Ja Amersfoort ligt ook in die lijn. Dat zou voor ons nog een optie zijn, zouden we ooit willen verhuizen en ik in Zwolle zou blijven werken.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:44 schreef k_man het volgende:
Delft is ook mooi, ja. En ik ben er geboren.
Het zijn mooie, oude stadjes die nog een beetje behapbaar zijn. Net als Amersfoort trouwens.
Kan je hier zien: http://www.fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:Op zondag 8 maart 2009 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
Goh netjes.
Wat kun je met een PIMP abonnement?
Praat eerst eens uitgebreid met een stel Nederbelgen voordat je richting Vlaanderen verkast!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja Amersfoort ligt ook in die lijn. Dat zou voor ons nog een optie zijn, zouden we ooit willen verhuizen en ik in Zwolle zou blijven werken.
Onze grootste favoriet is op dit momentMaastricht
en Antwerpen scoort ook hoog als volgende woonplaats.
Er staat toch juist dat ze 't wel doet? Alleen buiten Fok om.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:41 schreef ColdFeet het volgende:
Ik dacht trouwens dat SHE een paar weken geleden nog wel van plan was om de shoot te doen, althans: dat maakte ik op uit een PM. Maar nu dus toch weer niet. Nou ja, ik had toch niet gedoneerd
Done that.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Praat eerst eens uitgebreid met een stel Nederbelgen voordat je richting Vlaanderen verkast!
Ze is vanavond weer van gedachten veranderd, geloof ik.quote:Ik dacht trouwens dat SHE een paar weken geleden nog wel van plan was om de shoot te doen, althans: dat maakte ik op uit een PM. Maar nu dus toch weer niet. Nou ja, ik had toch niet gedoneerd
Wat?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:47 schreef Vork het volgende:
Wat een popcorntopic is dat aan het worden zeg.
Zou gewoon erg koud water ook werken, ik heb echt geen ijswater op voorraad. Ik probeer het evenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:47 schreef ColdFeet het volgende:
Maok, als je al extra boter hebt toegevoegd, zou ik liever een scheut ijswater gebruiken. Ik wet niet waarom het ijswater moet zijn, maar ik zie het altijd staan in recepten voor korstdeeg
Hoog Catharijne's ?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:45 schreef borisz het volgende:
Morgen alweer de laatste HC's van deze periode. Ik ga slapen
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:48 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Begin er maar niet aan.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Vuurzee, dat heb ik nog nooit gezien, geloof ik. Ook niet de moeite waard dus, Bluezz?
Oh nee mens, dan begin ik er niet an.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Begin er maar niet aan.
Ik kijk het altijd als paul golfer naar een of ander sportprogramma kijkt, ik zit dan met de koptel op.
Maar klik het wel steeds weg om andere dingen te lezen omdat het niet genoeg boeit.
In het topic van vuurzee lees ik steeds dat het bloedstollend spannend is
Blegh, ik lees het allemaal te laat. Foto's weg, adres weg. Hoe moet ik nou aan m'n portie sensatie komen?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:46 schreef Bluezz het volgende:
He, het leesvoer van vanavond is weer gesloten.
Nu weet ik waar SHE's huis woont
Ik heb alles nog hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 00:19 schreef k_man het volgende:
Blegh, ik lees het allemaal te laat. Foto's weg, adres weg. Hoe moet ik nou aan m'n portie sensatie komen?
Alles is terug te vinden in de wereld die internet heet.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:19 schreef k_man het volgende:
Blegh, ik lees het allemaal te laat. Foto's weg, adres weg. Hoe moet ik nou aan m'n portie sensatie komen?
Ga even in je badkamer voor de spiegel staan, sla een hand om je ene tiet en neem met de andere hand een foto met je mobieltje.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Daar ben ik niet nerd genoeg voor, vrees ik.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Alles is terug te vinden in de wereld die internet heet.
Ja dat denk ik ook wel ja.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat SHE zonder de tattoo's wel een knapperd is.
Ik heb geen tattoos.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ga even in je badkamer voor de spiegel staan, sla een hand om je ene tiet en neem met de andere hand een foto met je mobieltje.
Klaar is k_man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is/zijn biscotti?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:35 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, nog even wachten tot mijn biscotti knapperig zijn! Gebeurt er hier nog wat, of zit iedereen maar weer een beetje na te kauwen op die rel?
Nakauwen!quote:Op maandag 9 maart 2009 00:35 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, nog even wachten tot mijn biscotti knapperig zijn! Gebeurt er hier nog wat, of zit iedereen maar weer een beetje na te kauwen op die rel?
Sort off en 1 kleindochter.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:37 schreef Stereotomy het volgende:
Hee golfer, schoot me net te binnen, heb jij eigenlijk kinderen?
En klaar:quote:Op zondag 8 maart 2009 21:44 schreef maok het volgende:
Help, ik ben een appeltaart aan het makenvolgens dit recept: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=409658&rq=appeltaart. Ik doe alles x 2 omdat ik hem op een bakplaat wil maken (heb ik waarschijnlijk iets te veel maar ik hou liever over dan dat ik te weinig heb) en ik ben met het deeg bezig. Nou was het deeg wat te droog dus heb ik er nog 50 gr boter aan toegevoegd. Ik kan me van vroeger herinneren dat ik een bal die niet uit elkaar valt moet kunnen maken en dat het dan goed is, klopt dat? Hij valt nu namelijk uit elkaar. Moet ik er nu nog meer boter aan toevoegen, komt het goed als ik het deeg in de koelkast laat rusten of moet ik wat anders doen. Help
Lekker. Koekjes soppen.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:41 schreef ColdFeet het volgende:
Van die harde italiaanse koekjes die je in de vin santo of de limoncello soptik maak ze met amandelen, hazelnoten en gedroogde mango.
Heee wat een toffe taart hebbu daarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |