Haha misschien wel een keer een ideequote:Op maandag 9 maart 2009 23:23 schreef ColdFeet het volgende:
Woei MissHobje, ik ga morgen ook zwemmen. Meeten?
Afijn, geniet van je vrije dag. En MeMo, naar je nest dan, muts
Pimp je bed met een originele Steerbeer TM ® !!quote:Op maandag 9 maart 2009 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet gewoon werken morgen12-21.30 en mn nest is zo saai CF
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Niet de reactie waarop ik had gehoopt.
zwemmen gaat soms goed, soms niet, komt door dat borstbeen maar goed, eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik het helemaal gehad had met al die keuvelende mensen waardoor ik mijn snelheid verloor dus dat ik daarom niet meer gegaan benquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:54 schreef ColdFeet het volgende:
DE, gaat zwemmen bij jou goed, met je gewrichten? If so: doen! Lekker! Lekker hard zwemmen, zodat je naderhand fijn moe bent
Tezz, jeumig, om 7 uur al slapen? Toen was ik pas net vertrokken van m'n werk. raar ritme heb ik toch
hier keuvelt men wel, heel annoying, maar ik ben ook uitermate niet tolerant als ik zwemquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:06 schreef ColdFeet het volgende:
Daar heb ik gelukkig geen last van; niemand keuvelt hier, en er zijn genoeg banen. Meestal deel je een brede baan in de lunchpauze met 3 of 4 man. Kun je nog gewoon inhalen.
Hoera voor een overgedimensioneerd zwembad
Maar wat is er met je borstbeen, dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |