De edits in FC kan ik niet lezen geloof ik
Ik ga ook niet tot een jaar terug post lezen hoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, in FC heb ik een beperkte edittijd... kan dus niet tot een jaar terug posts bewerken.
Je hebt een kleurtje gekregenquote:Op zondag 8 maart 2009 11:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga ook niet tot een jaar terug post lezen hoor.
werken ben je mal ofzo het is zondag de dag des heerequote:Op zondag 8 maart 2009 12:41 schreef DR34M3R het volgende:
Mgguh. Het andere topic was ineens vol
ff aankleden, en dan wat wasjes gaan draaien, en ik wil nog wat werken en zo..
Mogguh pezu. Werken jah, ik ga mijn baas morgen vertellen dat ik woensdagmiddag ineens vrij moet zijn. En aangezien ik woensdag ook al later zou komen...quote:Op zondag 8 maart 2009 12:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
werken ben je mal ofzo het is zondag de dag des heere![]()
hoi droompje
Dat klinkt vrij discriminerend Indah.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
gatverdamme, een hele kudde van die ranzige oostblokkers.. gelukkig gaan die nu in het vliegtuig naar Jakarta.
quote:Op zondag 8 maart 2009 12:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mogguh pezu. Werken jah, ik ga mijn baas morgen vertellen dat ik woensdagmiddag ineens vrij moet zijn. En aangezien ik woensdag ook al later zou komen...
Jep.. Daar komt bij dat mijn collega deze week vakantie heeft, ik er dus alleen voor sta, en net aan mijn 6e week begin daar.quote:
ooh leuk een nwe job (althans hoop ik)quote:Op zondag 8 maart 2009 12:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jep.. Daar komt bij dat mijn collega deze week vakantie heeft, ik er dus alleen voor sta, en net aan mijn 6e week begin daar.
Dat klinkt niet discriminerend, dat IS zo.. je moet zien hoe die onbeholpen varkens zich hier manifesteren. De tering is er niets bij zo onbeschoft ze zijn. Zelfs Indonesiers zijn nog beleefder.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat klinkt vrij discriminerend Indah.
Wat is er mis met oostblokkers?
Gezellig joh, een beetje extra cultuur daar erbijquote:Op zondag 8 maart 2009 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat klinkt niet discriminerend, dat IS zo.. je moet zien hoe die onbeholpen varkens zich hier manifesteren. De tering is er niets bij zo onbeschoft ze zijn. Zelfs Indonesiers zijn nog beleefder.
en uiteraard zijn ze niet allemaal zo, maar dat stereotype komt ergens vandaan, en deze maken het weer precies werkelijkheid
Kan je voor mij ook een wasje draaien?quote:Op zondag 8 maart 2009 12:41 schreef DR34M3R het volgende:
Mgguh. Het andere topic was ineens vol
ff aankleden, en dan wat wasjes gaan draaien, en ik wil nog wat werken en zo..
ik wou net zeggen, dat is hun cultuurquote:Op zondag 8 maart 2009 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gezellig joh, een beetje extra cultuur daar erbij
Noodzaak blijkbaar, kan gebeuren danquote:Op zondag 8 maart 2009 12:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mogguh pezu. Werken jah, ik ga mijn baas morgen vertellen dat ik woensdagmiddag ineens vrij moet zijn. En aangezien ik woensdag ook al later zou komen...
Tuurlijk joh, zal even kijken morgen of ze nog iets in de winkel hebben liggen voor jequote:Op zondag 8 maart 2009 12:55 schreef Pien85 het volgende:
Iemand zin om mij een heel interessant leven cadeau te doen?
komt voor mekaarquote:Op zondag 8 maart 2009 12:55 schreef Pien85 het volgende:
Daar zit hier niemand op te wachten, dus ik sluit me bij de Indonesiers aan dan.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gezellig joh, een beetje extra cultuur daar erbij
Nou, dan zal ik eens zoeken, want dat van mij is ook niet echt boeiend. hoewel het nu wel weer meevalt trouwens.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:55 schreef Pien85 het volgende:
Indah toch, waar is je instelling als globetrotter geblevenquote:Op zondag 8 maart 2009 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar zit hier niemand op te wachten, dus ik sluit me bij de Indonesiers aan dan.
Ik ben getrot tot aan Indonesie.. en dat is wel voldoende voorlopig.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Indah toch, waar is je instelling als globetrotter gebleven
Boeie, ik lig over een paar uur in een hotel op Bali, en morgen lig ik lekker op het strand met een biertje in mijn hand en een jongedame aan mijn zij....quote:
Die jongedame is vast niet vriendinlief...quote:Op zondag 8 maart 2009 13:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Boeie, ik lig over een paar uur in een hotel op Bali, en morgen lig ik lekker op het strand met een biertje in mijn hand en een jongedame aan mijn zij....
even inwrijven
Klopt, maar ik ben dan ook zo vriendelijk geweest eerst mijn relatie te verbreken alvorens deze reis naar Bali te gaan maken. (Hoewel de reis niet de oorzaak van het verbreken was, natuurlijk.. da's een langer verhaal...)quote:
Dus de jonge dame is de nieuwe vriendinlief?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben dan ook zo vriendelijk geweest eerst mijn relatie te verbreken alvorens deze reis naar Bali te gaan maken. (Hoewel de reis niet de oorzaak van het verbreken was, natuurlijk.. da's een langer verhaal...)
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben dan ook zo vriendelijk geweest eerst mijn relatie te verbreken alvorens deze reis naar Bali te gaan maken. (Hoewel de reis niet de oorzaak van het verbreken was, natuurlijk.. da's een langer verhaal...)
Kom maar brengen. Het past er vast wel bijquote:Op zondag 8 maart 2009 12:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je voor mij ook een wasje draaien?
quote:
Of zou het komen omdat ik te weinig multiquotes gebruik?quote:Op zondag 8 maart 2009 12:55 schreef Pien85 het volgende:
En bedankt. Nu heb ik hier een google ad van een luxe villa op het strand van Bali... compleet met plaatje.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Boeie, ik lig over een paar uur in een hotel op Bali, en morgen lig ik lekker op het strand met een biertje in mijn hand en een jongedame aan mijn zij....
even inwrijven
Nope, daar heb ik vooralsnog geen behoefte aan. Wel heb ik behoefte aan wat vrijheid, beetje drank en gezellige mensen om me heen.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus de jonge dame is de nieuwe vriendinlief?
Nou, die luxe villa heb ik dan wellicht niet, maar dat strand zal ik wellicht wel onder mijn voetjes hebben morgenquote:Op zondag 8 maart 2009 13:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En bedankt. Nu heb ik hier een google ad van een luxe villa op het strand van Bali... compleet met plaatje.
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, die luxe villa heb ik dan wellicht niet, maar dat strand zal ik wellicht wel onder mijn voetjes hebben morgen
quote:
het gaat om het klikken -> typen -> weer klikken -> weer typen princiepequote:Op zondag 8 maart 2009 13:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar heb je die quickquote-button toch voor?
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Aw.... een meisje dat geholpen werd door de stichting die ik af en toe een handje help is enkele dagen geleden verdronken toen ze in de stromende regen uit de bus in een open riool stapte i.p.v. de straat. Kilometers meegesleurd... Ga je dan als 13-jarige.. wat triest..
geen idee? Moeilijk?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:43 schreef Pien85 het volgende:
Jezus, hoe moeilijk kan t zijn om een afspraak te maken met een goeie vriend van me?
Ligt er aan. Moet het per sé zijn op een moment dat één van jullie twee al een afspraak heeft staan?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:43 schreef Pien85 het volgende:
Jezus, hoe moeilijk kan t zijn om een afspraak te maken met een goeie vriend van me?
Ik heb alle tijd van de wereld, maar hij blijkbaar nietquote:Op zondag 8 maart 2009 13:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ligt er aan. Moet het per sé zijn op een moment dat één van jullie tweej al een afspraak heeft staan?
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, ik moet zo het vliegtuig in officieel. Er is nog geen vliegtuig, maar dat probleem zal zich voor middernacht ook wel opgelost hebben.
Groetjes
Sla ze in elkaar!quote:Op zondag 8 maart 2009 14:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Niemand te bekennen die me kan helpen met het verkrijgen van het gratis bakkie water.
Toch maar niet? Ik dacht dat je wel zin had om een beetje stennis te schoppen?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb al hot chocolate gekocht.. voor die 1 euro ga ik me ook maar niet al te druk maken.
Heb ik gedaan hoor, maar vijf minuten hardop laten merken wat je er van vindt is wel genoeg hier.. staan meteen tien man om je heen die het met je eens zijn, maar zelf niets 'durven'... tja, daarvoor doe ik het niet natuurlijk.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Toch maar niet? Ik dacht dat je wel zin had om een beetje stennis te schoppen?
AdBlockerquote:Op zondag 8 maart 2009 13:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En bedankt. Nu heb ik hier een google ad van een luxe villa op het strand van Bali... compleet met plaatje.
quote:
Nog even geduld marcquote:
Is fijn voor mijn was juist!quote:Op zondag 8 maart 2009 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, echt?
T is hier strak blauw met zon. Jammer alleen van die wind
quote:
Ow lekker.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:19 schreef Sjowhan het volgende:
Zometeen pannenkoeken bakken. Met kaas, spek en naturel
.
Heb mezelf maximaal een half uur gegeven, daarna wil ik echt gaan eten
Kan me er best wat bij voorstellen jaquote:Op zondag 8 maart 2009 18:06 schreef DaMart het volgende:
Het is trouwens best een apart gezicht zo'n vliegtuig dat je vanaf de snelweg toch nog ziet liggen in zo'n weiland.
Ja, daar kwam ik vandaan... vanaf de A9 richting Haarlemquote:Op zondag 8 maart 2009 18:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan me er best wat bij voorstellen ja
kwam jij van waar ik denk dat je vandaan kwam?
Dan kwam je toch ook een beetje langs mijn huis?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik vandaan... vanaf de A9 richting Haarlem.
Ik zwaaide nog, maar iets zei me dat je niet thuis wasquote:Op zondag 8 maart 2009 18:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan kwam je toch ook een beetje langs mijn huis?
Ohquote:Op zondag 8 maart 2009 18:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zwaaide nog, maar iets zei me dat je niet thuis was.
zei·ker, zei·kerd de; m,v -s (inform) zeurkous, t maakt toch niks uit?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kaas fonduen, voltooid deelwoord
Kutvoetbalquote:
Ik zeg niks!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat uit de mond van een psv'supporter'quote:
Daar kwam ik net ook achter ja... Echt opeens uit het niets!quote:
die zien alleen maar kut voetbalquote:Op zondag 8 maart 2009 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat uit de mond van een psv'supporter'
hier nog niksquote:Op zondag 8 maart 2009 19:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar kwam ik net ook achter ja... Echt opeens uit het niets!
Komt zometeen wel helemaal uit het niets opzettenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
die zien alleen maar kut voetbal_!
[..]
hier nog niks
met bliksem?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Komt zometeen wel helemaal uit het niets opzetten
quote:
ohw Iquote:
Bliksem én harde wind, en dan voor t raam zitten en naar de bliksem kijkenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ohw IBLIKSEM
maar ja harde wind langs het huis heen is ook
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bliksem én harde wind, en dan voor t raam zitten en naar de bliksem kijken
Juist jaquote:
beetje weinig van die dalen in nederlandquote:Op zondag 8 maart 2009 20:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Juist jaLiefst ergens in een dal ofzo, dan blijft de bliksem zo lekker hangen
Frankrijkquote:
het stormt nu hierquote:Op zondag 8 maart 2009 20:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Frankrijk
Of in Nederland in een hoge flat gaan zitten ofzo
Ik zit op 1 hoog en de storm is hier alweer gaan liggenquote:
ja ik geloof dat het hier ook maar kort en heftig isquote:Op zondag 8 maart 2009 20:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zit op 1 hoog en de storm is hier alweer gaan liggen
Beetje jammer weerquote:Op zondag 8 maart 2009 20:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik geloof dat het hier ook maar kort en heftig is
ja heerlijk maar dan met veel en lang bliksemquote:Op zondag 8 maart 2009 20:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Beetje jammer weerIk wil échte storm, dat er stukjes boom langs vliegen enzo
Ja!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja heerlijk maar dan met veel en lang bliksem
hemelsquote:Op zondag 8 maart 2009 20:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja!Afgelopen jaar in duitsland hadden we bliksem heel ver weg, bij ons was het nog heerlijk weer, maar we zagen verderop aan 3 kanten overal bliksem!
ja *zucht*quote:
Ik ken wel blikjesvoetbal, is dit ook zoiets?quote:
hier ookquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]dr op? We zijn wel sámen triest, das dan wel weer romantisch
ik heb wel zo'n bliksem bolquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:10 schreef DaMart het volgende:
Fles, heb jij het bordje van Haarlem Rijksstraatweg al?
Dat haalt t toch niet bij echte bliksemquote:Op zondag 8 maart 2009 20:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb wel zo'n bliksem bol
[ afbeelding ]
aah och armequote:Op zondag 8 maart 2009 20:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat haalt t toch niet bij echte bliksemMaar het is beter dan niks... en ik heb niks
Nog niet, staat wel op de planning. Moet op loopafstand van Haarlem Spaarnwoude zijn toch? Heb jij m?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:39 schreef DaMart het volgende:
Fles, er stond nog een vraag voor je op de vorige pagina.
[..]
Ik reed er vandaag langs, en hij viel me op. Zo op het eerste gezicht lijkt het bord zelf me alleen vanaf de wegkant op de foto te zetten (erg drukke weg) maar misschien dat het vanaf de voetgangersbrug van Spaarnwoude ook net lukt.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niet, staat wel op de planning. Moet op loopafstand van Haarlem Spaarnwoude zijn toch? Heb jij m?
Ik heb op zich zoom tot boven de 400 mmquote:Op zondag 8 maart 2009 20:46 schreef DaMart het volgende:
Ik reed er vandaag langs, en hij viel me op. Zo op het eerste gezicht lijkt het bord zelf me alleen vanaf de wegkant op de foto te zetten (erg drukke weg) maar misschien dat het vanaf de voetgangersbrug van Spaarnwoude ook net lukt.
pezu gaat op zoek naar een bliksem dvdquote:
Dat gebouw zit zo op het eerste gezicht precies tussen wat wegen in, geen idee of je er nog kunt komen, al denk ik het wel. Zag er wel leeg uit, trouwens... vlak daarvoor staat ook nog wat op een oude spoorwoning lijkt.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb op zich zoom tot boven de 400 mmMaar ik wil er anders best ff naartoe lopen hoor
Geen takken ervoor of wat?
Zoals hier, niet zo gek ver daarvandaan trouwens?
[ afbeelding ]
Best, ik wil er wel zo veel mogelijk in 1 keer pakken. Uithoorn en Amstelveen heb ik al, iig Aalsmeer, Rijksstraatweg en Kalfjeslaan moet ik nog. Maar ik heb het idee dat er daar nog aanzienlijk meer te doen is.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:51 schreef Pien85 het volgende:
Hey fles, ergens na de pasen samen een stukje haarlemmermeerlijn doen?Ik wil wel weer 's met t trammetje
Ik heb een boek waarin wordt beschreven wat er nog resteert van de Haarlemmermeerlijnen. Zal het wel weer eens doorbladeren voor je.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best, ik wil er wel zo veel mogelijk in 1 keer pakken. Uithoorn en Amstelveen heb ik al, iig Aalsmeer, Rijksstraatweg en Kalfjeslaan moet ik nog. Maar ik heb het idee dat er daar nog aanzienlijk meer te doen is.
Ja ik weet waar het is, er circuleert een Google Earth bestandje met alle points of interest van de Haarlemmermeerspoorlijnen op Internetquote:Op zondag 8 maart 2009 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat gebouw zit zo op het eerste gezicht precies tussen wat wegen in, geen idee of je er nog kunt komen, al denk ik het wel. Zag er wel leeg uit, trouwens... vlak daarvoor staat ook nog wat op een oude spoorwoning lijkt.
Maar voor zover ik kon zien, geen takken.
Het was trouwens dit gebouw met oranje dak, als ik het goed heb (je kunt het oude tracé nog een beetje herkennen daar): Google Maps.
Opmerkelijk detail trouwens: de Rijksstraatweg loopt heel ergens anders in Haarlem. Blijkbaar liep die vroeger dus door.
Dat moeten we dus een keer uitproberen!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik weet waar het is, er circuleert een Google Earth bestandje met alle points of interest van de Haarlemmermeerspoorlijnen op InternetZou wel een ultra-snipeshot zijn als je die vanaf de voetgangersbrug van Spaarnwoude kan scoren
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat moeten we dus een keer uitproberen!
Morgen?quote:
De 21e heb ik nog niks gepland, dus dat zou kunnen. En ik zal sowieso nog kijken of ik die kant op kan als het weer het toestaat. Altijd leuk, een stukje fietsen.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen?Nee beter een keertje met daglicht. komend weekend zit ik al vol. Mss 21 maart?
Je komt vast genoeg tegenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best, ik wil er wel zo veel mogelijk in 1 keer pakken. Uithoorn en Amstelveen heb ik al, iig Aalsmeer, Rijksstraatweg en Kalfjeslaan moet ik nog. Maar ik heb het idee dat er daar nog aanzienlijk meer te doen is.
Het gaat er niet om wat ik "tegenkom" natuurlijk. Er is uitgebreid gelegenheid om dit GRONDIG voor te bereidenquote:
Ook goedquote:Op zondag 8 maart 2009 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik "tegenkom" natuurlijk. Er is uitgebreid gelegenheid om dit GRONDIG voor te bereiden
Haarlemmermeerspoorlijnenquote:
EN dan is dit nog een rustig gemoedelijk lijntje waar om de kilometer gestopt wordtquote:
Ik ben geen jongenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dan is dit nog een rustig gemoedelijk lijntje waar om de kilometer gestopt wordt![]()
Ik schiet ze ook in volle vlucht als het moettopsport jonge dit vak, echt
Detailquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haarlemmermeerspoorlijnen
stationnetjes
bordjes
jaquote:
ja, totaal onboeiend voor de meeste mensen, dat is waarquote:
dat doet er toch niet toe....quote:Op zondag 8 maart 2009 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, totaal onboeiend voor de meeste mensen, dat is waar
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DetailJuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaquote:Ja
Ja!!!!!! zo...
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Mwoa ik wil niemand lastrig vallen met een verhaal wat toch niet boeit. Al zou ik zelf uren kunnen vertellen over Het Vak van Bordjesschieterquote:
whatever floats your boatquote:Op zondag 8 maart 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa ik wil niemand lastrig vallen met een verhaal wat toch niet boeit. Al zou ik zelf uren kunnen vertellen over Het Vak van BordjesschieterJa lach maar hoor, is niet erg
Maar ik meen het wel
jaquote:
ik dacht dat jij een leuk idee hadquote:
Boswandelingquote:Op zondag 8 maart 2009 21:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een leuk idee had![]()
maar ik heb net de laatse afl van shameless gedownload dus die zet ik zo op, of niet als jij wat leukers verzint
als ik mijn deur uit stap loop ik een stadpark cq klein bosje inquote:Op zondag 8 maart 2009 21:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
BoswandelingHet ruikt nu vet lekker in het bos
Oh en ik las Shemales!
Ik heb het amsterdamsebos om de hoekquote:Op zondag 8 maart 2009 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik mijn deur uit stap loop ik een stadpark cq klein bosje in
Ik heb even mijn boek over de Haarlemmermeerlijnen geraadpleegd voor je.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ok, dan hebben ze een andere zijde van het gebouw gefotografeerd (daar waar de sik tegenwoordig staat).quote:Op zondag 8 maart 2009 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Aalsmeer is 100 % zeker een bord te vinden.
Mart? Met de auto? Bel de krant!quote:Op zondag 8 maart 2009 18:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik vandaan... vanaf de A9 richting Haarlem.
Moet ik even op de karselaan kijken binnenkort voor je?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Aalsmeer is 100 % zeker een bord te vinden.
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ok, dan hebben ze een andere zijde van het gebouw gefotografeerd (daar waar de sik tegenwoordig staat).
We gaan ff een weekendje uitkiezen en dan gaan we precies kijken wat waar te halen is en hoe het allemaal moetquote:Op zondag 8 maart 2009 22:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet ik even op de karselaan kijken binnenkort voor je?
Nais, leuk!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gaan ff een weekendje uitkiezen en dan gaan we precies kijken wat waar te halen is en hoe het allemaal moet
Is ook goedquote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gaan ff een weekendje uitkiezen en dan gaan we precies kijken wat waar te halen is en hoe het allemaal moet
KSC meet op de Haarlemmermeerlijn!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien wil Mart er ook wel bij zijn om een bordjesschutter bezig te zien op een trainingsritje
wat een bordje wel niet teweeg kan brengenquote:
Ja, je denkt dat het zo simpel isquote:Op zondag 8 maart 2009 23:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een bordje wel niet teweeg kan brengen
Hey, das amstelveensch jaquote:
Ga je ook mee?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een bordje wel niet teweeg kan brengen
straks staat mijn hele agenda volgepland met pien85quote:Op zondag 8 maart 2009 23:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey, das amstelveensch ja![]()
[..]
Ga je ook mee?
Nou enquote:Op zondag 8 maart 2009 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
straks staat mijn hele agenda volgepland met pien85
Luister naar die vrouw Pezu. Die weet wat belangrijk is.quote:
ik zeg toch niet dat dat erg isquote:
Braaf Fleskequote:Op zondag 8 maart 2009 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Luister naar die vrouw Pezu. Die weet wat belangrijk is.
Dan is het goedquote:
Al jaren, alleen snappen ze dat nog nietquote:
oow jaquote:
Het gaat zijn gangetjequote:
Op MSN ben je anders best levendquote:
Jij ook al dood?quote:
Primagoed hoorquote:
ja maar hier was ik dood tochquote:Op maandag 9 maart 2009 01:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Op MSN ben je anders best levend
[..]
Jij ook al dood?
[..]
Primagoed hoor
nu niet meeerquote:
Neequote:
ja maar gaan we hiet hier dan over hebbenquote:Op maandag 9 maart 2009 01:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NeeIk vind trouwens dat we erg intelligent bezig zijn momenteel
daar lig ik alquote:
quote:
ja geen idee eigenlijkquote:
of niet , ligt er maar hoe je het bekijktquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
of niet , ligt er maar hoe je het bekijkt_!
ik weetsquote:Op maandag 9 maart 2009 01:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]flauw
Maar dan kom ik wel virtueel naast je in bed liggen, ok?
* PeZu kruipt tegen Pien aanquote:
Gezelligquote:
pakken of bakken?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
GezelligIk heb honger
Kan je tosti's pakken PeZu?
ik wasnet aan de omelet begonnenquote:
Ook goedquote:
brrr koude voetenquote:Op maandag 9 maart 2009 02:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ook goed![]()
* Pien85 schopt PeZu uit bed en de keuken in
*zucht* wat een vrouwquote:
zal ik een lunchpakketje maken voor na het zwemmen zo?quote:
Het is een beetje koud om te zwemmen, maar lunchpakketjes zijn goedquote:Op maandag 9 maart 2009 02:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
zal ik een lunchpakketje maken voor na het zwemmen zo?
ok, aan de slag gaatquote:Op maandag 9 maart 2009 02:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het is een beetje koud om te zwemmen, maar lunchpakketjes zijn goed
Braafquote:
* PeZu serveert omelet op bed en de thee had ik al klaarquote:Op maandag 9 maart 2009 02:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
BraafOh, doe ook meteen maar een kopje thee dan, met melk en suiker
Liefquote:Op maandag 9 maart 2009 02:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
* PeZu serveert omelet op bed en de thee had ik al klaar
tuukquote:
ligt aan de vrouwquote:
Ikquote:
hhmmmzquote:
Wat nou hmz? ik wil duidelijkheid zeg ik je!quote:
okquote:Op maandag 9 maart 2009 02:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat nou hmz? ik wil duidelijkheid zeg ik je!
Wat nou ok?quote:
jaquote:Op maandag 9 maart 2009 02:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat nou ok?Ben je nou de ideale man of niet?
quote:
ik ook trustequote:Op maandag 9 maart 2009 02:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]Ben ik toch maar even een van de weinige vrouwen die de ideale man heeft gevonden
En nu ga ik slapen
Hoe moet ik anders aan mijn 4.000 km per jaar komen?quote:
Als ik die dag kan, lijkt dat me zeker leukquote:Op zondag 8 maart 2009 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien wil Mart er ook wel bij zijn om een bordjesschutter bezig te zien op een trainingsritje
Goedemorgen allemaalquote:
quote:
Zo veel? Zo veel was ik toch niet hier gisteren?quote:
Ik kan er niets nuttigs over zeggen, ik was er niet. Maar dat is niet raar, gezien ik er al weken niet echt benquote:Op maandag 9 maart 2009 09:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zo veel? Zo veel was ik toch niet hier gisteren?
Met slechts 76 posts...quote:Op maandag 9 maart 2009 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan er niets nuttigs over zeggen, ik was er niet. Maar dat is niet raar, gezien ik er al weken niet echt ben
Je wordt nu uitgeroepen als nieuwe spamqueen!
Wehehequote:Op maandag 9 maart 2009 09:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zo veel? Zo veel was ik toch niet hier gisteren?
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet je altijd zo zuur kijken als je dat post???
Ik sta er niet inquote:
queen anywayquote:Op maandag 9 maart 2009 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan er niets nuttigs over zeggen, ik was er niet. Maar dat is niet raar, gezien ik er al weken niet echt ben
Je wordt nu uitgeroepen als nieuwe spamqueen!
Tijden veranderen....de 300+ posts in ksc zijn niet meerquote:
Ambtenaar onder werktijd, wat denk je zelf? Voor 9:00 en na 17:00 is ie een stuk aardiger in PI's.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet je altijd zo zuur kijken als je dat post???
Controle is nooit met verdovingquote:Op maandag 9 maart 2009 09:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sta er niet in.
En weer terug van de tandarts. Helaas ging het dit keer niet zonder verdoving.
Dat krijg je als de pinguïn, koffiemod en JortK een leven krijgen.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tijden veranderen....de 300+ posts in ksc zijn niet meer
Dit was ook geen controle, maar vervanging van een slechte vulling. Overigens wel de laatste slechte vulling die vervangen is nuquote:
Een leven? Hu?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je als de pinguïn, koffiemod en JortK een leven krijgen.
Ik werk nog steeds niet he...quote:Op maandag 9 maart 2009 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ambtenaar onder werktijd, wat denk je zelf? Voor 9:00 en na 17:00 is ie een stuk aardiger in PI's.
Een vulling kan toch ook makkelijk zonder verdoving.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit was ook geen controle, maar vervanging van een slechte vulling. Overigens wel de laatste slechte vulling die vervangen is nu.
Deze niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een vulling kan toch ook makkelijk zonder verdoving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |