hee, T. da's lang geledenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
typisch een nieuweling die het topic opent, braveau
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo lang zelfs dat ik je niet herken, RobVerlinden ook niet overigens
He, what's up?quote:
jezus, nu al? Was je s middags al begonnen?quote:
lekker hierquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He, what's up?![]()
Wat hierboven staat, ja zelfs ik ken je.
Ik zit op een verjaardag waar ik altijd flink aan de wijn gaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, nu al? Was je s middags al begonnen?
Tim?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:56 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Wat goed! Gefeliciteerd!
Ik lees net dat Doppio hem vorig jaar heeft gewonnen, daar speelt een vriend van ons in/bij.
Voor Nijmegen? Dat is allang gebeurd. Ik moest 100 euro betalen. (Nah, Maud had dat gedaan) ben al flink aan het oefenen. Ik had me er toch wel op verkeken. Tis best wel zwaar.quote:
rofl zie TTquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zit op een verjaardag waar ik altijd flink aan de wijn ga
Hier ook goed. Xit nog steeds in Spanje. Tevens zat ik ook in Frankrijk. Kon ik meteen het hoofdkantoor zien van Claire Productions. Tevens startte de opnamens voor het vervolg van 12 noeuds.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zit op een verjaardag waar ik altijd flink aan de wijn ga
En daarna nog stappen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, in Friesland kun je ook niets andes doen
Stappen in Friesland? Nee, gewoon dronken naar bed straks!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En daarna nog stappen?
Xit nu ook aan de rosé. (dat klinkt wel erg gay)
goed bezigquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hier ook goed. Xit nog steeds in Spanje. Tevens zat ik ook in Frankrijk. Kon ik meteen het hoofdkantoor zien van Claire Productions. Tevens startte de opnamens voor het vervolg van 12 noeuds.
Wouter en Rik, Wouter was in dat stuk over Freddie Mercuryquote:
Vreemd volgens de site kost het maar 39 euro en kunnen mensen die nog nooit mee hadden gelopen pas vanaf morgen inschrijvenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Voor Nijmegen? Dat is allang gebeurd. Ik moest 100 euro betalen. (Nah, Maud had dat gedaan) ben al flink aan het oefenen. Ik had me er toch wel op verkeken. Tis best wel zwaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler om anderen niet te vermoeien met teveel detailistische informatieNiet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Klopt! had ik ook gelezen. Zij is er achteraan gegaan en hebt dat allemaal geregeld. Kostte 100 euro. Je kreeg ook nog een boekje met wandelroutesquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Vreemd volgens de site kost het maar 39 euro en kunnen mensen die nog nooit mee hadden gelopen pas vanaf morgen inschrijven
Ja, je antwoord niet eens op mijn PM... Ik vind je niet meer leukquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik poste regelmatig hier, maand of 2 terug, de meeste kennen mij wel.
Ik hoef dan niet te werkenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Voor Nijmegen? Dat is allang gebeurd. Ik moest 100 euro betalen. (Nah, Maud had dat gedaan) ben al flink aan het oefenen. Ik had me er toch wel op verkeken. Tis best wel zwaar.
hoe is het met je huisje? Woon je er al?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik hoef dan niet te werkenaangezien ik dan Nijmegen niet in of uit kom
jep, look at this: Hierissiedan, hierissieweers huisje!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe is het met je huisje? Woon je er al?
Maar je hebt geen idee hoe ze dat geregeld heeft, en waarom het dubbel zo duur was?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Klopt! had ik ook gelezen. Zij is er achteraan gegaan en hebt dat allemaal geregeld. Kostte 100 euro. Je kreeg ook nog een boekje met wandelroutes
Ik had haar voicemail net ingesproken. Nu wil het ook wel weten. I let u knowquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Maar je hebt geen idee hoe ze dat geregeld heeft, en waarom het dubbel zo duur was?
ik heb net de foto's gezien. Je bent eindelijk over!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jep, look at this: Hierissiedan, hierissieweers huisje!
hier rond de middagook,daarvoor en daarna stervens koud. Wel een heerlijk zonnetje gehad vanmiddag. 9vandaar de wasbuiten. Maargooi morgen de rest in de droger op het werk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:01 schreef wonderer het volgende:
Hier is het ook belachelijk warm, ja, 11 graden of zo.
Ik vroeg wie die vriend van Pieter en Dirk was.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wouter en Rik, Wouter was in dat stuk over Freddie Mercury
wie?quote:
Hij heeft het waarschijnlijk tegen zijn multiple persoonlijkhedenquote:
Oh maar zoooo mooiquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:56 schreef DR34M3R het volgende:Ik heb zojuist "de tweeling" zitten kijken... zo triest..
Jah. Maar ik had daarna naar bed gewild. Maar dan moet ik nu met een triest gevoel gaan slapen, en dan word ik morgen ook zo weer wakker.quote:
Zal ik een stukje arthur mailen?quote:Op zondag 8 maart 2009 00:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah. Maar ik had daarna naar bed gewild. Maar dan moet ik nu met een triest gevoel gaan slapen, en dan word ik morgen ook zo weer wakker.
Verplicht opblijven dus tot mijn gevoel weer wat opgewekter is. Doe er eens wat aan!
quote:
het is maar goed dat smaken verschillen, zelfs ik vind het veeeeeeeel te druk, maar zoals ik al zei, smaken verschillenquote:
Ik heb even wat moeite om iets te vinden wat je niet nog meer in een dip gooit, heheh.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]!
Ik kom er alleen zo weinig aan toe de laatste tijd om echt te lezen. Heb nog een stuk of 6 boeken staan die ik nog moet lezen. En mijn printer doet het ook al niet..
Hoeveel bladzijden is het? Als het er niet teveel zijn kan ik ze op het werk wel printen
quote:Op zondag 8 maart 2009 00:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is maar goed dat smaken verschillen, zelfs ik vind het veeeeeeeel te druk, maar zoals ik al zei, smaken verschillen
ik schiet me toch ineens in een dip, ik denk dat ik wel meer als een paar A4tjes nodig heb Wonderdokterquote:Op zondag 8 maart 2009 00:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb even wat moeite om iets te vinden wat je niet nog meer in een dip gooit, heheh.
Maar op je werk, daar heb je nu toch niks aan voor je humeur?
Nee. Maar nu kan ik het ook niet mee naar bed nemen.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb even wat moeite om iets te vinden wat je niet nog meer in een dip gooit, heheh.
Maar op je werk, daar heb je nu toch niks aan voor je humeur?
quote:Op zondag 8 maart 2009 00:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik schiet me toch ineens in een dip, ik denk dat ik wel meer als een paar A4tjes nodig heb Wonderdokter
Niet zeuren, jouw beenham en cola is straks vereeuwigd op papierquote:Op zondag 8 maart 2009 00:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik schiet me toch ineens in een dip, ik denk dat ik wel meer als een paar A4tjes nodig heb Wonderdokter
try sex. That always cheers me up.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geloof me als het verplicht moet is de lol er zo vanaf...quote:
Succes morgenochtendquote:
Euh... ow... ik hoop dat het je intussen gelukt is aangezien we nu een uur verder zijnquote:Op zondag 8 maart 2009 00:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah. Maar ik had daarna naar bed gewild. Maar dan moet ik nu met een triest gevoel gaan slapen, en dan word ik morgen ook zo weer wakker.
Verplicht opblijven dus tot mijn gevoel weer wat opgewekter is. Doe er eens wat aan!
quote:Op zondag 8 maart 2009 01:06 schreef Pieter. het volgende:
Zo, kaarsje is weer op. Bedtijd, hopen dat het morgen weer wat beter gaat!
Welterusten!.
dit is echt triestquote:Op zondag 8 maart 2009 01:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
soms vind je echt zulke bizare dingen op joeptjoep
Heb de rage ervan nooit begrepen.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:35 schreef Bartjebart het volgende:
Hier laten ze wel heel erg open dat Viv toch de mol kan zijn... zou het dan toch?
http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?movie=http://avrostream/widm_fin.wmv&title=De%20kandidaten%20over%20de%20finale&reurl=/tv/programmas_a-z/wie_is_de_mol&rid=1
word je lastiggevallen?quote:
Ja. stomme koe post een stukje, houdt zich niet aan de regels voor het posten van dat stukje, ik maak een opmerking, krijg ik meteen een PM of ik niet even wil helpenquote:
Leuk is dat hè!quote:Op zondag 8 maart 2009 01:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik loop weer eens achter de feiten aan zonet draadstaal ontdekt, voordeel is wel dat ik weer een hele tijd vooruit kan
oei, was het vlees zwakker dan de geest ?quote:Op zondag 8 maart 2009 02:51 schreef hierissieweer het volgende:
ik wil seks. Laatst was mijn ex op bezoek en dat was geen lekkere seks. Ik wil goede seks!
quote:
Is er geen sexsauna in de buurt?quote:Op zondag 8 maart 2009 02:51 schreef hierissieweer het volgende:
ik wil seks. Laatst was mijn ex op bezoek en dat was geen lekkere seks. Ik wil goede seks!
Nog niet ga waarschijnlijk donderdag of vrijdag weerquote:Op zondag 8 maart 2009 03:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
draai je weer de dag en nacht om?
Ben je alweer naar Amsterdam gegaan?
je moet wel de relatie warm houden, als er al sprake van is.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nog niet ga waarschijnlijk donderdag of vrijdag weer
quote:Op zondag 8 maart 2009 03:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En hoe staat het met school? Sta je al ingeschreven?
o ja, tis avond daar. hoeveel hoofdstukken moet je nog?quote:
An die arbeit danquote:Op zondag 8 maart 2009 03:11 schreef wonderer het volgende:
Ik moet hoognodig aan het werk.
Dus het nachtbraken is dan ook verleden tijd.quote:
Ja doe dat eens. Stuur die proefwerken rond en ga aan het drukken. Want ik wil ook weer eens wat lezen!quote:
En wat is de oude gedachte dan? Looking for love in all the wrong places?quote:Op zondag 8 maart 2009 03:13 schreef hierissieweer het volgende:
Ik bedenk mij net dat ik helemaal geen seks wil, maar de vriendschap van een minnaar. De onvoorwaardelijke liefde en het gevoel niet alleen te zijn in de wereld.
Maar ik heb afgesproken met mijzelf dat ik aan dat soort gevoelens niet meer doe. Dus ik ga nu weer gewoon verder op de zelfde oude gedachte
Weet nog niet precies wanneer ik begin maar gewoon in het nieuwe schooljaar jaquote:Op zondag 8 maart 2009 03:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dus het nachtbraken is dan ook verleden tijd.![]()
Wanneer begin je? september?
De oude gedachten: Liefde bestaat niet voor mij, dus moet ik ook niet verwachten. En alle gevoelens die daar bij komen negeren.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En wat is de oude gedachte dan? Looking for love in all the wrong places?
Dat werkt ook niet echt. Tenminste voor mij niet. Wel sex, sex, sex, maar zodra er liefde bij komt kijken, dan kapte ik dat af.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
De oude gedachten: Liefde bestaat niet voor mij, dus moet ik ook niet verwachten. En alle gevoelens die daar bij komen negeren.
ik gooi helemaal geen roer om. Ik blijf bij mijn standpunt, ik ga niet iets verwachten dat nooit zal komen. Dus ik hou daar ook mee op. Ik heb mijn huis en daar ben ik enorm blij mee!quote:Op zondag 8 maart 2009 03:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat werkt ook niet echt. Tenminste voor mij niet. Wel sex, sex, sex, maar zodra er liefde bij komt kijken, dan kapte ik dat af.
Ik heb het roer ook omgegooid.
Standpunten kunnen veranderen. je bent nog jong.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik gooi helemaal geen roer om. Ik blijf bij mijn standpunt, ik ga niet iets verwachten dat nooit zal komen. Dus ik hou daar ook mee op. Ik heb mijn huis en daar ben ik enorm blij mee!
nop, maar ik gaat slapen. Welterusten een allen!quote:Op zondag 8 maart 2009 03:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Standpunten kunnen veranderen. je bent nog jong.![]()
Altijd ervoor openstaan.
Je doet net of je zelf al 80 bent ofzoquote:Op zondag 8 maart 2009 03:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Standpunten kunnen veranderen. je bent nog jong.![]()
Altijd ervoor openstaan.
bitch!quote:Op zondag 8 maart 2009 03:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je doet net of je zelf al 80 bent ofzo
Over rond het blok gaan. Wanneer kom jij nou eens langs om mijn huis te komen bekijken!?quote:Op zondag 8 maart 2009 03:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitch!![]()
nee, maar ik ben wel 12 jaar ouder dan jou. Dus been around the block.
quote:Op zondag 8 maart 2009 03:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Over rond het blok gaan. Wanneer kom jij nou eens langs om mijn huis te komen bekijken!?
Tis toch zoquote:Op zondag 8 maart 2009 03:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitch!![]()
nee, maar ik ben wel 12 jaar ouder dan jou. Dus been around the block.
Drie, maar ik ben nu even bezig met een kinderboek. Arthur mag straks weer verder met zijn trio.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, tis avond daar. hoeveel hoofdstukken moet je nog?
nee tis niet dat ik het beter weet. Ik zit zelfs nog in de kast.quote:
kinderboek? a side project?quote:Op zondag 8 maart 2009 03:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Drie, maar ik ben nu even bezig met een kinderboek. Arthur mag straks weer verder met zijn trio.
Yeah, een verhaal dat al jaren ligt en nu heb ik de kans om het uit te werken, dus dat doe ik even tussendoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 04:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kinderboek? a side project?
Je bent van alle markten thuis.![]()
verder met trio? hm, you've peaked my interest.
Dat zei ik niet maar jij zit altijd oh jullie zijn nog jong terwijl je zelf pas 30 bent ofzoquote:Op zondag 8 maart 2009 04:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee tis niet dat ik het beter weet. Ik zit zelfs nog in de kast.
ik wilde precies hetze;fde zeggen, al lijkt hij zich wel betrapt te voelenquote:Op zondag 8 maart 2009 09:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hij lust iig worst
quote:
TMM,quote:Op zondag 8 maart 2009 12:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik wilde precies hetze;fde zeggen, al lijkt hij zich wel betrapt te voelen
Verder is het ook een man met geld, dat is ook interessant.
Alleen jammer dat ie rookt
quote:
Oh ja. Was ophangen.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
Jawel hij is geariveerd, de eerste echte lentedag.
En de repetitie's verliepen ook vlekkeloos
Wakkerworden in een dip?quote:
Geld? Valt wel mee, hoor...quote:Op zondag 8 maart 2009 12:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik wilde precies hetze;fde zeggen, al lijkt hij zich wel betrapt te voelen
Verder is het ook een man met geld, dat is ook interessant.
Alleen jammer dat ie rookt
Nee hoor. Ik heb zo lekker geslapenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wakkerworden in een dip?
[..]
Geld? Valt wel mee, hoor...
Dat als je sap uit een pak in een glas wil gieten maar dan gaat het ernaast. waar dacht jij aan dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:13 schreef DeRuphelman het volgende:
Hoe moet ik de TT opvatten mensen?
verkeerde sapstromen ..klinkt al fout genoeg zo te horen
Wat is daar erg aan?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:13 schreef Xiance het volgende:
ik zit met mezelf in de knoop sinds ik hoorde dat 21 met zn moeder naar de kerk is
Dat is nog altijd beter dan dat ie met een 18 jarige naar een darkroom is geweest.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:13 schreef Xiance het volgende:
ik zit met mezelf in de knoop sinds ik hoorde dat 21 met zn moeder naar de kerk is
Of dat ie dáár met zijn moeder heenging.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter dan dat ie met een 18 jarige naar een darkroom is geweest.
mijn moeder zou ook gewoon meegaanquote:Op zondag 8 maart 2009 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of dat ie dáár met zijn moeder heenging.
Weet je wel zeker dat 21 zo is, en dat zijn familie zo is? Niet iedere kerkganger is allergisch voor de buitenwereld.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:20 schreef Xiance het volgende:
oh ik heb alle respect voor mensen die gelovig zijn hoor..
maar ik heb in hetverleden al met dat bijltje gehakt!
mijn ex was ook gelovig, het een rijmt nou eenmaal niet met het ander..
zijn familie accepteerde mij niet, ze tolereerde me enkel.. en keer op keer had ik ruzie met mijn ex vanwege onze verschillende achtergronden.
ik weet niet of ik dat allemaal WEER mee wil maken
ik heb er geen zin in dat straks (even positief gezien dat het wat gaat worden tussen 21 en mij) een schoonmoeder komt die foto's plat gaat leggen, of zich ongevraagt gaat bemoeien met mijn manier van leven, die in haar ogen natuurlijk niet deugd!
Daar wordt ik te oud voor.. ik wil gewoon rustig settlen zonder me consrtant de hoeven verdedigen, dat doe ik nu al zo lang
Ja ik zou ook lekker nog kieskeuriger zijn als ik jou wasquote:Op zondag 8 maart 2009 19:20 schreef Xiance het volgende:
zijn familie accepteerde mij niet, ze tolereerde me enkel.. en keer op keer had ik ruzie met mijn ex vanwege onze verschillende achtergronden.
ik heb er geen zin in dat straks (even positief gezien dat het wat gaat worden tussen 21 en mij) een schoonmoeder komt die foto's plat gaat leggen, of zich ongevraagt gaat bemoeien met mijn manier van leven, die in haar ogen natuurlijk niet deugd!
Daar wordt ik te oud voor.. ik wil gewoon rustig settlen zonder me consrtant de hoeven verdedigen, dat doe ik nu al zo lang
Klikt het niet, klikt het niet. Dat heeft niks met geloof te maken. Dat is een kwestie van trial and error.Nu ben je weer lekker aan het doemdenken en juist dat soort dingen doen een relatie geen goed.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:20 schreef Xiance het volgende:
Nah, da's toch wel een valide punt?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik zou ook lekker nog kieskeuriger zijn als ik jou was
Maar wel erg voorbarig om meteen van het ergste uit te gaandoor een gebeurtenis. Ik ga ook elk jaar met kerst en mijn ouders naar de kerkquote:
Maar nu al er over negatief doen of er de brui aan geven is wel het laatste wat je moet doen. Zoals je nu antwoord is het gedoemd om te mislukken.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:32 schreef Xiance het volgende:
weet je, als ik al niet zoiets had meegemaakt had ik ook geroepejn dat liefde alles overwint..
maar helaas.. prinsen op witte paarden bestaan alleen in sprookjes waarin prinsessen honderd jaar slapen.
het leven is nu eenmaal geen sprookje, en Nijkerk (waar 21 vandaan komt) is nou eenmaal een bekrompen dorp..
en Ang3l, dat heeft niks met kieskeurig te maken, maar met gekwetst worden.
Mischien is jouw leven perfect, en zijn al jouw liefjes helemaal het einde, de mijne zijn dat zeker niet.
en ik heb niet weer zin om een eeuwige strijd te gaan voeren simpelweg uit naam van de liefde.
liefde overwint niet alles, mensen die dat roepen zijn naief, of simpelweg dom.
Oh jee, nu komt Ang3l weer me zijn mislukte liefdesleven voor de dagquote:Op zondag 8 maart 2009 19:32 schreef Xiance het volgende:
Mischien is jouw leven perfect, en zijn al jouw liefjes helemaal het einde, de mijne zijn dat zeker niet.
Daar ben ik het wel mee eensquote:liefde overwint niet alles, mensen die dat roepen zijn naief, of simpelweg dom.
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
In de homoporno werken en geen reet doen is wel een rare combi.
Kerel je kunt ook gewoon op voorhand gaan filppen over iets waarvan je niet eens het fijne weet. Het voordeel is dan dat wanneer je dat straks ook tegen '21' doet, je je daarna niet eens meer druk hoeft te maken over een eventuele relatie met een eventuele gelovige....quote:Op zondag 8 maart 2009 19:32 schreef Xiance het volgende:
weet je, als ik al niet zoiets had meegemaakt had ik ook geroepejn dat liefde alles overwint..
maar helaas.. prinsen op witte paarden bestaan alleen in sprookjes waarin prinsessen honderd jaar slapen.
het leven is nu eenmaal geen sprookje, en Nijkerk (waar 21 vandaan komt) is nou eenmaal een bekrompen dorp..
en Ang3l, dat heeft niks met kieskeurig te maken, maar met gekwetst worden.
en ik heb niet weer zin om een eeuwige strijd te gaan voeren simpelweg uit naam van de liefde.
liefde overwint niet alles, mensen die dat roepen zijn naief, of simpelweg dom.
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:35 schreef Weemz het volgende:
Jeumig, wat is een 8-persoons huisje huren voor een weekend tegenwoordig duur zeg!
Oh, zeker, dat zei ik in mijn andere post ook. Maar om dat nou kieskeurig te noemen... het is niet alsof het over lichaamsbeharing gaat of zo.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar wel erg voorbarig om meteen van het ergste uit te gaandoor een gebeurtenis. Ik ga ook elk jaar met kerst en mijn ouders naar de kerk. Niet omdat ik zo gelovig ben, of mijn ouders, maar omdat ik vind dat het ander niet echt kerst is
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je em al gesproken?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:53 schreef Xiance het volgende:
precies Wonderer..
het gaat hier wel om eeen manier van leven, dat je niet zomaar even naast je neer legt.
je kan niet simpelweg zeggen "oh ik haal de scheermes er wel bij" en bam het is weg!
en ik wil niet straks op een kruising staat waar we moeten gaan kiezen wat er nou belangrijker is..
en als het alleen om hem ging dan had ik nu geen twijfel, daar kan ik wel mee leven met zijn geloof.
maar wie zegt me dat zijn familie kan leven met mijn ongeloof?
ik ben al een keer eerder het buitenbeentje geweest, ik ben meer waard dan dat.
ik heb recht op een normaal leven, zonder me steeds te hoeven verdedigen!
het feit dat 21 homo is wordt door zijn familie getolereerd, maar geaccepteerd zeer zeker niet!
dan kan je zeggen "maar je hoefd niet met zijn familie naar bed" nee, maar ze komen er wel bij!
Goed dat je erover nadenkt, maar laat het niet in de weg staan van je geluk, okee?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:53 schreef Xiance het volgende:
precies Wonderer..
het gaat hier wel om eeen manier van leven, dat je niet zomaar even naast je neer legt.
je kan niet simpelweg zeggen "oh ik haal de scheermes er wel bij" en bam het is weg!
en ik wil niet straks op een kruising staat waar we moeten gaan kiezen wat er nou belangrijker is..
en als het alleen om hem ging dan had ik nu geen twijfel, daar kan ik wel mee leven met zijn geloof.
het feit dat 21 homo is wordt door zijn familie getolereerd, maar geaccepteerd zeer zeker niet!
dan kan je zeggen "maar je hoefd niet met zijn familie naar bed" nee, maar ze komen er wel bij!
Dus zo te horen weet je niet eens hoe zijn familie erover denkt. De ene familie is niet de andere. Xou maar eerst met die jongen gaan praten voordat je conclusies gaat trekken.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:53 schreef Xiance het volgende:
precies Wonderer..
Nah, gelukkig heb je zelf helemaal geen last van vooroordelen of de neiging om mensen over één kam te scheren. Dus je hebt gelijk als je denkt dat je niet bij elkaar past, omdat hij een keer met zijn moeder naar de kerk is geweest.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:32 schreef Xiance het volgende:
en Nijkerk (waar 21 vandaan komt) is nou eenmaal een bekrompen dorp..
Wat ga je tegen hem zeggen? "Hoe haal je het in je hoofd om in zo'n bekrompen dorp als Nijkerk geboren te zijn, jij vuile Christenhond met je vooroordelen?"quote:Op zondag 8 maart 2009 20:06 schreef Xiance het volgende:
oh!
ik praat zowiezo eerst met m!
zoals ik eerder al zei is dit echt een leuke jongen!
maar het zit me niet lekker
je hebt wel je lol broek aan vandaag, hequote:Op zondag 8 maart 2009 20:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Verhaal over een sollicitatiegesprek met een dominee, die vroeg of de ambtswoning ook over een garage beschikte, met ruimte voor een motor.
"Oh, rijdt u een motor dan?", vroeg de voorzitter van de gemeenteraad bezorgd, want stel je voor een dominee op een motor.
"Nee, maar mijn vriend wel.".
garanties heb je nooit. Maar om dit me hem te bespreken kan nooit kwaad.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:18 schreef Xiance het volgende:
nee, ik wil alleen weten hoe hij ermee om denkt te gaan..
hoe hij denkt het een met het ander te rijmen, uiteindelijk is het ZIJN geloof.. ik kan niet voor hem gaan kiezen of beslissen,
maar ik kan hem WEL vertellen wat ik in het verleden heb meegemaakt!
mischien moet ik gewoon even gerust gesteld worden.
of ischien wil ik gewoon keiharde garanties
ik wil gewoon niet weer een teleurstelling..quote:Op zondag 8 maart 2009 20:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
garanties heb je nooit. Maar om dit me hem te bespreken kan nooit kwaad.
twee jaar? jezus.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:25 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik wil gewoon niet weer een teleurstelling..
dan ben ik liever nu een weekje van de kaart dan some years down the line, ik heb er de laatste keer 2jr over gedaan om mezelf weer bij elkaar te rapen, daar heb ik geen zin meer in, dat doet teveel zeer.
Maar waarom was dat pas jaren in de relatie tot uiting gekomen en niet in het begin?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:33 schreef Xiance het volgende:
nee, die gast die ik nog wel es zag is gelukkig met een jongen die ik 3x niks vond
mgoed ze passen wel bij elkaar![]()
toen mijn grote liefde en ik uit elkaar gingen omdat we bepaalde hindernissen (zijn familie en zijn geloof) niet konden overwinnen, heb ik mezelf gezworen dat ik dat nooit meer zou laten gebeuren.
nou, je hebt 22 en je hebt 22. Oftewel een volwassen 22 die ook denkt aan settlen of een broekie van 22 who wanna play the field.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:39 schreef Xiance het volgende:
och nee.. niet na jaren..
nadat we 2jr samen gewoond hebben, kwam ik er langzamerhand achter dat liefde echt niet alles overwint..
en dat liefde echt geen sprookje is, al zou ik het nog zo graag geloven!
bovendien was ik na 2jr het vechten wel eens beu.
hij is 22, wiezo?
Trance Energyquote:Op zondag 8 maart 2009 21:24 schreef MisterO het volgende:
Zo, Trance Energy was echt ge-wel-digheb nog nooit zoveel homo's bij elkaar gezien
![]()
We waren om 5 uur 's ochtends al kapot (het feest begon al om 21:00... en toen moesten we nog tot 7 uur door omdat we de eerste trein moesten halen... damn wat heb ik een spierpijnmaargoed, het was weer een leuk nachtje
![]()
En mn eerste Youtube filmpje![]()
Nou, ik ben niet een geweldige trance fan, maar op z'n tijd vind ik het wel lekker om naar te luisteren. Na 10 uur erop dansen, was ik het ook behoorlijk zat moet ik je zeggen. Dan klonk echt élk nummer hetzelfdequote:Op zondag 8 maart 2009 21:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Trance Energy
Ik wist niet dat je daar ook van hield.
Vrienden van mij waren er ook heen geweest. Eentje is nog gepakt met teveel pillen op zak
Waar is je avatar btw?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet een geweldige trance fan, maar op z'n tijd vind ik het wel lekker om naar te luisteren. Na 10 uur erop dansen, was ik het ook behoorlijk zat moet ik je zeggen. Dan klonk echt élk nummer hetzelfde![]()
Maar ik was er met een groot, gezellig groepje en dan is het altijd leuk.
Maar de controle was juist superscherp, iedereen werd compleet gefouileerd, mn vriendin moest zelfs al haar bubbalicious kauwgoms opeten of weggooien, omdat ze anders bang waren dat ze pillen ín de kauwgom zou hebben gedaan
Ik ben nog aan het nadenken over een leuke avatarquote:Op zondag 8 maart 2009 21:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Waar is je avatar btw?![]()
ja ik hoorde al dat controle superscherp was. Maar Guillermo was juist binnengepakt. Kon het meteen inleveren en kreeg een boete, what a dumb bitch![]()
En jij? wat heb jij allemaal in je mik gegooid?
uitgekeken op team Rihanna? Ik heb begrepen dat dat ze weer bijelkaar zijn, als dat waar is dan is het echt een dumb bitch. Ik hoorde van Brock dat zijn carriere echt bijna over is.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het nadenken over een leuke avatar![]()
Ik heb cola en water gehad. Kosten flesje water: 5 eurotoch niet normaal??? We hadden voor het feest wel wat voorgedronken in de trein, maar aan drugs doe ik sowieso niet.
Daar zijn de meningen nogal over verdeeldquote:Op zondag 8 maart 2009 19:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De kans dat Ang3l en de Mexicaan ooit gelukkig samen gaan wonen is ook niet te voorspellen. Moet Ang3l er dan nu dan ook al de brui aangeven?
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:32 schreef Xiance het volgende:
Rihanna heeft me diep teleurgesteld, maargoedquote:Op zondag 8 maart 2009 21:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
uitgekeken op team Rihanna? Ik heb begrepen dat dat ze weer bijelkaar zijn, als dat waar is dan is het echt een dumb bitch. Ik hoorde van Brock dat zijn carriere echt bijna over is.
had je al gelezen op Perez wat er werkelijk in de auto gebeurde? Freaky shit
Tering, water, 5 euro? wat een uitbuiters...
vind ik knap, 10 uur op de been zonder enige synthetische hulpmiddelen.
En morgen weer naar college?
Ik wacht nog met mensen te veroordelen. Ik wil eerst haar en zijn verhaal horen. Maar wat ik al van police report heb meegekregen ben ik klaar met Chris Beat her Down hahahaquote:Op zondag 8 maart 2009 22:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Rihanna heeft me diep teleurgesteld, maargoed, ik heb al zoveel verhalen gehoord van mensen in soortgelijke relaties, waarbij ze het niet uit konden maken, omdat ze in zo'n moeilijke situatie zitten. Ze zal zich gauw wel realiseren dat ze Chris Beat her Down moet dumpen.
Ik was om 5 uur 's ochtends ook echt kapot hooren ik was pas om 10 uur thuis, toen nog een half uur door de keiharde regen moeten fietsen
nee, trance energy 2009 is zeker wel in mijn top 10 binnengekomen van 1 van de vermoeiendste nachten allertijden
![]()
Ik heb mijn conceptscriptie vorige week ingeleverd, het is nu afwachten op feedback. Deze week op zoek naar banen in Amsterdam
Hoe is het met jou dan?
Take it slow!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:52 schreef Xiance het volgende:
hij's uitgespeeld hoor
praten doe ik zowiezo, zoals ik al zei.. ik vind het een enorm leuke jongen, en als hij mij kan vertellen dat zijn geloof (of dat van zijn familie) geen hindernis zal gaan vormen, dan hoor je mij niks zeggen!
My sentiments exactly.quote:
Capella blijft echt enorm lekkere muziekquote:
Das waar, maar vind dit toch het beste nummer van ze.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Capella blijft echt enorm lekkere muziek
ik vind War in heaven leuk.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Das waar, maar vind dit toch het beste nummer van ze.
Love the '90's hahahahah
Nog wat gedaan het weekend?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee zo erg ben ik nou ook weer niet
Het is hier ook kut hoor, maar ik hoop met mijn studie toch ergens binnen te kunnen komen. Maar ik heb mn eisen wel wat vermindert aan wat mijn 1e echte baan zou moeten voldoen...quote:Op zondag 8 maart 2009 22:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Banenjacht?! Tis geen goede tijd he, in deze credit crisis. Ik weet niet hoe nijpend het in Nederland is. Maar in NY is het echt kut.
Is er iets te doen in Assen dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee helemaal niksvolgende week ga ik weer uit
Als je maar ergens aan de slag kan gaan... Je hebt toch economie gedaan? jij komt overal wel terecht.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is hier ook kut hoor, maar ik hoop met mijn studie toch ergens binnen te kunnen komen. Maar ik heb mn eisen wel wat vermindert aan wat mijn 1e echte baan zou moeten voldoen...
Nee, die bitch heeft een lover in Amsterdam...quote:
quote:
zo zou ik het niet noemenquote:Op zondag 8 maart 2009 23:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, die bitch heeft een lover in Amsterdam...
Zijn er in Assen eigenlijk gayclubs en sauna's?quote:
nope, we hebben vast wel een sauna maar dan alleen voor zedige dingenquote:Op zondag 8 maart 2009 23:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zijn er in Assen eigenlijk gayclubs en sauna's?
o.k. in prille stadium misschien. But i am a sucker for romancequote:
Helemaal geen gayclub of café?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nope, we hebben vast wel een sauna maar dan alleen voor zedige dingen
Oh? wattan, ik heb nog niks gehoordquote:
Geen gayscene hier alle homo's gaan denk ik naar groningen, en assen is een stadquote:Op zondag 8 maart 2009 23:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Helemaal geen gayclub of café?
Is Assen een dorp of een stad?
Assen heeft 70.000 inwoners, maar de meeste mensen gaan na hun middelbare school verhuizen naar andere steden, omdat Assen geen HBO school of Universiteit heeft. Daardoor wonen redelijk weinig twintigers in Assen. Voornamelijk alleen maar white trash en allochtonen.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Helemaal geen gayclub of café?
Is Assen een dorp of een stad?
valt ook wel weer meequote:Op zondag 8 maart 2009 23:17 schreef MisterO het volgende:
Voornamelijk alleen maar white trash en allochtonen.
meer FB dab BFquote:Op zondag 8 maart 2009 23:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. in prille stadium misschien. But i am a sucker for romance
FB as in Fuck Buddy?quote:
Als je hier uitgaat, zie je nauwelijks normale leuke mensen.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
valt ook wel weer meealleen best wel wat Molukkers hier
Jij komt ook uit Assen?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je hier uitgaat, zie je nauwelijks normale leuke mensen.
Ik probeer niet arrogant over te komen ofzo, maar of het zijn van die hetero 'stoere' yoyo kerels/allochtonen, of middelbare scholieren of blonde meisjes in goedkope extra strakke spijkerbroeken, met gouden bloesjes van de Cool Cat.
Dat komt omdat assen redelijk slechte uitgaansgelegenheid heeft, en je komt misschien gewoon in de verkeerde cafe'squote:Op zondag 8 maart 2009 23:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je hier uitgaat, zie je nauwelijks normale leuke mensen.
Ik probeer niet arrogant over te komen ofzo, maar of het zijn van die hetero 'stoere' yoyo kerels/allochtonen, of middelbare scholieren of blonde meisjes in goedkope extra strakke spijkerbroeken, met gouden bloesjes van de Cool Cat.
Aangezien je er veel van weet.quote:
Assen heeft geen slechte uitgaansgelegenheden. Het zijn de mensen die fout zijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat komt omdat assen redelijk slechte uitgaansgelegenheid heeft, en je komt misschien gewoon in de verkeerde cafe's
Ik ga niet iets herhalen wat ik 920814 keer heb verteldquote:Op zondag 8 maart 2009 23:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Aangezien je er veel van weet.![]()
O nee, wat was het? Groningen toch?
hij woont ook in assenquote:Op zondag 8 maart 2009 23:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Aangezien je er veel van weet.![]()
O nee, wat was het? Groningen toch?
Niet aan mij, u little shit.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ga niet iets herhalen wat ik 920814 keer heb verteld
Gelukkig zijn mijn ouders vet relaxed daarover... kan me wel voorstellen dat het verrot is als de ouders van je (evt) vriend het niet zo flex vinden, laat staan als het dus je eigen ouders zijn...quote:Op zondag 8 maart 2009 19:20 schreef Xiance het volgende:
920815 is een mooier getal!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ga niet iets herhalen wat ik 920814 keer heb verteld
Ik vind beefeater en zusjes de boer toch behoorlijke ruktenten (hihi) verder vind ik de docx en cheers wel leuk want daar komen geen sjonnies en antitasquote:Op zondag 8 maart 2009 23:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Assen heeft geen slechte uitgaansgelegenheden. Het zijn de mensen die fout zijn.
En wat vind jij de 'goede' cafe's en waarom
O ja, jij bent toch ook van de kerk? Dus jouw ouders doen daar niet moeilijk over?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:34 schreef Weemz het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn ouders vet relaxed daarover... kan me wel voorstellen dat het verrot is als de ouders van je (evt) vriend het niet zo flex vinden, laat staan als het dus je eigen ouders zijn...
Nee inderdaad, doen niet zo aan regels, geloven is iets persoonlijks... En dus voor een ieder anders...quote:Op zondag 8 maart 2009 23:38 schreef mike_hunt het volgende:
O ja, jij bent toch ook van de kerk? Dus jouw ouders doen daar niet moeilijk over?
Dus je bent openlijk gay voor de hele familie en vrienden?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:40 schreef Weemz het volgende:
[..]
Nee inderdaad, doen niet zo aan regels, geloven is iets persoonlijks... En dus voor een ieder anders...
Ook dat.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:42 schreef mike_hunt het volgende:
Dus je bent openlijk gay voor de hele familie en vrienden?
u go 4 itquote:Op zondag 8 maart 2009 23:51 schreef Xiance het volgende:
alle goedbedoelde adviesen ten spijte
we hebben er anders 2 uurover gesproken.. ik heb gehoord wat ik wilde horen!
en we hebben besloten dat het best de moeite waard is om te kijken waar het naartoe gaat.
hij snapt mijn standpunten, ik snap de zijne, en enpasant zijn we erachter gekomen dat het best prettig is dat alles gewoon bespreek baar is (ja.. zelfs nu na 1 date!)
en nee, ik ga er (nog) niet vanuit dat we gaan trouwen, en nee ik ga me niet al vastleggen voor de toekomst,
maar als je bij voorbaat al weet dat er punten zijn waar je niet uit komt kun je je net zo goed alle ellende besparen en gewoon voor een goede vriendschap gaan.
mgoed, we zijn nog steeds verliefd enzo.
Tering das echt oud. Alice Cooper.quote:
Das waar!quote:Op maandag 9 maart 2009 00:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Oude muziek is dan ook stukken beter dan die moderne troep van nu
uit 1988quote:Op maandag 9 maart 2009 00:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Das waar!![]()
maar jij bent toch een '90's kind?
dus een '90's kind, broekiequote:
Ben van alle markten thuis behalve rapquote:Op maandag 9 maart 2009 00:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus een '90's kind, broekie![]()
Grappig dat je Alice Cooper goed vind
gangsta rapquote:Op maandag 9 maart 2009 00:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben van alle markten thuis behalve rap![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neequote:Op maandag 9 maart 2009 00:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gangsta rap![]()
Khia, Smooth, Lady of Rage etc..
geen nigga music 4 u?
En wat vind je van Kylie, Madonna, Britney etc...quote:
Officieel niet. Zij hebben een pauze ingelast. Dus hoop dat ze nog verder gaan. Bitches hadden hit na hit.quote:
Alice Cooper IS ook goedquote:Op maandag 9 maart 2009 00:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus een '90's kind, broekie![]()
Grappig dat je Alice Cooper goed vind
quote:
Kylie is okquote:Op maandag 9 maart 2009 00:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En wat vind je van Kylie, Madonna, Britney etc...
Ik vind maar een paar nummer van em goed.quote:
Zij is nog steeds goedquote:Op maandag 9 maart 2009 01:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kylie is ok
was vroeger goed madonna
Britney nee
Maarja bij mij geld echt dat ik meestal maar enkele liedjes van een artiest leuk vind
Ik vind zijn vroegere werk niet echt geweldig, (de eerste twee albums, zeg maar) en zijn laatste, Along came a spider, ook niet super, maar van elke cd heb ik wel een paar echte favorietenquote:Op maandag 9 maart 2009 01:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik vind maar een paar nummer van em goed.
ook het enige goede nummer van hunquote:Op maandag 9 maart 2009 01:23 schreef mike_hunt het volgende:
Voor de cheap seats in the back
I dont need a man.. nou eigenlijk wel![]()
![]()
![]()
Ze treden komende zomer nog vaak op volgens hun sitequote:Op maandag 9 maart 2009 01:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Officieel niet. Zij hebben een pauze ingelast. Dus hoop dat ze nog verder gaan. Bitches hadden hit na hit.
en Beep, Buttons etc..quote:Op maandag 9 maart 2009 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ook het enige goede nummer van hun
Stroekiequote:
vind je geeneen nummer leuk van haar?quote:
haar oude nummers gingen wel hoewel die ook behoorlijk zoetsappig zijnquote:Op maandag 9 maart 2009 02:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vind je geeneen nummer leuk van haar?
Tis heerlijke popshit.quote:Op maandag 9 maart 2009 02:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
haar oude nummers gingen wel hoewel die ook behoorlijk zoetsappig zijn
quote:Op maandag 9 maart 2009 02:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis heerlijke popshit.
Maar gimme more en circus vind je niets?
gewoon 80's en 90's en dan in de 90's vooral eurodancequote:
waar ligt je smaak nu? eighties rockshit?
eurodancequote:Op maandag 9 maart 2009 02:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
gewoon 80's en 90's en dan in de 90's vooral eurodance
quote:Op maandag 9 maart 2009 02:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
eurodance
vind dat ook nog geweldig.
u96 - club bizarre
cappella - u got to know
etc..
o god, u know ur shit!quote:
o fuck ja, heaven.quote:
Hoef je niet te werken ofzo dat je nog zolaat op bent?quote:Op maandag 9 maart 2009 02:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o fuck ja, heaven.
Ik heb het weleens tegen haar gezegd dat we dat te vaak horen. Heaven. de ballad, de house versie etc..
Zij lachen hahaha
Ik wilde hetzelfde aan jou vragenquote:Op maandag 9 maart 2009 02:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoef je niet te werken ofzo dat je nog zolaat op bent?
Ik doe toch helemaal niksquote:Op maandag 9 maart 2009 02:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik wilde hetzelfde aan jou vragen![]()
nee, ben morgen vrij. En jij?
wat gebeurt er na dinsdag dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 03:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik doe toch helemaal nikshoewel daar na dinsdag misschien verandering in komt
En dat was dus 14% van het berichtquote:Op maandag 9 maart 2009 03:55 schreef wonderer het volgende:
He, wat gek. Bericht 14% gewijzigd en ik heb alleen twee letters omgedraaid.
Ik weet nie twaar die procenten vandaan komen. Ik dacht gewoon de grootte. Maar als ze de oorspronkelijke berichten houden, zal het wel afgezet worden tegen wat er eerst stond.quote:Op maandag 9 maart 2009 03:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En dat was dus 14% van het bericht
Sinds ik niet meer bij de redactie zitquote:Op maandag 9 maart 2009 04:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet nie twaar die procenten vandaan komen. Ik dacht gewoon de grootte. Maar als ze de oorspronkelijke berichten houden, zal het wel afgezet worden tegen wat er eerst stond.
Maken we het topic nog even vol vannacht?En sinds wanneer heb je geen tagje meer?
Al een tijdje geledenquote:Op maandag 9 maart 2009 04:37 schreef wonderer het volgende:
En wanneer was dat? heb ik het al weken gemist of is het maar sinds net?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |