Zal ik een stukje arthur mailen?quote:Op zondag 8 maart 2009 00:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah. Maar ik had daarna naar bed gewild. Maar dan moet ik nu met een triest gevoel gaan slapen, en dan word ik morgen ook zo weer wakker.
Verplicht opblijven dus tot mijn gevoel weer wat opgewekter is. Doe er eens wat aan!
quote:
het is maar goed dat smaken verschillen, zelfs ik vind het veeeeeeeel te druk, maar zoals ik al zei, smaken verschillenquote:
Ik heb even wat moeite om iets te vinden wat je niet nog meer in een dip gooit, heheh.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]!
Ik kom er alleen zo weinig aan toe de laatste tijd om echt te lezen. Heb nog een stuk of 6 boeken staan die ik nog moet lezen. En mijn printer doet het ook al niet..
Hoeveel bladzijden is het? Als het er niet teveel zijn kan ik ze op het werk wel printen
quote:Op zondag 8 maart 2009 00:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is maar goed dat smaken verschillen, zelfs ik vind het veeeeeeeel te druk, maar zoals ik al zei, smaken verschillen
ik schiet me toch ineens in een dip, ik denk dat ik wel meer als een paar A4tjes nodig heb Wonderdokterquote:Op zondag 8 maart 2009 00:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb even wat moeite om iets te vinden wat je niet nog meer in een dip gooit, heheh.
Maar op je werk, daar heb je nu toch niks aan voor je humeur?
Nee. Maar nu kan ik het ook niet mee naar bed nemen.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb even wat moeite om iets te vinden wat je niet nog meer in een dip gooit, heheh.
Maar op je werk, daar heb je nu toch niks aan voor je humeur?
quote:Op zondag 8 maart 2009 00:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik schiet me toch ineens in een dip, ik denk dat ik wel meer als een paar A4tjes nodig heb Wonderdokter
Niet zeuren, jouw beenham en cola is straks vereeuwigd op papierquote:Op zondag 8 maart 2009 00:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik schiet me toch ineens in een dip, ik denk dat ik wel meer als een paar A4tjes nodig heb Wonderdokter
try sex. That always cheers me up.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geloof me als het verplicht moet is de lol er zo vanaf...quote:
Succes morgenochtendquote:
Euh... ow... ik hoop dat het je intussen gelukt is aangezien we nu een uur verder zijnquote:Op zondag 8 maart 2009 00:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah. Maar ik had daarna naar bed gewild. Maar dan moet ik nu met een triest gevoel gaan slapen, en dan word ik morgen ook zo weer wakker.
Verplicht opblijven dus tot mijn gevoel weer wat opgewekter is. Doe er eens wat aan!
quote:Op zondag 8 maart 2009 01:06 schreef Pieter. het volgende:
Zo, kaarsje is weer op. Bedtijd, hopen dat het morgen weer wat beter gaat!
Welterusten!.
dit is echt triestquote:Op zondag 8 maart 2009 01:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
soms vind je echt zulke bizare dingen op joeptjoep
Heb de rage ervan nooit begrepen.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:35 schreef Bartjebart het volgende:
Hier laten ze wel heel erg open dat Viv toch de mol kan zijn... zou het dan toch?
http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?movie=http://avrostream/widm_fin.wmv&title=De%20kandidaten%20over%20de%20finale&reurl=/tv/programmas_a-z/wie_is_de_mol&rid=1
word je lastiggevallen?quote:
Ja. stomme koe post een stukje, houdt zich niet aan de regels voor het posten van dat stukje, ik maak een opmerking, krijg ik meteen een PM of ik niet even wil helpenquote:
Leuk is dat hè!quote:Op zondag 8 maart 2009 01:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik loop weer eens achter de feiten aan zonet draadstaal ontdekt, voordeel is wel dat ik weer een hele tijd vooruit kan
oei, was het vlees zwakker dan de geest ?quote:Op zondag 8 maart 2009 02:51 schreef hierissieweer het volgende:
ik wil seks. Laatst was mijn ex op bezoek en dat was geen lekkere seks. Ik wil goede seks!
quote:
Is er geen sexsauna in de buurt?quote:Op zondag 8 maart 2009 02:51 schreef hierissieweer het volgende:
ik wil seks. Laatst was mijn ex op bezoek en dat was geen lekkere seks. Ik wil goede seks!
Nog niet ga waarschijnlijk donderdag of vrijdag weerquote:Op zondag 8 maart 2009 03:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
draai je weer de dag en nacht om?
Ben je alweer naar Amsterdam gegaan?
je moet wel de relatie warm houden, als er al sprake van is.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nog niet ga waarschijnlijk donderdag of vrijdag weer
quote:Op zondag 8 maart 2009 03:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En hoe staat het met school? Sta je al ingeschreven?
o ja, tis avond daar. hoeveel hoofdstukken moet je nog?quote:
An die arbeit danquote:Op zondag 8 maart 2009 03:11 schreef wonderer het volgende:
Ik moet hoognodig aan het werk.
Dus het nachtbraken is dan ook verleden tijd.quote:
Ja doe dat eens. Stuur die proefwerken rond en ga aan het drukken. Want ik wil ook weer eens wat lezen!quote:
En wat is de oude gedachte dan? Looking for love in all the wrong places?quote:Op zondag 8 maart 2009 03:13 schreef hierissieweer het volgende:
Ik bedenk mij net dat ik helemaal geen seks wil, maar de vriendschap van een minnaar. De onvoorwaardelijke liefde en het gevoel niet alleen te zijn in de wereld.
Maar ik heb afgesproken met mijzelf dat ik aan dat soort gevoelens niet meer doe. Dus ik ga nu weer gewoon verder op de zelfde oude gedachte
Weet nog niet precies wanneer ik begin maar gewoon in het nieuwe schooljaar jaquote:Op zondag 8 maart 2009 03:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dus het nachtbraken is dan ook verleden tijd.![]()
Wanneer begin je? september?
De oude gedachten: Liefde bestaat niet voor mij, dus moet ik ook niet verwachten. En alle gevoelens die daar bij komen negeren.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En wat is de oude gedachte dan? Looking for love in all the wrong places?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |