hee, T. da's lang geledenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
typisch een nieuweling die het topic opent, braveau
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo lang zelfs dat ik je niet herken, RobVerlinden ook niet overigens
He, what's up?quote:
jezus, nu al? Was je s middags al begonnen?quote:
lekker hierquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He, what's up?![]()
Wat hierboven staat, ja zelfs ik ken je.
Ik zit op een verjaardag waar ik altijd flink aan de wijn gaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, nu al? Was je s middags al begonnen?
Tim?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:56 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Wat goed! Gefeliciteerd!
Ik lees net dat Doppio hem vorig jaar heeft gewonnen, daar speelt een vriend van ons in/bij.
Voor Nijmegen? Dat is allang gebeurd. Ik moest 100 euro betalen. (Nah, Maud had dat gedaan) ben al flink aan het oefenen. Ik had me er toch wel op verkeken. Tis best wel zwaar.quote:
rofl zie TTquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zit op een verjaardag waar ik altijd flink aan de wijn ga
Hier ook goed. Xit nog steeds in Spanje. Tevens zat ik ook in Frankrijk. Kon ik meteen het hoofdkantoor zien van Claire Productions. Tevens startte de opnamens voor het vervolg van 12 noeuds.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zit op een verjaardag waar ik altijd flink aan de wijn ga
En daarna nog stappen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, in Friesland kun je ook niets andes doen
Stappen in Friesland? Nee, gewoon dronken naar bed straks!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En daarna nog stappen?
Xit nu ook aan de rosé. (dat klinkt wel erg gay)
goed bezigquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hier ook goed. Xit nog steeds in Spanje. Tevens zat ik ook in Frankrijk. Kon ik meteen het hoofdkantoor zien van Claire Productions. Tevens startte de opnamens voor het vervolg van 12 noeuds.
Wouter en Rik, Wouter was in dat stuk over Freddie Mercuryquote:
Vreemd volgens de site kost het maar 39 euro en kunnen mensen die nog nooit mee hadden gelopen pas vanaf morgen inschrijvenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Voor Nijmegen? Dat is allang gebeurd. Ik moest 100 euro betalen. (Nah, Maud had dat gedaan) ben al flink aan het oefenen. Ik had me er toch wel op verkeken. Tis best wel zwaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler om anderen niet te vermoeien met teveel detailistische informatieNiet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Klopt! had ik ook gelezen. Zij is er achteraan gegaan en hebt dat allemaal geregeld. Kostte 100 euro. Je kreeg ook nog een boekje met wandelroutesquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Vreemd volgens de site kost het maar 39 euro en kunnen mensen die nog nooit mee hadden gelopen pas vanaf morgen inschrijven
Ja, je antwoord niet eens op mijn PM... Ik vind je niet meer leukquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik poste regelmatig hier, maand of 2 terug, de meeste kennen mij wel.
Ik hoef dan niet te werkenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Voor Nijmegen? Dat is allang gebeurd. Ik moest 100 euro betalen. (Nah, Maud had dat gedaan) ben al flink aan het oefenen. Ik had me er toch wel op verkeken. Tis best wel zwaar.
hoe is het met je huisje? Woon je er al?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik hoef dan niet te werkenaangezien ik dan Nijmegen niet in of uit kom
jep, look at this: Hierissiedan, hierissieweers huisje!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe is het met je huisje? Woon je er al?
Maar je hebt geen idee hoe ze dat geregeld heeft, en waarom het dubbel zo duur was?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Klopt! had ik ook gelezen. Zij is er achteraan gegaan en hebt dat allemaal geregeld. Kostte 100 euro. Je kreeg ook nog een boekje met wandelroutes
Ik had haar voicemail net ingesproken. Nu wil het ook wel weten. I let u knowquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Maar je hebt geen idee hoe ze dat geregeld heeft, en waarom het dubbel zo duur was?
ik heb net de foto's gezien. Je bent eindelijk over!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jep, look at this: Hierissiedan, hierissieweers huisje!
hier rond de middagook,daarvoor en daarna stervens koud. Wel een heerlijk zonnetje gehad vanmiddag. 9vandaar de wasbuiten. Maargooi morgen de rest in de droger op het werk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:01 schreef wonderer het volgende:
Hier is het ook belachelijk warm, ja, 11 graden of zo.
Ik vroeg wie die vriend van Pieter en Dirk was.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wouter en Rik, Wouter was in dat stuk over Freddie Mercury
wie?quote:
Hij heeft het waarschijnlijk tegen zijn multiple persoonlijkhedenquote:
Oh maar zoooo mooiquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:56 schreef DR34M3R het volgende:Ik heb zojuist "de tweeling" zitten kijken... zo triest..
Jah. Maar ik had daarna naar bed gewild. Maar dan moet ik nu met een triest gevoel gaan slapen, en dan word ik morgen ook zo weer wakker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |