Jeetje, grote rozijnen danquote:Op maandag 9 maart 2009 00:45 schreef Bluezz het volgende:
Rozijnen dear.
En kijk jij wel eens op je haifs stier?
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
Jeetje, grote rozijnen danof zijn dat gewelde rozijnen?
En ja ik kijk wel eens op m'n hyves, maar ik vind het veel te leuk om door jou geplet te worden.
Volgens route net zo'n 357.8 km er vandaanquote:Op maandag 9 maart 2009 00:41 schreef ColdFeet het volgende:
Maok, wauwJe woont zeker niet toevallig in de buurt van Brussel?
Ik ga hiermee ook trakteren op mijn werk, ik denk dat ik hem in 15 of 18 stukjes snij. Maar als je een grotere oven dan ik (ik heb een hele ondiepe oven) hebt kun je natuurlijk nog veel grotere maken.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heee wat een toffe taart hebbu daar
Goed idee om uit te delen op mijn werk, daar zitten de grootverbruikers!
Voor hoeveel personen is die ongeveer denk je?
Rozijnen, geweld inderdaad, ziet er inderdaad wat vreemd uit op de foto, maar in het echt ziet gewoon appelataarterig uit.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fraai.
[..]
Grooootwat zijn die zwarte dingetjes ertussen?
Oh yeah!quote:Op maandag 9 maart 2009 01:11 schreef Stereotomy het volgende:
Truste doed. Ik ga je ook zoenen want ik heb net mijn tanden gepoetst.
Yazzquote:Op maandag 9 maart 2009 00:52 schreef Duderinnetje het volgende:
En die heet toch Bluez of iets dergelijks moois?
Hoiquote:Op maandag 9 maart 2009 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben tot nu toe nog thuis komend weekend, Annie!maar er zijn al wel plannen om naar eh...Groningen te gaan
Of in Groningenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:01 schreef Isabeau het volgende:
Het plan was geloof ik zondag naar de sauna te gaan en dan zondagavond weer naar huis, maar het is nog niet echt concreet, dus het kan ook zo zijn dat ik zondag thuis ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |