ga je maar weer lekker ergens anders verheven voelen...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Stel literaire barbaren!!![]()
Tot straks wellicht.
Ja, een spellingsfout van mij, hoe stom.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
Is Live een woordspeling of een spellingsfout?
Dag Borisz. Morgen wel op 15 punten achterstand komen he.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:50 schreef borisz het volgende:
Ik duik mijn nest in het was een best vermoeiende dag vandaag, wel zeer geslaagd
.
Ajuus
Nee, dat is liefquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
Is Live een woordspeling of een spellingsfout?
Had m'n moeder net aan de lijn (die kwam net terug van werk (restaurant) en die vertelde dat m'n zus wel wilde weten wat het zou worden maar m'n zwager dus niet.
Daar past maar één unisex cadeautje bij van mij:
[ afbeelding ]
of zal ik iets nuttigs gaan geven
Ik zou het eigenlijk niet in mijn hoofd halen om parfum (hoe goed getest en hypoallergeen dan ook) op de baby te gebruiken, ook al snap ik ook wel dat er in Zwitsal e.d. gewoon geurstoffen zitten.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, dat is liefHeel persoonlijk, ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
ik vond de eerste akte juist ergerlijk langdradig, ..quote:Op zondag 8 maart 2009 00:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DE, ik vond Madama Butterfly wel erg gaaf, maar zo tegen het einde begon ik me wel te ergeren aan het draaaaama. Die zelfmoordscene
Huh, is er een alcoholvrije variant? Nouja, met wat marketing kan ik mijn zus wel overtuigen dat dit kwaliteit is.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:18 schreef ColdFeet het volgende:
Alcoholvrije variant nemen? Het blijft bij mij altijd goed gaan, hoe geirriteerd mijn huid ook is (op van die momenten dat ik van Zwitsal uitslag krijg).
Wanneer was ze ook alweer uitgerekend?
Het zou mij niets verbazen als mijn zus met een jaar of twee ook aan het baren slaat
Dat sowieso. Maar nee, ik vond het drama ook erg mooi, maar meer op de momenten dat zijn vrlangde naar zijn terugkomst ('Un bel di vendremo'quote:Op zondag 8 maart 2009 00:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik vond de eerste akte juist ergerlijk langdradig, ..![]()
maar de emotie vond ik verder juist heel mooi (maar goed, andere dag/ andere stemming/ andere mening wrs)
Ja, en ik zou je ook wel aanraden om die te kopen... Alcohol op een babyvelletje lijkt me geen goed idee.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Huh, is er een alcoholvrije variant? Nouja, met wat marketing kan ik mijn zus wel overtuigen dat dit kwaliteit is.
Ze is een week na mijn verjaardag in juli uitgerekend. Ze is op de helft nu, dus. Erg spannend.Mijn zwager is nauwelijks langer dan ik, en mijn zus is een kop kleiner, dus ik vrees het ergste voor de baby.
quote:Op zondag 8 maart 2009 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ze is een week na mijn verjaardag in juli uitgerekend. Ze is op de helft nu, dus. Erg spannend.Mijn zwager is nauwelijks langer dan ik, en mijn zus is een kop kleiner, dus ik vrees het ergste voor de baby.
nee chileens ofzo?quote:Op zondag 8 maart 2009 00:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar nee, ik vond het drama ook erg mooi, maar meer op de momenten dat zijn vrlangde naar zijn terugkomst ('Un bel di vendremo') dan echt het einde.
Was CioCioSan bij jullie een echt Japanse?
Het komt vast doordat ik geen kindermens ben, maar wat een afschuwelijke foto's.quote:
ja he? ik vind ze soort van creepy ...quote:Op zondag 8 maart 2009 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het komt vast doordat ik geen kindermens ben, maar wat een afschuwelijke foto's.
Is ze naar de kroeg geweest?quote:Op zondag 8 maart 2009 00:31 schreef Bluezz het volgende:
Komt net een poes door het luikje blij binnen lopen, zegt mauw en zakt vervolgens door haar hoefjes
We liggen dubbel hier
Ja. Dus crop 'm even, of verwijder hem. Dank!quote:Op zondag 8 maart 2009 02:19 schreef Stereotomy het volgende:
Tsss, nu zie ik pas dat jij er ook op staat
Valt wel iets meequote:Op zondag 8 maart 2009 09:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Damn. Wat sta ik lelijk op die fotoIk zie er heul dik uit
Morning CFquote:Op zondag 8 maart 2009 11:23 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge Elfje. Regent het in jullie deel van Vlaanderen ook?
cheesecake ontbijt?quote:Op zondag 8 maart 2009 11:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga zo 's een stukje rennen in de regen, als mijn cheesecake-ontbijt wat gezakt is
Ik kan me alleen je inkijk nog herinneren.quote:Op zondag 8 maart 2009 09:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Damn. Wat sta ik lelijk op die fotoIk zie er heul dik uit
9 ook goed ?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dag Borisz. Morgen wel op 15 punten achterstand komen he.
Ik voor de tv!quote:Op zondag 8 maart 2009 14:23 schreef golfer het volgende:
Ik ga maar eens troost zoeken in een warm badje.
Ik sluip stilletjes naar buitenquote:Op zondag 8 maart 2009 14:23 schreef golfer het volgende:
Ik ga maar eens troost zoeken in een warm badje.
Oh, wat lekkerquote:Op zondag 8 maart 2009 14:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik sluip stilletjes naar buiten
Heb mijn kledingkast uitgemest, en wat zomerdingetjes alvast apart gelegd om te strijken
Jij naar TEquote:Op zondag 8 maart 2009 17:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik was pas om 8uur thuisTrance energy geweest
ik was in december naar essence (gratuit) en had me prima vermaakt, op zo'n feest is het best te verdragen maar ik zal thuis nooit trance opzetten om even lekker te gaan luisteren ofzoquote:Op zondag 8 maart 2009 17:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kende je alleen maar van "dance, trance
"etc
.
Laatste keer dat ik er was, queensday 2007, vond ik er geen moer aan. Op Armin van Buuren na dan.quote:
WTF ? Jij?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik was pas om 8uur thuisTrance energy geweest
Te hoog corpsballen-gehalte daar.quote:
Ja dat bedoel ikquote:Op zondag 8 maart 2009 19:42 schreef k_man het volgende:
Queensday? Je bedoelt gewoon Koninginnedag?
Hoe dan ook, ik was naar het Rijksmuseum van Oudheden. Laatse kans om nog een interessante tentoonstelling over Iran te zien.
Dat wil ik ook... !!!quote:Hard gewerkt en heb ff lang weekend t/m woensdag
Nóg niet hè?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Kijk, iemand met smaak. Doodzonde dat je je pensioen al geregeld hebt.
Ja Amersfoort ligt ook in die lijn. Dat zou voor ons nog een optie zijn, zouden we ooit willen verhuizen en ik in Zwolle zou blijven werken.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:44 schreef k_man het volgende:
Delft is ook mooi, ja. En ik ben er geboren.
Het zijn mooie, oude stadjes die nog een beetje behapbaar zijn. Net als Amersfoort trouwens.
Kan je hier zien: http://www.fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:Op zondag 8 maart 2009 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
Goh netjes.
Wat kun je met een PIMP abonnement?
Praat eerst eens uitgebreid met een stel Nederbelgen voordat je richting Vlaanderen verkast!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja Amersfoort ligt ook in die lijn. Dat zou voor ons nog een optie zijn, zouden we ooit willen verhuizen en ik in Zwolle zou blijven werken.
Onze grootste favoriet is op dit momentMaastricht
en Antwerpen scoort ook hoog als volgende woonplaats.
Er staat toch juist dat ze 't wel doet? Alleen buiten Fok om.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:41 schreef ColdFeet het volgende:
Ik dacht trouwens dat SHE een paar weken geleden nog wel van plan was om de shoot te doen, althans: dat maakte ik op uit een PM. Maar nu dus toch weer niet. Nou ja, ik had toch niet gedoneerd
Done that.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Praat eerst eens uitgebreid met een stel Nederbelgen voordat je richting Vlaanderen verkast!
Ze is vanavond weer van gedachten veranderd, geloof ik.quote:Ik dacht trouwens dat SHE een paar weken geleden nog wel van plan was om de shoot te doen, althans: dat maakte ik op uit een PM. Maar nu dus toch weer niet. Nou ja, ik had toch niet gedoneerd
Wat?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:47 schreef Vork het volgende:
Wat een popcorntopic is dat aan het worden zeg.
Zou gewoon erg koud water ook werken, ik heb echt geen ijswater op voorraad. Ik probeer het evenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:47 schreef ColdFeet het volgende:
Maok, als je al extra boter hebt toegevoegd, zou ik liever een scheut ijswater gebruiken. Ik wet niet waarom het ijswater moet zijn, maar ik zie het altijd staan in recepten voor korstdeeg
Hoog Catharijne's ?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:45 schreef borisz het volgende:
Morgen alweer de laatste HC's van deze periode. Ik ga slapen
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:48 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Begin er maar niet aan.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Vuurzee, dat heb ik nog nooit gezien, geloof ik. Ook niet de moeite waard dus, Bluezz?
Oh nee mens, dan begin ik er niet an.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Begin er maar niet aan.
Ik kijk het altijd als paul golfer naar een of ander sportprogramma kijkt, ik zit dan met de koptel op.
Maar klik het wel steeds weg om andere dingen te lezen omdat het niet genoeg boeit.
In het topic van vuurzee lees ik steeds dat het bloedstollend spannend is
Blegh, ik lees het allemaal te laat. Foto's weg, adres weg. Hoe moet ik nou aan m'n portie sensatie komen?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:46 schreef Bluezz het volgende:
He, het leesvoer van vanavond is weer gesloten.
Nu weet ik waar SHE's huis woont
Ik heb alles nog hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 00:19 schreef k_man het volgende:
Blegh, ik lees het allemaal te laat. Foto's weg, adres weg. Hoe moet ik nou aan m'n portie sensatie komen?
Alles is terug te vinden in de wereld die internet heet.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:19 schreef k_man het volgende:
Blegh, ik lees het allemaal te laat. Foto's weg, adres weg. Hoe moet ik nou aan m'n portie sensatie komen?
Ga even in je badkamer voor de spiegel staan, sla een hand om je ene tiet en neem met de andere hand een foto met je mobieltje.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Daar ben ik niet nerd genoeg voor, vrees ik.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Alles is terug te vinden in de wereld die internet heet.
Ja dat denk ik ook wel ja.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat SHE zonder de tattoo's wel een knapperd is.
Ik heb geen tattoos.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ga even in je badkamer voor de spiegel staan, sla een hand om je ene tiet en neem met de andere hand een foto met je mobieltje.
Klaar is k_man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is/zijn biscotti?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:35 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, nog even wachten tot mijn biscotti knapperig zijn! Gebeurt er hier nog wat, of zit iedereen maar weer een beetje na te kauwen op die rel?
Nakauwen!quote:Op maandag 9 maart 2009 00:35 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, nog even wachten tot mijn biscotti knapperig zijn! Gebeurt er hier nog wat, of zit iedereen maar weer een beetje na te kauwen op die rel?
Sort off en 1 kleindochter.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:37 schreef Stereotomy het volgende:
Hee golfer, schoot me net te binnen, heb jij eigenlijk kinderen?
En klaar:quote:Op zondag 8 maart 2009 21:44 schreef maok het volgende:
Help, ik ben een appeltaart aan het makenvolgens dit recept: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=409658&rq=appeltaart. Ik doe alles x 2 omdat ik hem op een bakplaat wil maken (heb ik waarschijnlijk iets te veel maar ik hou liever over dan dat ik te weinig heb) en ik ben met het deeg bezig. Nou was het deeg wat te droog dus heb ik er nog 50 gr boter aan toegevoegd. Ik kan me van vroeger herinneren dat ik een bal die niet uit elkaar valt moet kunnen maken en dat het dan goed is, klopt dat? Hij valt nu namelijk uit elkaar. Moet ik er nu nog meer boter aan toevoegen, komt het goed als ik het deeg in de koelkast laat rusten of moet ik wat anders doen. Help
Lekker. Koekjes soppen.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:41 schreef ColdFeet het volgende:
Van die harde italiaanse koekjes die je in de vin santo of de limoncello soptik maak ze met amandelen, hazelnoten en gedroogde mango.
Heee wat een toffe taart hebbu daarquote:
Jeetje, grote rozijnen danquote:Op maandag 9 maart 2009 00:45 schreef Bluezz het volgende:
Rozijnen dear.
En kijk jij wel eens op je haifs stier?
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
Jeetje, grote rozijnen danof zijn dat gewelde rozijnen?
En ja ik kijk wel eens op m'n hyves, maar ik vind het veel te leuk om door jou geplet te worden.
Volgens route net zo'n 357.8 km er vandaanquote:Op maandag 9 maart 2009 00:41 schreef ColdFeet het volgende:
Maok, wauwJe woont zeker niet toevallig in de buurt van Brussel?
Ik ga hiermee ook trakteren op mijn werk, ik denk dat ik hem in 15 of 18 stukjes snij. Maar als je een grotere oven dan ik (ik heb een hele ondiepe oven) hebt kun je natuurlijk nog veel grotere maken.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heee wat een toffe taart hebbu daar
Goed idee om uit te delen op mijn werk, daar zitten de grootverbruikers!
Voor hoeveel personen is die ongeveer denk je?
Rozijnen, geweld inderdaad, ziet er inderdaad wat vreemd uit op de foto, maar in het echt ziet gewoon appelataarterig uit.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fraai.
[..]
Grooootwat zijn die zwarte dingetjes ertussen?
Oh yeah!quote:Op maandag 9 maart 2009 01:11 schreef Stereotomy het volgende:
Truste doed. Ik ga je ook zoenen want ik heb net mijn tanden gepoetst.
Yazzquote:Op maandag 9 maart 2009 00:52 schreef Duderinnetje het volgende:
En die heet toch Bluez of iets dergelijks moois?
Hoiquote:Op maandag 9 maart 2009 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben tot nu toe nog thuis komend weekend, Annie!maar er zijn al wel plannen om naar eh...Groningen te gaan
Of in Groningenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:01 schreef Isabeau het volgende:
Het plan was geloof ik zondag naar de sauna te gaan en dan zondagavond weer naar huis, maar het is nog niet echt concreet, dus het kan ook zo zijn dat ik zondag thuis ben.
Die WTV aanvraag is al 2x afgewezen wegens 'boekhoudkundige foutjes'quote:Op maandag 9 maart 2009 10:00 schreef Vork het volgende:
Ik dacht dat je thuis zat wegens zo'n werktijdverkortingsregeling. Of mogen jullie ineens weer aan de slag daar?
quote:Op maandag 9 maart 2009 10:12 schreef Isabeau het volgende:
Een bezoek aan jou zat er ook bij ingecalculeerd, maar dat weet je nog niet
Adam, toen hij Eva niet tegenhield met dat fruit-ding vermoed ikquote:Op maandag 9 maart 2009 08:57 schreef Vork het volgende:
Ok, ik weet niet wie de uitvinder van de kiespijn is, maar die persoon mag nu ter plekke neervallen.
Zie je! Boycot de Appel industrie!quote:Op maandag 9 maart 2009 10:47 schreef Vork het volgende:
Of iemand die in mijn ogen niet bestaan heeft dan ook dood kan zijn, daar hebben we het nu maar even niet over, maar appels zorgen bij mij altijd wel voor de nodige kiespijn.
Over wortels gesproken, het is weer zover. Ik zit momenteel met verdoving en al te wachten op de zoveelste wortelkanaalbehandeling.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat dat de wortel is van alle kwaad, Vork, Apple
Misschien, als ik mezelf maar lang genoeg wijs maak dat het een soort van hobby is, dat ik het op een dag nog leuk ga vinden.quote:
Er zat totaal geen cash meer in, misschien hielp dat.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
Wel fijn dat het door personeel is gevonden, geeft toch een klein beetje meer hoop op eerlijke teruggave![]()
hoop ik, of ben ik nu heel naïef?
Is zo'n kettinkje + broekriemding niets voor je?
jammerquote:Op maandag 9 maart 2009 18:53 schreef Vork het volgende:
Ik had het helemaal niet over een spelende vrouw
Nee, ik had zo'n gevoel dat ik eerst nog even langs moest gaan bij de supermarkt voordat ik dat zou doen. En gelukkig maar.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:58 schreef golfer het volgende:
Scheelt in ieder geval weer opnieuw alle pasjes aanvragen, Steer. Of had je ze al geblokkeerd?
Párdon? Ben je al bij een medische professional geweest?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:44 schreef kaasplankje het volgende:
Oeps! ben net geschept door een auto, om 17:30 ong.
Ik reed rechts van de weg en wilde aan de overkant van de weg een straat in, en ik keek niet goed over mn schouder. Er kwam een auto aan en boem! Ik over de motorkap en op straat & mn fiets kletterde tegen de grond.
Ik heb niks behalve a few scratches maar in mn frame zit een dikke deuk in de staande achtervork![]()
en hij was zo mooi..
Ik kan er nog wel mee fietsen btwhij spoort nog wel.
![]()
De bestuurder van de auto kende ik nog ook, want ik kom regelmatig bij haar op 't werk een pakketje brengen ( al 6 jaar ofzo) Zij was best geschrokken en die auto had alleen een paar krasjes geloof ik.
Ja best bizar eigenlijk, die auto had geen terreinwagen met een bullbar moeten zijn; dan had ik nu vast hoofdpijn gehadquote:
Oh wat goed!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:17 schreef Leintjeuh het volgende:Papa is weer thuis
Met een kaal stuk hoofd en een gaasje tegen het gat geplakt
Waarom hebben ze niet even gebeld dattie gevonden was?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik had zo'n gevoel dat ik eerst nog even langs moest gaan bij de supermarkt voordat ik dat zou doen. En gelukkig maar.
't was de Em-Té he, niet de AH. De Em-Té heeft überletharigische medewerkers die het werkelijk geen ene reet uitmaakt wat er in de winkel gebeurt. Ik heb altijd expres een briefje met naam, telefoonnummer en e-mail op een opzichtige plek in mijn portemonnee, dus als ze wat actiever waren geweest, had het zo gekund.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom hebben ze niet even gebeld dattie gevonden was?
Geen finder's fee dus?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
't was de Em-Té he, niet de AH. De Em-Té heeft überletharigische medewerkers die het werkelijk geen ene reet uitmaakt wat er in de winkel gebeurt. Ik heb altijd expres een briefje met naam, telefoonnummer en e-mail op een opzichtige plek in mijn portemonnee, dus als ze wat actiever waren geweest, had het zo gekund.
Maargoed, wel fijn dat ze hem bewaard hebben, uiteraard. Een gegeven paard moet je niet in de bek proben.
Ach dom van mij. Ik had haar op haar mond moeten kussen - onbetaalbaar voor haar.quote:
ik had zoiets dus vanmiddag gepost, maar dacht dus dat dat weer te voorbarig zou zijnquote:Op maandag 9 maart 2009 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't was de Em-Té he, niet de AH. De Em-Té heeft überletharigische medewerkers die het werkelijk geen ene reet uitmaakt wat er in de winkel gebeurt. Ik heb altijd expres een briefje met naam, telefoonnummer en e-mail op een opzichtige plek in mijn portemonnee, dus als ze wat actiever waren geweest, had het zo gekund.
Maargoed, wel fijn dat ze hem bewaard hebben, uiteraard. Een gegeven paard moet je niet in de bek proben.
Nou, weet je wat grappig is? Hier heb je de AH en Em-Té vrijwel tegenover elkaar op hetzelfde plein. De AH is altijd ueberdruk met shoppende mensen, jong, oud, etc. Vakkenvullers zijn constant bezig de planken te replenishen.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had zoiets dus vanmiddag gepost, maar dacht dus dat dat weer te voorbarig zou zijnmaar hier in Nijmegen heb ik precies dezelfde indruk
Blijkbaar wordt er dan toch wel ergens geld verdiend anders zou zo'n winkel nooit blijven bestaan denk ikquote:Op maandag 9 maart 2009 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, weet je wat grappig is? Hier heb je de AH en Em-Té vrijwel tegenover elkaar op hetzelfde plein. De AH is altijd ueberdruk met shoppende mensen, jong, oud, etc. Vakkenvullers zijn constant bezig de planken te replenishen.
Bij de Em-Té valt meteen één ding op als je binnen bent: er is geen mensch.Geen winkelende mensen, geen vakkenvullers, en een gapende cassière. Tel daarbij op dat de Em-Té gewoon een groter oppervlak en assortiment heeft, snap ik niet dat de winkel er nu (en vroeger, toen het nog de Edah was) nog is.
Ik kom er uitsluitend omdat ze erg goede entrecotes verkopen voor 9.99 EUR per kg. De Em-Té wint wel vaker versprijzen voor vlees en groente, maar ik heb altijd het gevoel dat ze 80% van hun voorraad weg moeten gooien omdat niemand het koopt
Een vissenkus had toch zeker wel gekund?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach dom van mij. Ik had haar op haar mond moeten kussen - onbetaalbaar voor haar.![]()
Er ligt verdacht veel wit poeder op de bakkerijafdeling.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt er dan toch wel ergens geld verdiend anders zou zo'n winkel nooit blijven bestaan denk ik
Oh! Herkenbaar! Soms bieden ze hier wel eens een schaaltje fruit aan, aan de kinderen (A4 uitgeprint velletje erbij: "Geef uw kind een gezonde traktatie" ) en dan zie ik idd een beschimmelde mandarijn, een zwarte banaan en een tros druiven die zó in de Canei kan.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
de Em-Té is hier ronuit slecht..
vorige keer even binnen gelopen omdat ze iets niet bij de Lidl hadden aan groente, en heb daar heel even gekeken naar de half verrotte tomaten, squishy courgettes en uitgelopen knoflook, maar toen snel weer naar buiten gelopen
Das kut! hoog?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb nét het Bluezze-boek uitAlleen jammer dat het A) zo kort is en B) een niet happy genoeg eind heeft
Oh. En paps heeft koorts
Ja, het is kort. Ooit schrijf ik nog het vervolgquote:Op maandag 9 maart 2009 20:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb nét het Bluezze-boek uitAlleen jammer dat het A) zo kort is en B) een niet happy genoeg eind heeft
Oh. En paps heeft koorts
Nou, ik denk dat Plenkie de gelukkigste is heur.quote:
Ik ben niet op mn koppie gevallen CF, alleen wat schaafsels op mn heup, elleboog & enkel geloof ik.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
Jeutje Kazerd! Daar ben je goed afgekomen, danHou je jezelf goed in de gaten, de komende dagen? Op hoofdpijn enzo?
Lein, fijn dat paps weer thuis is, joh
Ach, die paar hersencellen kan ie best missen, toch?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Strenge zuster Lein heeft vastgesteld dat het letsel zich beperkt tot wat oppervlakkige schaafwonden, een gedeukt ego en weer wat hersencellen minder. Niks aan het handje dus
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:09 schreef golfer het volgende:
Ach, die paar hersencellen kan ie best missen, toch?
Als de rest van z'n lichaam nerven nog maar functioneert.
Over de rest van het lichaam kan ik vanuit professioneel perspectief op dit moment geen uitspraken doen wegens te weinig onderzoeksgegevens. Deze zullen wellicht later deze week beschikbaar zijn. De patiënt heeft op dit moment thee en bedrust nodigquote:Op maandag 9 maart 2009 22:09 schreef golfer het volgende:
Ach, die paar hersencellen kan ie best missen, toch?
Als de rest van z'n lichaam nog maar functioneert.
Heerlijk hoor. Zo'n eigen pleegzuster bloedgeilwijn.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:14 schreef Leintjeuh het volgende:
De patiënt heeft op dit moment thee en bedrust nodig![]()
BedRUST! Geen bedSPORT! Vanuit medisch perspectief is het op dit moment onverantwoord om dhr. K. Aasplankje aan enige vorm van fysieke inspanning te onderwerpen.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:16 schreef golfer het volgende:
Heerlijk hoor. Zo'n eigen pleegzuster bloedgeilwijn.
Haha misschien wel een keer een ideequote:Op maandag 9 maart 2009 23:23 schreef ColdFeet het volgende:
Woei MissHobje, ik ga morgen ook zwemmen. Meeten?
Afijn, geniet van je vrije dag. En MeMo, naar je nest dan, muts
Pimp je bed met een originele Steerbeer TM ® !!quote:Op maandag 9 maart 2009 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet gewoon werken morgen12-21.30 en mn nest is zo saai CF
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Niet de reactie waarop ik had gehoopt.
zwemmen gaat soms goed, soms niet, komt door dat borstbeen maar goed, eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik het helemaal gehad had met al die keuvelende mensen waardoor ik mijn snelheid verloor dus dat ik daarom niet meer gegaan benquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:54 schreef ColdFeet het volgende:
DE, gaat zwemmen bij jou goed, met je gewrichten? If so: doen! Lekker! Lekker hard zwemmen, zodat je naderhand fijn moe bent
Tezz, jeumig, om 7 uur al slapen? Toen was ik pas net vertrokken van m'n werk. raar ritme heb ik toch
hier keuvelt men wel, heel annoying, maar ik ben ook uitermate niet tolerant als ik zwemquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:06 schreef ColdFeet het volgende:
Daar heb ik gelukkig geen last van; niemand keuvelt hier, en er zijn genoeg banen. Meestal deel je een brede baan in de lunchpauze met 3 of 4 man. Kun je nog gewoon inhalen.
Hoera voor een overgedimensioneerd zwembad
Maar wat is er met je borstbeen, dan?
Maxime in Den Haagquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ies!
Was jij niet helemaal into de restaurantweek? Wat was je favoriet?
Volgens mij is dat hip ja!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maxime in Den Haag![]()
Gorgeous in Amsterdam vond ik maar zo zo, gezelschap was daar het allerleukst.
Avocado in Amersfoort was een beetje chaotisch en ik vond dat ik veel te veel moest kauwen op het vlees(heerlijk voorgerecht, rest allemaal net-niet-moleculair-kokerige hapjes)
En zowel in Gorgeous als Avocado kregen we knolselderijpuree in dezelfde druppel-vorm op het bord
Blijkbaar is dat nu Hip.
welke rijlessen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:43 schreef cybermans het volgende:
Morgen EINDELIJK beginnen met me rijlessen, mensen in Overijssel dus opgepast ;-)
ennuh Goede morgen
zometeen weer verplicht naar een bedrijfsevent. Ik heb al te veel te doen.
juh, idemquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ahw, ik heb de hele restaurantweek gemist
die dingen die je nodig hebt om het papiertje te krijgen waarmee je een personenauto mag besturenquote:
In Vlaanderen is t al snel leuk omdat ze hier een heel ander systeem hebbenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
autorijden wordt pas leuk als je 't zelf mag, zonder instructeurff doorbijten dus
Wat voor systeem is dat dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
In Vlaanderen is t al snel leuk omdat ze hier een heel ander systeem hebben
klikquote:
Naja!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:12 schreef Isabeau het volgende:
Er was niemand die in de noordelijke provincies met me wilde gaan eten
Grappig systeemquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:50 schreef DarkElf het volgende:
Jawel, ergens in de zomer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Naja!En die westerlingen komen ook niet naar het noorden hè?
![]()
Gewoon na elk woord ietwat nasaal "jàààà" zeggen. Dat is ja mooi jàààà!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Jawel, ergens in de zomer.![]()
We zijn ons nu al aan het voorbereiden en taalles aan het nemen.
Dat is bijna te combineren met Reykjavik ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:34 schreef ColdFeet het volgende:
Zodra het voorjaar echt goed doorgebroken is, gaan wij weer 's een lang weekend Schiermonnikoog doen. Als dat geen noorden is
Dan hier twee liedjes om alvast in de stemming te komen:quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gewoon na elk woord ietwat nasaal "jàààà" zeggen. Dat is ja mooi jàààà!
Oh my!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:59 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Dan hier twee liedjes om alvast in de stemming te komen:
Bie de lidl
Maffiosa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |