ga je maar weer lekker ergens anders verheven voelen...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Stel literaire barbaren!!![]()
Tot straks wellicht.
Ja, een spellingsfout van mij, hoe stom.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
Is Live een woordspeling of een spellingsfout?
Dag Borisz. Morgen wel op 15 punten achterstand komen he.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:50 schreef borisz het volgende:
Ik duik mijn nest in het was een best vermoeiende dag vandaag, wel zeer geslaagd
.
Ajuus
Nee, dat is liefquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
Is Live een woordspeling of een spellingsfout?
Had m'n moeder net aan de lijn (die kwam net terug van werk (restaurant) en die vertelde dat m'n zus wel wilde weten wat het zou worden maar m'n zwager dus niet.
Daar past maar één unisex cadeautje bij van mij:
[ afbeelding ]
of zal ik iets nuttigs gaan geven
Ik zou het eigenlijk niet in mijn hoofd halen om parfum (hoe goed getest en hypoallergeen dan ook) op de baby te gebruiken, ook al snap ik ook wel dat er in Zwitsal e.d. gewoon geurstoffen zitten.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, dat is liefHeel persoonlijk, ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
ik vond de eerste akte juist ergerlijk langdradig, ..quote:Op zondag 8 maart 2009 00:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DE, ik vond Madama Butterfly wel erg gaaf, maar zo tegen het einde begon ik me wel te ergeren aan het draaaaama. Die zelfmoordscene
Huh, is er een alcoholvrije variant? Nouja, met wat marketing kan ik mijn zus wel overtuigen dat dit kwaliteit is.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:18 schreef ColdFeet het volgende:
Alcoholvrije variant nemen? Het blijft bij mij altijd goed gaan, hoe geirriteerd mijn huid ook is (op van die momenten dat ik van Zwitsal uitslag krijg).
Wanneer was ze ook alweer uitgerekend?
Het zou mij niets verbazen als mijn zus met een jaar of twee ook aan het baren slaat
Dat sowieso. Maar nee, ik vond het drama ook erg mooi, maar meer op de momenten dat zijn vrlangde naar zijn terugkomst ('Un bel di vendremo'quote:Op zondag 8 maart 2009 00:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik vond de eerste akte juist ergerlijk langdradig, ..![]()
maar de emotie vond ik verder juist heel mooi (maar goed, andere dag/ andere stemming/ andere mening wrs)
Ja, en ik zou je ook wel aanraden om die te kopen... Alcohol op een babyvelletje lijkt me geen goed idee.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Huh, is er een alcoholvrije variant? Nouja, met wat marketing kan ik mijn zus wel overtuigen dat dit kwaliteit is.
Ze is een week na mijn verjaardag in juli uitgerekend. Ze is op de helft nu, dus. Erg spannend.Mijn zwager is nauwelijks langer dan ik, en mijn zus is een kop kleiner, dus ik vrees het ergste voor de baby.
quote:Op zondag 8 maart 2009 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ze is een week na mijn verjaardag in juli uitgerekend. Ze is op de helft nu, dus. Erg spannend.Mijn zwager is nauwelijks langer dan ik, en mijn zus is een kop kleiner, dus ik vrees het ergste voor de baby.
nee chileens ofzo?quote:Op zondag 8 maart 2009 00:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar nee, ik vond het drama ook erg mooi, maar meer op de momenten dat zijn vrlangde naar zijn terugkomst ('Un bel di vendremo') dan echt het einde.
Was CioCioSan bij jullie een echt Japanse?
Het komt vast doordat ik geen kindermens ben, maar wat een afschuwelijke foto's.quote:
ja he? ik vind ze soort van creepy ...quote:Op zondag 8 maart 2009 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het komt vast doordat ik geen kindermens ben, maar wat een afschuwelijke foto's.
Is ze naar de kroeg geweest?quote:Op zondag 8 maart 2009 00:31 schreef Bluezz het volgende:
Komt net een poes door het luikje blij binnen lopen, zegt mauw en zakt vervolgens door haar hoefjes
We liggen dubbel hier
Ja. Dus crop 'm even, of verwijder hem. Dank!quote:Op zondag 8 maart 2009 02:19 schreef Stereotomy het volgende:
Tsss, nu zie ik pas dat jij er ook op staat
Valt wel iets meequote:Op zondag 8 maart 2009 09:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Damn. Wat sta ik lelijk op die fotoIk zie er heul dik uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |