zwemmen gaat soms goed, soms niet, komt door dat borstbeen maar goed, eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik het helemaal gehad had met al die keuvelende mensen waardoor ik mijn snelheid verloor dus dat ik daarom niet meer gegaan benquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:54 schreef ColdFeet het volgende:
DE, gaat zwemmen bij jou goed, met je gewrichten? If so: doen! Lekker! Lekker hard zwemmen, zodat je naderhand fijn moe bent
Tezz, jeumig, om 7 uur al slapen? Toen was ik pas net vertrokken van m'n werk. raar ritme heb ik toch
hier keuvelt men wel, heel annoying, maar ik ben ook uitermate niet tolerant als ik zwemquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:06 schreef ColdFeet het volgende:
Daar heb ik gelukkig geen last van; niemand keuvelt hier, en er zijn genoeg banen. Meestal deel je een brede baan in de lunchpauze met 3 of 4 man. Kun je nog gewoon inhalen.
Hoera voor een overgedimensioneerd zwembad
Maar wat is er met je borstbeen, dan?
Maxime in Den Haagquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ies!
Was jij niet helemaal into de restaurantweek? Wat was je favoriet?
Volgens mij is dat hip ja!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maxime in Den Haag![]()
Gorgeous in Amsterdam vond ik maar zo zo, gezelschap was daar het allerleukst.
Avocado in Amersfoort was een beetje chaotisch en ik vond dat ik veel te veel moest kauwen op het vlees(heerlijk voorgerecht, rest allemaal net-niet-moleculair-kokerige hapjes)
En zowel in Gorgeous als Avocado kregen we knolselderijpuree in dezelfde druppel-vorm op het bord
Blijkbaar is dat nu Hip.
welke rijlessen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:43 schreef cybermans het volgende:
Morgen EINDELIJK beginnen met me rijlessen, mensen in Overijssel dus opgepast ;-)
ennuh Goede morgen
zometeen weer verplicht naar een bedrijfsevent. Ik heb al te veel te doen.
juh, idemquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ahw, ik heb de hele restaurantweek gemist
die dingen die je nodig hebt om het papiertje te krijgen waarmee je een personenauto mag besturenquote:
In Vlaanderen is t al snel leuk omdat ze hier een heel ander systeem hebbenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
autorijden wordt pas leuk als je 't zelf mag, zonder instructeurff doorbijten dus
Wat voor systeem is dat dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
In Vlaanderen is t al snel leuk omdat ze hier een heel ander systeem hebben
klikquote:
Naja!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:12 schreef Isabeau het volgende:
Er was niemand die in de noordelijke provincies met me wilde gaan eten
Grappig systeemquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:50 schreef DarkElf het volgende:
Jawel, ergens in de zomer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Naja!En die westerlingen komen ook niet naar het noorden hè?
![]()
Gewoon na elk woord ietwat nasaal "jàààà" zeggen. Dat is ja mooi jàààà!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Jawel, ergens in de zomer.![]()
We zijn ons nu al aan het voorbereiden en taalles aan het nemen.
Dat is bijna te combineren met Reykjavik ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:34 schreef ColdFeet het volgende:
Zodra het voorjaar echt goed doorgebroken is, gaan wij weer 's een lang weekend Schiermonnikoog doen. Als dat geen noorden is
Dan hier twee liedjes om alvast in de stemming te komen:quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gewoon na elk woord ietwat nasaal "jàààà" zeggen. Dat is ja mooi jàààà!
Oh my!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:59 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Dan hier twee liedjes om alvast in de stemming te komen:
Bie de lidl
Maffiosa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |