uit 1988quote:Op maandag 9 maart 2009 00:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Das waar!![]()
maar jij bent toch een '90's kind?
dus een '90's kind, broekiequote:
Ben van alle markten thuis behalve rapquote:Op maandag 9 maart 2009 00:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus een '90's kind, broekie![]()
Grappig dat je Alice Cooper goed vind
gangsta rapquote:Op maandag 9 maart 2009 00:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben van alle markten thuis behalve rap![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neequote:Op maandag 9 maart 2009 00:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gangsta rap![]()
Khia, Smooth, Lady of Rage etc..
geen nigga music 4 u?
En wat vind je van Kylie, Madonna, Britney etc...quote:
Officieel niet. Zij hebben een pauze ingelast. Dus hoop dat ze nog verder gaan. Bitches hadden hit na hit.quote:
Alice Cooper IS ook goedquote:Op maandag 9 maart 2009 00:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus een '90's kind, broekie![]()
Grappig dat je Alice Cooper goed vind
quote:
Kylie is okquote:Op maandag 9 maart 2009 00:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En wat vind je van Kylie, Madonna, Britney etc...
Ik vind maar een paar nummer van em goed.quote:
Zij is nog steeds goedquote:Op maandag 9 maart 2009 01:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kylie is ok
was vroeger goed madonna
Britney nee
Maarja bij mij geld echt dat ik meestal maar enkele liedjes van een artiest leuk vind
Ik vind zijn vroegere werk niet echt geweldig, (de eerste twee albums, zeg maar) en zijn laatste, Along came a spider, ook niet super, maar van elke cd heb ik wel een paar echte favorietenquote:Op maandag 9 maart 2009 01:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik vind maar een paar nummer van em goed.
ook het enige goede nummer van hunquote:Op maandag 9 maart 2009 01:23 schreef mike_hunt het volgende:
Voor de cheap seats in the back
I dont need a man.. nou eigenlijk wel![]()
![]()
![]()
Ze treden komende zomer nog vaak op volgens hun sitequote:Op maandag 9 maart 2009 01:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Officieel niet. Zij hebben een pauze ingelast. Dus hoop dat ze nog verder gaan. Bitches hadden hit na hit.
en Beep, Buttons etc..quote:Op maandag 9 maart 2009 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ook het enige goede nummer van hun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |