Die WTV aanvraag is al 2x afgewezen wegens 'boekhoudkundige foutjes'quote:Op maandag 9 maart 2009 10:00 schreef Vork het volgende:
Ik dacht dat je thuis zat wegens zo'n werktijdverkortingsregeling. Of mogen jullie ineens weer aan de slag daar?
quote:Op maandag 9 maart 2009 10:12 schreef Isabeau het volgende:
Een bezoek aan jou zat er ook bij ingecalculeerd, maar dat weet je nog niet
Adam, toen hij Eva niet tegenhield met dat fruit-ding vermoed ikquote:Op maandag 9 maart 2009 08:57 schreef Vork het volgende:
Ok, ik weet niet wie de uitvinder van de kiespijn is, maar die persoon mag nu ter plekke neervallen.
Zie je! Boycot de Appel industrie!quote:Op maandag 9 maart 2009 10:47 schreef Vork het volgende:
Of iemand die in mijn ogen niet bestaan heeft dan ook dood kan zijn, daar hebben we het nu maar even niet over, maar appels zorgen bij mij altijd wel voor de nodige kiespijn.
Over wortels gesproken, het is weer zover. Ik zit momenteel met verdoving en al te wachten op de zoveelste wortelkanaalbehandeling.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat dat de wortel is van alle kwaad, Vork, Apple
Misschien, als ik mezelf maar lang genoeg wijs maak dat het een soort van hobby is, dat ik het op een dag nog leuk ga vinden.quote:
Er zat totaal geen cash meer in, misschien hielp dat.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
Wel fijn dat het door personeel is gevonden, geeft toch een klein beetje meer hoop op eerlijke teruggave![]()
hoop ik, of ben ik nu heel naïef?
Is zo'n kettinkje + broekriemding niets voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |