Ik zwaaide nog, maar iets zei me dat je niet thuis wasquote:Op zondag 8 maart 2009 18:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan kwam je toch ook een beetje langs mijn huis?
Ohquote:Op zondag 8 maart 2009 18:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zwaaide nog, maar iets zei me dat je niet thuis was.
zeiˇker, zeiˇkerd de; m,v -s (inform) zeurkous, t maakt toch niks uit?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kaas fonduen, voltooid deelwoord
Kutvoetbalquote:
Ik zeg niks!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat uit de mond van een psv'supporter'quote:
Daar kwam ik net ook achter ja... Echt opeens uit het niets!quote:
die zien alleen maar kut voetbalquote:Op zondag 8 maart 2009 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat uit de mond van een psv'supporter'
hier nog niksquote:Op zondag 8 maart 2009 19:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar kwam ik net ook achter ja... Echt opeens uit het niets!
Komt zometeen wel helemaal uit het niets opzettenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
die zien alleen maar kut voetbal_!
[..]
hier nog niks
met bliksem?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Komt zometeen wel helemaal uit het niets opzetten
quote:
ohw Iquote:
Bliksem én harde wind, en dan voor t raam zitten en naar de bliksem kijkenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ohw IBLIKSEM
maar ja harde wind langs het huis heen is ook
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bliksem én harde wind, en dan voor t raam zitten en naar de bliksem kijken
Juist jaquote:
beetje weinig van die dalen in nederlandquote:Op zondag 8 maart 2009 20:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Juist jaLiefst ergens in een dal ofzo, dan blijft de bliksem zo lekker hangen
Frankrijkquote:
het stormt nu hierquote:Op zondag 8 maart 2009 20:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Frankrijk
Of in Nederland in een hoge flat gaan zitten ofzo
Ik zit op 1 hoog en de storm is hier alweer gaan liggenquote:
ja ik geloof dat het hier ook maar kort en heftig isquote:Op zondag 8 maart 2009 20:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zit op 1 hoog en de storm is hier alweer gaan liggen
Beetje jammer weerquote:Op zondag 8 maart 2009 20:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik geloof dat het hier ook maar kort en heftig is
ja heerlijk maar dan met veel en lang bliksemquote:Op zondag 8 maart 2009 20:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Beetje jammer weerIk wil échte storm, dat er stukjes boom langs vliegen enzo
Ja!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja heerlijk maar dan met veel en lang bliksem
hemelsquote:Op zondag 8 maart 2009 20:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja!Afgelopen jaar in duitsland hadden we bliksem heel ver weg, bij ons was het nog heerlijk weer, maar we zagen verderop aan 3 kanten overal bliksem!
ja *zucht*quote:
Ik ken wel blikjesvoetbal, is dit ook zoiets?quote:
hier ookquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]dr op? We zijn wel sámen triest, das dan wel weer romantisch
ik heb wel zo'n bliksem bolquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:10 schreef DaMart het volgende:
Fles, heb jij het bordje van Haarlem Rijksstraatweg al?
Dat haalt t toch niet bij echte bliksemquote:Op zondag 8 maart 2009 20:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb wel zo'n bliksem bol
[ afbeelding ]
aah och armequote:Op zondag 8 maart 2009 20:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat haalt t toch niet bij echte bliksemMaar het is beter dan niks... en ik heb niks
Nog niet, staat wel op de planning. Moet op loopafstand van Haarlem Spaarnwoude zijn toch? Heb jij m?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:39 schreef DaMart het volgende:
Fles, er stond nog een vraag voor je op de vorige pagina.
[..]
Ik reed er vandaag langs, en hij viel me op. Zo op het eerste gezicht lijkt het bord zelf me alleen vanaf de wegkant op de foto te zetten (erg drukke weg) maar misschien dat het vanaf de voetgangersbrug van Spaarnwoude ook net lukt.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niet, staat wel op de planning. Moet op loopafstand van Haarlem Spaarnwoude zijn toch? Heb jij m?
Ik heb op zich zoom tot boven de 400 mmquote:Op zondag 8 maart 2009 20:46 schreef DaMart het volgende:
Ik reed er vandaag langs, en hij viel me op. Zo op het eerste gezicht lijkt het bord zelf me alleen vanaf de wegkant op de foto te zetten (erg drukke weg) maar misschien dat het vanaf de voetgangersbrug van Spaarnwoude ook net lukt.
pezu gaat op zoek naar een bliksem dvdquote:
Dat gebouw zit zo op het eerste gezicht precies tussen wat wegen in, geen idee of je er nog kunt komen, al denk ik het wel. Zag er wel leeg uit, trouwens... vlak daarvoor staat ook nog wat op een oude spoorwoning lijkt.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb op zich zoom tot boven de 400 mmMaar ik wil er anders best ff naartoe lopen hoor
Geen takken ervoor of wat?
Zoals hier, niet zo gek ver daarvandaan trouwens?
[ afbeelding ]
Best, ik wil er wel zo veel mogelijk in 1 keer pakken. Uithoorn en Amstelveen heb ik al, iig Aalsmeer, Rijksstraatweg en Kalfjeslaan moet ik nog. Maar ik heb het idee dat er daar nog aanzienlijk meer te doen is.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:51 schreef Pien85 het volgende:
Hey fles, ergens na de pasen samen een stukje haarlemmermeerlijn doen?Ik wil wel weer 's met t trammetje
Ik heb een boek waarin wordt beschreven wat er nog resteert van de Haarlemmermeerlijnen. Zal het wel weer eens doorbladeren voor je.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best, ik wil er wel zo veel mogelijk in 1 keer pakken. Uithoorn en Amstelveen heb ik al, iig Aalsmeer, Rijksstraatweg en Kalfjeslaan moet ik nog. Maar ik heb het idee dat er daar nog aanzienlijk meer te doen is.
Ja ik weet waar het is, er circuleert een Google Earth bestandje met alle points of interest van de Haarlemmermeerspoorlijnen op Internetquote:Op zondag 8 maart 2009 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat gebouw zit zo op het eerste gezicht precies tussen wat wegen in, geen idee of je er nog kunt komen, al denk ik het wel. Zag er wel leeg uit, trouwens... vlak daarvoor staat ook nog wat op een oude spoorwoning lijkt.
Maar voor zover ik kon zien, geen takken.
Het was trouwens dit gebouw met oranje dak, als ik het goed heb (je kunt het oude tracé nog een beetje herkennen daar): Google Maps.
Opmerkelijk detail trouwens: de Rijksstraatweg loopt heel ergens anders in Haarlem. Blijkbaar liep die vroeger dus door.
Dat moeten we dus een keer uitproberen!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik weet waar het is, er circuleert een Google Earth bestandje met alle points of interest van de Haarlemmermeerspoorlijnen op InternetZou wel een ultra-snipeshot zijn als je die vanaf de voetgangersbrug van Spaarnwoude kan scoren
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat moeten we dus een keer uitproberen!
Morgen?quote:
De 21e heb ik nog niks gepland, dus dat zou kunnen. En ik zal sowieso nog kijken of ik die kant op kan als het weer het toestaat. Altijd leuk, een stukje fietsen.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen?Nee beter een keertje met daglicht. komend weekend zit ik al vol. Mss 21 maart?
Je komt vast genoeg tegenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best, ik wil er wel zo veel mogelijk in 1 keer pakken. Uithoorn en Amstelveen heb ik al, iig Aalsmeer, Rijksstraatweg en Kalfjeslaan moet ik nog. Maar ik heb het idee dat er daar nog aanzienlijk meer te doen is.
Het gaat er niet om wat ik "tegenkom" natuurlijk. Er is uitgebreid gelegenheid om dit GRONDIG voor te bereidenquote:
Ook goedquote:Op zondag 8 maart 2009 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik "tegenkom" natuurlijk. Er is uitgebreid gelegenheid om dit GRONDIG voor te bereiden
Haarlemmermeerspoorlijnenquote:
EN dan is dit nog een rustig gemoedelijk lijntje waar om de kilometer gestopt wordtquote:
Ik ben geen jongenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dan is dit nog een rustig gemoedelijk lijntje waar om de kilometer gestopt wordt![]()
Ik schiet ze ook in volle vlucht als het moettopsport jonge dit vak, echt
Detailquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haarlemmermeerspoorlijnen
stationnetjes
bordjes
jaquote:
ja, totaal onboeiend voor de meeste mensen, dat is waarquote:
dat doet er toch niet toe....quote:Op zondag 8 maart 2009 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, totaal onboeiend voor de meeste mensen, dat is waar
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DetailJuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaquote:Ja
Ja!!!!!! zo...
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Mwoa ik wil niemand lastrig vallen met een verhaal wat toch niet boeit. Al zou ik zelf uren kunnen vertellen over Het Vak van Bordjesschieterquote:
whatever floats your boatquote:Op zondag 8 maart 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa ik wil niemand lastrig vallen met een verhaal wat toch niet boeit. Al zou ik zelf uren kunnen vertellen over Het Vak van BordjesschieterJa lach maar hoor, is niet erg
Maar ik meen het wel
jaquote:
ik dacht dat jij een leuk idee hadquote:
Boswandelingquote:Op zondag 8 maart 2009 21:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een leuk idee had![]()
maar ik heb net de laatse afl van shameless gedownload dus die zet ik zo op, of niet als jij wat leukers verzint
als ik mijn deur uit stap loop ik een stadpark cq klein bosje inquote:Op zondag 8 maart 2009 21:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
BoswandelingHet ruikt nu vet lekker in het bos
Oh en ik las Shemales!
Ik heb het amsterdamsebos om de hoekquote:Op zondag 8 maart 2009 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik mijn deur uit stap loop ik een stadpark cq klein bosje in
Ik heb even mijn boek over de Haarlemmermeerlijnen geraadpleegd voor je.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ok, dan hebben ze een andere zijde van het gebouw gefotografeerd (daar waar de sik tegenwoordig staat).quote:Op zondag 8 maart 2009 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Aalsmeer is 100 % zeker een bord te vinden.
Mart? Met de auto? Bel de krant!quote:Op zondag 8 maart 2009 18:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik vandaan... vanaf de A9 richting Haarlem.
Moet ik even op de karselaan kijken binnenkort voor je?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Aalsmeer is 100 % zeker een bord te vinden.
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ok, dan hebben ze een andere zijde van het gebouw gefotografeerd (daar waar de sik tegenwoordig staat).
We gaan ff een weekendje uitkiezen en dan gaan we precies kijken wat waar te halen is en hoe het allemaal moetquote:Op zondag 8 maart 2009 22:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet ik even op de karselaan kijken binnenkort voor je?
Nais, leuk!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gaan ff een weekendje uitkiezen en dan gaan we precies kijken wat waar te halen is en hoe het allemaal moet
Is ook goedquote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gaan ff een weekendje uitkiezen en dan gaan we precies kijken wat waar te halen is en hoe het allemaal moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |