whatever floats your boatquote:Op zondag 8 maart 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa ik wil niemand lastrig vallen met een verhaal wat toch niet boeit. Al zou ik zelf uren kunnen vertellen over Het Vak van BordjesschieterJa lach maar hoor, is niet erg
Maar ik meen het wel
jaquote:
ik dacht dat jij een leuk idee hadquote:
Boswandelingquote:Op zondag 8 maart 2009 21:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een leuk idee had![]()
maar ik heb net de laatse afl van shameless gedownload dus die zet ik zo op, of niet als jij wat leukers verzint
als ik mijn deur uit stap loop ik een stadpark cq klein bosje inquote:Op zondag 8 maart 2009 21:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
BoswandelingHet ruikt nu vet lekker in het bos
Oh en ik las Shemales!
Ik heb het amsterdamsebos om de hoekquote:Op zondag 8 maart 2009 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik mijn deur uit stap loop ik een stadpark cq klein bosje in
Ik heb even mijn boek over de Haarlemmermeerlijnen geraadpleegd voor je.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best, ik wil er wel zo veel mogelijk in 1 keer pakken. Uithoorn en Amstelveen heb ik al, iig Aalsmeer, Rijksstraatweg en Kalfjeslaan moet ik nog. Maar ik heb het idee dat er daar nog aanzienlijk meer te doen is.
Ok, dan hebben ze een andere zijde van het gebouw gefotografeerd (daar waar de sik tegenwoordig staat).quote:Op zondag 8 maart 2009 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Aalsmeer is 100 % zeker een bord te vinden.
Mart? Met de auto? Bel de krant!quote:Op zondag 8 maart 2009 18:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik vandaan... vanaf de A9 richting Haarlem.
Moet ik even op de karselaan kijken binnenkort voor je?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Aalsmeer is 100 % zeker een bord te vinden.
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ok, dan hebben ze een andere zijde van het gebouw gefotografeerd (daar waar de sik tegenwoordig staat).
We gaan ff een weekendje uitkiezen en dan gaan we precies kijken wat waar te halen is en hoe het allemaal moetquote:Op zondag 8 maart 2009 22:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet ik even op de karselaan kijken binnenkort voor je?
Nais, leuk!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gaan ff een weekendje uitkiezen en dan gaan we precies kijken wat waar te halen is en hoe het allemaal moet
Is ook goedquote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gaan ff een weekendje uitkiezen en dan gaan we precies kijken wat waar te halen is en hoe het allemaal moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |